Ik hoop dat ik verstandig genoeg ben om dat niet te doenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er zijn fokkers die babies geven/krijgen voor hun eenjarig jubileum hoor![]()
IT CAN BE DONE!!
Dat is toch niet zo jong. De eerste uit mijn vrienden was 17.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Huu, ik ben even in shock. Een oud-klasgenoot van me is zwanger. THE FUCK. Hij is even oud als ik! Al is 26 misschien niet eens zo heel jong voor je eerste. Ofzo.
*hangt eierstokken aan de wilgen*
Ghetto.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo jong. De eerste uit mijn vrienden was 17.
Bwehehe.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er zijn fokkers die babies geven/krijgen voor hun eenjarig jubileum hoor![]()
IT CAN BE DONE!!
De koters van de overburen zijn aan de gang gegaan, eerst de jongste van 16 en nu de oudste van 18/19.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat. En hell, ik ben net slank aan het worden. Wil er even van genieten hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, kinderen wordt hooguit rond mijn dertigste,
Ik blijf toch zeker geen kleren kopen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat. En hell, ik ben net slank aan het worden. Wil er even van genieten hoor.
Dat dus. Nog meer shoppenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik blijf toch zeker geen kleren kopen.
Nee maar des te erger is het besef dat ík dus niet zo heel jong meer ben en in een leeftijdsgroep zit waarin dit normaal is.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar clums, wij zijn nog jong hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee maar des te erger is het besef dat ík dus niet zo heel jong meer ben en in een leeftijdsgroep zit waarin dit normaal is.
Sorry, ik heb een beetje een quarterlifecrisis.
Dat sportshirt van de Etos is overigens prut. Dus ik heb m'n gewone maar met de hand gewassen zodat ik morgenochtend geen smoes heb.
Haske.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar clums, wij zijn nog jong hoor![]()
Ik snap je wel hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gister nog baby geknuffeld (van de zus van een goede vriendin), en ik vond het alleen maar leuk. Het is dat ik echt wel heel erg geloof in een papa en een mama en samen doen, anders zou ik het echt vorige week al hebben gedaan.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie ik weer de aardappelen die de rest van de collega's eruit geworpen hebben en wat een ontzettende moekes het zijn geworden en dan denk ik "mwah, ik heb betere dingen te doen".
Vreten en sporten tegelijk, vet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[warning]Yoyoyo, hier is jullie eigenste Mo met de sport-tip-van-de-week-voor-fatties! [/warning]
[ afbeelding ]
Nooit zo slank geweest als na mijn tweede. 52 kilo. Combinatie van borstvoeding, een huis verbouwen, fulltime werken en een zieke man. Als ik dat weer moet doen, dan liever wat dikker.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat. En hell, ik ben net slank aan het worden. Wil er even van genieten hoor.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[warning]Yoyoyo, hier is jullie eigenste Mo met de sport-tip-van-de-week-voor-fatties! [/warning]
[ afbeelding ]
Vergeet de literatuur niet! En dat allemaal tegelijkertijd! Awesomesauce!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vreten en sporten tegelijk, vet.
Multitasken ftw!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vergeet de literatuur niet! En dat allemaal tegelijkertijd! Awesomesauce!
Held! Als ik ooit groot en volwassen ben wil ik ook een vriezer vol voorbereide dingenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Sjeen het volgende:
Er liggen twintig zakjes versgesneden soepgroenten in de diepvries, nu doet mijn arm pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |