ik vind lange nagels eigenlijk nooit mooiquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:54 schreef Myraela het volgende:
Als ze net gezet zijn, heb ik best wel mooie gezien. Ik heb alleen nooit iemand gezien die ze ook goed onderhoud. En daarbij zijn natuurlijke lange nagels altijd mooier, maar dat is voor sommige mensen nou eenmaal best lastig.
Ik heb mijn linkerhand wel netjes.Maar mijn rechterhand heeft twee vingers waarbij ze in laagjes afbreken telkens.
Niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind lange nagels eigenlijk nooit mooiook niet als ze echt zijn.
alles langer dan 1,5 mm wit vind ik niet mooi. recht, rond, puntig, whatever. gewoon de vorm van je nagel volgen en afknippen als t langer dan 1,5 mm is. alleen doorzichtige nagellak. al vind ik nagellak soms wel leuk, maar t staat wat kinderlijk op mijn handjes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar wanneer zijn het lange nagels?
Te lang vind ik ook niet mooi maar gewoon normaal lang vind ik een stuk mooier dan stompjes (al dan niet door nagelbijten).
Jawel, maar ik baal er dan toch even af dat ik dat niet meer omdraai, terwijl ik alle tijd had om boodschappen te doen... Misschien leg ik in weken dat het achterlijk druk is op m'n werk, te veel druk op mezelf qua eten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:21 schreef Ruby88 het volgende:
Ik vond mijn collectie van een stuk of vijftien lakjes al heel wat.
En Tink, zoals je vanmorgen zelf al zei, morgen weer een dag, toch?
ik heb nu gel nagels en heb hiervoor ook acryl gehad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, nee, ik kan het er gewoon niet mee eens zijn, ik heb nog nooit mooie acrylnagels gezien. Sorry![]()
Maar dat is maar een mening hoor! Ik kan me wel indenken dat mensen dat doen!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:16 schreef Meke het volgende:
Okee, achteraf vind ik het best logisch, maar voor iedereen die het toch ooit ook nog een goed idee lijkt: als je teveel pasta in het water gooit, is het géén goed idee om het te laten drogen en het terug te stoppenHet was groen
.
Bij mij werkt een warme douche vrijwel altijdquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft toevallig iemand nog tips bij maagkrampen? Ik moet er bijna van huilen
zijn dat niet allemaal medicijnen tegen diarree?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
SQ, heb je norrit in huis??
Had er vroeger vaak last van en was niet bekend met norrit maar het helpt echt!
Je poept er wel zwart van.
Voor de rest... kippenbouillon en een droog beschuitje
Heb je echt krampen in je maag zelf, SQ of zijn het je darmen? Bij het eerste: heb je genoeg gegeten vandaag?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn dat niet allemaal medicijnen tegen diarree?
Echt de maag. Elke twee minuten zo'n kramp. Heb het idee dat er lucht vast zit ofzoquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Heb je echt krampen in je maag zelf, SQ of zijn het je darmen? Bij het eerste: heb je genoeg gegeten vandaag?
Nee, dat zou ik idd niet weinig noemen (ook niet veel trouwens, mocht u dat denken). Ik heb dat zelf ook wel eens en meestal is het een kwestie van heel veel boeren (sorry, kijkbuiskinderen) en de rit gewoon uitzitten ben ik bangquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt de maag. Elke twee minuten zo'n kramp. Heb het idee dat er lucht vast zit ofzo
Ik heb vandaag een paar pak rijstwafels op, bak yoghurt met banaan en muesli, bakje wortels, 5 mandarijnen, 4 boterhammen kip, een grote kom soep en een half stokbroodje op.
Toch niet te weinig?
Sterkte!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
matig
misschien maar even in bad dan. Tnx
Mwah, norrit is actieve kool. Niet alleen tegen diarree. Kan ook bij jeuk/vergiftiging gebruikt worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn dat niet allemaal medicijnen tegen diarree?
misschien maar es in huis halen dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, norrit is actieve kool. Niet alleen tegen diarree. Kan ook bij jeuk/vergiftiging gebruikt worden.
Bij mij duurde het ongeveer een maand voor mijn lijf snapte wat de bedoeling was, niks hard afvallen de eerste weken, eerst op gang komen ofzo! Maar daarna ging het prima, hopelijk gaat het bij jou hetzelfde werkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:32 schreef Meke het volgende:
Ik was -0.5 kg vandaag, wat het totaal op 1kg in 3 weken brengtIk had echt zwaar de behoefte om friet te halen onder het mom 'wat maakt het allemaal ook nog uit', maar ik heb het niet gedaan
En toch toch toch hoop ik toch echt een keer op een knaller hoor, dit is niet tof
En bij deze nog maar eens het verzoek of mijn ticker in de OP mag?![]()
[ link | afbeelding ]
Als een bad niet handig is, is een warme kruik op je buik ook heel fijn. Of met een hand steeds van boven naar beneden over je buik wrijven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien maar es in huis halen dan.
Mijn medicijnkastje bevat paracetamol, trachitol en pleisters
Ik hoop het echt! Het mag nu wel echt een keer van mijquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:45 schreef Holyme het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ongeveer een maand voor mijn lijf snapte wat de bedoeling was, niks hard afvallen de eerste weken, eerst op gang komen ofzo! Maar daarna ging het prima, hopelijk gaat het bij jou hetzelfde werken
Thanks!quote:
Daar heb ik ook steeds zin in! Maar ik wil liever wachten tot ik meer tevreden ben over mn lichaamquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet vanavond eigenlijk hardlopen, maar ik ga liever zwemmen. Nu mijn vriend nog overhalen
Nouja, bij mij is het al 10 keer beter dan voor de vakantie en ik ken hier toch niet zoveel mensen, dus dat scheeltquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook steeds zin in! Maar ik wil liever wachten tot ik meer tevreden ben over mn lichaam
Ik vond er echt geen reet aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand ervaring met beginnen met spinning? Ik heb een slechte conditie, m'n coachmeneer zei dat ik spinning moest proberen, maar wat als ik niet meekom?
Je kan spinning zo zwaar maken als je zelf wilt, want je kan de weerstand op die fietsen instellen naar je eigen behoefte.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand ervaring met beginnen met spinning? Ik heb een slechte conditie, m'n coachmeneer zei dat ik spinning moest proberen, maar wat als ik niet meekom?
Maar je loopt toch ook hard? Dat is toch ook goede conditie bouwer, zou gewoon doorgaan met wat je kent!quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Hardlopen heb ik even op pauze gezet omdat m'n gewrichten het niet trokken. De hoop is dat ik na een maand of wat krachttraining (en ondertussen duss conditie opbouwen) straks in de lente kan gaan knallen met hardlopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:10 schreef Zeester het volgende:
[..]
Maar je loopt toch ook hard? Dat is toch ook goede conditie bouwer, zou gewoon doorgaan met wat je kent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |