SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sarabi op 30-01-2014 10:17:11 ]
Dat mag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe, ik vind jou demotiverender dan haar doel![]()
grapje grapje, niet slaan![]()
Ja maar grapjes hebben vaak een kern van waarheid, toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zette er nog wel een disclaimer onder
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zette er nog wel een disclaimer onder
Vrouwmenschquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar grapjes hebben vaak een kern van waarheid, toch?
Stiekem zou ik er ook wel nog veel meer moeten hoor, maar heb besloten dat een bmi van 26/27 ook goed genoeg is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dan zal ik het maar niet hebben over de kilo's die ik nog moet
Voor bmi onder de 30 zou ik momenteel al een moord doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stiekem zou ik er ook wel nog veel meer moeten hoor, maar heb besloten dat een bmi van 26/27 ook goed genoeg is.
Nou zo ver zou ik niet gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voor bmi onder de 30 zou ik momenteel al een moord doen
Krachttraining of iets zoals Jillian.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb mijn eind doel alweer bijgesteld.. Ik wou 70 kg maar ik kan me niet voorstellen dat ik met (voor nu) 12 kilo minder echt mooi slank ben.
En ik heb nu een flubber buik.Iemand tips om zulk soort dingen tegen te gaan?
Terugflubberenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb mijn eind doel alweer bijgesteld.. Ik wou 70 kg maar ik kan me niet voorstellen dat ik met (voor nu) 12 kilo minder echt mooi slank ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god ja. Jillian is er ook nog. Laat ik dat maar eens proberen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Krachttraining of iets zoals Jillian.
Maar dan nog blijft het lastig om los vel/vet strak te krijgen als je veel bent afgevallen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
TerugflubberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop van niet, mijn buik was niet mijn grootste probleem punt en hij lijkt niet echt heel veel kleiner te zijn geworden maar toch gaat het flubberen. M'n benen sowieso maar die zijn dan ook al 2 maten gekrompen. Ik had gehoopt door m'n leeftijd dat het nog wat terug zou 'veren' maar ja.. Eigen schuld.![]()
Genoeg drinken en het tijd geven. Huid kan er jaren over doen om weer strak(ker) te trekken. Soms blijft het los vel en dan is er behalve chirurgie weinig aan te doen. Meer massa (spieren) om het op te vullen kan natuurlijk ook, maar ik denk dat je het dan blijft zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Patoshik het volgende:
Edit: en nog 6 kilo en dan heb ik een gezond gewicht.Ik hoop dat dat voor de zomer gaat lukken maar het is wat optimistisch.
Tijd geven is inderdaad ook een goede.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg drinken en het tijd geven. Huid kan er jaren over doen om weer strak(ker) te trekken. Soms blijft het los vel en dan is er behalve chirurgie weinig aan te doen. Meer massa (spieren) om het op te vullen kan natuurlijk ook, maar ik denk dat je het dan blijft zien.
Dit kan ik beamen, ik ben er in het laatste half jaar veel slanker uit gaan zien, maar weinig in kilo's verloren. En ook niet heel veel gesport, gewoon vetverdeling die zich aanpaste.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tijd geven is inderdaad ook een goede.
Vaak verdeelt het vet zich weer opnieuw en ziet het er allemaal ook weer strakker uit.
Maakt dat uit?quote:
Water heeft invloed op elasticiteit en vitaliteit van de huid dus ik verwacht dat het voor het bijtrekken van los vel ook verschil kan maken, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Maakt dat uit?![]()
/Schenkt nog maar een glas water in
Hier 40. Minstens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nog 7, 15 of 25, afhankelijk van welk doel je kiest.![]()
Hand geeft! Mede-strijder! We can do this!quote:
Ik probeer vooral niet te denken aan het einddoel anders zakt de moed me in de schoenen. En dan prop ik mezelf zo weer vol.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hand geeft! Mede-strijder! We can do this!
Morgen... Als mijn pms gezakt is.
God wat ben ik blij met mijn 25 minuutjes hardlopen iig nog.
Die moed zit me dus op dit moment wel in mijn schoenen helaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik probeer vooral niet te denken aan het einddoel anders zakt de moed me in de schoenen. En dan prop ik mezelf zo weer vol.
Je komt van heel erg ver, en gaat dat laatste stuk ook kunnen, ook al lijkt het nu niet zo. Je bent allejezus stoer, want kijk ff naar wat je bereikt hebt met 2 kinderen en een carrière erbij. Zat vrouwen die het al lang en breed opgegeven hadden en de 30 kilo weer aangekomen waren. Je loopt hard, for fucks sake, denk ff aan je dikste moment en kijk dan even naar je 7^^loopmedaillequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die moed zit me dus op dit moment wel in mijn schoenen helaas.
3 maanden terug waren getallen namelijk als volgt:
-8, en -18
Ik zat op -27 drie jaar terug. Heb ik er allemaal weer aangevreten plus extra. Geloof me, ik weet hoe je je voelt en dat is echt kl*tequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die moed zit me dus op dit moment wel in mijn schoenen helaas.
3 maanden terug waren getallen namelijk als volgt:
-8, en -18
Hier ook hoorquote:
Wauw, 28 kilo in 16 maanden, goedddddddd zeg!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Zeester het volgende:
Even een hart onder de riem voor de zware dames. In augustus 2012 keek ik ook tegen een streefgewicht van -45 kilo aan. En nu ik op -28,5 zit heb ik besloten dat -35 ook goed genoeg zou zijn. En ik hoef nog maar 7 kilo! 7! Dat is niets, na 28,5 kilo! En als ik het kan...
Jij bent echt goed bezigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Zeester het volgende:
Even een hart onder de riem voor de zware dames. In augustus 2012 keek ik ook tegen een streefgewicht van -45 kilo aan. En nu ik op -28,5 zit heb ik besloten dat -35 ook goed genoeg zou zijn. En ik hoef nog maar 7 kilo! 7! Dat is niets, na 28,5 kilo! En als ik het kan...
Vind ik zelf ook. Vraag me ook weleens af hoe dat komt. Maar volgens mij is het echt een kwestie van knop die om is. Er is in deze afgelopen tijd ook nooit meer dan 2 kilo weer bij aangekomen. Ik sta weleens stil, maar val nooit terug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeester, bij jou vind ik het zo knap dat jij zo heel erg je eigen manier hebt gevonden en dat lekker stoïcijns volhoud! Met je sportaversie
En plateus, ik heb er echt niks op tegenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef Zeester het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. Vraag me ook weleens af hoe dat komt. Maar volgens mij is het echt een kwestie van knop die om is. Er is in deze afgelopen tijd ook nooit meer dan 2 kilo weer bij aangekomen. Ik sta weleens stil, maar val nooit terug.
Moet je ook echt niet doen. Elke kilo die je afvalt is mooi meegenomen. Ik stel persoonlijk subdoelen van 5 kilo. Anders had ik in het begin een doel gesteld van -38 kilo. Dat werkt heel erg ontmoedigend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik probeer vooral niet te denken aan het einddoel anders zakt de moed me in de schoenen. En dan prop ik mezelf zo weer vol.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Toverkruiden? Als in: wat Tinkerbell de kinderen geeft om ze te laten vliegen in Peter Pan?!
Ik heb ook niets tegen op een plateau, maar ik ben er nu weer klaar meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En plateus, ik heb er echt niks op tegenHet lijkt soms gewoon of je lichaam even toe is aan een stabiel "nieuw" gewicht voor je verder kunt gaan met afvallen.
Laistje:
O: roggebrood met smeerkaas, cracker met pindakaas. Rijstmelk.
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met ongeveer 2/3 van een avocado die ik nog in de koelkast vond. Cherrytomaatjes, 150 g halfvolle yoghurt
T: rijstwafel, banaan
D: Leftover soep van gisteravond met een stuk stokbrood
S: bootcamp
T: kwark met een schep whey erdoor.
Kom volgens fatsecret hiermee met gemak aan de 2000 kcal, hell
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je komt van heel erg ver, en gaat dat laatste stuk ook kunnen, ook al lijkt het nu niet zo. Je bent allejezus stoer, want kijk ff naar wat je bereikt hebt met 2 kinderen en een carrière erbij. Zat vrouwen die het al lang en breed opgegeven hadden en de 30 kilo weer aangekomen waren. Je loopt hard, for fucks sake, denk ff aan je dikste moment en kijk dan even naar je 7^^loopmedaille.
Moet ik hem even afleiden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is dat ik stinkie heb, anders zou ik je doen!
Ik help wel Feebsquote:
Kaasschaaf of dunschiller gebruiken werkt zo veel makkelijker. Dan worden ze wel echt lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Chips maken van zoete aardappel was faal. Plakjes niet dun genoeg en dus geen knapperig resultaat.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je komt van heel erg ver, en gaat dat laatste stuk ook kunnen, ook al lijkt het nu niet zo. Je bent allejezus stoer, want kijk ff naar wat je bereikt hebt met 2 kinderen en een carrière erbij. Zat vrouwen die het al lang en breed opgegeven hadden en de 30 kilo weer aangekomen waren. Je loopt hard, for fucks sake, denk ff aan je dikste moment en kijk dan even naar je 7^^loopmedaille.
Kleine stapjes. Ik hikte ook ooit tegen -45 aan om een gezond bmi te behalen. Door haalbare tussendoelen te stellen, maak je het voor jezelf zo veel makkelijker. Ik heb er drie jaar over gedaan, maar het wel mooi gehaald en ik was de meest ruggegraatloze vreetteef die er bestond. Ontbijten met afbakworstenbrood of croissantjes op de uni, lunchen met 3 appelflappen. Als eerste m'n bord leeg, zodat ik snel nog een tweede portie kon nemen voor het op was, hele zakken chips en flessen wijn voor de tv... Als ik het kan, kunnen jullie het ook!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Doel hier is dit jaar -20, totaal liefst -35, maar voor een bmi van 25 moet ik -40 halen:'). Never gonna happen.
Mogen gelifte bollen ook? Groter hoeven ze echt niet....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat mij betreft wel. Iedereen nieuwe bollen
.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef Zeester het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. Vraag me ook weleens af hoe dat komt. Maar volgens mij is het echt een kwestie van knop die om is. Er is in deze afgelopen tijd ook nooit meer dan 2 kilo weer bij aangekomen. Ik sta weleens stil, maar val nooit terug.
Ik zie veel voordelen maar ook veel nadelen. Natuurlijk wil ik me graag beter/gezonder voelen dus dat alleen is het al waard. Afvallen zou een leuke bijkomstigheid zijn. Maar hoe doe ik dat dan op vakantie in Polen? En zo blijf ik maar in cirkels denken. Maar ik kan denken wat ik wil, ik ga het toch doen. Ik ben al lang blij dat ik niet hartstikke ziek word van gluten dus dat ik me goed voor kan bereiden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Ah dat lijkt me vervelend L_S.
Maar als het voor een goed doel is.....
In Polen wonen ook glutenintolerante mensen lijkt me, dus ook daar kun je je best reddenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie veel voordelen maar ook veel nadelen. Natuurlijk wil ik me graag beter/gezonder voelen dus dat alleen is het al waard. Afvallen zou een leuke bijkomstigheid zijn. Maar hoe doe ik dat dan op vakantie in Polen? En zo blijf ik maar in cirkels denken. Maar ik kan denken wat ik wil, ik ga het toch doen. Ik ben al lang blij dat ik niet hartstikke ziek word van gluten dus dat ik me goed voor kan bereiden.
Moet je echt maanden 100% glutenvrij zijn voor effect, of is een kleine 'slip-up' af en toe niet fataal. Dan zou ik gewoon op vakantie zien waar het schip strandt, net zoals de meeste van ons nu met dieten doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie veel voordelen maar ook veel nadelen. Natuurlijk wil ik me graag beter/gezonder voelen dus dat alleen is het al waard. Afvallen zou een leuke bijkomstigheid zijn. Maar hoe doe ik dat dan op vakantie in Polen? En zo blijf ik maar in cirkels denken. Maar ik kan denken wat ik wil, ik ga het toch doen. Ik ben al lang blij dat ik niet hartstikke ziek word van gluten dus dat ik me goed voor kan bereiden.
Denk dat Polen inderdaad het niet het grootste probleem is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Polen wonen ook glutenintolerante mensen lijkt me, dus ook daar kun je je best reddenHet vergt wel meer inspanning, maar ik zou het in elk geval probèren. Kun je altijd nog kiezen
Yep, echt 100% glutenvrij. Als ik ook maar 1x een slip-up heb, blijft het nog maanden in mijn bloed en is het effect weg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:12 schreef Zeester het volgende:
[..]
Moet je echt maanden 100% glutenvrij zijn voor effect, of is een kleine 'slip-up' af en toe niet fataal. Dan zou ik gewoon op vakantie zien waar het schip strandt, net zoals de meeste van ons nu met dieten doen.
Mijn beste vriendinnetje heeft prikkelbare darm syndroom, en eet daarom glutenvrij én vegetarisch. Ik ben afgelopen zomer met haar op vakantie geweest naar Turkije en dat ging prima! Vooral omdat er nog even tijd tussenzit weet je dan precies wat je wel en niet magquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ah bah dat heb ik ook gehad. Afvallen helpt wel heel erg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hielspoor
Ik loop er ook al minstens een jaar mee![]()
Ik was niet van plan er een jaar mee te gaan lopen eigenlijk. Lees van alles over steunzolen, fysiotherapie, bindweefselmassage enz. Eén van die dingen moet toch kunnen helpen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hielspoor
Ik loop er ook al minstens een jaar mee![]()
Ik was eigenlijk wel klaar met afvallen en heb nu pas last van m'n hiel...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah bah dat heb ik ook gehad. Afvallen helpt wel heel erg.En steunzooltjes.
Ik heb het ook een paar keer gehad en was er ook bang voor. Maar is vanzelf weer weggegaan. Echter was het in mijn geval een paar dagen en jij spreekt van weken. Sterkte ermee iig, tis echt een rotgevoel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan er een jaar mee te gaan lopen eigenlijk. Lees van alles over steunzolen, fysiotherapie, bindweefselmassage enz. Eén van die dingen moet toch kunnen helpen?
[..]
Ik was eigenlijk wel klaar met afvallen en heb nu pas last van m'n hiel...
Njah, eerst maar eens kijken wat de huisarts zegt. Mijn broer heeft ook een scheurtje in een bot in z'n hiel opgelopen en die had ook vergelijkbare klachten, dus misschien is wel heel iets anders. Het wordt bij mij ook niet minder als ik een tijdje gelopen heb..
Gelukkig heb er met paardrijden geen last van, dus kan ik gewoon sporten. Anders moet ik weer wat strenger op m'n eten gaan letten om te voorkomen dat ik terugvalkilo's krijg.
Netjes! Misschien op den duur een beetje afwisselen zodat de mandarijnen je niet op een gegeven moment de neus uit komen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef RoelerMF het volgende:
Ik denk mijn probleem met mijn tussendoortje 's ochtends te hebben opgelost door een extra sinasappel/manderijntje mee te nemen. Deze week al een kleine kilo verloren doordat ik nu geen neigingen meer heb in snoeppotten te duikenNu maar even duimen dat het zo blijft doorgaan
Ja dat sowieso. Volgende maand zullen de manderijnen ook wel weer uit het seizoen gaan. Maar genoeg ander fruit om af te wisselen natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Netjes! Misschien op den duur een beetje afwisselen zodat de mandarijnen je niet op een gegeven moment de neus uit komen?
quote:
Ik heb eens shockwave therapie gehad tegen hielspoor. Dat schijnt heel goed te moeten helpen maar deed t bij mij niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan er een jaar mee te gaan lopen eigenlijk. Lees van alles over steunzolen, fysiotherapie, bindweefselmassage enz. Eén van die dingen moet toch kunnen helpen?
[..]
Sneldrogende topcoat en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:41 schreef Sarabi het volgende:
Nou van dat poetsen is ook niets geworden en nu ben ik mijn nagels aan het lakken dus mag ik echt niets doen de komende uren
Die heb ik niet en op een of andere manier geloof ik ook niet dat dat werkt.....quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sneldrogende topcoat en gaan met die banaan.
Het werkt als een tierelier.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die heb ik niet en op een of andere manier geloof ik ook niet dat dat werkt.....
Jup.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook na meerdere normale laagjes nagellak?
Voor mij is het niet spuit 11 hoor, ik ga morgen naar de huisarts. Ik vind alleen wel dat ik eerst even zeker wil weten wat het is, voordat ik met behandelingen aan de slag ga.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie die speciale inlegzooltjes geprobeerd? Daar had m'n moeder erg veel baat bij. Je hebt ze goedkoop, maar degene die ik voor haar had gekocht was een euro of 25 en was echt suuperzacht in het midden. Ik heb ze bij de schoenmaker gehaald, als je daar zegt dat het om hielspoor gaat weten zij wel raad.
Of is dit heel erg spuit 11?.
Ik heb ooit ook radiotherapie gehad voor de slijmbeursontsteking in mijn heup en dat hielp best wel. Ik heb een baan achter de pc, maar met heel veel afspraken en rondloperij. Echt rust houden, wordt hem dus niet zomaar. Mijn kuiten en pezen zijn juist lang, omdat je die bij paardrijden goed moet uitdrukken naar beneden en buiten toe. Dat lijkt mij dus niet het probleem. Ik zie het morgen in ieder geval wel, baal er nu van, maar kan er toch nog even niks aan veranderen. Vanavond een beetje zachtzinnig van m'n paard af stappen en verder is het even afwachten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:49 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb eens shockwave therapie gehad tegen hielspoor. Dat schijnt heel goed te moeten helpen maar deed t bij mij niet.
Ik hield ook geen rust na de behandelingen dus daar kan het ook aan liggen. Uiteindelijk is het bij mij overgegaan door een zomer rust te houden ( geen hele dagen staan en geen hielbelastende sporten)
Ook kan het komen door te korte kuiten en pezen, dus die af en toe stretchen helpt ook.
Iew...quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:16 schreef Meke het volgende:
Okee, achteraf vind ik het best logisch, maar voor iedereen die het toch ooit ook nog een goed idee lijkt: als je teveel pasta in het water gooit, is het géén goed idee om het te laten drogen en het terug te stoppenHet was groen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |