Mwah, die kipstoof die ik had was gevuld met champignon, paprika, wortel en nog meer, en vers ook, met een soort stroganoffsausje die niet vet was. Notenrijst kwam niet uit een pakje maar had ze zelf noten aan toegevoegd volgens mij en de ceasar was versgesneden. Niet ongezonder dan wat ik zelf thuis zou maken.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh my lord... i HAD to ask...
Maar hoe weet je nou eigenlijk dat dit gezond/mager/verstandig is? Want alle gerechten die ik zie kun je mager, maar ook mudjevet klaarmaken?
Jij hebt gewoon nog nooit mijn gegrilde kip gegeten, jahquote:Op maandag 27 januari 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, die kipstoof die ik had was gevuld met champignon, paprika, wortel en nog meer, en vers ook, met een soort stroganoffsausje die niet vet was. Notenrijst kwam niet uit een pakje maar had ze zelf noten aan toegevoegd volgens mij en de ceasar was versgesneden. Niet ongezonder dan wat ik zelf thuis zou maken.
En die kip van de tweede link pheebs, oh die kip. Serieus beste gegrilde kip die ik heb gegeten
.
JA IK BEN THUISBEZORGD-FAN JA, SUE ME.
*sopt*quote:Op maandag 27 januari 2014 19:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon nog nooit mijn gegrilde kip gegeten, jahMaar die is niet echt mager met de 2 kilo boter met kruiden die ik onder het vel prop
That's what she said...quote:
Hij?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Huu, ik ben even in shock. Een oud-klasgenoot van me is zwanger. THE FUCK. Hij is even oud als ik! Al is 26 misschien niet eens zo heel jong voor je eerste. Ofzo.
*hangt eierstokken aan de wilgen*
Ik denk dat het niet meer zo heel jong is nee.. Vriendin van me is net 24 en is over 3 weken uitgerekend. En zo ken ik nog wel meer gevallen!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Huu, ik ben even in shock. Een oud-klasgenoot van me is zwanger. THE FUCK. Hij is even oud als ik! Al is 26 misschien niet eens zo heel jong voor je eerste. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef douche-eendje het volgende:
Maar van een aantal uit mijn klas was het wel te verwachten, ik heb jaren in zo'n volksbuurt klas tussen de oud-kampbewoners/tokkies mogen wonen. zitten.
WTF, weten ze daar niet hoe condooms werken?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef Patoshik het volgende:
[..]![]()
Van mijn examenjaar (ik ben 19) zijn er al 7 die een kind hebben en 2 uit mijn eigen klas die nu op dit moment zwanger zijn. Eentje heeft zelfs al 2 kinderen rondlopen en is alweer zwanger van de derde.
En m'n zusje (17) heeft er ook al 4 uit haar examenjaar die zwanger/moeder zijn. En toen zij nog op de middelbare zat (15) waren er zelfs 2 uit haar klas tegelijk zwanger...
Ik vrees van niet..quote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
WTF, weten ze daar niet hoe condooms werken?
Volgens mij was op mijn middelbare school in het eindexamenjaar nog minstens 75% (mezelf incluis) maagd, maar dat is natuurlijk meer op een gevoel gebaseerd dan op statistiek. Maar het zou me iig niet verbazen. Maar goed, dat was een keurig gymnasium in een saaie stad midden in het land, dus daar zal het wel aan liggen!
Ik vind het vreemd. Lijkt me toch dat ook in minder 'goede' milieus wel enigszins negatief wordt gedacht over tienermoederschap.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik vrees van niet..
Maar het was dan ook wel een 'aso stad' en dan ook nog eens een VMBO school (ja, oke, dit hoeft niks te zeggen maar op de HAVO/VWO is geloof ik nog niemand zwanger).
Ik vind het ook heel vreemd.. maar als ik zo terug denk zijn het wel precies de types van wie ik het verwacht had. En dat zijn dan allemaal wel de 'anderen' zoals kampers en volksbuurt bewoners.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd. Lijkt me toch dat ook in minder 'goede' milieus wel enigszins negatief wordt gedacht over tienermoederschap.
100% dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet er nog niet aan dénken. Ja, ooit. Maar nu nog echt niet.
Ik heb dus echt al 'zin' in moeder worden sinds mijn 14e ofzo. Dus dan begint het op je 28e toch wel een beetje te kriebelen. Heb ook echt een beetje verdriet gehad toen ik 28 werd omdat ik daarmee realistisch gezien de mogelijkheid op een baby voor mijn 30e afsloot (want moet eerst een man vinden, relatie opbouwen en dan vervolgens zwanger worden + 9 maanden dragen = niet heel realistisch binnen 2 jaar).quote:Op maandag 27 januari 2014 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
100% dit.
Gelukkig denkt vriendgeval er hetzelfde over.
Er zijn fokkers die babies geven/krijgen voor hun eenjarig jubileum hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:01 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb dus echt al 'zin' in moeder worden sinds mijn 14e ofzo. Dus dan begint het op je 28e toch wel een beetje te kriebelen. Heb ook echt een beetje verdriet gehad toen ik 28 werd omdat ik daarmee realistisch gezien de mogelijkheid op een baby voor mijn 30e afsloot (want moet eerst een man vinden, relatie opbouwen en dan vervolgens zwanger worden + 9 maanden dragen = niet heel realistisch binnen 2 jaar).
Ik hoop dat ik verstandig genoeg ben om dat niet te doenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er zijn fokkers die babies geven/krijgen voor hun eenjarig jubileum hoor![]()
IT CAN BE DONE!!
Dat is toch niet zo jong. De eerste uit mijn vrienden was 17.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ghetto.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo jong. De eerste uit mijn vrienden was 17.
Bwehehe.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er zijn fokkers die babies geven/krijgen voor hun eenjarig jubileum hoor![]()
IT CAN BE DONE!!
De koters van de overburen zijn aan de gang gegaan, eerst de jongste van 16 en nu de oudste van 18/19.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat. En hell, ik ben net slank aan het worden. Wil er even van genieten hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, kinderen wordt hooguit rond mijn dertigste,
Ik blijf toch zeker geen kleren kopen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat. En hell, ik ben net slank aan het worden. Wil er even van genieten hoor.
Dat dus. Nog meer shoppenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik blijf toch zeker geen kleren kopen.
Nee maar des te erger is het besef dat ík dus niet zo heel jong meer ben en in een leeftijdsgroep zit waarin dit normaal is.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar clums, wij zijn nog jong hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee maar des te erger is het besef dat ík dus niet zo heel jong meer ben en in een leeftijdsgroep zit waarin dit normaal is.
Sorry, ik heb een beetje een quarterlifecrisis.
Dat sportshirt van de Etos is overigens prut. Dus ik heb m'n gewone maar met de hand gewassen zodat ik morgenochtend geen smoes heb.
Haske.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar clums, wij zijn nog jong hoor![]()
Ik snap je wel hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gister nog baby geknuffeld (van de zus van een goede vriendin), en ik vond het alleen maar leuk. Het is dat ik echt wel heel erg geloof in een papa en een mama en samen doen, anders zou ik het echt vorige week al hebben gedaan.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie ik weer de aardappelen die de rest van de collega's eruit geworpen hebben en wat een ontzettende moekes het zijn geworden en dan denk ik "mwah, ik heb betere dingen te doen".
Vreten en sporten tegelijk, vet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[warning]Yoyoyo, hier is jullie eigenste Mo met de sport-tip-van-de-week-voor-fatties! [/warning]
[ afbeelding ]
Nooit zo slank geweest als na mijn tweede. 52 kilo. Combinatie van borstvoeding, een huis verbouwen, fulltime werken en een zieke man. Als ik dat weer moet doen, dan liever wat dikker.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat. En hell, ik ben net slank aan het worden. Wil er even van genieten hoor.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[warning]Yoyoyo, hier is jullie eigenste Mo met de sport-tip-van-de-week-voor-fatties! [/warning]
[ afbeelding ]
Vergeet de literatuur niet! En dat allemaal tegelijkertijd! Awesomesauce!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vreten en sporten tegelijk, vet.
Multitasken ftw!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vergeet de literatuur niet! En dat allemaal tegelijkertijd! Awesomesauce!
Held! Als ik ooit groot en volwassen ben wil ik ook een vriezer vol voorbereide dingenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Sjeen het volgende:
Er liggen twintig zakjes versgesneden soepgroenten in de diepvries, nu doet mijn arm pijn
ik word er zo vrolijk vanquote:Op maandag 27 januari 2014 22:09 schreef Zeester het volgende:
[..]
Held! Als ik ooit groot en volwassen ben wil ik ook een vriezer vol voorbereide dingen
Ik zou het ook willen. Lijkt me echt ideaal. Maarja, in mijn vriesvakje past niet zoveelquote:Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik word er zo vrolijk vaner ligt pompoensoep, bolognaisesaus, pizzadeeg, pizzassaus, naandeeg, pompoen in blokjes, gesneden paprika en prei, bouillon en natuurlijk vlees.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik word er zo vrolijk vaner ligt pompoensoep, bolognaisesaus, pizzadeeg, pizzassaus, naandeeg, pompoen in blokjes, gesneden paprika en prei, bouillon en natuurlijk vlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |