Oh, zwanger wòrden is hier geen enkel probleem gebleken. Het blijven is echter een grote uitdaging. Ik ben liever een jaar aan het batsen en dat ik dan een schijtende jankbaal afbak dan elke keer het verkeerde lootje te trekken. Maar goed, je hebt er weinig invloed op, helaasch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, weet je, zal je zien dat ik, als ik het wel zou willen, in een poep en een zucht zwanger zou zijn, en mensen die 't wél graag willen het niet lukt. Ga 't niet testen (), maar zou als ik 't wist zo ruilen!
Owja, dat bedacht ik me daarna ook...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb toch al zeventien keer in het meet topic gepost, skele![]()
![]()
Aww, dat is wel schattig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik voel me al de hele dag lullig omdat ik vanmorgen gedroomd heb dat ik vreemdging. Ik weet dat ik dat ook niet kan helpen, maar ja..
Anyway.. lijstje voor vandaag:
O: yoghurt framboos met muesli
L: 2 brood met pindakaas, 1 met rosbief
T: kiwi, mandarijn
D: spaghetti bolognese
T: kwark met iets
Je kan het altijd een tijd lang proberen en als het niet helpt gewoon weer gluten eten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuck... Ik lees net het een en ander over de positieve relatie tussen schildklierafwijkingen en een glutenvrij dieet. Ik denk dat ik dat maar eens serieus moet gaan overwegen en het er met mijn arts over moet hebben maar ik word wel een beetje depri bij het idee van nooit meer gluten eten
I know. En er zullen vast heel veel voordelen aan zitten enzo. Maar het is nogal een schok zo ineens. Maar goed, ik loop nogal op de zaken vooruit. Ik ga eerst maar eens meer research doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan het altijd een tijd lang proberen en als het niet helpt gewoon weer gluten eten.
Wat goed!quote:
Er zijn tegenwoordig best veel glutenvrije broodjes en dingen. Grootste nadeel is dat het duur is. Je kan ook zelf dingen bakken en recepten uitproberen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
I know. En er zullen vast heel veel voordelen aan zitten enzo. Maar het is nogal een schok zo ineens. Maar goed, ik loop nogal op de zaken vooruit. Ik ga eerst maar eens meer research doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |