abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136132114
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand ervaring met beginnen met spinning? Ik heb een slechte conditie, m'n coachmeneer zei dat ik spinning moest proberen, maar wat als ik niet meekom?
Ik vond er echt geen reet aan :') Nou ja, kreeg vooral een erg pijnlijk achterwerk want die zadeltjes zijn veel te klein voor mijn riante bips. Moest ik een speciaal broekje kopen, maar dat hielp dus ook helemaal niet. Na 3x opgegeven, niets voor mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:09:29 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136132122
quote:
Heeft iemand ervaring met beginnen met spinning? Ik heb een slechte conditie, m'n coachmeneer zei dat ik spinning moest proberen, maar wat als ik niet meekom?
Je kan spinning zo zwaar maken als je zelf wilt, want je kan de weerstand op die fietsen instellen naar je eigen behoefte.
Dus ik kan me zo voorstellen dat je als beginner gewoon met 0 weerstand begint en dan ga je steeds meer opbouwen.
En als je de oefeningen niet meer trekt ga je zitten en peddel je gewoon verder tot je weer een beetje op adem komt. :Y

Doen dus. :Y

(Ik heb het jaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden eens geprobeerd, maar had heel erg last van afgeknelde voeten door dat steeds op die pedalen staan, dus hele pijnlijke voeten op het laatst.
Ik heb vlgs mij echt bizar slechte doorbloeding in mijn benen ofzo. :@ :D )
pi_136132149
quote:
Maar je loopt toch ook hard? Dat is toch ook goede conditie bouwer, zou gewoon doorgaan met wat je kent!
pi_136132180
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:10 schreef Zeester het volgende:

[..]

Maar je loopt toch ook hard? Dat is toch ook goede conditie bouwer, zou gewoon doorgaan met wat je kent!
Hardlopen heb ik even op pauze gezet omdat m'n gewrichten het niet trokken. De hoop is dat ik na een maand of wat krachttraining (en ondertussen duss conditie opbouwen) straks in de lente kan gaan knallen met hardlopen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:22:26 #205
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136132510
Weegschaal is nu bij de Aldi of Lidl geloof ik...

Ik ga zo naar de dokter en dan even brood en avondeten halen. Lasagne met tonijn :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136132596
quote:
Je kan gelukkig je eigen weerstand instellen, en dan is het zeker in het begin nog wel buffelen, maar het geeft ook wel een bepaalde kick... Ik vond het wel jammer dat ik er toen mee moest stoppen door allerlei redenen.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 13:43:43 #207
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136133148
quote:
Dan trap je wat langzamer, merkt niemand :P Ik vond het heel makkelijk op je eigen tempo te doen :Y Ze zeggen namelijk voornamelijk dat je wat sneller of zwaarder moet. En als je gewoon langzaam en licht begint gaat dat makkelijk.
Ik kreeg ook flinke kramp in mijn kuiten toen je moest staan en toen ben ik gaan zitten, deed niemand moeilijk over :D

Oh, ik had niet door dat er nog een pagina was, waar al een paar keer hetzelde wordt gezegd :') Nouja, ik vond het in elk geval wel heel leuk *O* En had aan het einde ook écht het gevoel dat ik iets gedaan had, daar ben ik sowieso wel fan van :D

O! En nog iets, bij mijn sportschool hebben ze ook 'virtual spinning', ik weet niet of ze dat bij de jouwe hebben? Dat is met een filmpje in plaats van een instructeur én maar een kwartier, waardoor het sneller weer voorbij is als je het niks vindt :+ Misschien een idee om mee te beginnen? :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:06:36 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136133910
Ow... -O- Ik werd helemaal enthousiast van het idee van 'virtual spinning', maar damn... je moet het ook echt doen ipv alleen in je hoofd visualiseren... :{
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:11:42 #209
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136134083
quote:
12s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ow... -O- Ik werd helemaal enthousiast van het idee van 'virtual spinning', maar damn... je moet het ook echt doen ipv alleen in je hoofd visualiseren... :{
Haha!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 14:15:13 #210
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136134210
quote:
:D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_136134332
quote:
_O-

Als je daarvan afviel, bleef ik spinnen :D
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:20:22 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136134372
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:19 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Als je daarvan afviel, bleef ik spinnen :D
Prrrrr.....
pi_136134515
quote:
Dan kan je zelf de weerstand wat lager zetten. Ik heb ook een keer spinning gedaan met 0 conditie en je kan zelf redelijk beinvloeden hoe zwaar je het maakt.

Oh, spuitelf. :') Nou ja.
pi_136135011
quote:
17s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Prrrrr.....
Dat zou het pas echt makkelijk maken! :D
pi_136135858
quote:
Tip voor als je het gaat proberen: geef het. Een paar keer de tijd. Zeer weinig mensen vinden spinnen de eerste keer leuk. Na een paar keer wordt het steeds leuker en makkelijker maar je houdt er altijd een lekker voldaan gevoel van over. Niet dat je zoiets hebt van wat heb ik nou eigenlijk gedaan.
ik vind t héérlijk terwijl ik t de eerste keren verschrikkelijk vond :P
My salvation lies in your love..
pi_136139657
Brr spinning, ik blijf maar bij de blije huppellesjes
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:03:03 #217
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136139827
Geen hielspoor, wel een flink ontstoken peesaanhechting. Rustig aan doen, veel op hakken lopen en achterlijk veel ontstekingsremmers moeten 't oplossen.

Vanavond eten we lasagne met tonijn, courgette, puntpaprika en bechamelsaus. Jum!
pi_136139962
Hmm dus wel een beetje goed nieuws Tink?
Beterschap in ieder geval.
pi_136140103
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Sarabi het volgende:
Brr spinning, ik blijf maar bij de blije huppellesjes
Daar voel ik dus niks van ;(
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:39:17 #220
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_136141119
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Tink89 het volgende:
Geen hielspoor, wel een flink ontstoken peesaanhechting. Rustig aan doen, veel op hakken lopen en achterlijk veel ontstekingsremmers moeten 't oplossen.

Vanavond eten we lasagne met tonijn, courgette, puntpaprika en bechamelsaus. Jum!
Da's pas leuk advies!
Prrrrr
pi_136141309
quote:

Dat heeft een vriendin van mij ook gehad, kijk vooral ook uit met traplopen, dat verergert de boel ook. Dus niet meer heel dieet-verantwoord de trap ipv de lift, maar gewoon de lift waar mogelijk ;)!
pi_136141930
quote:

Wel lekker om te weten wat het is. :Y

Vandaag is mijn D heel onverantwoord frietjes met een hamburger. Moet ook eens kunnen, de rest van de week wel normaal gegeten met lekker veel groente. En vanmiddag een mijlpaal met hardlopen, voor het eerst 10km gedaan. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 18:09:55 #223
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136142054
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wel lekker om te weten wat het is. :Y

Vandaag is mijn D heel onverantwoord frietjes met een hamburger. Moet ook eens kunnen, de rest van de week wel normaal gegeten met lekker veel groente. En vanmiddag een mijlpaal met hardlopen, voor het eerst 10km gedaan. O+
Lekker bezig *O*
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:15:00 #224
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136142189
Duidelijkheif is idd wel fijn :)

Begin morgenvroeg met de medicatie en dan zien we wel. Nu eerst even eten.
pi_136152614
Bodypump ging echt heerlijk vanavond O+ Deed echt m'n best en ik kon weer net ietsje meer gewicht pakken. Vooruitgang is leuk *O*

Nu ga ik even kwark eten en daarna lekker slapen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_136161721
Wat voel je je dan tof hè, PluisigNijntje! Ik voelde me gister wat slapjes en trillerig en heb toch m'n reguliere trainingsschema af kunnen maken, terwijl ik alles net een tandje hoger had gezet. Ik ben inmiddels al zover dat dat me meer voldoening geeft dan een getal op de weegschaal.

Tink, wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad!

Sly, ik heb een weegschaal van Withings. Die is wel reteduur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_136161727
En wordt roeien ooit makkelijker? Godallemachtig wat is dat toch zwaar.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:33:01 #228
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136162225
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
En wordt roeien ooit makkelijker? Godallemachtig wat is dat toch zwaar.
Grappig hoe iedereen zijn eigen sterke en minder sterke kanten heeft. Ik kan prima op de roeimachine, maar een crosstrainer is voor mij de hel.

De lasagne met tonijn was echt goddelijk gisteren, dus vanavond de leftovers :Y)

O: 3 volkoren. 1 linerapaté, 1 gehakt, 1 30+ kaas met appelstroop. 200 ml lv yoghurt, handje notencruesli. Maagbeschermer en ontstekingsremmer.
T: Pakje crackertjes of een appel.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas met appelstroop, 2 gehakt. Stuk komkommer.
B: Niet lunchwandelen dus... Even bedenken hoe ik dan m'n pauze ga vullen.
T: Appel of pakje crackertjes. Ontstekingsremmer
D: Deze, maar dan zonder de kaas en met zelfgemaakte bechamelsaus.
S: Uur paardrijden, want dat mag dan weer wel, zo lang het geen pijn doet.
T: Ik moet iets eten bij de medicatie, dus ben even aan het bedenken wat dan. Heb na het sporten nooit trek.
pi_136162472
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Grappig hoe iedereen zijn eigen sterke en minder sterke kanten heeft. Ik kan prima op de roeimachine, maar een crosstrainer is voor mij de hel.
Ik ben juist vrij goed in roeien, maar ik vind het onwijs zwaar. Het is een aaneenschakeling van explosieve kracht, als je het goed doet. Na afloop ben ik zo buiten adem dat ik ervan ga rochelen. :+

Mijn zwakke kant is stoten met de armen, bijvoorbeeld de chest press. En ik kan mezelf ook nauwelijks opdrukken (op de klassieke manier dan).

Gaat wat yoghurt of kwark er niet in na het sporten, eventueel met een beetje fruit?
pi_136162666
Wat ik me dus afvraag he. Zou je lasagne kunnen invriezen? Ik ben altijd bang dat de pasta dan papperig wordt door het invriezen daarom vries ik nooit pasta in en alleen saus. Maar met lasagne is dat niet makkelijk natuurlijk.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:54:43 #231
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136162700
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben juist vrij goed in roeien, maar ik vind het onwijs zwaar. Het is een aaneenschakeling van explosieve kracht, als je het goed doet. Na afloop ben ik zo buiten adem dat ik ervan ga rochelen. :+

Mijn zwakke kant is stoten met de armen, bijvoorbeeld de chest press. En ik kan mezelf ook nauwelijks opdrukken (op de klassieke manier dan).

[ afbeelding ]

Gaat wat yoghurt of kwark er niet in na het sporten, eventueel met een beetje fruit?
Yoghurt of kwark zou wel een optie zijn idd. Meestal ga ik na het sporten lekker douchen en dan m'n bed in. Ik moet dus even een momentje inbouwen om nog iets te eten. Past niet in m'n routine, dus moet er qua kcals rekening mee houden bij de rest van m'n dag. Even wennen.

Misschien kan ik vandaag wat portieverpakkingen lv fruityoghurt scoren bij de Jumbo. Die kan ik gewoon in m'n paardrijtas pleuren en dan direct na het sporten naar binnen lepelen. Dan hoef ik niet te wachten tot ik thuis en in slaap-modus ben.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:55:47 #232
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136162721
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat ik me dus afvraag he. Zou je lasagne kunnen invriezen? Ik ben altijd bang dat de pasta dan papperig wordt door het invriezen daarom vries ik nooit pasta in en alleen saus. Maar met lasagne is dat niet makkelijk natuurlijk.
Ik vries lasagne altijd in... Met z'n tweeën is een schaal gewoon te veel. Overigens vries ik macaroni en spaghetti ook gewoon in als het over is. Als je het eerst laat ontdooien en daarna opbakt of in de oven doet is er niks aan de hand. Magnetronpasta vind ik wel vies.
pi_136162786
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wel grappig ja. Crosstrainer, fiets, roeiapperaat allemaal geen probleem. Maar de loopband, dat is een verschrikking!

Volgende week gaan lief en ik voor het eerst met zijn 2tjes sporten. Heb er zin in.

Voel me niet prettig meer op mijn oude sportschool en daar baal ik zo van. Ik voel me (zowel door trainer, als vriendin) erg beoordeeld en veroordeeld mbt sporten. Een beetje controle is niet erg, maar bij hun gaat/ging het wel heel erg ver.

Dus nu gewoon lekker mijn eigen ding doen. Wil er misschien een lesje bodypump bij gaan doen 1 keer in de week alleen. Want dat vind ik erg leuk en lekker (al kan ik niet alle oefeningen even goed uitvoeren).
pi_136162849
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vries lasagne altijd in... Met z'n tweeën is een schaal gewoon te veel. Overigens vries ik macaroni en spaghetti ook gewoon in als het over is. Als je het eerst laat ontdooien en daarna opbakt of in de oven doet is er niks aan de hand. Magnetronpasta vind ik wel vies.
Ja hier is het dus ook altijd teveel. Meestal eet ik de dag erna zelf de leftovers. Maar dan blijft er als nog steeds een stuk over. Even een klein ovenschaaltje scoren dus. Dan kan ik het in de oven opwarmen!
pi_136162916
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wel grappig ja. Crosstrainer, fiets, roeiapperaat allemaal geen probleem. Maar de loopband, dat is een verschrikking!
Ik loop liever buiten dan op een loopband, maar de loopband in onze sportschool kan ik wel verdragen. Die is lekker breed en daar word ik niet duizelig op. Ik loop aan het einde van m'n work-out 12 minuten intervaltraining en dat is op zich wel heel zwaar, zwaarder dan buiten 5 km lopen en verder niks anders doen. Maar ik voel me wel een onwijze bikkel na afloop!

Roeien vind ik echt een onderschatte vorm van geschikte lichaamsbeweging om in vorm te raken. En het is thuis zo goed te doen. Een echt goed apparaat is goedkoper dan een professionele hometrainer voor thuis, het is een goede work-out voor je hele lijf omdat je er veel calorieen mee verbrandt en veel spiergroepen mee traint, het is geen blessuregevoelige sport en een roei-apparaat kun je eenvoudig opbergen (lees: rechtop zetten). Ik zeg: iedereen zou het moeten doen!

quote:
Volgende week gaan lief en ik voor het eerst met zijn 2tjes sporten. Heb er zin in.
Dat kan hier niet in verband met de kinderen, maar het lijkt me ook vreselijk. :+ Waarom voel je je eigenlijk veroordeeld in je oude sportschool? Wat doen ze zoal?
pi_136163109
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik loop liever buiten dan op een loopband, maar de loopband in onze sportschool kan ik wel verdragen. Die is lekker breed en daar word ik niet duizelig op. Ik loop aan het einde van m'n work-out 12 minuten intervaltraining en dat is op zich wel heel zwaar, zwaarder dan buiten 5 km lopen en verder niks anders doen. Maar ik voel me wel een onwijze bikkel na afloop!

Roeien vind ik echt een onderschatte vorm van geschikte lichaamsbeweging om in vorm te raken. En het is thuis zo goed te doen. Een echt goed apparaat is goedkoper dan een professionele hometrainer voor thuis, het is een goede work-out voor je hele lijf omdat je er veel calorieen mee verbrandt en veel spiergroepen mee traint, het is geen blessuregevoelige sport en een roei-apparaat kun je eenvoudig opbergen (lees: rechtop zetten). Ik zeg: iedereen zou het moeten doen!

[..]

Dat kan hier niet in verband met de kinderen, maar het lijkt me ook vreselijk. :+ Waarom voel je je eigenlijk veroordeeld in je oude sportschool? Wat doen ze zoal?
Een gevoel is zo moeilijk uit te leggen. Ik ben geen fanatieke sporter van nature. En sporten is niet mijn eerste prioriteit geweest de afgelopen tijd. In november-december heb ik heel veel kunnen/moeten werken en had ik daar boven op ook een flinke verkoudheid/sluimerend griepje. Maar werken was op dat punt voor mijn erg belangrijk omdat ik geen vaste uren heb, en ik wist dat het in januari-februari heel mager zou zijn qua uren dus ik heb in die maanden doorgezet. Betekende wel dat ik dagen werkte van half 8 tot half 7 en ik niet in de sportschool te vinden was omdat ik de overige dagen gebruikte op uit te rusten en verdere sociale verplichtingen. Hun konden zich niet vinden in mijn redenatie waardoor dat botste. En daar ben ik zo vaak over aangesproken dat dat een deuk heeft gegeven. (En zo zit ik normaal echt niet in elkaar, dat ik me dat zo erg aantrek)

Wazig verhaal, maar vind het lastig uit te leggen.
pi_136163137
Het klinkt vrij helder, hoor. Je bent geen kind maar een volwassene en bepaalt zelf waar je prioriteiten liggen.
pi_136163341
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Het klinkt vrij helder, hoor. Je bent geen kind maar een volwassene en bepaalt zelf waar je prioriteiten liggen.
Ja inderdaad, en tuurlijk mag iemand tegen me zeggen dat sporten belangrijk is. Maar dit ging zo ver dat ik zelfs gemaild werd door de trainer dat hij graag een gesprek wilde omdat niet meer zo vaak kwam als normaal. (En zij en trainer naar mijn idee ook een aantal gesprekken over mij hebben gevoerd, en dat vind ik persoonlijk niet zo netjes).

Maar goed volgende week dus weer lekker met een goed gevoel naar de sportschool. Omdat mijn vriend vaak van huis is vind ik het juist wel fijn om dit samen te doen. Wanneer hij elke avond thuis zo zijn zou ik een momentje voor mezelf juist fijn vinden maar in ons geval is het juist een goede manier om een momentje voor zijn 2en te hebben.

Ik ga denk ik straks iets bakken. Of mueslibrood of een bananenbrood......
pi_136163885
*O* 81! De weegschaal zei het echt! *O*
pi_136163899
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:50 schreef Ruby88 het volgende:
*O* 81! De weegschaal zei het echt! *O*
Goed *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_136164045
Wat fijn Ruby *O*
pi_136164467
Tof hoor Ruby!
Ohh het is hier echt heerlijk weer O+ droog, blauwe lucht en zonnetje. Kga vandaag lekker shoppen met m'n zus en geen calorieën tellen ofzo. Gewoon genieten van m'n laatste vrije dagje en geen achterlijke dingen eten.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:44:30 #243
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136165448
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tof hoor Ruby!
Ohh het is hier echt heerlijk weer O+ droog, blauwe lucht en zonnetje. Kga vandaag lekker shoppen met m'n zus en geen calorieën tellen ofzo. Gewoon genieten van m'n laatste vrije dagje en geen achterlijke dingen eten.
Shoppen O+ Ik moet werken en m'n to-do-lijst is langer dan ik zou willen. Vandaag dus even geen optie, helaas.
pi_136167079
Ik ga vanavond pizza eten. Had ik 2 weken geleden echt een enorme dieet-vibe, nu gaat het even minder. Moet weer eventjes het roer omgooien en mezelf van alle shit afhelpen. Maar dat gaat wel lukken. Alleen de pizza vanavond 'moet', want wil nu eindelijk een x pizza op 't werk van een goede vriendin eten. Is natuurlijk wel een enorm offer ;)!
pi_136168142
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[..]

Heb jezelf een roeiapparaat thuis en hoeveel kost die en van welk merk?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:43:15 #246
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_136168703
Afgebeuld in de sportschool, benieuwd of ik nog kan lopen morgen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136170633
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:27 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

Heb jezelf een roeiapparaat thuis en hoeveel kost die en van welk merk?
Nee, want ik ga naar de sportschool. Ik heb wel eens een heel goede hometrainer gekocht bij Helisports en daar kun je ook naar roeitrainers kijken. Goede service, prima informatieverstrekking. De hometrainer die ik had, was van Proteus.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:46:44 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136171124
Klein overwinningsmomentje: Ik schreef me zojuist uit voor een nieuwsbrief van een XL Ruitersportzaak, omdat ik al veel te lang niet meer maat 44 nodig heb om hem nog interessant te vinden :)

Beetje off-topic, maar m'n verjaardagscadeautje aan mezelf:
pi_136171683
Bwuh... Die 2 kilo in 2 weken is al gelukt.. 3 kilo in 3 dagen door een of andere buikinfectie.. Nu dus thuis ipv werken.. Behoorlijk waardeloos...

Lusteloos en nergens trek in.. De zelfgemaakte kippemsoep werkte enigszins slecht ...
Iemand nog goede ideeen?

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_136172393
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:03 schreef Barretje80 het volgende:
Bwuh... Die 2 kilo in 2 weken is al gelukt.. 3 kilo in 3 dagen door een of andere buikinfectie.. Nu dus thuis ipv werken.. Behoorlijk waardeloos...

Lusteloos en nergens trek in.. De zelfgemaakte kippemsoep werkte enigszins slecht ...
Iemand nog goede ideeen?
Ik at vroeger als ik ziek was altijd tomaten met zout. Op een of andere manier kon ik dat heel goed wegkrijgen. En naturel chips :D

Ow, en beterschap natuurlijk!
pi_136172590
O: broodje kip ah to go
T: stukje chocolade
L: starbucks muffin en caffe mocha light :')
T: appel
D: soep en brood denk ik

Morgen beter.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:35:24 #252
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136174754
Het is weeeeeeeekend!

Net avondeten op, zo sporten. 't Is vroeg, maar na negen uur pas eten, is ook niks.

't Was iig wel heel erg lekker. Nu even uitbuiken, dan omkleden en dan richting de manege.
pi_136175746
O: 2 volkoren met gekookt ei en light smeerkaas, een appel met kaneel en speculaaskruiden
T: wortels
L: 450 gram magere kwark met rauwe cacaonibs
T: tomaatjes, banaan
T: 2 handjes gojibessen
D: ovenfrietjes, loempia's, pompoensoep

S: 1,5 uur in de sportschool

T: handje gemengde rauwe noten

Heb net een bestelling superfoods gedaan :D
- kokosolie
- cacaonibs
- lijnzaad
- quinoa

O+
pi_136176413
Waar is Qwea?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:08:13 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136177362
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:34 schreef Zeester het volgende:
Waar is Qwea?
Die had een ban dus kon/kan niet posten.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:08:29 #256
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136177375
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:34 schreef Zeester het volgende:
Waar is Qwea?
Don't know, do care! Qweeeeeeea! Qweeeheeheea!
pi_136177512
Wavver ban?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:15:18 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_136177573
Dat mag niet besproken worden :D
disclaimer
pi_136177732
Ik vroeg me ook al af waar Qwea was! Het topic gaat een stuk minder hard ;)
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:50:25 #260
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_136183776
She who cannot be mentioned.
Prrrrr
pi_136194835
Ow, de pizza was heeerlijk. Maar heb er wel veel kilometer voor moeten fietsen, heb het ff uitgerekend en het was ongeveer 20. Voor iedereen die vaak buiten zijn eigen stad komt met het OV, neem een OV-fiets abonnement, ik moest op 2 verschillende bestemmingen in Utrecht zijn, en heb nu dus lekker Utrecht doorgefietst, niet in de kou op de bus moeten wachten, fijn wat extra bewogen én geld bespaard, want als je meer dan 1 bestemming hebt is een OV fiets goedkoper dan bus.
pi_136194937
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef Zeester het volgende:
Ow, de pizza was heeerlijk. Maar heb er wel veel kilometer voor moeten fietsen, heb het ff uitgerekend en het was ongeveer 20. Voor iedereen die vaak buiten zijn eigen stad komt met het OV, neem een OV-fiets abonnement, ik moest op 2 verschillende bestemmingen in Utrecht zijn, en heb nu dus lekker Utrecht doorgefietst, niet in de kou op de bus moeten wachten, fijn wat extra bewogen én geld bespaard, want als je meer dan 1 bestemming hebt is een OV fiets goedkoper dan bus.
Hoe werkt dat dan, zo'n OV-fiets abonnement?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136195020
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan, zo'n OV-fiets abonnement?
Je meldt je online aan (wel de dag voor je een fiets nodig hebt want het duurt 24 uur om te verwerken) en dan geef je je OV chipkaart nummer door, en dan komt het abbo op je pas. En bij de meeste stations staan van die fietsen, dan pak je er 1, scant iemand je pas en die fiets en dan fietsen maar. 3,10 per 24 uur, en het wordt gewoon automatisch van je rekening gehaald. Ik vind het ideaal, ik huur er zeker 2x per maand 1 (bijna altijd in Utrecht omdat ik daar vaak kom). Zeker aangezien een enkeltje met de bus al snel 1,50 kost, en dan ook nog terug. En in Utrecht moet ik vaak van de ene naar de ander want vaak ben ik daar voor feestje/uitgaan enz. Dus dan is het al snel voordelig. + dan kan ik 's nachts iig mezelf ook vervoeren.
pi_136195192
Maar dat is idd ideaal als je ergens heen gaat! Ik heb zo'n hekel aan wachten op het OV en zo. Dit valt reuze mee qua prijs ook. Maar er zijn verder dus geen abonnementskosten oid? Alleen die 3,10 per dag?
pi_136195243
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat is idd ideaal als je ergens heen gaat! Ik heb zo'n hekel aan wachten op het OV en zo. Dit valt reuze mee qua prijs ook. Maar er zijn verder dus geen abonnementskosten oid? Alleen die 3,10 per dag?
10'tje per jaar, maar goed, ook daar hoef je het niet voor te laten.
pi_136195321
Ik heb ook zo'n abonnement aangeschaft een paar maanden terug, omdat ik naar een onmogelijke plek moest. Maar op dat station, in Amersfoort, waren die dag álle fietsen uitgeleend. :( Heb jij dat nooit gehad, Zeester?
pi_136195362
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:54 schreef Ruby88 het volgende:
Ik heb ook zo'n abonnement aangeschaft een paar maanden terug, omdat ik naar een onmogelijke plek moest. Maar op dat station, in Amersfoort, waren die dag álle fietsen uitgeleend. :( Heb jij dat nooit gehad, Zeester?
In Utrecht weleens, maar daar heb je 3 punten, dus dan is er bij dat andere punt vaak wel een fiets. Verder nooit. Heb weleens de laatste gehad.
pi_136195377
Ah ja. Op zich is het een handig fenomeen, ik denk dat ik dat tientje er het komende jaar nog wel uithaal.
pi_136195413
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:56 schreef Ruby88 het volgende:
Ah ja. Op zich is het een handig fenomeen, ik denk dat ik dat tientje er het komende jaar nog wel uithaal.
(ik zou eigenlijk gewoon m'n oude fiets in Utrecht moeten zetten want das pas voordelig ;))
pi_136199866
De sportschoolsessie van deze ochtend moet plaatsmaken voor toeven in de wachtrij voor Lowlands...
pi_136200080
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:07 schreef Ruby88 het volgende:
De sportschoolsessie van deze ochtend moet plaatsmaken voor toeven in de wachtrij voor Lowlands...
Dan kun je om 6 over toch naar de sportschool?

:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136200186
Meestal ben je snel klaar met de wachtrij voor LL.

Ik had vanmorgen een heel mooi getal. Het zat 1,5 kilo onder het getal waar ik maar als start van ben uitgegaan.

Op 1 maart wil ik een kilo onder dit gewicht zitten, dan maar wat voorlopen op mijn schema van 8 kilo voor 31 december.
pi_136201673
Ja ja, ik ga nú alsnog! :)
pi_136203742
Ik heb ook een kaartje. Vriend heeft m gekocht want ik ben aan t werk. Saaiste werkdag ooit! Ik zeg LL minimeet Ruby, had ik afgelopen jaar ook met SQ en loonaa
  zaterdag 1 februari 2014 @ 14:04:23 #275
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136204722
Niks Lowlands, wij gaan lekker rondreizen door Portugal deze zomer :D
pi_136204816
Bij ons hangt het wel of niet op vakantie gaan af van de hoeveelheid werk die vriendje heeft. En aangezien dat op dit moment een beetje wisselend ww en werk hebben is durven wij nog niets te boeken...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136206218
Alleen Zeester en ik wordt ook een heul leuke mini-meet. :P

En bij corrigerend ondergoed hoef je heus niet aan 50+ te denken. Althans, dat doe ik ook nooit. :)
pi_136208241
Het is denk ik meer dat ik nooit zo had gedacht dat ik het zelf zou kopen. Maar met mijn buik zoals hij nu na twee zwangerschappen is is het verschil wel extreem tussen wel en niet. Ik zou mijzelf zo bij Tellsell kunnen aanbieden.. :P
  zaterdag 1 februari 2014 @ 18:48:26 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136213820
Nee, ik heb daarbij idd ook nooit aan 50+ gedacht. :N
Heerlijk dat het er is! *O*
pi_136214053
Jeuj, nieuwe fiets O+. Een sportieve, ook nog :o. Kom maar op met het fietsen *O*.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:40:13 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136215555
Wie had ook alweer energieproblemen? Kassa heeft daar nu een uitzending over.

Fiets C-C *O* Welke fiets?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136216532
pi_136217033
Jeetje, ik heb vandaag echt helemaal geen DROL uitgevoerd op m'n werk. Kan je vertellen dat dat vermoeiender is dan 8 uur hard werken, 8 uur niets doen (maar wel blijven staan). En morgen moet ik weer, en het is vermoedelijk net zo. En ik mag niet later beginnen, ook al zou dat makkelijk kunnen denk ik (want zondag is het altijd later pas druk) en mis ik nu een heel leuk feestje :(!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 februari 2014 @ 20:24:12 #284
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_136217243
Mooie fiets Clums!

Ik heb onze tweede diepvries maar weer ingestoken. Vandaag kippenbouillon en runderbouillon getrokken, weer vijf literbakken die ik kwijt moet :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_136218235
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie had ook alweer energieproblemen? Kassa heeft daar nu een uitzending over.

Ja hoi! Jammer dat ik je post nu pas lees :P

*O* voor de fiets van cc!
pi_136219914
Lekker bakje magere yoghurt als toetje, glijdt mijn lepeltje zo de yoghurt in. Dan moet je vissen ;)!
  zaterdag 1 februari 2014 @ 22:03:49 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136220562
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:52 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ja hoi! Jammer dat ik je post nu pas lees :P

*O* voor de fiets van cc!
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1394622

Coole fiets cc... Nu nog beter weer *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 1 februari 2014 @ 22:43:38 #288
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136221654
Stomme medicijnen... Mijn lijf reageert er behoorlijk op en ik word er helemaal emo van. Daarbij komt dan nog dat m'n voet er maar eventjes minder pijn van doet. Kl*tezooi! Vriendlief is naar een bandje kijken en ik kan niet zo lang staan en mis nu een heerlijke avond... Morgen gaat hij naar het veldrijden -de hele f*cking dag- terwijl ik op en neer strompel naar de keuken, wc en de bank.

Wel toffe fiets! En Zeester, ik herken het. Yoghurt voelt viiiiies aan je vingers!
pi_136229516
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1394622

Coole fiets cc... Nu nog beter weer *O*
Thanks. Zal er even naar kijken
  zondag 2 februari 2014 @ 10:09:04 #290
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136230769
Vandaag maar eens een nieuwe telefoon uitzoeken :)

Ga daarna naar den bosch, even bandje kijken. Hoop dat ze een kruk hebben. Wordt knettergek van thuis zitten!
  zondag 2 februari 2014 @ 10:11:25 #291
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136230802
Gisteren gewogen en deze week precies 2 kilo verloren. Nu maar hopen dat het doorzet want ik lijk steeds te schommelen met 2 kilo. Soms een kilo naar beneden en dan weer naar boven toe. Enmet mijn BMI (>40) zou het allemaal wel wat sneller mogen gaan. Komende week hoop ik eindelijk echt drie keer te kunnen sporten. Afgelopen weken was dat wel steeds het voornemen maar lukte het niet om vaker dan maximaal 2x te gaan maar meestal 1x. Schoot dus niet op :)
»» Democracy is so overrated »»
pi_136246354
Waarom lukte het niet dan, RoelerMF?
pi_136248851
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 10:11 schreef RoelerMF het volgende:
Gisteren gewogen en deze week precies 2 kilo verloren. Nu maar hopen dat het doorzet want ik lijk steeds te schommelen met 2 kilo. Soms een kilo naar beneden en dan weer naar boven toe. Enmet mijn BMI (>40) zou het allemaal wel wat sneller mogen gaan. Komende week hoop ik eindelijk echt drie keer te kunnen sporten. Afgelopen weken was dat wel steeds het voornemen maar lukte het niet om vaker dan maximaal 2x te gaan maar meestal 1x. Schoot dus niet op :)
Misschien helpt het om kritisch naar je eetpatroon te kijken. Door sporten alleen gaat er bij mij ook niks af.
pi_136264151
Zo, dat was wel weer een weekend... :')

O: overnight oats met banaan
L: 3 volkoren, 2 met kaas, 1 pindakaas
T: appel
D: - Uiensoep.
- Paddenstoelentaart met een salade en portsaus
- Devil's chocolate cake
En verder nog 2 glazen wijn, 1 glas ijsthee en een kop thee. Oma was jarig en nam iedereen mee uit eten :+
pi_136274429
-7.2 kg vanochtend *O* *O*

Een goede dieetweek allemaal! ^O^
  maandag 3 februari 2014 @ 07:31:48 #296
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136274529
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:34 schreef Ruby88 het volgende:
Waarom lukte het niet dan, RoelerMF?
Omdat ik qua eten altijd verviel in oude gewoonte, en dan kan je sporten wat je wilt maar behalve een betere conditie krijg je er niks vanaf :)

quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien helpt het om kritisch naar je eetpatroon te kijken. Door sporten alleen gaat er bij mij ook niks af.
Dat doe ik al sinds begin van het jaar :) Maar er zat een lastige 1,5 week tussen waarbij ik teveel gezondigd had waardoor het resultaat van de eerste week teniet werd gedaan. En afgelopen weken steeds weer iets anders waardoor sporten er soms bij inschoot. Maar vanaf deze week niet meer. Heb voor het eerst ook maar een avondje onbeperkt spare ribs eten overgeslagen met mijn collega's omdat ik dan weer de hele week voor jan lul bezig ben :)
pi_136275042
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 07:31 schreef RoelerMF het volgende:

Dat doe ik al sinds begin van het jaar :) Maar er zat een lastige 1,5 week tussen waarbij ik teveel gezondigd had waardoor het resultaat van de eerste week teniet werd gedaan. En afgelopen weken steeds weer iets anders waardoor sporten er soms bij inschoot. Maar vanaf deze week niet meer. Heb voor het eerst ook maar een avondje onbeperkt spare ribs eten overgeslagen met mijn collega's omdat ik dan weer de hele week voor jan lul bezig ben :)
In dat geval gaat het helemaal goedkomen. :) Volhouden. Het duurt een maand (dacht ik) om oude gewoontes te doorbreken. Als je het dus een maand volhoudt om gezonde keuzes te maken, zal je minder snel vervallen in oude gewoonten.
  maandag 3 februari 2014 @ 08:55:03 #298
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136275123
Daar ben ik ook van overtuigd. Is gewoon jammer dat die 1,5 week er tussen zat dat het minder ging. Maar deze week op de juiste momenten eten en met het sporten erbij hoop ik minimaal een kilo extra kwijt te zijn eind van de week :)
  maandag 3 februari 2014 @ 09:02:26 #299
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136275228
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In dat geval gaat het helemaal goedkomen. :) Volhouden. Het duurt een maand (dacht ik) om oude gewoontes te doorbreken. Als je het dus een maand volhoudt om gezonde keuzes te maken, zal je minder snel vervallen in oude gewoonten.
Sorry voor de teleurstelling, maar nieuwe gewoontes zijn pas na 3 maanden écht gewoontes geworden die je automatisch doet. Sowieso is het veel makkelijker als je gedrag dat je wilt afleren, vervangt door nieuw gedrag. Een appel eten ipv een broodje hamburger als tussendoor is veel makkelijker dan rondlopen met 'ik wil geen broodje hamburger eten'. [/psycholoogmodus]

Hier een bizar weekend gehad, dat uiteindelijk helemaal niet slecht, maar ook zeker niet keurig was. Vanmiddag een lunch op locatie en als het goed is, houden ze rekening met mijn lactosegedoe. Voor de zekerheid heb ik brood bij me, maar stiekem hoop ik op een lekker broodje of een bak fruitsalade ofzo.

Lijstje!
O: 3 volkoren. 1 linerapaté, 1 lv smeerkaas, 1 gehakt.
T: Crackertjes of 1 volkoren met corned beef.
L: Op locatie OF, als ze geen rekening met me gehouden hebben, 4 volkoren. 2 corned beef, 2 appelstroop met 30+kaas, stuk komkommer.
T: Appel.
D: Oosterse wraps met paprika en kip.

B: Niks, klotevoet... Wel viool spelen met mijn nieuwe carbonstok. Is enorm wennen en dus rechterarm-spierpijn.
pi_136275501
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Sorry voor de teleurstelling, maar nieuwe gewoontes zijn pas na 3 maanden écht gewoontes geworden die je automatisch doet. Sowieso is het veel makkelijker als je gedrag dat je wilt afleren, vervangt door nieuw gedrag. Een appel eten ipv een broodje hamburger als tussendoor is veel makkelijker dan rondlopen met 'ik wil geen broodje hamburger eten'. [/psycholoogmodus]
Dat vervangen voor nieuw gedrag wist ik wel. Ik had pas gelezen dat het een maand duurt, maar dat klopte dan waarschijnlijk niet. 3 maanden lijkt me ook logischer aangezien gewoonten best hardnekkig kunnen zijn. Het zal ook per leeftijd verschillen verwacht ik. Voor iemand van 20 is het makkelijker veranderen dan voor iemand van 50.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')