Dat is wel heel erg aan de lage kant. Hoe lang train je al?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ik 1.92 90,5 kg op 13,5 procent ong. Denk dat jij meer spiermassa heb. Wel leuk om te vergelijken, ben nu zelf in le cut.
2,5 jaar. Niet geheel ontevreden. Valt mee toch. Weeg altijd sochtends, smiddags weeg ik 1,5 zwaarder bijv. Maar sinds september kan ik niet volluit gaan door blesure. Anders was ik wel iets zwaarder. Maar goed, ga nu voor aesthetic look cutten. Zal wel eens foto plaatsen als ik daar ben.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg aan de lage kant. Hoe lang train je al?
strong signature, nu pas zienquote:Op zondag 23 februari 2014 20:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg aan de lage kant. Hoe lang train je al?
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef jeurse04 het volgende:
Yo allemaal,
Ik dacht laat ik is een plaatje in elkaar flansen van mijn progress tot nu toe. Ben eind augustus 2011 begonnen met liften, waarvan de eerste paar maanden veelal aankloten. Nu sinds 2 jaar serieus bezig.Mooie progressie btw jeurse, als je voor aesthetics traint waarom ga je niet cleanbulken.. dan hoef je "nooit" meer echt te cutten .. wel heel strict je kcal bijhouden .. maar als je goed cleanbulkt kom je echt minimaal vet aan blijf je voor veel langere tijd in een kcal surplus = meer spiermassa op langer termijn ... want in een cut bouw je geen spier meer en verlies je zelfs wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nu écht tijd om te cutten, ik voel me dik en ik mis de veins en definitie. Stats staan in me onderschrift.
Thoughts?
cleanbulk = de beste optie voor natties die puur voor aesthetics buildenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
mm ok makes sense. Maar het punt is dat ik sowieso voor deze zomer aardig wat vet kwijt wil zijn, dus 10-11% ofso. Na de zomer zou ik dan gewoon kunnen gaan cleanbulken toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
strong signature, nu pas zien
[..]
Mooie progressie btw jeurse, als je voor aesthetics traint waarom ga je niet cleanbulken.. dan hoef je "nooit" meer echt te cutten .. wel heel strict je kcal bijhouden .. maar als je goed cleanbulkt kom je echt minimaal vet aan blijf je voor veel langere tijd in een kcal surplus = meer spiermassa op langer termijn ... want in een cut bouw je geen spier meer en verlies je zelfs wat.
cleanbulk = de beste optie voor natties die puur voor aesthetics builden
ja pcies daar doel ik ook op .. als je straks in de zomer een droge basis hebt zou ik als ik jou was vanuit daaruit lekker cleanbulken .. het is ietsje stricter qua kcals .. maar dan hoef je ook nooit meer lange periodes te cutten.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
mm ok makes sense. Maar het punt is dat ik sowieso voor deze zomer aardig wat vet kwijt wil zijn, dus 10-11% ofso. Na de zomer zou ik dan gewoon kunnen gaan cleanbulken toch?
Je kunt je op zijn minst dagelijks gaan wegen. Daarnaast kost het geen tijd om bij te houden wat je eet op basis van IIFYM, dus geen reden om het niet te doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:05 schreef Xa1pt het volgende:
Godsamme, geen wonder dat ik bijna 10 kilo in 2 maanden ben aangekomen.Zat dagelijks boven de 3600 kcal terwijl m'n onderhoud rond de 2700 ligt. Met alleen m'n brinta, fruit, boterhammen, tonijn, kipfilet, pindakaas, avondeten, noten en kwark zit ik al aan de 2700.
Had nooit echt zin om een voedingsschema te maken en er dagelijks mee bezig te zijn, maar het is de enige manier om je macro's e.d. goed in de gaten te houden.
Geen probleem.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar zolang je enkel en alleen zwaarder bent geworden, maar er qua vet nauwelijks tot niets te zien is dan is er toch geen probleem?
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef jeurse04 het volgende:
Yo allemaal,
Ik dacht laat ik is een plaatje in elkaar flansen van mijn progress tot nu toe. Ben eind augustus 2011 begonnen met liften, waarvan de eerste paar maanden veelal aankloten. Nu sinds 2 jaar serieus bezig.heel mooie progressieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nu écht tijd om te cutten, ik voel me dik en ik mis de veins en definitie. Stats staan in me onderschrift.
Thoughts?
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 24-02-2014 07:45:56 ]
Met cleanbulken bedoel je een kleine surplus en niet 'broccoli, rijst en kip' neem ik aan?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja pcies daar doel ik ook op .. als je straks in de zomer een droge basis hebt zou ik als ik jou was vanuit daaruit lekker cleanbulken .. het is ietsje stricter qua kcals .. maar dan hoef je ook nooit meer lange periodes te cutten.
Je gaat je toch niet druk maken om vet wat nauwelijks tot niet te zien is?quote:Op maandag 24 februari 2014 04:04 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Je kunt je op zijn minst dagelijks gaan wegen. Daarnaast kost het geen tijd om bij te houden wat je eet op basis van IIFYM, dus geen reden om het niet te doen.
[..]
Geen probleem.
Dat hij het niet ziet betekend niet dat hij niet flink wat vetmassa heeft opgebouwd. Als hij geluk heeft is het net iets minder dan 8kg aan vet.
kleine streng gecontroleerde surplus idd ... als je goed clean bulkt.. kan je met een constante surplus van bijv 50-70 kcal gainen .. ga je op gegeven moment iets te hard dan is recompen op onderhoud goed te doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Met cleanbulken bedoel je een kleine surplus en niet 'broccoli, rijst en kip' neem ik aan?
50-70 kcal is wel echt mierenneukerij. Dat is minstens de marge die je hebt over 2000kcal waar weegfouten in zijn gerekend. Ik zou het op 200/300 houden, werkt voor mij het beste.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kleine streng gecontroleerde surplus idd ... als je goed clean bulkt.. kan je met een constante surplus van bijv 50-70 kcal gainen .. ga je op gegeven moment iets te hard dan is recompen op onderhoud goed te doen.
Jup, maar dat is een keuze idd, hoe miereneukeriger hoe strakker je cleanbulkt idd.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
50-70 kcal is wel echt mierenneukerij. Dat is minstens de marge die je hebt over 2000kcal waar weegfouten in zijn gerekend. Ik zou het op 200/300 houden, werkt voor mij het beste.
Het is niet slim om meteen in een 5k bulk te stappen...zeker niet als je 68kg weegt ... ik bulk nog niet eens op 5k kcal en ik weeg bijna 110kg lol. Op deze manier ga je gewoon dik wordenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik had zelf een topic gemaakt maar aangezien daar niemand reageert zet ik de link maar even hier.
Hopelijk zijn er dan wel wat reacties![]()
SPT / Post hier je trainings/voedingsschema
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat een totale leeghoofden zijn dat ook
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat een totale leeghoofden zijn dat ook
Sowieso synthol inderdaad. In z'n armen in ieder geval.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
ik verdenk die hulk van(naast zijn spieren) ook synthol in zijn lijf te hebben lol
hij is ook niet extreem sterk voor zijn grote postuur ... die 405 "warmup" ziet er iig niet als een "warmup" uit lolquote:Op maandag 24 februari 2014 12:43 schreef Push. het volgende:
[..]
Sowieso synthol inderdaad. In z'n armen in ieder geval.
Nee idd. 8 rep max. Wel met pauze, maar toch. Denk dat ik 12 rep max haalt zonder pauze.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij is ook niet extreem sterk voor zijn grote postuur ... die 405 "warmup" ziet er iig niet als een "warmup" uit lol
lol you'd think?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
ik verdenk die hulk van(naast zijn spieren) ook synthol in zijn lijf te hebben lol
Met crosstrainer en al omgevallen?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Rib gebroken...
Everyday is legday
Jep, alle gains naar de klote, kan straks weer helemaal opnieuw beginnen met SS behalve alles wat er nu aan zit kwa gewicht dan enzoquote:Op maandag 24 februari 2014 14:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Met crosstrainer en al omgevallen?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
sterkte man
zo snel gaat het niet achteruit...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jep, alle gains naar de klote, kan straks weer helemaal opnieuw beginnen met SS behalve alles wat er nu aan zit kwa gewicht dan enzo
Klap gehad met kickbox, 't rare is dat spoten o.i.d. niet pijn doet, maar geef je eenmaal een klap op dat ene uitgestoken stukje bot ben ik een half uur aan het hyperventileren
De dokter zegt reken op 2 maanden, waarvan ik sowieso de eerste maand niet mag sportenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo snel gaat het niet achteruit...
In 2 weken zit dat al weer aan elkaar die rib.
Misschien kun je dan al weer wat meer
goed blijven eten
Dan zal ik de porties wat gaan aanpassen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Het is niet slim om meteen in een 5k bulk te stappen...zeker niet als je 68kg weegt ... ik bulk nog niet eens op 5k kcal en ik weeg bijna 110kg lol. Op deze manier ga je gewoon dik worden
je moet gewoon op je onderhoud beginnen en dan wat kcal erboven gaan zitten (als je beginner bent kan je wel wegkomen met 500 kcal boven je onderhoud). Maar de bedoeling is dat je dit stapsgewijs opbouwt.
Het eetschema wat je nu post is voor iemand die ruim boven de 100kg zit, ook de 300 gram eiwitten zijn veel te veel ... dat is meer dan 4x je lichaamsgewicht. reken liever 1.5x je lichaamsgewicht.
daarnaast zijn whey en proteine hetzelfde ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |