Ik begin inmiddels steeds meer voordelen in te zien. Vooral omdat ik dan echt gedwongen wordt om op mijn eten te letten, even een dagje/weekje niet is gewoon geen optie. En ik ben gek op dingen zelf maken dus dat moet eigenlijk niet zo'n probleem zijn. Vooral omdat ik er binnenkort een extra vriezer bij krijg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig best veel glutenvrije broodjes en dingen. Grootste nadeel is dat het duur is. Je kan ook zelf dingen bakken en recepten uitproberen.
Dit is vast bekende info, maar mijn WW juf waarschuwde dat je wel zowel naar links als naar rechts moet hoepelen omdat je anders scheve buikspieren krijgtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef Sarabi het volgende:
Half uurtje gehoepeldwil ik nu weer dagelijks gaan inplannen.
Inderdaad bekende info, maar luisteren doe ik nog niet echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dit is vast bekende info, maar mijn WW juf waarschuwde dat je wel zowel naar links als naar rechts moet hoepelen omdat je anders scheve buikspieren krijgt
ik werk 2 wekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Is dat niet een moeilijke deadline Barreltje?
Wat vervolgens weer demotiverend kan werken.
en nog 7.1 te gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou er voor gaan, barrel!
En als je maar 1,7 haalt heb je ook alleen maar winst
Da's te overzien!quote:
Ja die makkelijke kilo's dacht ik ook te hebben en ben nu 2,5 week verder en 'maar' 1,5 kilo er af.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik werk 2 weken
en dit zijn de beroemde "makkelijke kilo's"
(klaar met ongesteld, niet meer snoepen en rustig aan hier de gym in .. EN dus die regelmaat.. nu nog de gezonde keuzes maken)
*boks* +1.7 kiloquote:
Hehehe, ik vind jou demotiverender dan haar doelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja die makkelijke kilo's dacht ik ook te hebben en ben nu 2,5 week verder en 'maar' 1,5 kilo er af.
Maar goed zolang het je niet demotiveert is het niet erg
ik zie het sowieso pas over 2 wekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja die makkelijke kilo's dacht ik ook te hebben en ben nu 2,5 week verder en 'maar' 1,5 kilo er af.
Maar goed zolang het je niet demotiveert is het niet erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |