nope, calorieën(en dan voornamelijke koolhydraten) leveren energie/krachtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want?
Gezond = sowieso meer kracht lijkt mij.
Ja, uiteraard.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nope, calorieën(en dan voornamelijke koolhydraten) leveren energie/kracht
Compleet onwaar, voeding heeft nagenoeg geen invloed op aderen of cholesterol tenzij je aanleg hebt in de genen. Als je daarnaast gewoon je micro's eet is er niets aan de hand. calorie overschot icm weinig beweging zorgt voor veel vet in het lichaam .. dit is slecht ja. maar dat is niet toe te wijden aan het zogenaamde "slechte" voedsel .. nee dit is toe te wijden aan de verotte levenstijl van die persoon omdat die zo'n kk lui zwijn is dat te veel eet en te weinig beweegt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Maar je lichaam moet toch wel "gezonde" zaken opnemen . Elke dag naar de Mac is slecht voor je aderen, en dan toch ook voor de opbouw en kracht van je spieren?
Beweer jij nu dat iemand die elke dag naar de Mac gaat, gezond leeft?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Compleet onwaar, voeding heeft nagenoeg geen invloed op aderen of cholesterol tenzij je aanleg hebt in de genen. Als je daarnaast gewoon je micro's eet is er niets aan de hand.
doe zelfstudie op internet, je hebt zelfs professor die 40 dagen mac at, afviel en bloedwaardes werden beter.
Maar ik ga hier niet verder op in want dit gesprek heb ik al 1000x gevoerd met mensen.
zie mijn edit staat genoeg info in, ik ga niet verder vragen beantwoorden of mijzelf verklaren. en ja iemand die elke dag naar mac gaat zou in theorie gezond kunnen leven(ligt eraan wat diegene eromheen doet qua beweging en eventueel supplementatie).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beweer jij nu dat iemand die elke dag naar de Mac gaat, gezond leeft?
Jaja, maar ik heb hier toevallig al redelijk wat studie naar gedaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zie mijn edit staat genoeg info in, ik ga niet verder vragen beantwoorden of mijzelf verklaren.
alles wat jij weet is gebasseerd op jaren 80/90 science..dat weet ik nu al door je uitspraken(Je denkt zeker ook dat eigeel invloed heeft op je cholestrol? of dat verzadigd vet slecht is voor je aderen?). Doe jezelf een lol en ga jezelf inlezen met artikels van Alan Aragon.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, maar ik heb hier toevallig al redelijk wat studie naar gedaan.
Maar goed, als jij er niet op in wil gaan, vind ik dat best hoor.
Ahja, als je het op die manier gaat bekijken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zie mijn edit staat genoeg info in, ik ga niet verder vragen beantwoorden of mijzelf verklaren. en ja iemand die elke dag naar mac gaat zou in theorie gezond kunnen leven(ligt eraan wat diegene eromheen doet qua beweging en eventueel supplementatie).
Nee, dat denk ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
alles wat jij weet is gebasseerd op jaren 80/90 science..dat weet ik nu al door je uitspraken(Je denkt zeker ook dat eigeel invloed heeft op je cholestrol? of dat verzadigd vet slecht is voor je aderen?). Doe jezelf een lol en ga jezelf inlezen met artikels van Alan Aragon.
ligt eraan .. een bigmac kan dezelfde voedingwaarde(V/P/C macro;s en zelfs evenveel sodium) hebben als een broodje gezond met een goeie laag kaas en ham. Zelfde geld voor een dikke pizza en een "gezond" bord pasta met groente.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja, als je het op die manier gaat bekijken.
Maar iemand die goed beweegt, en ook nog op zijn voeding let is gezonder dan iemand die elke dag Mac doet en veel beweegt.
Normaal gesproken he, als je er vanuit gaat dat ze allebei in de basis "gezond " zijn.
Een zelfgemaakt broodje gezond is per definitie gezonder dan een Big Mac.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ligt eraan .. een bigmac kan dezelfde voedingwaarde(V/P/C macro;s en zelfs evenveel sodium) hebben als een broodje gezond met een goeie laag kaas en ham.
dus wtf is gezond looooolll
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef dreamerbulk het volgende:
maar nu stop ik echt, wil dit topic niet vervuilen
ja ik vermoed dat hij hier is om jimmies te rustlenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:01 schreef Weissman het volgende:
theunderdog komt onderkoffer van de dieetclub
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
En hij heeft een ban op Google volgens mij.
hoe krijgen ze het voor elkaar vraag je je soms af lolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Travel. het volgende:
Mooi
Ff een boeiend verhaal tussendoor. Vandaag viel er een oude dikke vrouw met crosstrainer en al om![]()
#gymavonturen
Is mij ook een keer gebeurd. Dacht eens kijken hoe hard zo'n ding kan, nou die kunnen dus best hard. Halve scheen lag openquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:22 schreef Snakey het volgende:
Bij ons lazerde er laatst iemand van de 'trap'. Zo een:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |