quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat een totale leeghoofden zijn dat ook
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat een totale leeghoofden zijn dat ook
Sowieso synthol inderdaad. In z'n armen in ieder geval.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
ik verdenk die hulk van(naast zijn spieren) ook synthol in zijn lijf te hebben lol
hij is ook niet extreem sterk voor zijn grote postuur ... die 405 "warmup" ziet er iig niet als een "warmup" uit lolquote:Op maandag 24 februari 2014 12:43 schreef Push. het volgende:
[..]
Sowieso synthol inderdaad. In z'n armen in ieder geval.
Nee idd. 8 rep max. Wel met pauze, maar toch. Denk dat ik 12 rep max haalt zonder pauze.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij is ook niet extreem sterk voor zijn grote postuur ... die 405 "warmup" ziet er iig niet als een "warmup" uit lol
lol you'd think?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
ik verdenk die hulk van(naast zijn spieren) ook synthol in zijn lijf te hebben lol
Met crosstrainer en al omgevallen?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Rib gebroken...
Everyday is legday
Jep, alle gains naar de klote, kan straks weer helemaal opnieuw beginnen met SS behalve alles wat er nu aan zit kwa gewicht dan enzoquote:Op maandag 24 februari 2014 14:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Met crosstrainer en al omgevallen?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
sterkte man
zo snel gaat het niet achteruit...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jep, alle gains naar de klote, kan straks weer helemaal opnieuw beginnen met SS behalve alles wat er nu aan zit kwa gewicht dan enzo
Klap gehad met kickbox, 't rare is dat spoten o.i.d. niet pijn doet, maar geef je eenmaal een klap op dat ene uitgestoken stukje bot ben ik een half uur aan het hyperventileren
De dokter zegt reken op 2 maanden, waarvan ik sowieso de eerste maand niet mag sportenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo snel gaat het niet achteruit...
In 2 weken zit dat al weer aan elkaar die rib.
Misschien kun je dan al weer wat meer
goed blijven eten
Dan zal ik de porties wat gaan aanpassen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Het is niet slim om meteen in een 5k bulk te stappen...zeker niet als je 68kg weegt ... ik bulk nog niet eens op 5k kcal en ik weeg bijna 110kg lol. Op deze manier ga je gewoon dik worden
je moet gewoon op je onderhoud beginnen en dan wat kcal erboven gaan zitten (als je beginner bent kan je wel wegkomen met 500 kcal boven je onderhoud). Maar de bedoeling is dat je dit stapsgewijs opbouwt.
Het eetschema wat je nu post is voor iemand die ruim boven de 100kg zit, ook de 300 gram eiwitten zijn veel te veel ... dat is meer dan 4x je lichaamsgewicht. reken liever 1.5x je lichaamsgewicht.
daarnaast zijn whey en proteine hetzelfde ...
Meerdere keren per dag eten is niet noodzakelijk. Het wordt alleen makkelijker om meer kcals/eten naar binnen te werken met meerdere eet momenten.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan zal ik de porties wat gaan aanpassen.
Begreep dat meerdere keren per dag eten wel noodzakelijk is.
De opname van het lichaam verschillen tussen whey en proteine toch?
Twee maanden is echt niet veel. Ik lag er tot voor kort een half jaar uit. Zat na drie/vier weken weer bijna op 100kg squat. Gewoon goed eten. Wel nu botvliesontsteking opgelopen door te snelle progressiequote:Op maandag 24 februari 2014 14:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De dokter zegt reken op 2 maanden, waarvan ik sowieso de eerste maand niet mag sporten
Ook gebroken rib?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:25 schreef Push. het volgende:
[..]
Twee maanden is echt niet veel. Ik lag er tot voor kort een half jaar uit. Zat na drie/vier weken weer bijna op 100kg squat. Gewoon goed eten. Wel nu botvliesontsteking opgelopen door te snelle progressiemaar dat terzijde
Gebroken enkel, binnenste en buitenste enkelbanden gescheurd en een pees ingescheurd. Twee maanden zijn zo overquote:
Een breuk kost ~6 weken om aan elkaar te groeien met minder sterk bindweefsel dan voorheen. Na 3 maanden zit het ongeveer op 80% van de oude sterkte. Voordat het volledig hersteld is ben je alweer een jaar tot anderhalf verder dankzij het lange remodellering proces.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo snel gaat het niet achteruit...
In 2 weken zit dat al weer aan elkaar die rib.
Misschien kun je dan al weer wat meer
goed blijven eten
oh okequote:Op maandag 24 februari 2014 15:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een breuk kost ~6 weken om aan elkaar te groeien met minder sterk bindweefsel dan voorheen. Na 3 maanden zit het ongeveer op 80% van de oude sterkte. Voordat het volledig hersteld is ben je alweer een jaar tot anderhalf verder dankzij het lange remodellering proces.
Ds kickboxen kan ik vergeten t komende jaar?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een breuk kost ~6 weken om aan elkaar te groeien met minder sterk bindweefsel dan voorheen. Na 3 maanden zit het ongeveer op 80% van de oude sterkte. Voordat het volledig hersteld is ben je alweer een jaar tot anderhalf verder dankzij het lange remodellering proces.
T is maar een gebroken ribje hoor. Dikke kans dat je na 3 maanden gewoon kan beginnen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ds kickboxen kan ik vergeten t komende jaar?
Na 3 maanden kan je gerust beginnen aangezien het dan alweer behoorlijk stevig is. Alleen voordat het volledig geheeld is kan een lange periode overheen gaan. Dit betekent niet dat je niks mag doen, maar iets voorzichtiger moet zijn met klappen op die rib. Het kan dan alweer een aardige tik hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ds kickboxen kan ik vergeten t komende jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |