Hier 40. Minstens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nog 7, 15 of 25, afhankelijk van welk doel je kiest.![]()
Hand geeft! Mede-strijder! We can do this!quote:
Ik probeer vooral niet te denken aan het einddoel anders zakt de moed me in de schoenen. En dan prop ik mezelf zo weer vol.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hand geeft! Mede-strijder! We can do this!
Morgen... Als mijn pms gezakt is.
God wat ben ik blij met mijn 25 minuutjes hardlopen iig nog.
Die moed zit me dus op dit moment wel in mijn schoenen helaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik probeer vooral niet te denken aan het einddoel anders zakt de moed me in de schoenen. En dan prop ik mezelf zo weer vol.
Je komt van heel erg ver, en gaat dat laatste stuk ook kunnen, ook al lijkt het nu niet zo. Je bent allejezus stoer, want kijk ff naar wat je bereikt hebt met 2 kinderen en een carrière erbij. Zat vrouwen die het al lang en breed opgegeven hadden en de 30 kilo weer aangekomen waren. Je loopt hard, for fucks sake, denk ff aan je dikste moment en kijk dan even naar je 7^^loopmedaillequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die moed zit me dus op dit moment wel in mijn schoenen helaas.
3 maanden terug waren getallen namelijk als volgt:
-8, en -18
Ik zat op -27 drie jaar terug. Heb ik er allemaal weer aangevreten plus extra. Geloof me, ik weet hoe je je voelt en dat is echt kl*tequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die moed zit me dus op dit moment wel in mijn schoenen helaas.
3 maanden terug waren getallen namelijk als volgt:
-8, en -18
Hier ook hoorquote:
Wauw, 28 kilo in 16 maanden, goedddddddd zeg!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Zeester het volgende:
Even een hart onder de riem voor de zware dames. In augustus 2012 keek ik ook tegen een streefgewicht van -45 kilo aan. En nu ik op -28,5 zit heb ik besloten dat -35 ook goed genoeg zou zijn. En ik hoef nog maar 7 kilo! 7! Dat is niets, na 28,5 kilo! En als ik het kan...
Jij bent echt goed bezigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Zeester het volgende:
Even een hart onder de riem voor de zware dames. In augustus 2012 keek ik ook tegen een streefgewicht van -45 kilo aan. En nu ik op -28,5 zit heb ik besloten dat -35 ook goed genoeg zou zijn. En ik hoef nog maar 7 kilo! 7! Dat is niets, na 28,5 kilo! En als ik het kan...
Vind ik zelf ook. Vraag me ook weleens af hoe dat komt. Maar volgens mij is het echt een kwestie van knop die om is. Er is in deze afgelopen tijd ook nooit meer dan 2 kilo weer bij aangekomen. Ik sta weleens stil, maar val nooit terug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeester, bij jou vind ik het zo knap dat jij zo heel erg je eigen manier hebt gevonden en dat lekker stoïcijns volhoud! Met je sportaversie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |