SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier![]()
Rekken mensen Rekken....
Back pump, tenniselleboog, spierkrampen, allemaal door veel te hoge spierspanning door "te korte" spieren.
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door RaymondK op 20-02-2014 08:53:01 ]![]()
Hoe rek jij? Krijg tegenwoordig wat last van een stijve nek tijdens push oefeningen.. ook de fysio experts mogen mij tips geven ofcquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:35 schreef RaymondK het volgende:
Rekken mensen Rekken....
Back pump, tenniselleboog, spierkrampen, allemaal door veel te hoge spierspanning door "te korte" spieren.
![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
nu met yoga weer, en wat specifieke rekoefeningen voor hams, hipflexors, erectors/onderrug, en nek/traps.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe rek jij? Krijg tegenwoordig wat last van een stijve nek tijdens push oefeningen.. ook de fysio experts mogen mij tips geven ofc
Voor nek.
Ga op een stoel zitten, ene hand onder de zitting vast pakken, andere hand over je hoofd pakken, en je nek "MET BELEID" naar de andere kant trekken.
zoiets, maar dan wat actiever door onder de zitting vast te houden en vandaaruit te trekken.
Dat voel je echt in je traps en is gelijk die spanning uit je nek waarsch....
Voor onderrug/heupen zijn er heel veel.
Upward facing dog naar downward facing dog
cat pose
maar deze zijn wel aardig om echt je onderrug en heupen te rekken...
maar dan met je elleboog achter je knie langs, zodat i er aan de andere kant zit en je kan afzetten tegen je knie, en je schouders/bovenlichaam 90graden op je onderlichaam kan forcen...
Lekker voor je hammies:
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 20-02-2014 09:59:06 ]![]()
Over mobiliteit/stretch gesproken; ik kreeg deze tip van de fysio in de gym bij mij.
http://www.mobilitywod.com/episodes/page/6/
Heeft mij iig veel geholpen, gew bij het 1e filmpje beginnen![]()
![]()
Voor of na het trainen, of beide?quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:35 schreef RaymondK het volgende:
Rekken mensen Rekken....
![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe het nu metname thuis.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Voor of na het trainen, of beide?
hoor ook graag van andere mensen opnieuw wat hier het beste is.
Vooraf doe ik eigenlijk alleen bij schouder/bench dagen wat rotatorcuff oefeningen
plus
'k heb d'r 1 om meer ruimte in m'n elleboog te krijgen en m'n onderarm spieren op te rekken, en die doe ik vlak voor deadlifts/shruggs/curls
lijkt hier een beetje op alleen dan gewoon je handpalmen met je armen gekruist in elkaar grijpen en dan aan de hand die het meest gedraait en met de palm naar boven zit verder draaien. dan trek je aan die onderarmspieren.![]()
![]()
ja doen. dat gaat je echt opspelen anders....quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:50 schreef Tinos85 het volgende:
Stretchen zou ik ook eens moeten doen. Ben zo soepel als een heipaal![]()
Kelly Starrett.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:29 schreef Weissman het volgende:
Over mobiliteit/stretch gesproken; ik kreeg deze tip van de fysio in de gym bij mij.
http://www.mobilitywod.com/episodes/page/6/
Heeft mij iig veel geholpen, gew bij het 1e filmpje beginnenZijn boek is ook een dikke aanrader.
If not now, then when.![]()
De oefening van Raymond kan je uitvoeren. In dezelfde houding je hoofd naar de tegenovergestelde oksel toe draaien zorgt voor meer rek op de upper traps. Let er op dat je de schouder laag houdt voor meer rek door bijvoorbeeld vast te houden aan de stoelleuning of actief de schouder naar beneden 'duwen'.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe rek jij? Krijg tegenwoordig wat last van een stijve nek tijdens push oefeningen.. ook de fysio experts mogen mij tips geven ofc
Rek even 20 seconden vasthouden voor 3 sets. Eventueel kan je dit uitbouwen met meer rek aanbrengen en langer vasthouden van de rek.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Is rekken het beste voordat je aan de training begint of kun je bv het rekken ook bij het opstaan doen en voor het trainen alleen een korte warm-up doen (roeien bv).![]()
Das een goede vraag. Ik las laatst ergens iets dat rekken met koude spieren dan rekken met warme spieren. Het werd geloof ik vergeleken met een elastiek. Als een elastiek warm is en je rekt deze op komt deze veel sneller terug in zijn oorspronkelijke vorm dan een elastiekje dat je koud rekt, deze blijft wat langer. Dit zelfde effect zou je hebben wij spieren.
Weet helaas niet meer waar ik het gelezen heb, en kan dus ook niet zeggen of dit uit een betrouwbare bron komt. Wellicht iemand anders wel.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Je kan stretchen op elk moment van de dag. Maar... het is voordeliger om eerst een warming up uit te voeren. Door de betere bloedtoevoer>hogere temperatuur krijg je meer flexibiliteit in de spier. Kans op blessures ligt ook lager met een opgewarmd lichaam.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:45 schreef Questular het volgende:
Is rekken het beste voordat je aan de training begint of kun je bv het rekken ook bij het opstaan doen en voor het trainen alleen een korte warm-up doen (roeien bv).
Voor een training: lichte cardio en dynamisch stretchen daarna nog een sport specifieke warming up.
Na de training of op off days statisch rekken.
Uitzondering voor statisch stretchen voorgaand aan een training is als de training wordt beperkt door het probleemgebied.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Signs off ovettraining?
5 x per nacht wakker krachtverlies concentratieproblemen
Toch me.cns beetje overbelastStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
http://www.fysiotherapie-(...)upo/overtraining.htmquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Signs off ovettraining?
Toch me.cns beetje overbelast
wordt je wakker met het gevoel alsof je 5 koppen koffie op hebt net?
Dan opzekers. Staat je hart gewoon te racen als een gek
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 20-02-2014 13:55:18 ]![]()
Wat als ik 1x per week cheatday heb in de cut. En ik train de dag voor cheatday achterliggende spiergroep. Zou ik dan muscle gains kunnen maken?![]()
Of stress. Maar het klinkt als overtraining ja. Even deloaden is het advies dan, voor het te erg wordt en je er maanden over doet om te herstellen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Signs off ovettraining?
Toch me.cns beetje overbelast![]()
wederom bedanktquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je kan stretchen op elk moment van de dag. Maar... het is voordeliger om eerst een warming up uit te voeren. Door de betere bloedtoevoer>hogere temperatuur krijg je meer flexibiliteit in de spier. Kans op blessures ligt ook lager met een opgewarmd lichaam.
Voor een training: lichte cardio en dynamisch stretchen daarna nog een sport specifieke warming up.
Na de training of op off days statisch rekken.
Uitzondering voor statisch stretchen voorgaand aan een training is als de training wordt beperkt door het probleemgebied.![]()
![]()
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/10040/3830741quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:15 schreef MeneerBob het volgende:
Iemand nog tips waar je een cable cross op de kop kan tikken voor een mooi prijsje?
?
is niet alleen cable cross maar nog veel meer dingen, dus daarom wel duurder jaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nice! Bieden maar!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/10040/3830741
?
is niet alleen cable cross maar nog veel meer dingen, dus daarom wel duurder ja![]()
Dat ding lijkt niet zo heel breed. Kun je daar wel flys etc. mee doen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/10040/3830741
?
is niet alleen cable cross maar nog veel meer dingen, dus daarom wel duurder jaOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
ik weet niet hoe breed ie isquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat ding lijkt niet zo heel breed. Kun je daar wel flys etc. mee doen?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat ding lijkt niet zo heel breed. Kun je daar wel flys etc. mee doen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik weet niet hoe breed ie isDie twee katrollen die je aan de voorkant ziet, links hoog en rechts laag, kun je in hoogte verstellen. Je staat dan dus buiten de machine om flys te doen, wat prima gaat. Er staat zoiets in de David Lloyds bij ons.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik weet niet hoe breed ie is![]()
Ik werk in shifts, komt dus niet altijd goed uit kwa openingstijden/slaaptijden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom train je niet je benen? Hoezo ga je niet naar de sportschool? Waarom?
Maar om toch maar serieus er op in te gaan, voor je buik zou ik dan een abs wheel aanschaffen. Kost een tientje en een facking zware oefening (vind ik)
Waarom ik de benen niet train? Omdat dat niet kan met dit apparaat en ik geen 500+ euro wil uitgeven.
Maar je geeft niet echt antwoord op mijn vraag![]()
![]()
Dan ga je toch een dag per week naar de gym voor je benen? Dat is het minste wat je kan doen. En nog een dag eigenlijk ook voor je borst. En nog een paar voor de rest ook. Eigenlijk ga je gewoon naar de gym.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik werk in shifts, komt dus niet altijd goed uit kwa openingstijden/slaaptijden.
Waarom ik de benen niet train? Omdat dat niet kan met dit apparaat en ik geen 500+ euro wil uitgeven.
Ik werk ook in shifts, en de enige dag dat ik daar problemen mee heb is op zondag omdat de gym dan veel vroeger sluit. Voor de rest ben ik nog niet één keer niet kunnen gaan sporten omdat ik een rare shift heb gehad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik werk in shifts, komt dus niet altijd goed uit kwa openingstijden/slaaptijden.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dan ga je toch een dag per week naar de gym voor je benen? Dat is het minste wat je kan doen. En nog een dag eigenlijk ook voor je borst. En nog een paar voor de rest ook. Eigenlijk ga je gewoon naar de gym.
Ja precies. Jaren geleden ook gedaan, prima te doen. Ik kan me niet herinneren dat ik meer ´off´ dagen had dan ik zonder shifts had.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik werk ook in shifts, en de enige dag dat ik daar problemen mee heb is op zondag omdat de gym dan veel vroeger sluit. Voor de rest ben ik nog niet één keer niet kunnen gaan sporten omdat ik een rare shift heb gehad.![]()
Wil me ma helpen met afvallen. Vandaag voor het eerst voor haar de calorieën berekent. Zat er 600 onder, het kan zijn dat ze systematisch teveel er onder zit, maar zeker weten doe ik niet. Kan het nu zijn dat haar metabolisme beschadigd is en dat ze dan een paar dagen op of onder onderhoud moet eten om dit te herstellen? En vervolgens dieet van 400 onder onderhoud. Of direct op een dieet zonder onderhoud?
Hopelijk kan iemand me goed antwoord geven want ze heeft al genoeg gekloot met rare ideeen.
Ben zelf nu aan het cutten met succes en het lijkt dat ze nu naar me luistert.![]()
Misschien gebruikt ze gewoon minder dan je denkt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef Hiatus het volgende:
Wil me ma helpen met afvallen. Vandaag voor het eerst voor haar de calorieën berekent. Zat er 600 onder, het kan zijn dat ze systematisch teveel er onder zit, maar zeker weten doe ik niet. Kan het nu zijn dat haar metabolisme beschadigd is en dat ze dan een paar dagen op of onder onderhoud moet eten om dit te herstellen? En vervolgens dieet van 400 onder onderhoud. Of direct op een dieet zonder onderhoud?
Hopelijk kan iemand me goed antwoord geven want ze heeft al genoeg gekloot met rare ideeen.
Ben zelf nu aan het cutten met succes en het lijkt dat ze nu naar me luistert."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Vandaag voor t eerst bijgehouden. Ze zegt dat ze niet kan afvallen en meestal zoiets eet (1300 kcal). Heb berekent dat onderhoud nog 1950 is. Dus ik vraag me af of dagelijks 1300 eten je metabolisme vertraagd oid. Ik weet niet wat ze werkelijk eet hoor, zal wel fluctueren. Weten doet ze pas nu ze hopelijk met myfitnespall het gaat bijhouden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef Push. het volgende:
[..]
Misschien gebruikt ze gewoon minder dan je denkt?![]()
'Zoiets'
Zo'n 99% 100% van de mensen die problemen met hun gewicht hebben, hebben geen idee hoeveel kcal ze nou structureel naar binnen werken. Ecto's, of endo's.
Ik heb ook m'n leven lang gedacht dat ik een speciaal sneeuwvlokje was. Bleek uiteindelijk dat ik gewoon een schranzend varken was, net als iedereen die overgewicht heeft/had.
[ Bericht 14% gewijzigd door Stereotomy op 20-02-2014 21:39:16 ]Confidence through competence![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
'Zoiets'
Zo'n 99% 100% van de mensen die problemen met hun gewicht hebben, hebben geen idee hoeveel kcal ze nou structureel naar binnen werken. Ecto's, of endo's.
Ik heb ook m'n leven lang gedacht dat ik een speciaal sneeuwvlokje was. Bleek uiteindelijk dat ik gewoon een schranzend varken was, net als iedereen die overgewicht heeft/had.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Vrijwel onmogelijk tenzij ze bedlegerig is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Vandaag voor t eerst bijgehouden. Ze zegt dat ze niet kan afvallen en meestal zoiets eet (1300 kcal). Heb berekent dat onderhoud nog 1950 is. Dus ik vraag me af of dagelijks 1300 eten je metabolisme vertraagd oid. Ik weet niet wat ze werkelijk eet hoor, zal wel fluctueren. Weten doet ze pas nu ze hopelijk met myfitnespall het gaat bijhouden.
De gemiddelde mens die zijn voeding bij houdt vergeet tussendoortjes en snacks nogal snel op te schrijven. Of dat glas cola/jus d orange bij de maaltijd.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
ok goed, maar stel ze eet echt te fucking weinig.
Kan je metabolisme dan verneukt worden dat het op " overlevingsstand" gaat.
En dat je eerst weer rond onderhoud moet eten om het metabolisme weer op een gezond niveau te laten draaien. En je vervolgens pas kan beginnen met normaal afvallen (300-500 onder onderhoud).
Of praat ik nou broscience?![]()
FysioBrah aka Verbosity aka sick cunt of fysiosthetics, ik heb een vraag: tijdens/na het squatten krijg ik een sickening (beetje pijnlijk, geïrriteerd) gevoel op het plekje dat ik hieronder heb omcirkelt. Volgens mij is het gewoon de hip flexor, maar dat weet ik niet zeker. Het stoort mij wel tijdens/na het squatten en ik heb geen zin in een blessure.
Wat kan ik hier tegen doen mijn beste vriend?
Thanks.If not now, then when.![]()
Ja, starvation mode.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Hiatus het volgende:
En dat je eerst weer rond onderhoud moet eten om het metabolisme weer op een gezond niveau te laten draaien. En je vervolgens pas kan beginnen met normaal afvallen (300-500 onder onderhoud).
Of praat ik nou broscience?![]()
![]()
Sickening. Heb net nog KB swings gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Klokov het volgende:
Nieuwe kettlebell gekocht, u mirrin' ?
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Twee vragen:quote:
Bij wat voor kcal defecit krijg je daar dan last van?
Hoe groot is dit effect...Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Wanneer krijg je er last van dan? Tijdens het dalen van de squat al, in de bodem, bij het kracht zetten? Zijn er andere bewegingen/oefeningen die pijnlijk zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FysioBrah aka Verbosity aka sick cunt of fysiosthetics, ik heb een vraag: tijdens/na het squatten krijg ik een sickening (beetje pijnlijk, geïrriteerd) gevoel op het plekje dat ik hieronder heb omcirkelt. Volgens mij is het gewoon de hip flexor, maar dat weet ik niet zeker. Het stoort mij wel tijdens/na het squatten en ik heb geen zin in een blessure.
Wat kan ik hier tegen doen mijn beste vriend?
[ afbeelding ]
Thanks.
P.s. had het zelf ook eens maar bleek het koord van mijn sportbroek in mijn heup te klemmen...
[ Bericht 0% gewijzigd door Verbosity op 20-02-2014 23:06:21 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Voornamelijk in the hole en tijdens het omhoog gaan. Nou, voornamelijk bij de SQ dus, maar ook bij de front squat. Bij de Leg Press niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wanneer krijg je er last van dan? Tijdens het dalen van de squat al, in de bodem, bij het kracht zetten? Zijn er andere bewegingen/oefeningen die pijnlijk zijn?
P.s. had het zelf ook eens maar bleek het koord van mijn sportbroek in mijn heup te klemmen...)
Misschien kan het komen omdat ik voordat ik ga squatten een hip opener doe?
En nee, het is geen koord of iets.Gelukkig was dat het bij jou wel.
Als ik nu een hip flexor stretch doe met mijn linkervoet naar voren dan voel ik 'm ook. Ik heb het alleen in de rechterkant.If not now, then when.![]()
Probeer de stretches eens te beperken tot off-days en hou het bij wat foamrollen, dynamische stretches en een warming up voor de trainingen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voornamelijk in the hole en tijdens het omhoog gaan. Nou, voornamelijk bij de SQ dus, maar ook bij de front squat. Bij de Leg Press niet.
Misschien kan het komen omdat ik voordat ik ga squatten een hip opener doe?
[ afbeelding ]
En nee, het is geen koord of iets.Gelukkig was dat het bij jou wel.
Eventueel kan je de stance veranderen door smaller te gaan staan, knieën naar buiten en te focussen op het naar achteren zitten in de squat.
Probeer er in ieder geval op te letten dat de knieën niet te ver naar voren gaan en naar buiten toe duwen (a.k.a. naar achteren zitten om meer gebruik te maken van de posterior chain). Dit gebeurt waarschijnlijk ook niet bij de leg press, omdat deze voor een ander bewegingspatroon zorgt. Zou ook bullshit kunnen zijn in jouw geval, maar het is een optie.Het zou makkelijker zijn om direct te kunnen zien en testen wat problemen veroorzaakt en verminderd.
I.p.v. van de hip opener kan je ook eens proberen om het tegenovergestelde te bereiken. Dat de band er niet voor zorgt dat ze de heup openen, maar weerstand bieden terwijl je de heup probeert te openen.
P.s. mocht niks helpen doe dan een deload en focus op de leg press voor kracht tot het langzaam aan herstelt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik denk dat je haar onderhoud veel te hoog hebt berekend. (en dat ze geen idee heeft hoeveel ze eet)quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Hiatus het volgende:
Of praat ik nou broscience?
Om een voorbeeld te geven; volgens de formule is mijn onderhoud ruim 2900 kcal, maar bij 2500 kom ik al aan en ik had 1800-2200 nodig om af te vallen tijdens mijn cut afgelopen jaar.How do I stay out of "starvation mode?quote:How do I stay out of "starvation mode?
Marasmus is a disease of caloric restriction, but you most likely don't have it. Your metabolic rate can definitely slow down during weight loss, but it will never slow to the point where it causes you to gain weight; in this sense, starvation mode is a myth.![]()
Euhh... SI problematiek uit zich in de lage rug en hypomobiliteit van het SI gewricht komt pas op latere leeftijd voor of bij ziektes als Bechterew.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef Hiatus het volgende:
Miss is je si gewricht minder mobiel en zit je meer in je heup te wringenOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Thanks man. Ik zorg er altijd voor dat ik mijn knieën maximaal naar buiten druk zodat de rest van het lichaam mooi er tussenin past om het zo maar te zeggen. Stance is net iets breder dan schouders. Ik zal de hip opener eens weglaten en kijken hoe dat gaat, de rest doe ik al. Ik kan hier in ieder geval voldoende mee!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Probeer de stretches eens te beperken tot off-days en hou het bij wat foamrollen, dynamische stretches en een warming up voor de trainingen.
Eventueel kan je de stance veranderen door smaller te gaan staan, knieën naar buiten en te focussen op het naar achteren zitten in de squat.
Probeer er in ieder geval op te letten dat de knieën niet te ver naar voren gaan en naar buiten toe duwen (a.k.a. naar achteren zitten om meer gebruik te maken van de posterior chain). Dit gebeurt waarschijnlijk ook niet bij de leg press, omdat deze voor een ander bewegingspatroon zorgt. Zou ook bullshit kunnen zijn in jouw geval, maar het is een optie.Het zou makkelijker zijn om direct te kunnen zien en testen wat problemen veroorzaakt en verminderd.
I.p.v. van de hip opener kan je ook eens proberen om het tegenovergestelde te bereiken. Dat de band er niet voor zorgt dat ze de heup openen, maar weerstand bieden terwijl je de heup probeert te openen.
[ afbeelding ]
P.s. mocht niks helpen doe dan een deload en focus op de leg press voor kracht tot het langzaam aan herstelt.
Is er nog een foamroll oefening die ik kan uitvoeren voor m'n hip flexors?If not now, then when.![]()
hebben we hem weer...Milko Tokola
mooi knockout gaan op 3:24 .. schijnt hem vaker te gebeuren door de intensiteit waar hij mee traint lmao... gast die aan kwam lopen wist ook dat het ging gebeuren loll
we kennen hem uiteraard ook van de brutal squat vid
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Finnen zijn sowieso een bazenvolk. Dat verhaal van die sniper ook, alpha as fuk.
Goede video's idd, die knockout ook lol, goed hard trainen iig.![]()
hij doet het al goed op olympics .. maar heeft potentie om nog veel harder te shinenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
Finnen zijn sowieso een bazenvolk. Goede video's idd, die knockout ook lol, goed hard trainen iig.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
WTF, wat een snelheid en explosie, holy shit. En ligt het aan mij of squat hij echt smal?
Squat small aangezien hij daar meer profijt van heeft bij zijn oly lifts. Daarnaast heeft het met anatomische verschillen te maken waarin iemand de meeste (explosieve) kracht kan zetten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
WTF, wat een snelheid en explosie, holy shit. En ligt het aan mij of squat hij echt smal?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
dit dusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Squat small aangezien hij daar meer profijt van heeft bij zijn oly lifts. Daarnaast heeft het met anatomische verschillen te maken waarin iemand de meeste (explosieve) kracht kan zetten.
het moet overdraagbaar zijn voor zijn oly lifts, daarom squat hij zoBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik zit nu trouwens in de laatste wave van The Cube. Als ik met de cycle klaar ben ga ik met iets eigens experimenteren.Hmm, dit wist ik niet. Ik moet ook af en toe Oly Squats doen, maar doe dat op iets smaller dan schouderbreedte, high bar en dan ATG. Moet dus nog smaller.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Squat small aangezien hij daar meer profijt van heeft bij zijn oly lifts. Daarnaast heeft het met anatomische verschillen te maken waarin iemand de meeste (explosieve) kracht kan zetten.If not now, then when.![]()
heb je dan 10 weken gehad?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit nu trouwens in de laatste wave van The Cube. Als ik met de cycle klaar ben ga ik met iets eigens experimenteren.
[..]
Hmm, dit wist ik niet. Ik moet ook af en toe Oly Squats doen, maar doe dat op iets smaller dan schouderbreedte, high bar en dan ATG. Moet dus nog smaller.
cube kan je het hele jaar doordraaien he? De eerste 10 weken is slechts een proef.. daarna kan je cube customizen naar je eigen wensen/zwaktes/sterktes... lijkt me niet slim om na 10 weken al te switchen .. cube is slechts template .. pas als je zelf aanpast haal je alles eruit.
je kan zoveel dingen toevoegen aan cube voor je persoonlijke behoeften .. oly squats zitten er bijv al in.
customize your cubeBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
nope hoeft niet, klokov staat ook breder .. ligt maar net aan je eigen body-mechanica..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit nu trouwens in de laatste wave van The Cube. Als ik met de cycle klaar ben ga ik met iets eigens experimenteren.
[..]
Hmm, dit wist ik niet. Ik moet ook af en toe Oly Squats doen, maar doe dat op iets smaller dan schouderbreedte, high bar en dan ATG. Moet dus nog smaller.
niet afkijken bij anderen, beste gewoon zelf kijken wat je lichaam voor stance nodig heeft.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Moet je bekijken waarin je het meeste explosief bent. Goede richtlijn is om een verticale sprong te maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk vervolgens naar je startpositie. Dit is meestal de houding die het meest voordelig is om in te deadliften, oly lifts in uit te voeren. Misschien een paar kleine aanpassingen, maar in de grote lijn is dat de houding die je aan moet nemen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
dat is een goeie tip ja!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Moet je bekijken waarin je het meeste explosief bent. Goede richtlijn is om een verticale sprong te maken.
Kijk vervolgens naar je startpositie. Dit is meestal de houding die het meest voordelig is om in te deadliften, oly lifts in uit te voeren. Misschien een paar kleine aanpassingen, maar in de grote lijn is dat de houding die je aan moet nemen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
wat voor iets wil je mee gaan experimenteren yuri?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Yeah, zit nu in week 7.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb je dan 10 weken gehad?
cube kan je het hele jaar doordraaien he? De eerste 10 weken is slechts een proef.. daarna kan je cube customizen naar je eigen wensen/zwaktes/sterktes... lijkt me niet slim om na 10 weken al te switchen .. cube is slechts template .. pas als je zelf aanpast haal je alles eruit.
je kan zoveel dingen toevoegen aan cube voor je persoonlijke behoeften .. oly squats zitten er bijv al in.
customize your cube
I know, I know, maar ik wil gewoon even kijk waar ik het snelst op progress.
Lol.Alright, thanks.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nope hoeft niet, klokov staat ook breder .. ligt maar net aan je eigen body-mechanica..
niet afkijken bij anderen, beste gewoon zelf kijken wat je lichaam voor stance nodig heeft.Zo een simpele doch effectieve tip. Thanks FysioBrah!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Moet je bekijken waarin je het meeste explosief bent. Goede richtlijn is om een verticale sprong te maken.
Kijk vervolgens naar je startpositie. Dit is meestal de houding die het meest voordelig is om in te deadliften, oly lifts in uit te voeren. Misschien een paar kleine aanpassingen, maar in de grote lijn is dat de houding die je aan moet nemen.Ik wil eens kijken hoe mijn lichaam op high frequency training reageert; 2/3x p.w. squatten, 2x p.w. benchen en 1x p.w. deadliften icm nog meer eten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef dreamerbulk het volgende:
wat voor iets wil je mee gaan experimenteren yuri?If not now, then when.![]()
Okok, begrijpelijk .. maar persoonlijk vind ik het niet verstandig.. beste is om gewoon iets te blijven doen voor een "langere tijd" (6 maanden,12 maanden), gainen ga je toch wel .. maakt niet uit wat je doet .. 5/3/1, cube etc allemaal "1 pot nat"quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, zit nu in week 7.
I know, I know, maar ik wil gewoon even kijk waar ik het snelst op progress.
Lol.
Ik wil eens kijken hoe mijn lichaam op high frequency training reageert; 2/3x p.w. squatten, 2x p.w. benchen en 1x p.w. deadliften icm nog meer eten.
Ik ken veel mensen die constant switchen in schema's en dat werkt hun progressie uiteindelijk alleen maar zwaar tegen, jaar later zijn ze nog niet veel opgeschoten.
denk aan malachinev hoe simpel hij het houdtgewoon consistent zijn met trainen en eten .. dan komen de gains zo snel mogelijk.
Maar als je denkt dat je niet goed gained op cube dan moet je je eigen ding proberen iddIk heb mijn squat nummers met simpele 5x5 bereikt.
high frequency zal iig wel heel goed voor je vorm opbouw zijn, aangezien je zo de motorische skills echt hard programmeert.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
slaap moeten we ook niet vergeten iddquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En een klein beetje assistance + goede slaap.
gisternacht kwam ik moeilijk in slaap .. en toen ik sliep heel onrustig ... zelfde gevoel wat ik heb met na overtraining..
..maar ik ben niet overtraind, morgen pas dag 3 smolov lol. Heb voor de zekerheid de kcals maar even omhoog geschroefd en weer wat creatine naar binnen geduwd.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hehe, thanks voor je bezorgdheid. Blijf toch een eigenwijze vent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Okok, begrijpelijk .. maar persoonlijk vind ik het niet verstandig.. beste is om gewoon iets te blijven doen voor een "langere tijd" (6 maanden,12 maanden), gainen ga je toch wel .. maakt niet uit wat je doet .. 5/3/1, cube etc allemaal "1 pot nat"
Ik ken veel mensen die constant switchen in schema's en dat werkt hun progressie uiteindelijk alleen maar zwaar tegen, jaar later zijn ze nog niet veel opgeschoten.
denk aan malachinev hoe simpel hij het houdtgewoon consistent zijn met trainen en eten .. dan komen de gains zo snel mogelijk.
Maar als je denkt dat je niet goed gained op cube dan moet je je eigen ding proberenIk heb mijn squat nummers met simpele 5x5 bereikt.
high frequency zal iig wel heel goed voor je vorm opbouw zijn, aangezien je zo de motorische skills echt hard programmeert.![]()
Het is niet dat ik niet snel genoeg gain op de cube, the cube heeft zich tenslotte allang bewezen en dat is ook allemaal prima, maar ik wil gewoon experimenteren en kijken of er iets is wat beter voor MIJ werkt. Voor hetzelfde geldt breekt mijn lichaam na een paar weken af. Nou, dan heb ik toch iets geleerd en weet ik wat juist niet werkt en ga ik verder met the cube.
Ja, dat sowieso. Ik wil het ook simpel houden; sq, dl, bp, ohp en pull ups, en misschien nog wat tricep work en wat variaties op de main lifts. Simpeler dan cube imo.Ja kut is dat man. Denk maar zo: binnenkort heb je je kantoortje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
slaap moeten we ook niet vergeten idd
gisternacht kwam ik moeilijk in slaap .. en toen ik sliep heel onrustig ... zelfde gevoel wat ik heb met na overtraining..
..maar ik ben niet overtraind, morgen pas dag 3 smolov lol. Heb voor de zekerheid de kcals maar even omhoog geschroefd en weer wat creatine naar binnen geduwd.En tot die tijd eventueel melatonine knallen.
Gaat Smolov goed trouwens?If not now, then when.![]()
Ik doe zelf ook 2x per week SQ, 2x BP (een keer 5x5 en andere keer lichtere 4x10) en 1x deadlift. Maar zo heb ik het gewoon in m'n push/pull/legs zitten. Beide legdays squatten, beide push days benchpress en op één van de pull dagen deadlift.
Merkte zelf dat 1x per week te weinig was voor squat en bench press, omdat je het pas een week later weer doet en je voor je gevoel weer bijna opnieuw in moet komen zeg maar. Het lijkt met 2x p/w alsof de hele lift verser in m'n geheugen zit.![]()
Heb je ook helemaal gelijk in, wie weet knal je er wel lekker op. Ja dat is lekker simpel idd.. vooral voor kracht gains zijn er helemaal niet zoveel assistent nodig denk ik persoonlijk .. het gaat uiteindelijk toch om die compounds idd. Vaker benchen per week heeft zich sowieso bewezen als een goede voor benchgains .. squats zal er ook wel lekker op gaan denk ik! deadlift 1x per week is meer dan voldoende lijkt mij idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe, thanks voor je bezorgdheid. Blijf toch een eigenwijze vent.![]()
Het is niet dat ik niet snel genoeg gain op de cube, the cube heeft zich tenslotte allang bewezen en dat is ook allemaal prima, maar ik wil gewoon experimenteren en kijken of er iets is wat beter voor MIJ werkt. Voor hetzelfde geldt breekt mijn lichaam na een paar weken af. Nou, dan heb ik toch iets geleerd en weet ik wat juist niet werkt en ga ik verder met the cube.
Ja, dat sowieso. Ik wil het ook simpel houden; sq, dl, bp, ohp en pull ups, en misschien nog wat tricep work en wat variaties op de main lifts. Simpeler dan cube imo.
[..]
Ja kut is dat man. Denk maar zo: binnenkort heb je je kantoortje.En tot die tijd eventueel melatonine knallen.
Gaat Smolov goed trouwens?
hoe ga je het doen met repranges etc?
Haha ja pcies. Smolov gaat goed dag 2 was 7x5 105(75%) en die sets deed ik onder de 5 sec...dus zeer explosief.
Moet alleen oppassen dat ik niet teveel doe op de dagen eromheen, ik was de dag ervoor flink los gegaan met pullups en chin ups .. en met mijn BW merk ik dat toch een beetje aan mijn bicep tendon soms ... en die voelde ik na bench ook weer zeuren... dus rest van de dagen hou ik het redelijk lay low.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
zeker als beginner kan je permiteren vaker per week te doen idd..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe zelf ook 2x per week SQ, 2x BP (een keer 5x5 en andere keer lichtere 4x10) en 1x deadlift. Maar zo heb ik het gewoon in m'n push/pull/legs zitten. Beide legdays squatten, beide push days benchpress en op één van de pull dagen deadlift.
Merkte zelf dat 1x per week te weinig was voor squat en bench press, omdat je het pas een week later weer doet en je voor je gevoel weer bijna opnieuw in moet komen zeg maar. Het lijkt met 2x p/w alsof de hele lift verser in m'n geheugen zit.
als je op gegeven moment in de hogere gewichten komt dan wordt het soms al wat lastiger om meer dan 1x per week te squatten ..(alhoewel is dat bij iedereen verschillend, maar bij hogere gewichten zie je dat er meestal 1x per week gesquat wordt)Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dat lijkt me idd ook wel ja, als je op een gegeven moment setjes doet van bijvoorbeeld rond de 150kg zal de aanslag op je lichaam wel iets heftiger zijn en ga je kapot als je het 2x per week doet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zeker als beginner kan je permiteren vaker per week te doen idd..
als je op gegeven moment in de hogere gewichten komt dan wordt het soms al wat lastiger om meer dan 1x per week te squatten ..(alhoewel is dat bij iedereen verschillend, maar bij hogere gewichten zie je dat er meestal 1x per week gesquat wordt)![]()
Ja precies. Als je bijv. kijkt naar een SS, dan is het geloof ik 3x p.w. squatten. Mensen maken daar behoorlijke gains op. Heb het zelf nooit gedaan though.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in, wie weet knal je er wel lekker op. Ja dat is lekker simpel idd.. vooral voor kracht gains zijn er helemaal niet zoveel assistent nodig denk ik persoonlijk .. het gaat uiteindelijk toch om die compounds idd. Vaker benchen per week heeft zich sowieso bewezen als een goede voor benchgains .. squats zal er ook wel lekker op gaan denk ik! deadlift 1x per week is meer dan voldoende lijkt mij idd.
hoe ga je het doen met repranges etc?
Haha ja pcies. Smolov gaat goed dag 2 was 7x5 105(75%) en die sets deed ik onder de 5 sec...dus zeer explosief.
Moet alleen oppassen dat ik niet teveel doe op de dagen eromheen, ik was de dag ervoor flink los gegaan met pullups en chin ups .. en met mijn BW merk ik dat toch een beetje aan mijn bicep tendon soms ... en die voelde ik na bench ook weer zeuren... dus rest van de dagen hou ik het redelijk lay low.
Ik weet het nog niet zeker, dat ga ik in de aankomende weken allemaal uitstippelen. Ik denk zo 1-2-3 low en med-high rep ranges op verschillende dagen.
Klinkt goed. En inderdaad wat meer rustiger aandoen, je wilt natuurlijk niks scheuren/blesseren. Doe je ook OHP?
En hoe gaat het herstel met de rest?De Noorse elite powerlifters doen ook high frequency training en dat gaat vrij goed. Sheiko is volgens mij ook high frequency. Denk dat het per persoon verschilt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd ook wel ja, als je op een gegeven moment setjes doet van bijvoorbeeld rond de 150kg zal de aanslag op je lichaam wel iets heftiger zijn en ga je kapot als je het 2x per week doet.If not now, then when.![]()
SS is zeer goed voor squats tot op bepaald punt idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja precies. Als je bijv. kijkt naar een SS, dan is het geloof ik 3x p.w. squatten. Mensen maken daar behoorlijke gains op. Heb het zelf nooit gedaan though.
Ik weet het nog niet zeker, dat ga ik in de aankomende weken allemaal uitstippelen. Ik denk zo 1-2-3 low en med-high rep ranges op verschillende dagen.
Klinkt goed. En inderdaad wat meer rustiger aandoen, je wilt natuurlijk niks scheuren/blesseren. Doe je ook OHP?
En hoe gaat het herstel met de rest?
[..]
De Noorse elite powerlifters doen ook high frequency training en dat gaat vrij goed. Sheiko is volgens mij ook high frequency. Denk dat het per persoon verschilt.
Ok nice, let me know!
OHP doe ik normaal altijd maar die sla ik nu ff over tijdens smolov(normaliter na smolov maak ik ook tegelijkertijd zieke gains op OHP zonder dat ik OHP doe... dus ben benieuwd). Mijn rugspier begint langzaamaan te herstellen heb ik het idee .. ik stretch ook heel veel nu .. volgens mij helpt het.. ik hoop dat na smolov hersteld is .. dan eindelijk cube pfff
Ja sheiko schijnt echt brutal te zijn
Ja dat komt toch doordat ze carry-over met elkaar hebben lijkt mij? Daarom OHP voor grotere bench toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
SS is zeer goed voor squats tot op bepaald punt idd.
Ok nice, let me know!
OHP doe ik normaal altijd maar die sla ik nu ff over tijdens smolov(normaliter na smolov maak ik ook tegelijkertijd zieke gains op OHP zonder dat ik OHP doe... dus ben benieuwd). Mijn rugspier begint langzaamaan te herstellen heb ik het idee .. ik stretch ook heel veel nu .. volgens mij helpt het.. ik hoop dat na smolov hersteld is .. dan eindelijk cube pfff
Ja sheiko schijnt echt brutal te zijn
Smolov is 4 weken toch? Laten we het hopen. Ben benieuwd naar je sickening cube gains.If not now, then when.![]()
Klopt idd, ohp kan goeie carryover hebben naar bench, vooral als je sterke "pop out the bottom" traint bij ohp.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dat komt toch doordat ze carry-over met elkaar hebben lijkt mij? Daarom OHP voor grotere bench toch?
Smolov is 4 weken toch? Laten we het hopen. Ben benieuwd naar je sickening cube gains.
smolov 3 weken, ik ben nu zo agressief omdat mijn trainingsmaatje maandag al kan beginnen(jelly) dat zodra ik cube kan doen ik die weights echt ga rippen ...Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hmm, wel jammer dat hij niet kan wachten. Drie weekjes is nou ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Klopt idd, ohp kan goeie carryover hebben naar bench, vooral als je sterke "pop out the bottom" traint bij ohp.
smolov 3 weken, ik ben nu zo agressief omdat mijn trainingsmaatje maandag al kan beginnen(jelly) dat zodra ik cube kan doen ik die weights echt ga rippen ...
Haha ik drong er zelf op aan dat hij moest beginnen ... ik zei tegen hem waarom je gains in de koelkast houden als je gewoon 100% fit bent... knallen!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, wel jammer dat hij niet kan wachten. Drie weekjes is nou ook niet zoveel.
ik moet wel snel herstellen, want hij gained wel hard met kracht(en gewicht), straks gaat ie in mijn nek hijgen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Wat bedoel je met "pop out the bottom".quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Klopt idd, ohp kan goeie carryover hebben naar bench, vooral als je sterke "pop out the bottom" traint bij ohp.
smolov 3 weken, ik ben nu zo agressief omdat mijn trainingsmaatje maandag al kan beginnen(jelly) dat zodra ik cube kan doen ik die weights echt ga rippen ...![]()
beetje dat springveer idee met je lats icm je triceps/delts zodat je echt veel speed krijgt uit het laagste punt... dat draagt heel goed over naar je bench.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "pop out the bottom".Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
True.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Haha ik drong er zelf op aan dat hij moest beginnen ... ik zei tegen hem waarom je gains in de koelkast houden als je gewoon 100% fit bent... knallen!!
ik moet wel snel herstellen, want hij gained wel hard met kracht(en gewicht), straks gaat ie in mijn nek hijgen.
Haha, een maat van mij (zelfde leeftijd, lengte en gewicht alleen hij veel lager in vp) waar ik ook meestal mee gym is ook sterk (210 dl, 180 sq en 150bp) en ik zei tegen hem dat ik eraan kom. Is wel leuk onder elkaar die 'competitie', maar het blijft ofc een competitie tegen jezelf.
Hij doet de bp trouwens met normale bp vorm, flat op de bench. Echt sickening. Stel je voor hij gaat PL vorm leren.
Throwback thursday, + - 2 jaar terug toen ik nog aan het cutten was
ja leuk is dat die competitie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True.
Haha, een maat van mij (zelfde leeftijd, lengte en gewicht alleen hij veel lager in vp) waar ik ook meestal mee gym is ook sterk (210 dl, 180 sq en 150bp) en ik zei tegen hem dat ik eraan kom. Is wel leuk onder elkaar die 'competitie', maar het blijft ofc een competitie tegen jezelf.
Hij doet de bp trouwens met normale bp vorm, flat op de bench. Echt sickening. Stel je voor hij gaat PL vorm leren.
zo zie je dat sommige mensen echt gemaakt zijn om te pressen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ah op die manier, merk wel dat het helpt ja, soort van je lichaam opladen/aanspannen voordat je omhoog drukt zeg maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
beetje dat springveer idee met je lats icm je triceps/delts zodat je echt veel speed krijgt uit het laagste punt... dat draagt heel goed over naar je bench.![]()
Haha, sick. Altijd zo vet die scheidingen tussen de spieren en dan nog zo'n tear drop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]Hij is een freak of nature. Hij gained nog steeds best rap (in kracht) en hij heeft niet eens een vast schema, eet van alles, doet ook nog 3x p.w. rugby en een ecto van nature, dus ook laag vp.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja leuk is dat die competitie.
zo zie je dat sommige mensen echt gemaakt zijn om te pressen.If not now, then when.![]()
sickquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, sick. Altijd zo vet die scheidingen tussen de spieren en dan nog zo'n tear drop.
[..]
Hij is een freak of nature. Hij gained nog steeds best rap (in kracht) en hij heeft niet eens een vast schema, eet van alles, doet ook nog 3x p.w. rugby en een ecto van nature, dus ook laag vp.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
dikke tree trunks manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
ecto my ass
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 21-02-2014 08:19:48 ]![]()
Hij heeft meer health issues dan veel mensen denken. Zie hem met regelmaat in de sportschool tijdens vakanties, en draait een beetje teveel door met z'n training. Drie, vier keer flauwvallen tijdens z'n training en dergelijke. Niet heel ongewoon voor hem om 6 uur te liften (twee keer 3 uur per dag) en tussendoor uit te rusten door baantjes te trekken in het meer naast z'n huis.quote:vrijdag 21 februari 2014 01:14 schreef dreamerbulk het volgende:[/b]
hebben we hem weer...Milko Tokola
mooi knockout gaan op 3:24 .. schijnt hem vaker te gebeuren door de intensiteit waar hij mee traint lmao... gast die aan kwam lopen wist ook dat het ging gebeuren loll
we kennen hem uiteraard ook van de brutal squat vid![]()
Je moet toch sowieso wel opletten met wat je eet wil je meer kracht krijgen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, sick. Altijd zo vet die scheidingen tussen de spieren en dan nog zo'n tear drop.
[..]
Hij is een freak of nature. Hij gained nog steeds best rap (in kracht) en hij heeft niet eens een vast schema, eet van alles, doet ook nog 3x p.w. rugby en een ecto van nature, dus ook laag vp.![]()
Kwam deze tegen; tering, geen wonder dat het zo'n beest was![]()
http://www.bodhizone.com/(...)ing-routine-part-one
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2014 11:51:42 ]![]()
Heb je me ook met die mannen bedrogen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef Weissman het volgende:
http://www.bodhizone.com/(...)ing-routine-part-one![]()
![]()
he was usually caught toting around a bowl of Captain Crunchquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef Weissman het volgende:
http://www.bodhizone.com/(...)ing-routine-part-one![]()
![]()
thanks broquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dikke tree trunks man
ecto my ass
haha toen wel al tijdje trainende. ben wel benieuwd wat er nu onder dat laagje vet tevoorschijn zou komen![]()
dat zal nog lang een geheim blijven![]()
jezus.. wat een beestquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hij heeft meer health issues dan veel mensen denken. Zie hem met regelmaat in de sportschool tijdens vakanties, en draait een beetje teveel door met z'n training. Drie, vier keer flauwvallen tijdens z'n training en dergelijke. Niet heel ongewoon voor hem om 6 uur te liften (twee keer 3 uur per dag) en tussendoor uit te rusten door baantjes te trekken in het meer naast z'n huis.
The diet called for a lot of protein, carbs, fruit juices, tiger’s milk, protein shakes, and vitaminsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef Weissman het volgende:
http://www.bodhizone.com/(...)ing-routine-part-one
Tiger's milk.... wtf![]()
hoeft nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet toch sowieso wel opletten met wat je eet wil je meer kracht krijgen?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Tiger's Milk is a nutrition bar made by Schiff Nutrition International.quote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ok......ik zag mensen al tijgers melken....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Tiger's Milk is a nutrition bar made by Schiff Nutrition International.![]()
haha ja ik ook ff, totdat ik googledequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Ok......ik zag mensen al tijgers melken....
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: