Nou en of dat het werktquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die heb ik niet en op een of andere manier geloof ik ook niet dat dat werkt.....
Hmm die is ook nog niet heel duur.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou en of dat het werkt
Niet die prullaria van Essence of Catrice pakken, maar iets als Sally Hansen insta-dry werkt echt als een malle
Zonder was het heul zo'n grote verzameling niet geworden denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
Once you go quickdry you never go back
Nou groter hoeft de verzameling hier niet te wordenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder was het heul zo'n grote verzameling niet geworden denk ik.
Be careful. The dark side lures.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou groter hoeft de verzameling hier niet te worden
Ik vind 300+ ook wel een prima hoeveelheid stiekem, maar af en toe roepen ze naar me. Het is net chocolade, dat roept ook af en toe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou groter hoeft de verzameling hier niet te worden
Ja dit dusquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder was het heul zo'n grote verzameling niet geworden denk ik.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 300+ ook wel een prima hoeveelheid stiekem, maar af en toe roepen ze naar me. Het is net chocolade, dat roept ook af en toe.
quote:
340 ofzo. De laatste tijd eigenlijk weinig interessants voorbij zien komen, dus het groeit amper ook. :vquote:
in twee van deze:quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:01 schreef Sarabi het volgende:
Nicemaar hoe bewaren jullie al die lakjes?
Ik heb nu al te weinig ruimte.
Die van mij is bijnaaaaaa vol.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in twee van deze:
[ afbeelding ]
Debsterr is aan d'r derde begonnen dacht ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij is bijnaaaaaa vol.
Ik ben gestopt met tellen tho
Ik voer ze nog steeds braaf in.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij is bijnaaaaaa vol.
Ik ben gestopt met tellen tho
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Maar voordat het hier een SHJN topic wordt:
Ik kreeg net chocolade aangeboden van mijn nieuwe baas. Ik heb namelijk weer een vrouw als baas. En ik zei NEE!![]()
Dat is wel ideaalquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in twee van deze:
[ afbeelding ]
Klopt, maar het is wel de enige manier om echt van 't bijten af te komen. Ik doe het namelijk onbewust, dus dan is de nagel er al af voor ik er erg aan heb. Met acryl heb ik ze in mn mond en dan merk ik dat ik niet kan bijten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
ja teennagels doe ik dan wel om m'n voeten iets ooglijker te maken (ik heb hele lelijke voeten) En acrylnagels heb ik ook een tijdje gehad. Erg mooi maar a) mag niet op m'n werk, al werk ik natuurlijk niet meer fulltime dus zou er wel mee wegkomen en b) DUUR.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
nagels lakken werkt ook erg goed tegen bijten
Wat bij mij werkte als een tierelier is acrylnagelsquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar da's zo godsgruwelijk lelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat bij mij werkte als een tierelier is acrylnagelsEr was niets meer te bijten en ik kon niet bij de nagelriemen komen met mijn tanden.
HOE ging je beoordeling?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Maar voordat het hier een SHJN topic wordt:
Ik kreeg net chocolade aangeboden van mijn nieuwe baas. Ik heb namelijk weer een vrouw als baas. En ik zei NEE!![]()
ja, prima, lekker middelmatig, had ik ook wel verwacht dit jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HOE ging je beoordeling?
Ik vind het lastig om zooi van collega's af te slaan
En etenquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ze zien nog potentie dus, mooi!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, prima, lekker middelmatig, had ik ook wel verwacht dit jaar.
Mijn (ex) baas bracht het echter alsof ik het schavot op werd gedragen![]()
(terwijl 80-85% van de werknemers in het midden wordt geplaatst, dus een schande is het ook niet echt, maar goed,)
ik heb niet echt gepiekt. Weet ik. Daardoor geen exceptionele resultaten behaald, maar kennelijk heeft men wel het idee dat ik dat kan. Gaan we aan werken![]()
Jij hebt laatst nog een zooi gekochtquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook nieuwe lakjes hebben.Als ik weer een baan heb ga ik echt flink inslaan.
Ja maar in de sale.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij hebt laatst nog een zooi gekocht
Vertel, vertel!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:16 schreef Zeester het volgende:
Ik kom vanavond op de radio. Lekker niet-dieet gerelateerd, maar wel heel leuk
Op radio 6, tussen 7 en 10. Heel onboeiend maar m'n huisgenootje loopt daar stage dus mocht een itempje insprekenquote:
Ik vond het niet lelijk, wel erg duur en ik vond typen plots een ramp. Gewoon super onghandig, die nepnagelsquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar da's zo godsgruwelijk lelijken je helpt je eigen nagels er ook nog eens mee aan gort...
Ja sorry, acryl is in nagellakfetishland een beetje een vies woordquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het niet lelijk, wel erg duur en ik vond typen plots een ramp. Gewoon super onghandig, die nepnagelsEn ja, je eigen nagels zien er zielig uit nadien
Als je gewend bent naar die stompjes te kijken die aan mijn vingers vastzitten, met idd ook nog eens afgekloven nagelriemen, dan is acryl opeens prachtig hoor. Maar niet in de French manicure variant, en alleen als ze goed gelakt zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja sorry, acryl is in nagellakfetishland een beetje een vies woorddus mijn mening is niet geheel onbezoedeld, dat geef ik toe.
Ja, nee, ik kan het er gewoon niet mee eens zijn, ik heb nog nooit mooie acrylnagels gezien. Sorryquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:43 schreef Zeester het volgende:
[..]
Als je gewend bent naar die stompjes te kijken die aan mijn vingers vastzitten, met idd ook nog eens afgekloven nagelriemen, dan is acryl opeens prachtig hoor. Maar niet in de French manicure variant, en alleen als ze goed gelakt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |