abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136070647
Ik denk trouwens dat ik het wel weet. Ik denk dat je heel dicht bij jezelf moet blijven. Dus niet zonder carbs gaan eten als je enorm liefhebber van brood en pasta bent. Of 4x in de week willen sporten als je daar eigenlijk helemaal niet van houdt. Of elke dag persé een bak kwark willen eten terwijl je voorheen nooit zuivel at. Want dat soort dingen gaan je vanzelf tegenstaan, en dan werkt het averechts. Breng haalbare veranderingen aan, die blijvend kunnen blijven. Zo heb ik besloten niet meer pizza te bestellen als ik geen zin in koken heb, maar haal ik een zak soep. Net zo weinig moeite, maar wel veel beter qua calorieen. Het hoeft niet altijd perfect, als het maar beter is dan voorheen. Ik drink graag liters cola light, maar merk dat het niet werkt als ik elke avond een anderhalve literfles leegdrink, dus ik hou het tegenwoordig bij een blikje per dag. Dat soort dingen.
pi_136070936
Ben ik het heel erg mee eens!

Ik eet inmiddels ontzettend anders dan een aantal jaar geleden, maar dat is echt stapsgewijs verbeterd bij mij.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136071619
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef Zeester het volgende:

[..]

Vind ik zelf ook. Vraag me ook weleens af hoe dat komt. Maar volgens mij is het echt een kwestie van knop die om is. Er is in deze afgelopen tijd ook nooit meer dan 2 kilo weer bij aangekomen. Ik sta weleens stil, maar val nooit terug.
En plateus, ik heb er echt niks op tegen :N Het lijkt soms gewoon of je lichaam even toe is aan een stabiel "nieuw" gewicht voor je verder kunt gaan met afvallen.

Laistje:
O: roggebrood met smeerkaas, cracker met pindakaas. Rijstmelk.
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met ongeveer 2/3 van een avocado die ik nog in de koelkast vond. Cherrytomaatjes, 150 g halfvolle yoghurt
T: rijstwafel, banaan
D: Leftover soep van gisteravond met een stuk stokbrood
S: bootcamp
T: kwark met een schep whey erdoor.

Kom volgens fatsecret hiermee met gemak aan de 2000 kcal, hell :')

[ Bericht 0% gewijzigd door douche-eendje op 28-01-2014 21:51:58 ]
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:44:38 #54
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_136071963
Avocado ... zo lekker.
Prrrrr
pi_136072192
Zeker. Gewoon zo op brood met een heel klein beetje zout en wat peper O+ omz.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:52:31 #56
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_136072440
Zaterdagverwenontbijt: italiaanse afbakbol, echte boter, rookvlees, avocado, toverkruiden, strooikaas.
Veeg me op...
Prrrrr
pi_136072591
Toverkruiden? Als in: wat Tinkerbell de kinderen geeft om ze te laten vliegen in Peter Pan?!
pi_136072891
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik probeer vooral niet te denken aan het einddoel anders zakt de moed me in de schoenen. En dan prop ik mezelf zo weer vol.
Moet je ook echt niet doen. Elke kilo die je afvalt is mooi meegenomen. Ik stel persoonlijk subdoelen van 5 kilo. Anders had ik in het begin een doel gesteld van -38 kilo. Dat werkt heel erg ontmoedigend.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:01:05 #59
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_136072974
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Toverkruiden? Als in: wat Tinkerbell de kinderen geeft om ze te laten vliegen in Peter Pan?!

Ik haal ze in Duitsland in de Real, dus ik noem ze ZauberKrautzen, stom gezinsgrapje.
Prrrrr
pi_136076675
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

En plateus, ik heb er echt niks op tegen :N Het lijkt soms gewoon of je lichaam even toe is aan een stabiel "nieuw" gewicht voor je verder kunt gaan met afvallen.

Laistje:
O: roggebrood met smeerkaas, cracker met pindakaas. Rijstmelk.
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met ongeveer 2/3 van een avocado die ik nog in de koelkast vond. Cherrytomaatjes, 150 g halfvolle yoghurt
T: rijstwafel, banaan
D: Leftover soep van gisteravond met een stuk stokbrood
S: bootcamp
T: kwark met een schep whey erdoor.

Kom volgens fatsecret hiermee met gemak aan de 2000 kcal, hell :')
Ik heb ook niets tegen op een plateau, maar ik ben er nu weer klaar mee ;).

That said, heb ik net een heleboel stinkkaas gegeten met m'n huisgenootje, en ik moet morgen op de weegschaal dus dat zal wel tegenvallen :(.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:20:23 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136077554
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je komt van heel erg ver, en gaat dat laatste stuk ook kunnen, ook al lijkt het nu niet zo. Je bent allejezus stoer, want kijk ff naar wat je bereikt hebt met 2 kinderen en een carrière erbij. Zat vrouwen die het al lang en breed opgegeven hadden en de 30 kilo weer aangekomen waren. Je loopt hard, for fucks sake, denk ff aan je dikste moment en kijk dan even naar je 7^^loopmedaille *O*.
O+
Het is dat ik stinkie heb, anders zou ik je doen! :*
pi_136082412
Na mijn bericht van een paar dagen geleden dat het allemaal niet lukte, heb ik de slag weer te pakken :)
Ik wil zo graag weer eens onder de 84 duiken maar dat is echt een gewicht waar. Ik al 2 jaar tegenaan hik. Hopelijk deze week of die daarna doorbreken.

vreemd genoeg heb ik ook in mn hoofd dat het daarna ineens allemaal heel makkelijk zal gaan :')
My salvation lies in your love..
pi_136082417
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

O+
Het is dat ik stinkie heb, anders zou ik je doen! :*
Moet ik hem even afleiden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136083060
-1 kilo *O*
Ik verwachtte hem gisteren maar vandaag ben ik er ook blij mee.
pi_136083197
Goeiemorgen!

Hier staat vast pompoensoep te ontdooien voor vanavond. :)
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 januari 2014 @ 08:59:01 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_136083229
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Moet ik hem even afleiden?
Ik help wel Feebs O-)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 29 januari 2014 @ 09:05:27 #67
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136083351
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Chips maken van zoete aardappel was faal. Plakjes niet dun genoeg en dus geen knapperig resultaat.

Kaasschaaf of dunschiller gebruiken werkt zo veel makkelijker. Dan worden ze wel echt lekker :)

quote:
17s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je komt van heel erg ver, en gaat dat laatste stuk ook kunnen, ook al lijkt het nu niet zo. Je bent allejezus stoer, want kijk ff naar wat je bereikt hebt met 2 kinderen en een carrière erbij. Zat vrouwen die het al lang en breed opgegeven hadden en de 30 kilo weer aangekomen waren. Je loopt hard, for fucks sake, denk ff aan je dikste moment en kijk dan even naar je 7^^loopmedaille *O*.
Wat zij zegt :Y

quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Doel hier is dit jaar -20, totaal liefst -35, maar voor een bmi van 25 moet ik -40 halen:'). Never gonna happen.
Kleine stapjes. Ik hikte ook ooit tegen -45 aan om een gezond bmi te behalen. Door haalbare tussendoelen te stellen, maak je het voor jezelf zo veel makkelijker. Ik heb er drie jaar over gedaan, maar het wel mooi gehaald en ik was de meest ruggegraatloze vreetteef die er bestond. Ontbijten met afbakworstenbrood of croissantjes op de uni, lunchen met 3 appelflappen. Als eerste m'n bord leeg, zodat ik snel nog een tweede portie kon nemen voor het op was, hele zakken chips en flessen wijn voor de tv... Als ik het kan, kunnen jullie het ook! :Y
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat mij betreft wel *O*. Iedereen nieuwe bollen *O*.
Mogen gelifte bollen ook? Groter hoeven ze echt niet....

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef Zeester het volgende:

[..]

Vind ik zelf ook. Vraag me ook weleens af hoe dat komt. Maar volgens mij is het echt een kwestie van knop die om is. Er is in deze afgelopen tijd ook nooit meer dan 2 kilo weer bij aangekomen. Ik sta weleens stil, maar val nooit terug.
Wat zij zegt :Y

Lijstje!
O: 3 meergranen. 1 30+kaas met appelstroop, 1 gehakt, 1 lv smeerkaas. 250 ml lv yoghurt met twee el kersen.
T: Appel.
L: 4 meergranen. 2 linerapaté, 2 gehakt. Stukje komkommer.
B: Half uurtje lunchwandelen en dan meteen even volkorenbrood halen.
T: Crackertjes of een klein bakje lv fruityoghurt. Ligt eraan naar welke winkel we gaan.
D: Kampioentje met ijsbergsla en beenham. Gisteren al lekker de beenham gemaakt, vandaag eten we er de tweede dag van. Gisteren veel groente, dus niet zo heel erg als ik vandaag wat minder groente eet. Morgen weer een dag.
S: Uur paardrijden in de kou.... brrt!
T: Glaasje ranja.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136084004
Half uurtje gehoepeld, nu tijd voor ontbijt.
Verder zal het wel een erg lui dagje worden, beetje huishouden doen, haken en vanavond weer dansen.
pi_136084175
Ik kan alleen maar aan gluten denken :') We hebben het gisteren uitgezocht en het lijkt er toch wel op dat een glutenvrij dieet veel mensen met mijn ziekte erg ten goede komt. Het wordt in ieder geval nergens ontkracht en niemand wordt er slechter van.

Dusss, nu ben ik stiekeme plannen aan het maken om in een week tijd ofzo zo ongeveer alles naar binnen te proppen dat ik straks een paar maanden niet mag }:|
Spoilers!
pi_136084285
Ah dat lijkt me vervelend L_S.
Maar als het voor een goed doel is.....
pi_136084563
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Ah dat lijkt me vervelend L_S.
Maar als het voor een goed doel is.....
Ik zie veel voordelen maar ook veel nadelen. Natuurlijk wil ik me graag beter/gezonder voelen dus dat alleen is het al waard. Afvallen zou een leuke bijkomstigheid zijn. Maar hoe doe ik dat dan op vakantie in Polen? En zo blijf ik maar in cirkels denken. Maar ik kan denken wat ik wil, ik ga het toch doen. Ik ben al lang blij dat ik niet hartstikke ziek word van gluten dus dat ik me goed voor kan bereiden.
Spoilers!
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:12:27 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_136084723
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zie veel voordelen maar ook veel nadelen. Natuurlijk wil ik me graag beter/gezonder voelen dus dat alleen is het al waard. Afvallen zou een leuke bijkomstigheid zijn. Maar hoe doe ik dat dan op vakantie in Polen? En zo blijf ik maar in cirkels denken. Maar ik kan denken wat ik wil, ik ga het toch doen. Ik ben al lang blij dat ik niet hartstikke ziek word van gluten dus dat ik me goed voor kan bereiden.
In Polen wonen ook glutenintolerante mensen lijkt me, dus ook daar kun je je best redden :) Het vergt wel meer inspanning, maar ik zou het in elk geval probèren. Kun je altijd nog kiezen :)
disclaimer
pi_136084734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Moet je echt maanden 100% glutenvrij zijn voor effect, of is een kleine 'slip-up' af en toe niet fataal. Dan zou ik gewoon op vakantie zien waar het schip strandt, net zoals de meeste van ons nu met dieten doen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:13:39 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_136084764
Wij doen twee keer per jaar een running diner met de buurt, dan ga je dus als surprise guest bij andere mensen eten, en daar zit ook een glutenintolerant tussen. En iedereen lukt het om iets passends te maken uiteindelijk. Zelfs pizza :D
disclaimer
pi_136084861
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

In Polen wonen ook glutenintolerante mensen lijkt me, dus ook daar kun je je best redden :) Het vergt wel meer inspanning, maar ik zou het in elk geval probèren. Kun je altijd nog kiezen :)
Denk dat Polen inderdaad het niet het grootste probleem is.
Komt vast goed L_S :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')