Nog tips hoe je de genezing bevordert? Naast vit K2 en D3. En vanaf hoeveel dagen mag/kun je genezend bot belasten?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
De ontstekingsfase duurt 3-5 dagen.
jup, maar met het geval van spieren is het wel wetenschappelijk bewezen dat een menselijk lichaam/frame natuurlijk gezien maar zoveel spier kan dragen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat wij (de wetenschap) telkens weer voor verassingen komen te staan met het menselijk lichaam.
Ik blijf het altijd heel apart vinden hoe sommige powerlifters zo abnormaal veel gewicht kunnen hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jup, maar met het geval van spieren is het wel wetenschappelijk bewezen dat een menselijk lichaam natuurlijk gezien maar zoveel spier kan dragen.
hier zijn hele formules op bedacht .. dus ja wetenschappelijk. Verbosity had jou laatst nog een aantal links gegeven daarover.
terwijl dan green in de 100kg en soms 107kg klasse zitquote:Op maandag 24 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd heel apart vinden hoe sommige powerlifters zo abnormaal veel gewicht kunnen hebben.
Bijvoorbeeld die Dan Green, ik zou graag zijn genen willen onderzoeken...
En zou hij qua kracht veel minder sterk zijn dan bijvoorbeeld phil heath ?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
terwijl dan green in de 100kg en soms 107kg klasse zit
hij oogt veel groter .. mede dankzij tren en gh
ik zou graag zijn zenuwstelsel willen hebben
lmao nee, dan green veel sterker dan phil heath en dan welke pro bb'er ookquote:Op maandag 24 februari 2014 19:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En zou hij qua kracht veel minder sterk zijn dan bijvoorbeeld phil heath ?
Dat is toch abnormaal?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao nee, dan green veel sterker dan phil heath
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juice or genetics?
zkr, maar dat zijn echt veel PL'ers .. kijk naar eric lilliebridge .. die is 23 jaarquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:02 schreef Ganzz het volgende:
Ok foto maken gaat niet echt:als ik dat zou zien zou ik nooit juice denken, 100% nattySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juice or genetics?
gewoon goeie peak!en een korte aanhechting
kan je niet vergelijken met een bijna 60cm biceps van ct fletcher, appels met peren
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Dacht dat je eerder doelde op zijn vormquote:Op maandag 24 februari 2014 19:03 schreef dreamerbulk het volgende:
kan je niet vergelijken met een bijna 60cm biceps van ct fletcher
nee op de massa uiteraard lolquote:Op maandag 24 februari 2014 19:04 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Dacht dat je eerder doelde op zijn vorm
dit dusquote:Op maandag 24 februari 2014 19:05 schreef fathank het volgende:
Kracht wordt toch voor een groot deel door je cns bepaald?
gekke Brazilianen met hun syntholquote:
En wanneer is je cns goed voor veel kracht dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit dus
grotere spieren/meer gewicht kunnen wel helpen je cns bij te staan in nog grotere gewichten... en ook voor stabilisatie bij hoge gewichten.
moeilijk te meten aan het begin, je cns train je ook als je op een bepaalde manier traint zoals powerlifters doen. Dus je CNS wordt sterker.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En wanneer is je cns goed voor veel kracht dan?
Waar meet je dat uit?
Baas, en genen zullen inderdaad wel een belangrijke rol spelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
moeilijk te meten aan het begin, je cns train je ook als je op een bepaalde manier traint zoals powerlifters doen. Dus je CNS wordt sterker.
Het verschil tussen elite en gewone pro is denk ik dat stukje goede CNS in de genen. Waar bij de ene het plafond is bereikt ..zal bij die elite het plafond hoger liggen ... dat is in elke sport zo.
deze jongeman van 23 is niet voor niets nu al super elite... zijn vader was dat, zijn broer is dat, het zit in de genen.(plus jong begonnen)
[ afbeelding ]
ligt uiteraard aan verschillende factoren .. is je voeding goed? is je rust goed? is je trainingschema goed?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Baas, en genen zullen inderdaad wel een belangrijke rol spelen.
Maar eigenlijk kun je gewoon stellen: je ziet pas hoe goed je cns is als je gaat trainen, en het resultaat na bijvoorbeeld twee jaar ziet.
Uiteraard, maar zo sterk als Dan Green en andere powerlifters is lang niet voor iedereen weggelegd lijkt mij zo.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ligt uiteraard aan verschillende factoren .. is je voeding goed? is je rust goed? is je trainingschema goed?
zelfs dan nog hoeft 2 jaar niks te zeggen .. er zijn ook elite die al 15 jaar bezig zijn om op het punt te komen waar ze nu zijn ...
hard work beats everything zeg ik altijd, niet laten beperken door zogenaamde factoren.
nope, maar ook niet iedereen steekt er zoveel tijd, werk en middelen in .quote:Op maandag 24 februari 2014 19:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo sterk als Dan Green en andere powerlifters is lang niet voor iedereen weggelegd lijkt mij zo.
Ben jij ook powerlifter?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nope, maar ook niet iedereen steekt er zoveel tijd, werk en middelen in .
in powerliften kan je veel bereiken denk ik, mits je er 100% voor gaat,
ik neem nooit genoegen met minder, dus een 2000lb+total is waar ik zeker voor streef
ik wil mezelf pas powerlifter noemen wanneer ik mijn eerste wedstrijden heb gedaan..quote:
Maar BB staat toch niet helemaal los van kracht?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik wil mezelf pas powerlifter noemen wanneer ik mijn eerste wedstrijden heb gedaan..
maar ik train wel voor powerlifting ja sinds half jaar ongeveer echt focus op powerlifting ..daarvoor BB maar ook wel wat kracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |