abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 09:39:51 #226
5428 crew  miss_sly
pi_136040716
Nou ja, ik ben een oude mama, en weet je, dat is ook nog steeds leuk. Ik vind dat toch altijd zo naar klinken als iemand zegt "ik wil geen oude moeder zijn". Alsof dat iets heel naars is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:41:31 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_136040748
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:39 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, ik ben een oude mama, en weet je, dat is ook nog steeds leuk. Ik vind dat toch altijd zo naar klinken als iemand zegt "ik wil geen oude moeder zijn". Alsof dat iets heel naars is.
ik ben in mijn hoofd ook gewoon 18, dus het is soberso een moeilijk tastbaar begrip voor me, ouderdom.
En ffs, ik ben 32, niet 72 _O-
disclaimer
  Moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 09:45:18 #228
5428 crew  miss_sly
pi_136040830
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ben in mijn hoofd ook gewoon 18, dus het is soberso een moeilijk tastbaar begrip voor me, ouderdom.
En ffs, ik ben 32, niet 72 _O-
O, 18 ben ik niet meer, maar ergens begin 30, ja hoor :Y

En ik kan je vertellen dat als je op je 25e voor het eerst probeert moeder te worden en het lukt uiteindelijk pas op je 39e, je het prima vindt om een oude moeder te worden O+
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:45:25 #229
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136040834
Skjoe! Wat fijn dat je er weer bent :) Check je het meet-topic ook even? Zonder ketjapballen kom ik niet hoor...

En verder heb ik aan de snaaitrek van een uur geleden mooi niet toegegeven en ga ik zo eens lekker een appel eten. Ook prima.

Misschien dat ik als middag-t een bakje lv yoghurt bij de Jumbo haal, maar kan ook wel iets heel anders worden. Zie het zo wel :)

O: 3 meergranen ik haat, haat, haat in een dorp wonen waar geen AH XL is en ik dus niet na zessen nog een supermarkt kan binnenlopen en mag verwachten dat er nog brood in overvloed is... volkoren was dus mooi op gisteravond met linerapaté, gehakt en lv smeerkaas. 200 ml lv yoghurt, twee eetlepels kersen.

T: Appel.
L: 4 meergranen. 2 appelstroop met 30+kaas, 2 linerapaté. Stuk komkommer.
B: Als het weer zo blijft, ga ik mooi even lunchwandelen.
T: Wat ik meeneem op de lunchwandeling. Bakje lv yoghurt, fruit of een pakje crackertjes.
D: Goede vraag. We hebben gisteren een beenhammetje gekocht, waar we minimaal 2 dagen van gaan eten samen. Zou lekker zijn met gebakken aardappeltjes en worteltjes, of juist op een volkorenbroodje met sla en een beetje mosterd. Even met vriendlief overleggen straks.
T: Geen idee eigenlijk. Misschien een minikokosrotsje bij de thee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O, 18 ben ik niet meer, maar ergens begin 30, ja hoor :Y

En ik kan je vertellen dat als je op je 25e voor het eerst probeert moeder te worden en het lukt uiteindelijk pas op je 39e, je het prima vindt om een oude moeder te worden O+
Zo bedoel ik het natuurlijk niet, maar ik merk aan mijn eigen moeder dat die, als we op schoolreisje gingen, degene was die toen toch al 50 was en toch net iets minder makkelijk achter ons aanrende om mee in de achtbaan te gaan enzo. Kan natuurlijk ook aan mijn moeder liggen, maar ik zou het fijn vinden om wat jonger moeder te worden dan zij. Heb ik het zo beter genuanceerd? :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136040884
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind 26 echt een heel normale leeftijd hoor. Mijn ex heeft een kindje, dat was veel confronterender eigenlijk.... Zeker als je vmbo en mbo gedaan hebt, ben je al snel op je 20e klaar met leren. Als je dan gaat werken en een relatie hebt, kan ik me niet zo goed voorstellen waarom 26 zo vreemd zo zijn. Ik ben nu 24 en zie mezelf best over een jaar of drie kindjes krijgen, al moet ik dan wel even erbij zeggen dat mr. Tink 7 jaar ouder is.

Ik vind het risico van op je 34e beginnen ook wel groot. Als het dan niet zou lukken, heb je best kans dat je bijna niet meer twee of drie kindjes kunt krijgen. En daarnaast wil ik geen oude mama zijn...

On-topic: Ik heb nu al trek en het is 20 voor 9. Soms heb ik van die dagen dat ik alles in m'n hoofd wil stoppen wat langs komt. Vandaag is er zo een, geloof ik... -O-
Maar tink, waarom moet dat gelijk gelinkt worden aan opleidingsniveau?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:49:15 #231
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136040914
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:48 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Maar tink, waarom moet dat gelijk gelinkt worden aan opleidingsniveau?
Niet per se hoor! Maar ik zie aan mijn omgeving dat de meiden die wat jonger klaar zijn met leren, wat eerder klaar zijn voor de volgende stappen. Terwijl de gestudeerde dames vaak een paar jaar later klaar zijn en een groot deel daarvan ook meer gefocust is op carrière.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136040915
Lijstje voor vandaag:
O: smoothie
T: eierkoekje, opkikker
L: restje pompoencurry, 1 bruin met pindakaas
T: kwark, omelet met een beetje kaas
A: sperzieboontjes, pompoenpitten, halfgedroogde tomaatjes, krieltjes en een vegaburger
Spoilers!
pi_136041034
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:49 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Niet per se hoor! Maar ik zie aan mijn omgeving dat de meiden die wat jonger klaar zijn met leren, wat eerder klaar zijn voor de volgende stappen. Terwijl de gestudeerde dames vaak een paar jaar later klaar zijn en een groot deel daarvan ook meer gefocust is op carrière.
Ik vond het nogal een opmerkelijke reactie van je, maar dat komt wellicht omdat ik de route vmbo/mbo heb gedaan.
Dat daarna via werk nog post-hbo en wellicht internationale certificering nog bij gaat komen moet ik maar even onder ambities gooien ;)

En SQ :* hoi :W
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:57:48 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_136041110
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:45 schreef Tink89 het volgende:
Skjoe! Wat fijn dat je er weer bent :) Check je het meet-topic ook even? Zonder ketjapballen kom ik niet hoor...

En verder heb ik aan de snaaitrek van een uur geleden mooi niet toegegeven en ga ik zo eens lekker een appel eten. Ook prima.

Misschien dat ik als middag-t een bakje lv yoghurt bij de Jumbo haal, maar kan ook wel iets heel anders worden. Zie het zo wel :)

O: 3 meergranen ik haat, haat, haat in een dorp wonen waar geen AH XL is en ik dus niet na zessen nog een supermarkt kan binnenlopen en mag verwachten dat er nog brood in overvloed is... volkoren was dus mooi op gisteravond met linerapaté, gehakt en lv smeerkaas. 200 ml lv yoghurt, twee eetlepels kersen.

T: Appel.
L: 4 meergranen. 2 appelstroop met 30+kaas, 2 linerapaté. Stuk komkommer.
B: Als het weer zo blijft, ga ik mooi even lunchwandelen.
T: Wat ik meeneem op de lunchwandeling. Bakje lv yoghurt, fruit of een pakje crackertjes.
D: Goede vraag. We hebben gisteren een beenhammetje gekocht, waar we minimaal 2 dagen van gaan eten samen. Zou lekker zijn met gebakken aardappeltjes en worteltjes, of juist op een volkorenbroodje met sla en een beetje mosterd. Even met vriendlief overleggen straks.
T: Geen idee eigenlijk. Misschien een minikokosrotsje bij de thee.

[..]

Zo bedoel ik het natuurlijk niet, maar ik merk aan mijn eigen moeder dat die, als we op schoolreisje gingen, degene was die toen toch al 50 was en toch net iets minder makkelijk achter ons aanrende om mee in de achtbaan te gaan enzo. Kan natuurlijk ook aan mijn moeder liggen, maar ik zou het fijn vinden om wat jonger moeder te worden dan zij. Heb ik het zo beter genuanceerd? :*
ik heb toch al zeventien keer in het meet topic gepost, skele :D O+ :W
disclaimer
  Moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 10:04:53 #235
5428 crew  miss_sly
pi_136041295
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:45 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen van 50 van nu anders zijn dan vroeger. Ik ben nu 45, maar ik ben nog hartstikke fit. Ik fiets 80 km per week, loop 2-3 keer in de week hard en sport 2 keer in de week. Ik ben gezond, eet gezond.
Mijn moeder is 66 en tennist vrijwel iedere dag en doet alles nog op de fiets. Ze is wat langzamer inmiddels, maar rent nog heel prima achter haar kleinkinderen aan :D

Er zijn talloze (rationele) argumenten waarom jonger moeder worden de voorkeur zou kunnen hebben, maar ik vind zelf "geen oude moeder willen zijn" gewoon echt naar klinken. Alsof ik een of ander eng ding ben en zielig voor mijn dochter. Persoonlijk pijnpuntje.
pi_136041306
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:49 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat zie ik ook veel.
Daarom voel ik mij nu met 25 soms ook oud, ik denk nog helemaal niet aan kinderen....voel me soms nog te veel student.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:05:57 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_136041325
Ik zal jullie even updaten over de laatste maanden, ik had in december weer een mk (twee dagen nadat ik hier nog euforisch over mijn 1000 km berichtte), daarna ben ik even finaal ingestort, mezelf bewust in een sociaal isolement geduwd omdat ik bij elk klachtje en zuchtje van een ander in een soort hysterische aanval schoot :@ Daar hoorde ook even bij alle SC's en SC achtige topics zoals deze vermijden. Ik heb bijna twee maanden al mijn vrije tijd op de bank doorgebracht, woest hakend, zo veel mogelijk andere mensen vermijdend, en zo veel mogelijk eten in mijn hoofd proppend.

Uiteraard moest ook dat een keer mis gaan, dus mijn maat 42 is tijdelijk verleden tijd, en door het veelvuldig op de bank hangen kwam mijn spit in vol ornaat terug tien dagen geleden :')

Het roer moet dus weer even terug op koers, want anders duw ik mezelf weer in een neerwaartse spiraal en dat is zonde van het leven. Ik ga even niet op de weegschaal, ik voel zo ook wel dat het mis aan het gaan is, dus ik ga maar weer even heel nauwgezet bijhouden wat ik eet en hopelijk ben ik dan snel weer back on track! O+
disclaimer
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:10:23 #238
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_136041422
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal jullie even updaten over de laatste maanden, ik had in december weer een mk (twee dagen nadat ik hier nog euforisch over mijn 1000 km berichtte), daarna ben ik even finaal ingestort, mezelf bewust in een sociaal isolement geduwd omdat ik bij elk klachtje en zuchtje van een ander in een soort hysterische aanval schoot :@ Daar hoorde ook even bij alle SC's en SC achtige topics zoals deze vermijden. Ik heb bijna twee maanden al mijn vrije tijd op de bank doorgebracht, woest hakend, zo veel mogelijk andere mensen vermijdend, en zo veel mogelijk eten in mijn hoofd proppend.

Uiteraard moest ook dat een keer mis gaan, dus mijn maat 42 is tijdelijk verleden tijd, en door het veelvuldig op de bank hangen kwam mijn spit in vol ornaat terug tien dagen geleden :')

Het roer moet dus weer even terug op koers, want anders duw ik mezelf weer in een neerwaartse spiraal en dat is zonde van het leven. Ik ga even niet op de weegschaal, ik voel zo ook wel dat het mis aan het gaan is, dus ik ga maar weer even heel nauwgezet bijhouden wat ik eet en hopelijk ben ik dan snel weer back on track! O+
jeetje wat rot voor je! sterkte en succes!!!
life goes on.. be proud of yourself!
pi_136041581
SQ :*

Zonde van het leven :Y mooi gezegd!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136041748
quote:

:*

Gaat je lukken babe.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136041793
Sterkte en succes :*
Hoe is het op het moment met je spit?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:24:13 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_136041800
Jup, dus meteen maar een lijstje :')

O: 250 ml Boerenyoghurt, 1 banaan, 35 gram powermuesli, 5g lijnzaad
(waarom boerenyoghurt? Simpel: ik at altijd magere yoghurt en daardoor zat ik met lange tanden mijn ontbijt weg te knagen. Dit is lekkerder en vult beter)
T: de eeuwige appel :D
L: Vier boterhammen met kipfilet, bakje wortels
T: vier kleine mandarijntjes
D: TBD. Diners plannen doe ik nog steeds niet ;(
disclaimer
pi_136041831
Wat is spit? :@
pi_136041847
Ik had gehoopt vanmorgen magisch een kilo te zijn afgevallen omdat ik niet meer ongesteld ben.
Maar helaas....wel stabiel, maar had op meer gehoopt.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:27:30 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_136041909
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:23 schreef Sarabi het volgende:
Sterkte en succes :*
Hoe is het op het moment met je spit?
Manageable :) Ik herkende de klachten dit keer erg vroeg (door het verleden) en heb kunnen voorkomen dat het escaleerde. Paar dagen vloekend en tierend doorgebracht, maar het gaat echt de goede kant op :Y
disclaimer
pi_136041936
quote:

Wijze woorden :*
Spoilers!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:29:56 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_136041978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat is spit? :@
Spit is een rugkwaal, meestal in je onderrug. Het is een stukje ruggenmerg dat tussen twee wervels uit stulpt. Hierdoor ga je scheef lopen om de pijn te verlichten en als je dat lang genoeg blijft doen verlies je de complete spiercontrole over je rug waardoor je alleen nog maar op handen en knieen kan voortbewegen :')
disclaimer
pi_136042049
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Spit is een rugkwaal, meestal in je onderrug. Het is een stukje ruggenmerg dat tussen twee wervels uit stulpt. Hierdoor ga je scheef lopen om de pijn te verlichten en als je dat lang genoeg blijft doen verlies je de complete spiercontrole over je rug waardoor je alleen nog maar op handen en knieen kan voortbewegen :')
Oh rugklachten :r ik wist wel dat je daar last van (hebt ge)had maar niet dat het zo heet haha. Ik heb milde scoliose :r en gister ook weer iets raars gedaan waardoor ik elke keer geen lucht krijg bij bepaalde bewegingen van de pijn :X.
pi_136042080
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Manageable :) Ik herkende de klachten dit keer erg vroeg (door het verleden) en heb kunnen voorkomen dat het escaleerde. Paar dagen vloekend en tierend doorgebracht, maar het gaat echt de goede kant op :Y
Gelukkig, hopelijk is het snel weer helemaal beter.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:33:15 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_136042082
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:32 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Oh rugklachten :r ik wist wel dat je daar last van (hebt ge)had maar niet dat het zo heet haha. Ik heb milde scoliose :r en gister ook weer iets raars gedaan waardoor ik elke keer geen lucht krijg bij bepaalde bewegingen van de pijn :X.
Ai, niet tof. Heb je daar wel fysiotherapeutische begeleiding bij (gehad)?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')