SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoi! Jammer dat ik je post nu pas leesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie had ook alweer energieproblemen? Kassa heeft daar nu een uitzending over.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1394622quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja hoi! Jammer dat ik je post nu pas leesvoor de fiets van cc!
Thanks. Zal er even naar kijkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1394622
Coole fiets cc... Nu nog beter weer
Misschien helpt het om kritisch naar je eetpatroon te kijken. Door sporten alleen gaat er bij mij ook niks af.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:11 schreef RoelerMF het volgende:
Gisteren gewogen en deze week precies 2 kilo verloren. Nu maar hopen dat het doorzet want ik lijk steeds te schommelen met 2 kilo. Soms een kilo naar beneden en dan weer naar boven toe. Enmet mijn BMI (>40) zou het allemaal wel wat sneller mogen gaan. Komende week hoop ik eindelijk echt drie keer te kunnen sporten. Afgelopen weken was dat wel steeds het voornemen maar lukte het niet om vaker dan maximaal 2x te gaan maar meestal 1x. Schoot dus niet op
Omdat ik qua eten altijd verviel in oude gewoonte, en dan kan je sporten wat je wilt maar behalve een betere conditie krijg je er niks vanafquote:
Dat doe ik al sinds begin van het jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien helpt het om kritisch naar je eetpatroon te kijken. Door sporten alleen gaat er bij mij ook niks af.
In dat geval gaat het helemaal goedkomen.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:31 schreef RoelerMF het volgende:
Dat doe ik al sinds begin van het jaarMaar er zat een lastige 1,5 week tussen waarbij ik teveel gezondigd had waardoor het resultaat van de eerste week teniet werd gedaan. En afgelopen weken steeds weer iets anders waardoor sporten er soms bij inschoot. Maar vanaf deze week niet meer. Heb voor het eerst ook maar een avondje onbeperkt spare ribs eten overgeslagen met mijn collega's omdat ik dan weer de hele week voor jan lul bezig ben
Sorry voor de teleurstelling, maar nieuwe gewoontes zijn pas na 3 maanden écht gewoontes geworden die je automatisch doet. Sowieso is het veel makkelijker als je gedrag dat je wilt afleren, vervangt door nieuw gedrag. Een appel eten ipv een broodje hamburger als tussendoor is veel makkelijker dan rondlopen met 'ik wil geen broodje hamburger eten'. [/psycholoogmodus]quote:Op maandag 3 februari 2014 08:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In dat geval gaat het helemaal goedkomen.Volhouden. Het duurt een maand (dacht ik) om oude gewoontes te doorbreken. Als je het dus een maand volhoudt om gezonde keuzes te maken, zal je minder snel vervallen in oude gewoonten.
Dat vervangen voor nieuw gedrag wist ik wel. Ik had pas gelezen dat het een maand duurt, maar dat klopte dan waarschijnlijk niet. 3 maanden lijkt me ook logischer aangezien gewoonten best hardnekkig kunnen zijn. Het zal ook per leeftijd verschillen verwacht ik. Voor iemand van 20 is het makkelijker veranderen dan voor iemand van 50.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Sorry voor de teleurstelling, maar nieuwe gewoontes zijn pas na 3 maanden écht gewoontes geworden die je automatisch doet. Sowieso is het veel makkelijker als je gedrag dat je wilt afleren, vervangt door nieuw gedrag. Een appel eten ipv een broodje hamburger als tussendoor is veel makkelijker dan rondlopen met 'ik wil geen broodje hamburger eten'. [/psycholoogmodus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |