SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sarabi op 30-01-2014 10:17:11 ]
Dat mag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe, ik vind jou demotiverender dan haar doel![]()
grapje grapje, niet slaan![]()
Ja maar grapjes hebben vaak een kern van waarheid, toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zette er nog wel een disclaimer onder
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zette er nog wel een disclaimer onder
Vrouwmenschquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar grapjes hebben vaak een kern van waarheid, toch?
Stiekem zou ik er ook wel nog veel meer moeten hoor, maar heb besloten dat een bmi van 26/27 ook goed genoeg is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dan zal ik het maar niet hebben over de kilo's die ik nog moet
Voor bmi onder de 30 zou ik momenteel al een moord doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stiekem zou ik er ook wel nog veel meer moeten hoor, maar heb besloten dat een bmi van 26/27 ook goed genoeg is.
Nou zo ver zou ik niet gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voor bmi onder de 30 zou ik momenteel al een moord doen
Krachttraining of iets zoals Jillian.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb mijn eind doel alweer bijgesteld.. Ik wou 70 kg maar ik kan me niet voorstellen dat ik met (voor nu) 12 kilo minder echt mooi slank ben.
En ik heb nu een flubber buik.Iemand tips om zulk soort dingen tegen te gaan?
Terugflubberenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb mijn eind doel alweer bijgesteld.. Ik wou 70 kg maar ik kan me niet voorstellen dat ik met (voor nu) 12 kilo minder echt mooi slank ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god ja. Jillian is er ook nog. Laat ik dat maar eens proberen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Krachttraining of iets zoals Jillian.
Maar dan nog blijft het lastig om los vel/vet strak te krijgen als je veel bent afgevallen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
TerugflubberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop van niet, mijn buik was niet mijn grootste probleem punt en hij lijkt niet echt heel veel kleiner te zijn geworden maar toch gaat het flubberen. M'n benen sowieso maar die zijn dan ook al 2 maten gekrompen. Ik had gehoopt door m'n leeftijd dat het nog wat terug zou 'veren' maar ja.. Eigen schuld.![]()
Genoeg drinken en het tijd geven. Huid kan er jaren over doen om weer strak(ker) te trekken. Soms blijft het los vel en dan is er behalve chirurgie weinig aan te doen. Meer massa (spieren) om het op te vullen kan natuurlijk ook, maar ik denk dat je het dan blijft zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Patoshik het volgende:
Edit: en nog 6 kilo en dan heb ik een gezond gewicht.Ik hoop dat dat voor de zomer gaat lukken maar het is wat optimistisch.
Tijd geven is inderdaad ook een goede.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg drinken en het tijd geven. Huid kan er jaren over doen om weer strak(ker) te trekken. Soms blijft het los vel en dan is er behalve chirurgie weinig aan te doen. Meer massa (spieren) om het op te vullen kan natuurlijk ook, maar ik denk dat je het dan blijft zien.
Dit kan ik beamen, ik ben er in het laatste half jaar veel slanker uit gaan zien, maar weinig in kilo's verloren. En ook niet heel veel gesport, gewoon vetverdeling die zich aanpaste.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tijd geven is inderdaad ook een goede.
Vaak verdeelt het vet zich weer opnieuw en ziet het er allemaal ook weer strakker uit.
Maakt dat uit?quote:
Water heeft invloed op elasticiteit en vitaliteit van de huid dus ik verwacht dat het voor het bijtrekken van los vel ook verschil kan maken, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Maakt dat uit?![]()
/Schenkt nog maar een glas water in
Hier 40. Minstens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nog 7, 15 of 25, afhankelijk van welk doel je kiest.![]()
Hand geeft! Mede-strijder! We can do this!quote:
Ik probeer vooral niet te denken aan het einddoel anders zakt de moed me in de schoenen. En dan prop ik mezelf zo weer vol.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hand geeft! Mede-strijder! We can do this!
Morgen... Als mijn pms gezakt is.
God wat ben ik blij met mijn 25 minuutjes hardlopen iig nog.
Die moed zit me dus op dit moment wel in mijn schoenen helaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik probeer vooral niet te denken aan het einddoel anders zakt de moed me in de schoenen. En dan prop ik mezelf zo weer vol.
Je komt van heel erg ver, en gaat dat laatste stuk ook kunnen, ook al lijkt het nu niet zo. Je bent allejezus stoer, want kijk ff naar wat je bereikt hebt met 2 kinderen en een carrière erbij. Zat vrouwen die het al lang en breed opgegeven hadden en de 30 kilo weer aangekomen waren. Je loopt hard, for fucks sake, denk ff aan je dikste moment en kijk dan even naar je 7^^loopmedaillequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die moed zit me dus op dit moment wel in mijn schoenen helaas.
3 maanden terug waren getallen namelijk als volgt:
-8, en -18
Ik zat op -27 drie jaar terug. Heb ik er allemaal weer aangevreten plus extra. Geloof me, ik weet hoe je je voelt en dat is echt kl*tequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die moed zit me dus op dit moment wel in mijn schoenen helaas.
3 maanden terug waren getallen namelijk als volgt:
-8, en -18
Hier ook hoorquote:
Wauw, 28 kilo in 16 maanden, goedddddddd zeg!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Zeester het volgende:
Even een hart onder de riem voor de zware dames. In augustus 2012 keek ik ook tegen een streefgewicht van -45 kilo aan. En nu ik op -28,5 zit heb ik besloten dat -35 ook goed genoeg zou zijn. En ik hoef nog maar 7 kilo! 7! Dat is niets, na 28,5 kilo! En als ik het kan...
Jij bent echt goed bezigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Zeester het volgende:
Even een hart onder de riem voor de zware dames. In augustus 2012 keek ik ook tegen een streefgewicht van -45 kilo aan. En nu ik op -28,5 zit heb ik besloten dat -35 ook goed genoeg zou zijn. En ik hoef nog maar 7 kilo! 7! Dat is niets, na 28,5 kilo! En als ik het kan...
Vind ik zelf ook. Vraag me ook weleens af hoe dat komt. Maar volgens mij is het echt een kwestie van knop die om is. Er is in deze afgelopen tijd ook nooit meer dan 2 kilo weer bij aangekomen. Ik sta weleens stil, maar val nooit terug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeester, bij jou vind ik het zo knap dat jij zo heel erg je eigen manier hebt gevonden en dat lekker stoïcijns volhoud! Met je sportaversie
En plateus, ik heb er echt niks op tegenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef Zeester het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. Vraag me ook weleens af hoe dat komt. Maar volgens mij is het echt een kwestie van knop die om is. Er is in deze afgelopen tijd ook nooit meer dan 2 kilo weer bij aangekomen. Ik sta weleens stil, maar val nooit terug.
Moet je ook echt niet doen. Elke kilo die je afvalt is mooi meegenomen. Ik stel persoonlijk subdoelen van 5 kilo. Anders had ik in het begin een doel gesteld van -38 kilo. Dat werkt heel erg ontmoedigend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik probeer vooral niet te denken aan het einddoel anders zakt de moed me in de schoenen. En dan prop ik mezelf zo weer vol.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Toverkruiden? Als in: wat Tinkerbell de kinderen geeft om ze te laten vliegen in Peter Pan?!
Ik heb ook niets tegen op een plateau, maar ik ben er nu weer klaar meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En plateus, ik heb er echt niks op tegenHet lijkt soms gewoon of je lichaam even toe is aan een stabiel "nieuw" gewicht voor je verder kunt gaan met afvallen.
Laistje:
O: roggebrood met smeerkaas, cracker met pindakaas. Rijstmelk.
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met ongeveer 2/3 van een avocado die ik nog in de koelkast vond. Cherrytomaatjes, 150 g halfvolle yoghurt
T: rijstwafel, banaan
D: Leftover soep van gisteravond met een stuk stokbrood
S: bootcamp
T: kwark met een schep whey erdoor.
Kom volgens fatsecret hiermee met gemak aan de 2000 kcal, hell
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je komt van heel erg ver, en gaat dat laatste stuk ook kunnen, ook al lijkt het nu niet zo. Je bent allejezus stoer, want kijk ff naar wat je bereikt hebt met 2 kinderen en een carrière erbij. Zat vrouwen die het al lang en breed opgegeven hadden en de 30 kilo weer aangekomen waren. Je loopt hard, for fucks sake, denk ff aan je dikste moment en kijk dan even naar je 7^^loopmedaille.
Moet ik hem even afleiden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is dat ik stinkie heb, anders zou ik je doen!
Ik help wel Feebsquote:
Kaasschaaf of dunschiller gebruiken werkt zo veel makkelijker. Dan worden ze wel echt lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Chips maken van zoete aardappel was faal. Plakjes niet dun genoeg en dus geen knapperig resultaat.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je komt van heel erg ver, en gaat dat laatste stuk ook kunnen, ook al lijkt het nu niet zo. Je bent allejezus stoer, want kijk ff naar wat je bereikt hebt met 2 kinderen en een carrière erbij. Zat vrouwen die het al lang en breed opgegeven hadden en de 30 kilo weer aangekomen waren. Je loopt hard, for fucks sake, denk ff aan je dikste moment en kijk dan even naar je 7^^loopmedaille.
Kleine stapjes. Ik hikte ook ooit tegen -45 aan om een gezond bmi te behalen. Door haalbare tussendoelen te stellen, maak je het voor jezelf zo veel makkelijker. Ik heb er drie jaar over gedaan, maar het wel mooi gehaald en ik was de meest ruggegraatloze vreetteef die er bestond. Ontbijten met afbakworstenbrood of croissantjes op de uni, lunchen met 3 appelflappen. Als eerste m'n bord leeg, zodat ik snel nog een tweede portie kon nemen voor het op was, hele zakken chips en flessen wijn voor de tv... Als ik het kan, kunnen jullie het ook!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Doel hier is dit jaar -20, totaal liefst -35, maar voor een bmi van 25 moet ik -40 halen:'). Never gonna happen.
Mogen gelifte bollen ook? Groter hoeven ze echt niet....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat mij betreft wel. Iedereen nieuwe bollen
.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef Zeester het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. Vraag me ook weleens af hoe dat komt. Maar volgens mij is het echt een kwestie van knop die om is. Er is in deze afgelopen tijd ook nooit meer dan 2 kilo weer bij aangekomen. Ik sta weleens stil, maar val nooit terug.
Ik zie veel voordelen maar ook veel nadelen. Natuurlijk wil ik me graag beter/gezonder voelen dus dat alleen is het al waard. Afvallen zou een leuke bijkomstigheid zijn. Maar hoe doe ik dat dan op vakantie in Polen? En zo blijf ik maar in cirkels denken. Maar ik kan denken wat ik wil, ik ga het toch doen. Ik ben al lang blij dat ik niet hartstikke ziek word van gluten dus dat ik me goed voor kan bereiden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Ah dat lijkt me vervelend L_S.
Maar als het voor een goed doel is.....
In Polen wonen ook glutenintolerante mensen lijkt me, dus ook daar kun je je best reddenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie veel voordelen maar ook veel nadelen. Natuurlijk wil ik me graag beter/gezonder voelen dus dat alleen is het al waard. Afvallen zou een leuke bijkomstigheid zijn. Maar hoe doe ik dat dan op vakantie in Polen? En zo blijf ik maar in cirkels denken. Maar ik kan denken wat ik wil, ik ga het toch doen. Ik ben al lang blij dat ik niet hartstikke ziek word van gluten dus dat ik me goed voor kan bereiden.
Moet je echt maanden 100% glutenvrij zijn voor effect, of is een kleine 'slip-up' af en toe niet fataal. Dan zou ik gewoon op vakantie zien waar het schip strandt, net zoals de meeste van ons nu met dieten doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie veel voordelen maar ook veel nadelen. Natuurlijk wil ik me graag beter/gezonder voelen dus dat alleen is het al waard. Afvallen zou een leuke bijkomstigheid zijn. Maar hoe doe ik dat dan op vakantie in Polen? En zo blijf ik maar in cirkels denken. Maar ik kan denken wat ik wil, ik ga het toch doen. Ik ben al lang blij dat ik niet hartstikke ziek word van gluten dus dat ik me goed voor kan bereiden.
Denk dat Polen inderdaad het niet het grootste probleem is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Polen wonen ook glutenintolerante mensen lijkt me, dus ook daar kun je je best reddenHet vergt wel meer inspanning, maar ik zou het in elk geval probèren. Kun je altijd nog kiezen
Yep, echt 100% glutenvrij. Als ik ook maar 1x een slip-up heb, blijft het nog maanden in mijn bloed en is het effect weg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:12 schreef Zeester het volgende:
[..]
Moet je echt maanden 100% glutenvrij zijn voor effect, of is een kleine 'slip-up' af en toe niet fataal. Dan zou ik gewoon op vakantie zien waar het schip strandt, net zoals de meeste van ons nu met dieten doen.
Mijn beste vriendinnetje heeft prikkelbare darm syndroom, en eet daarom glutenvrij én vegetarisch. Ik ben afgelopen zomer met haar op vakantie geweest naar Turkije en dat ging prima! Vooral omdat er nog even tijd tussenzit weet je dan precies wat je wel en niet magquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ah bah dat heb ik ook gehad. Afvallen helpt wel heel erg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hielspoor
Ik loop er ook al minstens een jaar mee![]()
Ik was niet van plan er een jaar mee te gaan lopen eigenlijk. Lees van alles over steunzolen, fysiotherapie, bindweefselmassage enz. Eén van die dingen moet toch kunnen helpen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hielspoor
Ik loop er ook al minstens een jaar mee![]()
Ik was eigenlijk wel klaar met afvallen en heb nu pas last van m'n hiel...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah bah dat heb ik ook gehad. Afvallen helpt wel heel erg.En steunzooltjes.
Ik heb het ook een paar keer gehad en was er ook bang voor. Maar is vanzelf weer weggegaan. Echter was het in mijn geval een paar dagen en jij spreekt van weken. Sterkte ermee iig, tis echt een rotgevoel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan er een jaar mee te gaan lopen eigenlijk. Lees van alles over steunzolen, fysiotherapie, bindweefselmassage enz. Eén van die dingen moet toch kunnen helpen?
[..]
Ik was eigenlijk wel klaar met afvallen en heb nu pas last van m'n hiel...
Njah, eerst maar eens kijken wat de huisarts zegt. Mijn broer heeft ook een scheurtje in een bot in z'n hiel opgelopen en die had ook vergelijkbare klachten, dus misschien is wel heel iets anders. Het wordt bij mij ook niet minder als ik een tijdje gelopen heb..
Gelukkig heb er met paardrijden geen last van, dus kan ik gewoon sporten. Anders moet ik weer wat strenger op m'n eten gaan letten om te voorkomen dat ik terugvalkilo's krijg.
Netjes! Misschien op den duur een beetje afwisselen zodat de mandarijnen je niet op een gegeven moment de neus uit komen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef RoelerMF het volgende:
Ik denk mijn probleem met mijn tussendoortje 's ochtends te hebben opgelost door een extra sinasappel/manderijntje mee te nemen. Deze week al een kleine kilo verloren doordat ik nu geen neigingen meer heb in snoeppotten te duikenNu maar even duimen dat het zo blijft doorgaan
Ja dat sowieso. Volgende maand zullen de manderijnen ook wel weer uit het seizoen gaan. Maar genoeg ander fruit om af te wisselen natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Netjes! Misschien op den duur een beetje afwisselen zodat de mandarijnen je niet op een gegeven moment de neus uit komen?
quote:
Ik heb eens shockwave therapie gehad tegen hielspoor. Dat schijnt heel goed te moeten helpen maar deed t bij mij niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan er een jaar mee te gaan lopen eigenlijk. Lees van alles over steunzolen, fysiotherapie, bindweefselmassage enz. Eén van die dingen moet toch kunnen helpen?
[..]
Sneldrogende topcoat en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:41 schreef Sarabi het volgende:
Nou van dat poetsen is ook niets geworden en nu ben ik mijn nagels aan het lakken dus mag ik echt niets doen de komende uren
Die heb ik niet en op een of andere manier geloof ik ook niet dat dat werkt.....quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sneldrogende topcoat en gaan met die banaan.
Het werkt als een tierelier.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die heb ik niet en op een of andere manier geloof ik ook niet dat dat werkt.....
Jup.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook na meerdere normale laagjes nagellak?
Voor mij is het niet spuit 11 hoor, ik ga morgen naar de huisarts. Ik vind alleen wel dat ik eerst even zeker wil weten wat het is, voordat ik met behandelingen aan de slag ga.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie die speciale inlegzooltjes geprobeerd? Daar had m'n moeder erg veel baat bij. Je hebt ze goedkoop, maar degene die ik voor haar had gekocht was een euro of 25 en was echt suuperzacht in het midden. Ik heb ze bij de schoenmaker gehaald, als je daar zegt dat het om hielspoor gaat weten zij wel raad.
Of is dit heel erg spuit 11?.
Ik heb ooit ook radiotherapie gehad voor de slijmbeursontsteking in mijn heup en dat hielp best wel. Ik heb een baan achter de pc, maar met heel veel afspraken en rondloperij. Echt rust houden, wordt hem dus niet zomaar. Mijn kuiten en pezen zijn juist lang, omdat je die bij paardrijden goed moet uitdrukken naar beneden en buiten toe. Dat lijkt mij dus niet het probleem. Ik zie het morgen in ieder geval wel, baal er nu van, maar kan er toch nog even niks aan veranderen. Vanavond een beetje zachtzinnig van m'n paard af stappen en verder is het even afwachten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:49 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb eens shockwave therapie gehad tegen hielspoor. Dat schijnt heel goed te moeten helpen maar deed t bij mij niet.
Ik hield ook geen rust na de behandelingen dus daar kan het ook aan liggen. Uiteindelijk is het bij mij overgegaan door een zomer rust te houden ( geen hele dagen staan en geen hielbelastende sporten)
Ook kan het komen door te korte kuiten en pezen, dus die af en toe stretchen helpt ook.
Iew...quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:16 schreef Meke het volgende:
Okee, achteraf vind ik het best logisch, maar voor iedereen die het toch ooit ook nog een goed idee lijkt: als je teveel pasta in het water gooit, is het géén goed idee om het te laten drogen en het terug te stoppenHet was groen
.
jipquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook na meerdere normale laagjes nagellak?
Anders in een van de laktopics om tips vragen, ik vis de mijne van ebay.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Dan zal ik er binnenkort eens naar gaan kijken
Nou en of dat het werktquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die heb ik niet en op een of andere manier geloof ik ook niet dat dat werkt.....
Hmm die is ook nog niet heel duur.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou en of dat het werkt
Niet die prullaria van Essence of Catrice pakken, maar iets als Sally Hansen insta-dry werkt echt als een malle
Zonder was het heul zo'n grote verzameling niet geworden denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
Once you go quickdry you never go back
Nou groter hoeft de verzameling hier niet te wordenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder was het heul zo'n grote verzameling niet geworden denk ik.
Be careful. The dark side lures.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou groter hoeft de verzameling hier niet te worden
Ik vind 300+ ook wel een prima hoeveelheid stiekem, maar af en toe roepen ze naar me. Het is net chocolade, dat roept ook af en toe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou groter hoeft de verzameling hier niet te worden
Ja dit dusquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder was het heul zo'n grote verzameling niet geworden denk ik.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 300+ ook wel een prima hoeveelheid stiekem, maar af en toe roepen ze naar me. Het is net chocolade, dat roept ook af en toe.
quote:
340 ofzo. De laatste tijd eigenlijk weinig interessants voorbij zien komen, dus het groeit amper ook. :vquote:
in twee van deze:quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:01 schreef Sarabi het volgende:
Nicemaar hoe bewaren jullie al die lakjes?
Ik heb nu al te weinig ruimte.
Die van mij is bijnaaaaaa vol.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in twee van deze:
[ afbeelding ]
Debsterr is aan d'r derde begonnen dacht ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij is bijnaaaaaa vol.
Ik ben gestopt met tellen tho
Ik voer ze nog steeds braaf in.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij is bijnaaaaaa vol.
Ik ben gestopt met tellen tho
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Maar voordat het hier een SHJN topic wordt:
Ik kreeg net chocolade aangeboden van mijn nieuwe baas. Ik heb namelijk weer een vrouw als baas. En ik zei NEE!![]()
Dat is wel ideaalquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in twee van deze:
[ afbeelding ]
Klopt, maar het is wel de enige manier om echt van 't bijten af te komen. Ik doe het namelijk onbewust, dus dan is de nagel er al af voor ik er erg aan heb. Met acryl heb ik ze in mn mond en dan merk ik dat ik niet kan bijten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
ja teennagels doe ik dan wel om m'n voeten iets ooglijker te maken (ik heb hele lelijke voeten) En acrylnagels heb ik ook een tijdje gehad. Erg mooi maar a) mag niet op m'n werk, al werk ik natuurlijk niet meer fulltime dus zou er wel mee wegkomen en b) DUUR.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
nagels lakken werkt ook erg goed tegen bijten
Wat bij mij werkte als een tierelier is acrylnagelsquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar da's zo godsgruwelijk lelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat bij mij werkte als een tierelier is acrylnagelsEr was niets meer te bijten en ik kon niet bij de nagelriemen komen met mijn tanden.
HOE ging je beoordeling?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Maar voordat het hier een SHJN topic wordt:
Ik kreeg net chocolade aangeboden van mijn nieuwe baas. Ik heb namelijk weer een vrouw als baas. En ik zei NEE!![]()
ja, prima, lekker middelmatig, had ik ook wel verwacht dit jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HOE ging je beoordeling?
Ik vind het lastig om zooi van collega's af te slaan
En etenquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ze zien nog potentie dus, mooi!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, prima, lekker middelmatig, had ik ook wel verwacht dit jaar.
Mijn (ex) baas bracht het echter alsof ik het schavot op werd gedragen![]()
(terwijl 80-85% van de werknemers in het midden wordt geplaatst, dus een schande is het ook niet echt, maar goed,)
ik heb niet echt gepiekt. Weet ik. Daardoor geen exceptionele resultaten behaald, maar kennelijk heeft men wel het idee dat ik dat kan. Gaan we aan werken![]()
Jij hebt laatst nog een zooi gekochtquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook nieuwe lakjes hebben.Als ik weer een baan heb ga ik echt flink inslaan.
Ja maar in de sale.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij hebt laatst nog een zooi gekocht
Vertel, vertel!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:16 schreef Zeester het volgende:
Ik kom vanavond op de radio. Lekker niet-dieet gerelateerd, maar wel heel leuk
Op radio 6, tussen 7 en 10. Heel onboeiend maar m'n huisgenootje loopt daar stage dus mocht een itempje insprekenquote:
Ik vond het niet lelijk, wel erg duur en ik vond typen plots een ramp. Gewoon super onghandig, die nepnagelsquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar da's zo godsgruwelijk lelijken je helpt je eigen nagels er ook nog eens mee aan gort...
Ja sorry, acryl is in nagellakfetishland een beetje een vies woordquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het niet lelijk, wel erg duur en ik vond typen plots een ramp. Gewoon super onghandig, die nepnagelsEn ja, je eigen nagels zien er zielig uit nadien
Als je gewend bent naar die stompjes te kijken die aan mijn vingers vastzitten, met idd ook nog eens afgekloven nagelriemen, dan is acryl opeens prachtig hoor. Maar niet in de French manicure variant, en alleen als ze goed gelakt zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja sorry, acryl is in nagellakfetishland een beetje een vies woorddus mijn mening is niet geheel onbezoedeld, dat geef ik toe.
Ja, nee, ik kan het er gewoon niet mee eens zijn, ik heb nog nooit mooie acrylnagels gezien. Sorryquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:43 schreef Zeester het volgende:
[..]
Als je gewend bent naar die stompjes te kijken die aan mijn vingers vastzitten, met idd ook nog eens afgekloven nagelriemen, dan is acryl opeens prachtig hoor. Maar niet in de French manicure variant, en alleen als ze goed gelakt zijn.
ik vind lange nagels eigenlijk nooit mooiquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:54 schreef Myraela het volgende:
Als ze net gezet zijn, heb ik best wel mooie gezien. Ik heb alleen nooit iemand gezien die ze ook goed onderhoud. En daarbij zijn natuurlijke lange nagels altijd mooier, maar dat is voor sommige mensen nou eenmaal best lastig.
Ik heb mijn linkerhand wel netjes.Maar mijn rechterhand heeft twee vingers waarbij ze in laagjes afbreken telkens.
Niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind lange nagels eigenlijk nooit mooiook niet als ze echt zijn.
alles langer dan 1,5 mm wit vind ik niet mooi. recht, rond, puntig, whatever. gewoon de vorm van je nagel volgen en afknippen als t langer dan 1,5 mm is. alleen doorzichtige nagellak. al vind ik nagellak soms wel leuk, maar t staat wat kinderlijk op mijn handjes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar wanneer zijn het lange nagels?
Te lang vind ik ook niet mooi maar gewoon normaal lang vind ik een stuk mooier dan stompjes (al dan niet door nagelbijten).
Jawel, maar ik baal er dan toch even af dat ik dat niet meer omdraai, terwijl ik alle tijd had om boodschappen te doen... Misschien leg ik in weken dat het achterlijk druk is op m'n werk, te veel druk op mezelf qua eten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:21 schreef Ruby88 het volgende:
Ik vond mijn collectie van een stuk of vijftien lakjes al heel wat.
En Tink, zoals je vanmorgen zelf al zei, morgen weer een dag, toch?
ik heb nu gel nagels en heb hiervoor ook acryl gehad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, nee, ik kan het er gewoon niet mee eens zijn, ik heb nog nooit mooie acrylnagels gezien. Sorry![]()
Maar dat is maar een mening hoor! Ik kan me wel indenken dat mensen dat doen!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:16 schreef Meke het volgende:
Okee, achteraf vind ik het best logisch, maar voor iedereen die het toch ooit ook nog een goed idee lijkt: als je teveel pasta in het water gooit, is het géén goed idee om het te laten drogen en het terug te stoppenHet was groen
.
Bij mij werkt een warme douche vrijwel altijdquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft toevallig iemand nog tips bij maagkrampen? Ik moet er bijna van huilen
zijn dat niet allemaal medicijnen tegen diarree?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
SQ, heb je norrit in huis??
Had er vroeger vaak last van en was niet bekend met norrit maar het helpt echt!
Je poept er wel zwart van.
Voor de rest... kippenbouillon en een droog beschuitje
Heb je echt krampen in je maag zelf, SQ of zijn het je darmen? Bij het eerste: heb je genoeg gegeten vandaag?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn dat niet allemaal medicijnen tegen diarree?
Echt de maag. Elke twee minuten zo'n kramp. Heb het idee dat er lucht vast zit ofzoquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Heb je echt krampen in je maag zelf, SQ of zijn het je darmen? Bij het eerste: heb je genoeg gegeten vandaag?
Nee, dat zou ik idd niet weinig noemen (ook niet veel trouwens, mocht u dat denken). Ik heb dat zelf ook wel eens en meestal is het een kwestie van heel veel boeren (sorry, kijkbuiskinderen) en de rit gewoon uitzitten ben ik bangquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt de maag. Elke twee minuten zo'n kramp. Heb het idee dat er lucht vast zit ofzo
Ik heb vandaag een paar pak rijstwafels op, bak yoghurt met banaan en muesli, bakje wortels, 5 mandarijnen, 4 boterhammen kip, een grote kom soep en een half stokbroodje op.
Toch niet te weinig?
Sterkte!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
matig
misschien maar even in bad dan. Tnx
Mwah, norrit is actieve kool. Niet alleen tegen diarree. Kan ook bij jeuk/vergiftiging gebruikt worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn dat niet allemaal medicijnen tegen diarree?
misschien maar es in huis halen dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, norrit is actieve kool. Niet alleen tegen diarree. Kan ook bij jeuk/vergiftiging gebruikt worden.
Bij mij duurde het ongeveer een maand voor mijn lijf snapte wat de bedoeling was, niks hard afvallen de eerste weken, eerst op gang komen ofzo! Maar daarna ging het prima, hopelijk gaat het bij jou hetzelfde werkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:32 schreef Meke het volgende:
Ik was -0.5 kg vandaag, wat het totaal op 1kg in 3 weken brengtIk had echt zwaar de behoefte om friet te halen onder het mom 'wat maakt het allemaal ook nog uit', maar ik heb het niet gedaan
En toch toch toch hoop ik toch echt een keer op een knaller hoor, dit is niet tof
En bij deze nog maar eens het verzoek of mijn ticker in de OP mag?![]()
[ link | afbeelding ]
Als een bad niet handig is, is een warme kruik op je buik ook heel fijn. Of met een hand steeds van boven naar beneden over je buik wrijven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien maar es in huis halen dan.
Mijn medicijnkastje bevat paracetamol, trachitol en pleisters
Ik hoop het echt! Het mag nu wel echt een keer van mijquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:45 schreef Holyme het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ongeveer een maand voor mijn lijf snapte wat de bedoeling was, niks hard afvallen de eerste weken, eerst op gang komen ofzo! Maar daarna ging het prima, hopelijk gaat het bij jou hetzelfde werken
Thanks!quote:
Daar heb ik ook steeds zin in! Maar ik wil liever wachten tot ik meer tevreden ben over mn lichaamquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet vanavond eigenlijk hardlopen, maar ik ga liever zwemmen. Nu mijn vriend nog overhalen
Nouja, bij mij is het al 10 keer beter dan voor de vakantie en ik ken hier toch niet zoveel mensen, dus dat scheeltquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook steeds zin in! Maar ik wil liever wachten tot ik meer tevreden ben over mn lichaam
Ik vond er echt geen reet aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand ervaring met beginnen met spinning? Ik heb een slechte conditie, m'n coachmeneer zei dat ik spinning moest proberen, maar wat als ik niet meekom?
Je kan spinning zo zwaar maken als je zelf wilt, want je kan de weerstand op die fietsen instellen naar je eigen behoefte.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand ervaring met beginnen met spinning? Ik heb een slechte conditie, m'n coachmeneer zei dat ik spinning moest proberen, maar wat als ik niet meekom?
Maar je loopt toch ook hard? Dat is toch ook goede conditie bouwer, zou gewoon doorgaan met wat je kent!quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Hardlopen heb ik even op pauze gezet omdat m'n gewrichten het niet trokken. De hoop is dat ik na een maand of wat krachttraining (en ondertussen duss conditie opbouwen) straks in de lente kan gaan knallen met hardlopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:10 schreef Zeester het volgende:
[..]
Maar je loopt toch ook hard? Dat is toch ook goede conditie bouwer, zou gewoon doorgaan met wat je kent!
Je kan gelukkig je eigen weerstand instellen, en dan is het zeker in het begin nog wel buffelen, maar het geeft ook wel een bepaalde kick... Ik vond het wel jammer dat ik er toen mee moest stoppen door allerlei redenen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan trap je wat langzamer, merkt niemandquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ow...Ik werd helemaal enthousiast van het idee van 'virtual spinning', maar damn... je moet het ook echt doen ipv alleen in je hoofd visualiseren...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ow...Ik werd helemaal enthousiast van het idee van 'virtual spinning', maar damn... je moet het ook echt doen ipv alleen in je hoofd visualiseren...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Prrrrr.....quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Als je daarvan afviel, bleef ik spinnen
Dan kan je zelf de weerstand wat lager zetten. Ik heb ook een keer spinning gedaan met 0 conditie en je kan zelf redelijk beinvloeden hoe zwaar je het maakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Tip voor als je het gaat proberen: geef het. Een paar keer de tijd. Zeer weinig mensen vinden spinnen de eerste keer leuk. Na een paar keer wordt het steeds leuker en makkelijker maar je houdt er altijd een lekker voldaan gevoel van over. Niet dat je zoiets hebt van wat heb ik nou eigenlijk gedaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar voel ik dus niks vanquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Sarabi het volgende:
Brr spinning, ik blijf maar bij de blije huppellesjes
Da's pas leuk advies!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Tink89 het volgende:
Geen hielspoor, wel een flink ontstoken peesaanhechting. Rustig aan doen, veel op hakken lopen en achterlijk veel ontstekingsremmers moeten 't oplossen.
Vanavond eten we lasagne met tonijn, courgette, puntpaprika en bechamelsaus. Jum!
Dat heeft een vriendin van mij ook gehad, kijk vooral ook uit met traplopen, dat verergert de boel ook. Dus niet meer heel dieet-verantwoord de trap ipv de lift, maar gewoon de lift waar mogelijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Tink89 het volgende:
Geen hielspoor, wel een flink ontstoken peesaanhechting. Rustig aan doen, veel op hakken lopen en achterlijk veel ontstekingsremmers moeten 't oplossen.
Vanavond eten we lasagne met tonijn, courgette, puntpaprika en bechamelsaus. Jum!
Wel lekker om te weten wat het is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Tink89 het volgende:
Lekker bezigquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lekker om te weten wat het is.
Vandaag is mijn D heel onverantwoord frietjes met een hamburger. Moet ook eens kunnen, de rest van de week wel normaal gegeten met lekker veel groente. En vanmiddag een mijlpaal met hardlopen, voor het eerst 10km gedaan.
Grappig hoe iedereen zijn eigen sterke en minder sterke kanten heeft. Ik kan prima op de roeimachine, maar een crosstrainer is voor mij de hel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
En wordt roeien ooit makkelijker? Godallemachtig wat is dat toch zwaar.
Ik ben juist vrij goed in roeien, maar ik vind het onwijs zwaar. Het is een aaneenschakeling van explosieve kracht, als je het goed doet. Na afloop ben ik zo buiten adem dat ik ervan ga rochelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Grappig hoe iedereen zijn eigen sterke en minder sterke kanten heeft. Ik kan prima op de roeimachine, maar een crosstrainer is voor mij de hel.
Yoghurt of kwark zou wel een optie zijn idd. Meestal ga ik na het sporten lekker douchen en dan m'n bed in. Ik moet dus even een momentje inbouwen om nog iets te eten. Past niet in m'n routine, dus moet er qua kcals rekening mee houden bij de rest van m'n dag. Even wennen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben juist vrij goed in roeien, maar ik vind het onwijs zwaar. Het is een aaneenschakeling van explosieve kracht, als je het goed doet. Na afloop ben ik zo buiten adem dat ik ervan ga rochelen.
Mijn zwakke kant is stoten met de armen, bijvoorbeeld de chest press. En ik kan mezelf ook nauwelijks opdrukken (op de klassieke manier dan).
[ afbeelding ]
Gaat wat yoghurt of kwark er niet in na het sporten, eventueel met een beetje fruit?
Ik vries lasagne altijd in... Met z'n tweeën is een schaal gewoon te veel. Overigens vries ik macaroni en spaghetti ook gewoon in als het over is. Als je het eerst laat ontdooien en daarna opbakt of in de oven doet is er niks aan de hand. Magnetronpasta vind ik wel vies.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat ik me dus afvraag he. Zou je lasagne kunnen invriezen? Ik ben altijd bang dat de pasta dan papperig wordt door het invriezen daarom vries ik nooit pasta in en alleen saus. Maar met lasagne is dat niet makkelijk natuurlijk.
Wel grappig ja. Crosstrainer, fiets, roeiapperaat allemaal geen probleem. Maar de loopband, dat is een verschrikking!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben juist vrij goed in roeien, maar ik vind het onwijs zwaar. Het is een aaneenschakeling van explosieve kracht, als je het goed doet. Na afloop ben ik zo buiten adem dat ik ervan ga rochelen.
Mijn zwakke kant is stoten met de armen, bijvoorbeeld de chest press. En ik kan mezelf ook nauwelijks opdrukken (op de klassieke manier dan).
[ afbeelding ]
Gaat wat yoghurt of kwark er niet in na het sporten, eventueel met een beetje fruit?
Ja hier is het dus ook altijd teveel. Meestal eet ik de dag erna zelf de leftovers. Maar dan blijft er als nog steeds een stuk over. Even een klein ovenschaaltje scoren dus. Dan kan ik het in de oven opwarmen!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vries lasagne altijd in... Met z'n tweeën is een schaal gewoon te veel. Overigens vries ik macaroni en spaghetti ook gewoon in als het over is. Als je het eerst laat ontdooien en daarna opbakt of in de oven doet is er niks aan de hand. Magnetronpasta vind ik wel vies.
Ik loop liever buiten dan op een loopband, maar de loopband in onze sportschool kan ik wel verdragen. Die is lekker breed en daar word ik niet duizelig op. Ik loop aan het einde van m'n work-out 12 minuten intervaltraining en dat is op zich wel heel zwaar, zwaarder dan buiten 5 km lopen en verder niks anders doen. Maar ik voel me wel een onwijze bikkel na afloop!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wel grappig ja. Crosstrainer, fiets, roeiapperaat allemaal geen probleem. Maar de loopband, dat is een verschrikking!
Dat kan hier niet in verband met de kinderen, maar het lijkt me ook vreselijk.quote:Volgende week gaan lief en ik voor het eerst met zijn 2tjes sporten. Heb er zin in.
Een gevoel is zo moeilijk uit te leggen. Ik ben geen fanatieke sporter van nature. En sporten is niet mijn eerste prioriteit geweest de afgelopen tijd. In november-december heb ik heel veel kunnen/moeten werken en had ik daar boven op ook een flinke verkoudheid/sluimerend griepje. Maar werken was op dat punt voor mijn erg belangrijk omdat ik geen vaste uren heb, en ik wist dat het in januari-februari heel mager zou zijn qua uren dus ik heb in die maanden doorgezet. Betekende wel dat ik dagen werkte van half 8 tot half 7 en ik niet in de sportschool te vinden was omdat ik de overige dagen gebruikte op uit te rusten en verdere sociale verplichtingen. Hun konden zich niet vinden in mijn redenatie waardoor dat botste. En daar ben ik zo vaak over aangesproken dat dat een deuk heeft gegeven. (En zo zit ik normaal echt niet in elkaar, dat ik me dat zo erg aantrek)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik loop liever buiten dan op een loopband, maar de loopband in onze sportschool kan ik wel verdragen. Die is lekker breed en daar word ik niet duizelig op. Ik loop aan het einde van m'n work-out 12 minuten intervaltraining en dat is op zich wel heel zwaar, zwaarder dan buiten 5 km lopen en verder niks anders doen. Maar ik voel me wel een onwijze bikkel na afloop!
Roeien vind ik echt een onderschatte vorm van geschikte lichaamsbeweging om in vorm te raken. En het is thuis zo goed te doen. Een echt goed apparaat is goedkoper dan een professionele hometrainer voor thuis, het is een goede work-out voor je hele lijf omdat je er veel calorieen mee verbrandt en veel spiergroepen mee traint, het is geen blessuregevoelige sport en een roei-apparaat kun je eenvoudig opbergen (lees: rechtop zetten). Ik zeg: iedereen zou het moeten doen!
[..]
Dat kan hier niet in verband met de kinderen, maar het lijkt me ook vreselijk.Waarom voel je je eigenlijk veroordeeld in je oude sportschool? Wat doen ze zoal?
Ja inderdaad, en tuurlijk mag iemand tegen me zeggen dat sporten belangrijk is. Maar dit ging zo ver dat ik zelfs gemaild werd door de trainer dat hij graag een gesprek wilde omdat niet meer zo vaak kwam als normaal. (En zij en trainer naar mijn idee ook een aantal gesprekken over mij hebben gevoerd, en dat vind ik persoonlijk niet zo netjes).quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Het klinkt vrij helder, hoor. Je bent geen kind maar een volwassene en bepaalt zelf waar je prioriteiten liggen.
Shoppenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tof hoor Ruby!
Ohh het is hier echt heerlijk weerdroog, blauwe lucht en zonnetje. Kga vandaag lekker shoppen met m'n zus en geen calorieën tellen ofzo. Gewoon genieten van m'n laatste vrije dagje en geen achterlijke dingen eten.
Heb jezelf een roeiapparaat thuis en hoeveel kost die en van welk merk?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik loop liever buiten dan op een loopband, maar de loopband in onze sportschool kan ik wel verdragen. Die is lekker breed en daar word ik niet duizelig op. Ik loop aan het einde van m'n work-out 12 minuten intervaltraining en dat is op zich wel heel zwaar, zwaarder dan buiten 5 km lopen en verder niks anders doen. Maar ik voel me wel een onwijze bikkel na afloop!
Roeien vind ik echt een onderschatte vorm van geschikte lichaamsbeweging om in vorm te raken. En het is thuis zo goed te doen. Een echt goed apparaat is goedkoper dan een professionele hometrainer voor thuis, het is een goede work-out voor je hele lijf omdat je er veel calorieen mee verbrandt en veel spiergroepen mee traint, het is geen blessuregevoelige sport en een roei-apparaat kun je eenvoudig opbergen (lees: rechtop zetten). Ik zeg: iedereen zou het moeten doen!
[..]
Dat kan hier niet in verband met de kinderen, maar het lijkt me ook vreselijk.Waarom voel je je eigenlijk veroordeeld in je oude sportschool? Wat doen ze zoal?
Nee, want ik ga naar de sportschool. Ik heb wel eens een heel goede hometrainer gekocht bij Helisports en daar kun je ook naar roeitrainers kijken. Goede service, prima informatieverstrekking. De hometrainer die ik had, was van Proteus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:27 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Heb jezelf een roeiapparaat thuis en hoeveel kost die en van welk merk?
Ik at vroeger als ik ziek was altijd tomaten met zout. Op een of andere manier kon ik dat heel goed wegkrijgen. En naturel chipsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:03 schreef Barretje80 het volgende:
Bwuh... Die 2 kilo in 2 weken is al gelukt.. 3 kilo in 3 dagen door een of andere buikinfectie.. Nu dus thuis ipv werken.. Behoorlijk waardeloos...
Lusteloos en nergens trek in.. De zelfgemaakte kippemsoep werkte enigszins slecht ...
Iemand nog goede ideeen?
Don't know, do care! Qweeeeeeea! Qweeeheeheea!quote:
Hoe werkt dat dan, zo'n OV-fiets abonnement?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef Zeester het volgende:
Ow, de pizza was heeerlijk. Maar heb er wel veel kilometer voor moeten fietsen, heb het ff uitgerekend en het was ongeveer 20. Voor iedereen die vaak buiten zijn eigen stad komt met het OV, neem een OV-fiets abonnement, ik moest op 2 verschillende bestemmingen in Utrecht zijn, en heb nu dus lekker Utrecht doorgefietst, niet in de kou op de bus moeten wachten, fijn wat extra bewogen én geld bespaard, want als je meer dan 1 bestemming hebt is een OV fiets goedkoper dan bus.
Je meldt je online aan (wel de dag voor je een fiets nodig hebt want het duurt 24 uur om te verwerken) en dan geef je je OV chipkaart nummer door, en dan komt het abbo op je pas. En bij de meeste stations staan van die fietsen, dan pak je er 1, scant iemand je pas en die fiets en dan fietsen maar. 3,10 per 24 uur, en het wordt gewoon automatisch van je rekening gehaald. Ik vind het ideaal, ik huur er zeker 2x per maand 1 (bijna altijd in Utrecht omdat ik daar vaak kom). Zeker aangezien een enkeltje met de bus al snel 1,50 kost, en dan ook nog terug. En in Utrecht moet ik vaak van de ene naar de ander want vaak ben ik daar voor feestje/uitgaan enz. Dus dan is het al snel voordelig. + dan kan ik 's nachts iig mezelf ook vervoeren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan, zo'n OV-fiets abonnement?
10'tje per jaar, maar goed, ook daar hoef je het niet voor te laten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat is idd ideaal als je ergens heen gaat! Ik heb zo'n hekel aan wachten op het OV en zo. Dit valt reuze mee qua prijs ook. Maar er zijn verder dus geen abonnementskosten oid? Alleen die 3,10 per dag?
In Utrecht weleens, maar daar heb je 3 punten, dus dan is er bij dat andere punt vaak wel een fiets. Verder nooit. Heb weleens de laatste gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:54 schreef Ruby88 het volgende:
Ik heb ook zo'n abonnement aangeschaft een paar maanden terug, omdat ik naar een onmogelijke plek moest. Maar op dat station, in Amersfoort, waren die dag álle fietsen uitgeleend.Heb jij dat nooit gehad, Zeester?
(ik zou eigenlijk gewoon m'n oude fiets in Utrecht moeten zetten want das pas voordeligquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:56 schreef Ruby88 het volgende:
Ah ja. Op zich is het een handig fenomeen, ik denk dat ik dat tientje er het komende jaar nog wel uithaal.
Dan kun je om 6 over toch naar de sportschool?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:07 schreef Ruby88 het volgende:
De sportschoolsessie van deze ochtend moet plaatsmaken voor toeven in de wachtrij voor Lowlands...
Ja hoi! Jammer dat ik je post nu pas leesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie had ook alweer energieproblemen? Kassa heeft daar nu een uitzending over.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1394622quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja hoi! Jammer dat ik je post nu pas leesvoor de fiets van cc!
Thanks. Zal er even naar kijkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1394622
Coole fiets cc... Nu nog beter weer
Misschien helpt het om kritisch naar je eetpatroon te kijken. Door sporten alleen gaat er bij mij ook niks af.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:11 schreef RoelerMF het volgende:
Gisteren gewogen en deze week precies 2 kilo verloren. Nu maar hopen dat het doorzet want ik lijk steeds te schommelen met 2 kilo. Soms een kilo naar beneden en dan weer naar boven toe. Enmet mijn BMI (>40) zou het allemaal wel wat sneller mogen gaan. Komende week hoop ik eindelijk echt drie keer te kunnen sporten. Afgelopen weken was dat wel steeds het voornemen maar lukte het niet om vaker dan maximaal 2x te gaan maar meestal 1x. Schoot dus niet op
Omdat ik qua eten altijd verviel in oude gewoonte, en dan kan je sporten wat je wilt maar behalve een betere conditie krijg je er niks vanafquote:
Dat doe ik al sinds begin van het jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien helpt het om kritisch naar je eetpatroon te kijken. Door sporten alleen gaat er bij mij ook niks af.
In dat geval gaat het helemaal goedkomen.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:31 schreef RoelerMF het volgende:
Dat doe ik al sinds begin van het jaarMaar er zat een lastige 1,5 week tussen waarbij ik teveel gezondigd had waardoor het resultaat van de eerste week teniet werd gedaan. En afgelopen weken steeds weer iets anders waardoor sporten er soms bij inschoot. Maar vanaf deze week niet meer. Heb voor het eerst ook maar een avondje onbeperkt spare ribs eten overgeslagen met mijn collega's omdat ik dan weer de hele week voor jan lul bezig ben
Sorry voor de teleurstelling, maar nieuwe gewoontes zijn pas na 3 maanden écht gewoontes geworden die je automatisch doet. Sowieso is het veel makkelijker als je gedrag dat je wilt afleren, vervangt door nieuw gedrag. Een appel eten ipv een broodje hamburger als tussendoor is veel makkelijker dan rondlopen met 'ik wil geen broodje hamburger eten'. [/psycholoogmodus]quote:Op maandag 3 februari 2014 08:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In dat geval gaat het helemaal goedkomen.Volhouden. Het duurt een maand (dacht ik) om oude gewoontes te doorbreken. Als je het dus een maand volhoudt om gezonde keuzes te maken, zal je minder snel vervallen in oude gewoonten.
Dat vervangen voor nieuw gedrag wist ik wel. Ik had pas gelezen dat het een maand duurt, maar dat klopte dan waarschijnlijk niet. 3 maanden lijkt me ook logischer aangezien gewoonten best hardnekkig kunnen zijn. Het zal ook per leeftijd verschillen verwacht ik. Voor iemand van 20 is het makkelijker veranderen dan voor iemand van 50.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Sorry voor de teleurstelling, maar nieuwe gewoontes zijn pas na 3 maanden écht gewoontes geworden die je automatisch doet. Sowieso is het veel makkelijker als je gedrag dat je wilt afleren, vervangt door nieuw gedrag. Een appel eten ipv een broodje hamburger als tussendoor is veel makkelijker dan rondlopen met 'ik wil geen broodje hamburger eten'. [/psycholoogmodus]
Ligt ook aan de aard van je gewoonte en hoe vaak je bepaald gedrag uitvoert, natuurlijk. Leeftijd is in zoverre een factor, dat die beïnvloedt hoe moeilijk het is om je drie maanden vol te maken. Het is niet zo dat oudere mensen eerder terugvallen. Nieuwe gewoontes bewust aanleren kan juist moeilijker zijn als je jonger bent. Je bent dan vaak wat wispelturiger en houdt die drie maanden minder lang vol.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vervangen voor nieuw gedrag wist ik wel. Ik had pas gelezen dat het een maand duurt, maar dat klopte dan waarschijnlijk niet. 3 maanden lijkt me ook logischer aangezien gewoonten best hardnekkig kunnen zijn. Het zal ook per leeftijd verschillen verwacht ik. Voor iemand van 20 is het makkelijker veranderen dan voor iemand van 50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |