jipquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook na meerdere normale laagjes nagellak?
Anders in een van de laktopics om tips vragen, ik vis de mijne van ebay.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Dan zal ik er binnenkort eens naar gaan kijken
Nou en of dat het werktquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die heb ik niet en op een of andere manier geloof ik ook niet dat dat werkt.....
Hmm die is ook nog niet heel duur.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou en of dat het werkt
Niet die prullaria van Essence of Catrice pakken, maar iets als Sally Hansen insta-dry werkt echt als een malle
Zonder was het heul zo'n grote verzameling niet geworden denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
Once you go quickdry you never go back
Nou groter hoeft de verzameling hier niet te wordenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder was het heul zo'n grote verzameling niet geworden denk ik.
Be careful. The dark side lures.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou groter hoeft de verzameling hier niet te worden
Ik vind 300+ ook wel een prima hoeveelheid stiekem, maar af en toe roepen ze naar me. Het is net chocolade, dat roept ook af en toe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou groter hoeft de verzameling hier niet te worden
Ja dit dusquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder was het heul zo'n grote verzameling niet geworden denk ik.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 300+ ook wel een prima hoeveelheid stiekem, maar af en toe roepen ze naar me. Het is net chocolade, dat roept ook af en toe.
quote:
340 ofzo. De laatste tijd eigenlijk weinig interessants voorbij zien komen, dus het groeit amper ook. :vquote:
in twee van deze:quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:01 schreef Sarabi het volgende:
Nicemaar hoe bewaren jullie al die lakjes?
Ik heb nu al te weinig ruimte.
Die van mij is bijnaaaaaa vol.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in twee van deze:
[ afbeelding ]
Debsterr is aan d'r derde begonnen dacht ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij is bijnaaaaaa vol.
Ik ben gestopt met tellen tho
Ik voer ze nog steeds braaf in.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij is bijnaaaaaa vol.
Ik ben gestopt met tellen tho
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Maar voordat het hier een SHJN topic wordt:
Ik kreeg net chocolade aangeboden van mijn nieuwe baas. Ik heb namelijk weer een vrouw als baas. En ik zei NEE!![]()
Dat is wel ideaalquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in twee van deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |