abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 27 januari 2014 @ 22:28:19 #201
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_136030094
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:09 schreef Zeester het volgende:

[..]

Held! Als ik ooit groot en volwassen ben wil ik ook een vriezer vol voorbereide dingen :D
ik word er zo vrolijk van :Y er ligt pompoensoep, bolognaisesaus, pizzadeeg, pizzassaus, naandeeg, pompoen in blokjes, gesneden paprika en prei, bouillon en natuurlijk vlees.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_136030251
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik word er zo vrolijk van :Y er ligt pompoensoep, bolognaisesaus, pizzadeeg, pizzassaus, naandeeg, pompoen in blokjes, gesneden paprika en prei, bouillon en natuurlijk vlees.
Ik zou het ook willen. Lijkt me echt ideaal. Maarja, in mijn vriesvakje past niet zoveel :(.
  maandag 27 januari 2014 @ 22:38:32 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136030708
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

:9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136032278
:) Ik heb sinds ik een diepvries heb (nog niet zo heel lang) altijd een zelfgemaakt soepvoorraadje, diepvriesgroenten (oké, wel uit het diepvriesschap van de supermarkt, maar smaakt aanzienlijk minder blubberig dan uit een potje) en brood dat nooit heel oud is.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 08:40:18 #205
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136039784
quote:
11s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Huu, ik ben even in shock. Een oud-klasgenoot van me is zwanger. THE FUCK. Hij is even oud als ik! Al is 26 misschien niet eens zo heel jong voor je eerste. Ofzo.

*hangt eierstokken aan de wilgen*
Ik vind 26 echt een heel normale leeftijd hoor. Mijn ex heeft een kindje, dat was veel confronterender eigenlijk.... Zeker als je vmbo en mbo gedaan hebt, ben je al snel op je 20e klaar met leren. Als je dan gaat werken en een relatie hebt, kan ik me niet zo goed voorstellen waarom 26 zo vreemd zo zijn. Ik ben nu 24 en zie mezelf best over een jaar of drie kindjes krijgen, al moet ik dan wel even erbij zeggen dat mr. Tink 7 jaar ouder is.

Ik vind het risico van op je 34e beginnen ook wel groot. Als het dan niet zou lukken, heb je best kans dat je bijna niet meer twee of drie kindjes kunt krijgen. En daarnaast wil ik geen oude mama zijn...

On-topic: Ik heb nu al trek en het is 20 voor 9. Soms heb ik van die dagen dat ik alles in m'n hoofd wil stoppen wat langs komt. Vandaag is er zo een, geloof ik... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136039825
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind 26 echt een heel normale leeftijd hoor. Mijn ex heeft een kindje, dat was veel confronterender eigenlijk.... Zeker als je vmbo en mbo gedaan hebt, ben je al snel op je 20e klaar met leren. Als je dan gaat werken en een relatie hebt, kan ik me niet zo goed voorstellen waarom 26 zo vreemd zo zijn. Ik ben nu 24 en zie mezelf best over een jaar of drie kindjes krijgen, al moet ik dan wel even erbij zeggen dat mr. Tink 7 jaar ouder is.

Ik vind het risico van op je 34e beginnen ook wel groot. Als het dan niet zou lukken, heb je best kans dat je bijna niet meer twee of drie kindjes kunt krijgen. En daarnaast wil ik geen oude mama zijn...

On-topic: Ik heb nu al trek en het is 20 voor 9. Soms heb ik van die dagen dat ik alles in m'n hoofd wil stoppen wat langs komt. Vandaag is er zo een, geloof ik... -O-
Misschien kwam de shock ook vooral door het besef dat 26 niet zo'n héél rare leeftijd meer is, en dat je zelf ineens toch echt 26 bent. Althans, dat had ik zelf laatst bij een bruiloft.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 08:50:34 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_136039908
Hoi. Ik kom weer meedoen denk ik. Tenzij er veel drama is lately. :')
disclaimer
  dinsdag 28 januari 2014 @ 08:51:50 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_136039922
Oh, het gaat over kinderen krijgen en er te oud voor zijn als je dertigplus bent :') ik wacht nog wel even _O-
disclaimer
pi_136039958
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi. Ik kom weer meedoen denk ik. Tenzij er veel drama is lately. :')
Hoi O+
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:00:35 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_136040050
Hey uft! Jij bent toch heul niet dik! :D O+
disclaimer
pi_136040072
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
Hey uft! Jij bent toch heul niet dik! :D O+
Mja, samenwonen + niet meer sporten = + 15 kg schijnbaar :'(

Inmiddels 4,3 vanaf sinds 1 jan O-) dat dan weer wel.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:04:20 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_136040100
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:02 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Mja, samenwonen + niet meer sporten = + 15 kg schijnbaar :'(

Inmiddels 4,3 vanaf sinds 1 jan O-) dat dan weer wel.
oh :') maar good busy! *O*
disclaimer
pi_136040116
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, het gaat over kinderen krijgen en er te oud voor zijn als je dertigplus bent :') ik wacht nog wel even _O-
:* Ja ik heb pas sinds mijn 28e een relatie, met een 6 jaar jongere vent, dus wij denken er pas echt sinds kort (ben net 31) over na hoor. Misschien word ik ook dan pas op mn 34e moeder en misschien blijft t er bij een, als t al lukt. Daar zal ik t dan mee moeten doen, t is niet anders.
Kwak
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:07:49 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_136040143
Het gaat mij voor mijn 33e ook niet meer lukken :D *schudt kwak de hand*
disclaimer
pi_136040200
Dat hoef je toch niet op jezelf te betrekken? Ik begrijp het wel dat Tink liever jonger aan kinderen begint. Er zitten ook hogere risico's aan het krijgen van kinderen naarmate je ouder wordt. Als de omstandigheden er niet naar zijn om in je twintiger jaren aan kinderen te beginnen of als je het eenvoudigweg niet wil, dan neem je het risico voor lief. That's life. We nemen allemaal risico's in het leven en bepalen voor onszelf wat een te groot risico is.

Maar goed, ontopic! Ik dacht vanochtend: laat ik eens buiten gaan rennen en kijken hoever ik kom. En uit het niets 5 km gerend in 33 minuten. :o Ik stond er zelf van te kijken hoe makkelijk het ging. En nu jeukt het om te gaan trainen voor de Damloop, die elk jaar langs mijn huis komt. Maar dat is 10 mijl (16 km) en dat is wel heel ver en wil ik daar tijd voor maken en zit het mijn krachttraining niet in de weg. Hm, nog maar even over nadenken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:13:49 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_136040230
Ik ben er overigens van overtuigd dat je nog gewoon vier kinderen kan krijgen als je pas na je dertigste begint. Is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk, maar als je makkelijk zwanger wordt en blijft, why not. Heb op kantoor ook een paar felle carrièrebitches rondlopen met een grote kroost verworven na hun 30e ;)

Anyway, das meer voor een ander subforum, afvallen gaan we weer doen *O*
disclaimer
pi_136040240
Welcome back, SQ! Ik heb je gemist.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:14:46 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_136040244
Ik betrok het uit cynisme op mezelf ;) mea culpa ;) moet weer even omschakelen :@
disclaimer
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:16:19 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136040275
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:11 schreef Claudia_x het volgende:
Dat hoef je toch niet op jezelf te betrekken? Ik begrijp het wel dat Tink liever jonger aan kinderen begint. Er zitten ook hogere risico's aan het krijgen van kinderen naarmate je ouder wordt. Als de omstandigheden er niet naar zijn om in je twintiger jaren aan kinderen te beginnen of als je het eenvoudigweg niet wil, dan neem je het risico voor lief. That's life. We nemen allemaal risico's in het leven en bepalen voor onszelf wat een te groot risico is.

Maar goed, ontopic! Ik dacht vanochtend: laat ik eens buiten gaan rennen en kijken hoever ik kom. En uit het niets 5 km gerend in 33 minuten. :o Ik stond er zelf van te kijken hoe makkelijk het ging. En nu jeukt het om te gaan trainen voor de Damloop, die elk jaar langs mijn huis komt. Maar dat is 10 mijl (16 km) en dat is wel heel ver en wil ik daar tijd voor maken en zit het mijn krachttraining niet in de weg. Hm, nog maar even over nadenken.
Wauw, knap van je! :Y Maar kijk wel uit hoor! Dat je het conditioneel vol houdt is 1 ding, maar je spieren, pezen en gewrichten kunnen vaak die belasting niet zomaar aan zonder dat een beetje op te bouwen. Je zou de eerste niet zijn die heel enthousiast begint maar dan na een week of 3-4 lopen ineens met een dikke blessure zit.
pi_136040279
Genoeg relletjes geweest, daar niet van.
pi_136040298
Es Queeeeee!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136040343
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wauw, knap van je! :Y Maar kijk wel uit hoor! Dat je het conditioneel vol houdt is 1 ding, maar je spieren, pezen en gewrichten kunnen vaak die belasting niet zomaar aan zonder dat een beetje op te bouwen. Je zou de eerste niet zijn die heel enthousiast begint maar dan na een week of 3-4 lopen ineens met een dikke blessure zit.
Ik weet het! Ik begin eigenlijk ook niet helemaal uit het niets, want in de sportschool loop ik al 3 keer per week 12 minuten op de loopband een intervaltraining. Ik heb jaren geleden met veel plezier maar ook met veel weerzin aan hardlopen gedaan (haat-liefdeverhouding) en ik heb nooit last van kwaaltjes of pijntjes gehad, dus ik ben gelukkig niet al te blessuregevoelig.

Voor trainen voor de 10 mijl zou ik tot eind september kunnen doen en dat lijkt me vrij ruim. Ik zou het alleen zonde vinden als ik door veel hardlopen mijn krachttraining teniet doe, dus ik ga eerst met m'n trainer overleggen. In het voorjaar beginnen de looptrainingen weer en daar zou ik wel bij aan willen sluiten. En tot die tijd kan ik in ieder geval de 5 km blijven lopen en proberen onder de 30 minuten te krijgen.
pi_136040381
En m'n drie weken geleden gekochte sportbroek zakte steeds af. :D O+
pi_136040413
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
En m'n drie weken geleden gekochte sportbroek zakte steeds af. :D O+
:D Dan voel ik me altijd zo uberslank hehe
pi_136040595
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik betrok het uit cynisme op mezelf ;) mea culpa ;) moet weer even omschakelen :@
Ik betrek altijd alles op mezelf, aard van t beestje. Maar claudia heeft gelijk :+ inderdaad.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')