SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Krijg ik dat lekker zonder kaas.... lactoseintolerantie is a bitch? Wel een goed ideequote:Op donderdag 16 januari 2014 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Risotto! Altijd goed en voor mensen die gewend zijn traditioneel te eten vaak toch net wat anders. Ik maakte voor mijn moeder op vakantie risotto met gerookte zalm, spinazie en een kaasje (bijv. boursin, maar je kunt ook voor wat meer blauwschimmel gaan). Ik vind zelf een basisrisotto of citroenrisotto erg lekker met een salade met gegrilde zalm. Misschien houden ze wel van paddenstoelen? Bietjesrisotto? Zoveel keuze!
Ik vind het een prima lijstjequote:Op donderdag 16 januari 2014 11:11 schreef Luke83 het volgende:
Lijstje!
O: Brinta (250 halfvolle melk + 40 gr Brinta)
S: uurtje zwemmen
T: Banaan
T: 150 ml magere yoghurt + 30 gr Special K
L: 3x spelt (halvarine, biefstukworst, pindakaas) 1x cracotte met halvarine en aardbeienjam
T: LU granenbiscuit (pakje van 2) + appel
S: 45 min hardlopen
D: risotto met witlof, champignons, uitje en slankie strooikaas)
T: 250 gr magere kwark
Kom uit op 1884 kcal. Goede hoeveelheid icm met 2x sporten?
Bij risotto hoort echt kaas, maar er is één uitzondering op die ik heel lekker vind: citroenrisotto. Je kunt dit recept gebruiken, maar volgens mij wordt in andere recepten citroen vaak eerder toegevoegd. Dat weet ik niet zeker. Bij deze risotto vind ik vis en salade erg lekker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Krijg ik dat lekker zonder kaas.... lactoseintolerantie is a bitch? Wel een goed idee
Ik ben 175 lang en weeg nu 82 kg. Hmm eitje is inderdaad nog wel een idee, bedankt door de tips!quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Krijg ik dat lekker zonder kaas.... lactoseintolerantie is a bitch? Wel een goed idee
[..]
Ik vind het een prima lijstjeBen even kwijt wat je nu weegt en hoe lang je bent, maar in combinatie met twee keer sporten zou je best wat extra's mogen. Wat meer yoghurt in je ochtend-t (of wat vollere yoghurt), een extra stuk fruit in je kwark 's avonds of een gekookt eitje bij je middag-t?
http://www.ah.nl/allerhan(...)rre/?rq=lenterisotto Mijn lievelings en ook zonder kaas te etenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:15 schreef Tink89 het volgende:
Krijg ik dat lekker zonder kaas.... lactoseintolerantie is a bitch? Wel een goed idee![]()
Ik vind het ook een heel aardig lijstje. Het is qua kcal misschien wat krap gezien het sporten, maar je moet kijken of het past in je weekschema. Als je elke dag zoveel sport en deze hoeveelheden eet, dan doe je er beter aan je inname op te schroeven. Dat kun je doen door tussen je lunch en diner wat substantiëlere tussendoortjes te eten. En van Slankie strooikaas over de risotto word ik héél verdrietig! Maak daar op z'n minst goede parmezaan van.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:18 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Ik ben 175 lang en weeg nu 82 kg. Hmm eitje is inderdaad nog wel een idee, bedankt door de tips!
Doordeweeks globaal dit:quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je een overzicht geven van wat je zoal eet op een dag?
Ik ben echt heel erg blij met deze app inderdaadquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:30 schreef Spongeboss het volgende:
http://www.myfitnesspal.com/nl
Heeft iemand deze site al helpt misschien? Dan kan je zelf uitrekenen wat je mag en niet.
Je kan zelf Kaas (paneer) maken van lactosevrije melk, dat wordt vooral gebruikt in curry e.d.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Dan begrijp ik wel dat je honger krijgt tussen ontbijt en lunch! Je ontbijt licht en die twee evergreens vullen nauwelijks. Waarschijnlijk lukt het je niet om 's ochtends zwaarder te ontbijten, aangezien je vroeg opstaat?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:28 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Doordeweeks globaal dit:
O: 3 crackers met beleg (Kaas of vleeswaren) en een beker melk
T: 2 Evergreens
L: 4 bruine boterhammen met vleeswaren of kaas en een beker melk
T: 2 Appels (Elster of Jonagold, ligt eraan welke er bij de boer liggen)
D: Heel erg variërend, meestal groente, aardappels en vlees (5x in de week), vegatarisch (1x per week) en pasta (1x week), beker melk en half uurtje later yoghurt of kwark als toetje
Ik grijp nu vaak naar 1 van de 2 appels als extra tussendoortje 's morgens, maar dan heb ik 's middags eigenlijk weer wat te kort en dan pak ik een eierkoek.
Het avondeten bestaat bijna altijd uit verse groente met aardappels en vlees. Haal veel inspiratie uit de makkelijke maaltijd om snel en toch lekker te koken.
Na het avondeten heb ik nog 2 a 3 glazen Cola zero en that's it.
Ik ook. Ik plan nooit wat ik ga eten op een dag. Wel kijk ik per maaltijd of het in mijn kcal past en 's avonds schep ik op wat ik nog aan kcal over heb. Is het niet genoeg, dan een toetje (kwark) na.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:18 schreef Spongeboss het volgende:
Hebben jullie zulke ingewikkelde lijstjes? Hier bedenk ik alles om de twee uur.
Ik houd m'n eten ook nog braaf bij in FatSecret en dat helpt me toch ook wel, vooral om te zien wat ik nou gemiddeld binnenkrijg op een dag. Uiteindelijk vind ik het niet zo interessant of ik op één dag niet te weinig of te veel eet, maar of ik over een langere periode goed eet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blij met deze app inderdaadHeeft mij veel inzicht gegeven in mijn eetpatroon
Ja heel fijn, ik vulde daar altijd van alles in. Nu ben ik daarmee gestopt, maar goed ik ga zo eens proberen te sporten maar met mijn lichamelijke lichaam kan ik maar 20 minuten en dan verga ik van de pijn dus weet n og niet hoe ik dit ga aanpakken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blij met deze app inderdaadHeeft mij veel inzicht gegeven in mijn eetpatroon
Ja precies, ik heb ook een schema, maar goed als ik het goed aanpak kan ik binnen binnen een week of 15, weer op 80 kilo zitten, dan zijn het nog maar 5 kilo en dan ben ik weer magerquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik plan nooit wat ik ga eten op een dag. Wel kijk ik per maaltijd of het in mijn kcal past en 's avonds schep ik op wat ik nog aan kcal over heb. Is het niet genoeg, dan een toetje (kwark) na.
Ik hou alles daarop bij inderdaad. Ik vind dat de site de doelen soms wel wat laag zet, maar ze hebben een fijne database met een hoop producten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:30 schreef Spongeboss het volgende:
http://www.myfitnesspal.com/nl
Heeft iemand deze site al helpt misschien? Dan kan je zelf uitrekenen wat je mag en niet.
Daarvoor moet je wel precies bijhouden hoeveel je binnenkrijgt, en ik denk dat het de meest mensen helpt om regelmaat en voorspelbaarheid in hun voedingspatroon aan te brengen. Dan heb je iets om je aan vast te klampen als je stopt met calorieen tellen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik plan nooit wat ik ga eten op een dag. Wel kijk ik per maaltijd of het in mijn kcal past en 's avonds schep ik op wat ik nog aan kcal over heb. Is het niet genoeg, dan een toetje (kwark) na.
Ja de doelen laag? Ik moet zeggen dat ik goed rondkom en als ik echt honger pak maak ik me een bak kwark soldaat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou alles daarop bij inderdaad. Ik vind dat de site de doelen soms wel wat laag zet, maar ze hebben een fijne database met een hoop producten.
Ik vind het niet raar dat jij je ochtend niet door komt. Die duurt behoorlijk lang en dan mag je best wat meer eten. Kun je bij je ontbijt niet kwark met fruit of volkorenbrood nemen? Het is erg weinig en die crackers heeft je lichaam zo snel verwerkt dat je snel weer honger krijgt. Voor de lunch geldt dat volkorenbrood voor de meeste mensen wat langer vult dan bruinbrood. Probeer er anders eens een eitje bij te nemen of lekker wat groente.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:28 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Doordeweeks globaal dit:
O: 3 crackers met beleg (Kaas of vleeswaren) en een beker melk
T: 2 Evergreens
L: 4 bruine boterhammen met vleeswaren of kaas en een beker melk
T: 2 Appels (Elster of Jonagold, ligt eraan welke er bij de boer liggen)
D: Heel erg variërend, meestal groente, aardappels en vlees (5x in de week), vegatarisch (1x per week) en pasta (1x week), beker melk en half uurtje later yoghurt of kwark als toetje
Ik grijp nu vaak naar 1 van de 2 appels als extra tussendoortje 's morgens, maar dan heb ik 's middags eigenlijk weer wat te kort en dan pak ik een eierkoek.
Het avondeten bestaat bijna altijd uit verse groente met aardappels en vlees. Haal veel inspiratie uit de makkelijke maaltijd om snel en toch lekker te koken.
Na het avondeten heb ik nog 2 a 3 glazen Cola zero en that's it.
Ik werk de hele dag en ben afhankelijk van wat ik meeneem. Als ik niet van tevoren bedenk hoe mijn dag er ongeveer uit ziet qua eten, kom ik net iets te vaak zonder tussendoortje of lunch op mijn werk, vandaar de lijstjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:18 schreef Spongeboss het volgende:
Hebben jullie zulke ingewikkelde lijstjes? Hier bedenk ik alles om de twee uur.
De bedoeling van paneer is dat het kaas is die te bakken is en niet smelt. De bedoeling van de kaas door de risotto is dat het smelt. Mij lijkt paneer bij risotto geen lekkere combi.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:33 schreef Skoap het volgende:
[..]
Je kan zelf Kaas (paneer) maken van lactosevrije melk, dat wordt vooral gebruikt in curry e.d.
Maar ik denk dat zoiets ook echt lekker kan zijn bij een risotto.
Voorbeeld: http://www.wikihow.com/Make-Paneer-(Indian-Cheese)
Daar heb je gelijk in. Op zich zien mijn dagen qua eetpatroon er grotendeels hetzelfde uit, maar ik leef best onregelmatig dus dan vind ik het fijn om niet al vast te hebben staan wat ik allemaal 'mag' op een dag. Tussendoortjes zijn de ene keer noten, de andere keer fruit. Ook afhankelijk waar ik zin in heb. Als ik plan wat ik op een dag ga eten dan ben ik er teveel mee bezig in mijn hoofd en dan kost het me meer moeite om vol te houden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wel precies bijhouden hoeveel je binnenkrijgt, en ik denk dat het de meest mensen helpt om regelmaat en voorspelbaarheid in hun voedingspatroon aan te brengen. Dan heb je iets om je aan vast te klampen als je stopt met calorieen tellen.
Dit lijkt me stiekem echt heel vies. Sowieso zou ik dan voor zaterdag nog een cheesecloth enzo moeten gaan regelen en dan moet ik dit voor de schoonouders maken terwijl ik geen idee heb of ik het lekker vind.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:33 schreef Skoap het volgende:
[..]
Je kan zelf Kaas (paneer) maken van lactosevrije melk, dat wordt vooral gebruikt in curry e.d.
Maar ik denk dat zoiets ook echt lekker kan zijn bij een risotto.
Voorbeeld: http://www.wikihow.com/Make-Paneer-(Indian-Cheese)
Ik kijk wel eens op het forum en dan vind ik het soms wel laag hoe de kcal doelen zijn bij andere mensen. Maar misschien willen die gewoon teveel afvallen per week. Ook vind ik het doel van suikers best laag, maar dat zal vast ergens op gebaseerd zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja de doelen laag? Ik moet zeggen dat ik goed rondkom en als ik echt honger pak maak ik me een bak kwark soldaat.
Ik eet het liefst elke dag hetzelfde, op het avondeten na! Maar ik kan me voorstellen dat dat niet bij iedereen past. Ik ben nu weer een tijdje aan het bijhouden hoeveel ik binnenkrijg omdat ik wat veranderingen in mijn standaardschema heb aangebracht, maar ik kan er eigenlijk wel weer mee stoppen. Ik kom nu gemiddeld prima uit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Op zich zien mijn dagen qua eetpatroon er grotendeels hetzelfde uit, maar ik leef best onregelmatig dus dan vind ik het fijn om niet al vast te hebben staan wat ik allemaal 'mag' op een dag. Tussendoortjes zijn de ene keer noten, de andere keer fruit. Ook afhankelijk waar ik zin in heb. Als ik plan wat ik op een dag ga eten dan ben ik er teveel mee bezig in mijn hoofd en dan kost het me meer moeite om vol te houden.
Nou ik gebruik hem ook als een soort van creme-fraiche/room in curry en dat gaat ook prima.. (En dan bak ik hem ook niet)quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De bedoeling van paneer is dat het kaas is die te bakken is en niet smelt. De bedoeling van de kaas door de risotto is dat het smelt. Mij lijkt paneer bij risotto geen lekkere combi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik alleen nog 4 boterhammen(mijn lunch) tot het avondeten. Ik moet vanavond nog werken en eet altijd na het werk.. Ben nu eerst onderweg naar huis, want duurt te lang tot werk.
Zal ik mijn avondeten opsplitsen in een deel voor het werk en een deel na?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik voel me kut en wil me het liefst helemaal volproppen, maar dat ga ik uiteraard niet doen.. Ik heb m'n tussendoortjes al wel op, want ik was gammel vanochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik alleen nog 4 boterhammen(mijn lunch) tot het avondeten. Ik moet vanavond nog werken en eet altijd na het werk.. Ben nu eerst onderweg naar huis, want duurt te lang tot werk.
Zal ik mijn avondeten opsplitsen in een deel voor het werk en een deel na?![]()
![]()
Ik voel me kut en wil me het liefst helemaal volproppen, maar dat ga ik uiteraard niet doen.. Ik heb m'n tussendoortjes al wel op, want ik was gammel vanochtend.Sodeju, dat is rot. Wanneer krijg je de uitslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik alleen nog 4 boterhammen(mijn lunch) tot het avondeten. Ik moet vanavond nog werken en eet altijd na het werk.. Ben nu eerst onderweg naar huis, want duurt te lang tot werk.
Opsplitsen klinkt oké, of gewoon iets extra's eten tussendoor.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Inderdaad, maar het helpt mij ook vooral het eten uit verveling tegen te gaan. Omdat ik me echt bewust ben van wat iets nou aan kcal, vet en suikers bevat. Waar ik eerst gewoon een halve zak m&m's zou opeten en wel wist dat het nou niet bepaald 'goed' was, weet ik nu wat er in zit en dat mijn lichaam het eigenlijk niet nodig heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik houd m'n eten ook nog braaf bij in FatSecret en dat helpt me toch ook wel, vooral om te zien wat ik nou gemiddeld binnenkrijg op een dag. Uiteindelijk vind ik het niet zo interessant of ik op één dag niet te weinig of te veel eet, maar of ik over een langere periode goed eet.
4 februari pas.. Proberen om er niet te veel aan te denken..quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sodeju, dat is rot. Wanneer krijg je de uitslag?
Opsplitsen klinkt oké, of gewoon iets extra's eten tussendoor.
Ik voel me kut en wil me het liefst helemaal volproppen, maar dat ga ik uiteraard niet doen.. Ik heb m'n tussendoortjes al wel op, want ik was gammel vanochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik alleen nog 4 boterhammen(mijn lunch) tot het avondeten. Ik moet vanavond nog werken en eet altijd na het werk.. Ben nu eerst onderweg naar huis, want duurt te lang tot werk.
Zal ik mijn avondeten opsplitsen in een deel voor het werk en een deel na?Wanneer hoor je meer?
Ja opsplitsen of als je nog ruimte hebt een extraatje misschien?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Kwark of yoghurt met fruit. Anders een soepje met een boterham. Je kunt ook voor groenteknagen gaan. Eén dagje iets over je voorgenomen kcal gaan is echt geen ramp, vooral niet als je er een vreetbui later mee voorkomt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
4 februari pas.. Proberen om er niet te veel aan te denken..
Heb je tips voor iets wat wel redelijk tot goed vult, maar niet te heftig is qua aantal calorien?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kwark of yoghurt met fruit. Anders een soepje met een boterham. Je kunt ook voor groenteknagen gaan.
Hmm.. ik moet toch nog boodschappen doen.. ik ga wel voor een lichtere avondmaaltijd zodat ik wat extra's kan eten straks.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wanneer hoor je meer?
Ja opsplitsen of als je nog ruimte hebt een extraatje misschien?
Ik heb een heerlijke marinade voor nasivlees ontdekt, en die gebruik ik tegenwoordig altijd:quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:18 schreef Zeester het volgende:
Trouwens, een andere suggestie en iets wat volgens mij iedereen incl schoonouders lekker vindt is nasi. Ik maak de mijne tegenwoordig met zilvervliesrijst (proef je niets van) met kip gemarineerd in ketjap en sambal, zo'n nasi groente pakket en nog meer sambal, ketjap, uitje en knoflook om het op smaak te brengen. Niet heel Indisch maar wel heel lekker!
Ik voel me kut en wil me het liefst helemaal volproppen, maar dat ga ik uiteraard niet doen.. Ik heb m'n tussendoortjes al wel op, want ik was gammel vanochtend.Pff, wat ellendig. Zo lang wachten ook, niets fijn. Sterkte ermee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik alleen nog 4 boterhammen(mijn lunch) tot het avondeten. Ik moet vanavond nog werken en eet altijd na het werk.. Ben nu eerst onderweg naar huis, want duurt te lang tot werk.
Zal ik mijn avondeten opsplitsen in een deel voor het werk en een deel na?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Nouja het is noodzaak te blijven eten, zodat je lichaam niet in spaarstand gaat. Ik val er ook goed mee af met het programma, en is gratis. Maar sommige zullen niet genoegen nemen met 1 kilo per week of 0.5 kilo ik zelf vind 0.75 kilo het beste gaan. Langzaam maar zeker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens op het forum en dan vind ik het soms wel laag hoe de kcal doelen zijn bij andere mensen. Maar misschien willen die gewoon teveel afvallen per week. Ook vind ik het doel van suikers best laag, maar dat zal vast ergens op gebaseerd zijn.
Prima plan! Dat maken ze zelf nooit. Heb nog chinese tomatensoep in de vriezer, dus dan doen we mooi chinese tomatensoep vooraf en dan lekker homemade nasi. Ik laat dan wel de kip weg, heb nog vegasatéballetjes, die doen het vast ook goed. Beetje zelfgemaakte pindasaus erbijquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:18 schreef Zeester het volgende:
Trouwens, een andere suggestie en iets wat volgens mij iedereen incl schoonouders lekker vindt is nasi. Ik maak de mijne tegenwoordig met zilvervliesrijst (proef je niets van) met kip gemarineerd in ketjap en sambal, zo'n nasi groente pakket en nog meer sambal, ketjap, uitje en knoflook om het op smaak te brengen. Niet heel Indisch maar wel heel lekker!
Ik maak mijn nasi eigenlijk altijd zonder vlees. Nu toevallig met vegaballetjes, maar meestal gewoon met extra groente.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke marinade voor nasivlees ontdekt, en die gebruik ik tegenwoordig altijd:
http://www.martinet.nl/recepten/nasi_goreng
Aanrader!
Bijzonder, ik maak nasi nooit zonder vlees.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Prima plan! Dat maken ze zelf nooit. Heb nog chinese tomatensoep in de vriezer, dus dan doen we mooi chinese tomatensoep vooraf en dan lekker homemade nasi. Ik laat dan wel de kip weg, heb nog vegasatéballetjes, die doen het vast ook goed. Beetje zelfgemaakte pindasaus erbij
[..]
Ik maak mijn nasi eigenlijk altijd zonder vlees. Nu toevallig met vegaballetjes, maar meestal gewoon met extra groente.
Verder net geluncht met 2 volkoren en een kop tomatensoep. Ben nu aan het overwegen even boodschappen te gaan doen. We hebben een dringende behoefte aan broodbeleg en dan dus ook even groente voor de nasi enzo, maar het regent hier echt zo hard
ik doe door risotto altijd parmezaanse kaas, en dat is lactosevrij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zegt wie? Ik weet wel dat ik 'nederlandse' kaas vanaf extra belegen aandurf, maar dat parmezaan lactosevrij zou zijn, heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik doe door risotto altijd parmezaanse kaas, en dat is lactosevrij.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
En sterkte met het afwachten! Je kunt allerlei doemscenario's door gaan nemen, maar het heeft eenvoudigweg geen zin. Ik ben vanuit medisch oogpunt een freak en ik ben ook nog alive and kicking.
Komt goed dames! What doens't kill you makes you stronger!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Pff, wat ellendig. Zo lang wachten ook, niets fijn. Sterkte ermee!
hoe langer de kaas rijpt, hoe meer de lactose omgezet word in lactic acid (hoe heet dat in het NL?). Ik kreeg laatst een vriendin op bezoek die ook geen lactose eet, en die kon rustig parmezaanse kaas eten..quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zegt wie? Ik weet wel dat ik 'nederlandse' kaas vanaf extra belegen aandurf, maar dat parmezaan lactosevrij zou zijn, heb ik nog nooit gehoord.
Ik voel me kut en wil me het liefst helemaal volproppen, maar dat ga ik uiteraard niet doen.. Ik heb m'n tussendoortjes al wel op, want ik was gammel vanochtend.Bah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik alleen nog 4 boterhammen(mijn lunch) tot het avondeten. Ik moet vanavond nog werken en eet altijd na het werk.. Ben nu eerst onderweg naar huis, want duurt te lang tot werk.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Melkzuur. Dat wist ik, maar ik heb altijd geleerd dat dat alleen voor nederlandse kazen geldt. Als ik een keer weekend heb en niks hoef te doen, wil ik het best testenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe langer de kaas rijpt, hoe meer de lactose omgezet word in lactic acid (hoe heet dat in het NL?). Ik kreeg laatst een vriendin op bezoek die ook geen lactose eet, en die kon rustig parmezaanse kaas eten..
wat ik op internet google zit er 0 gram lactose in. Zou voor mij een verlichting zijn, gewoon parmezaanse kaas te kunnen eten als ik niet tegen lactose zou kunnen!quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Melkzuur. Dat wist ik, maar ik heb altijd geleerd dat dat alleen voor nederlandse kazen geldt. Als ik een keer weekend heb en niks hoef te doen, wil ik het best testen
Ik heb een tijdje tussendoor yoghurt met honing meegenomen en at dan pas later weer de evergreens op. Dat werkte wel beter, maar door het ontbreken van een koelkast vind ik het niet echt ideaal om dat soort dingen lang buiten de koelkast mee te nemen. Vandaar ook de evergreens. Ik ben er niet aan verknocht ofzo, maar voor mij het makkelijkste tussendoortje met een acceptabele hoeveelheid calorieën. Noten vind ik ook geen slecht idee trouwens:)quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan begrijp ik wel dat je honger krijgt tussen ontbijt en lunch! Je ontbijt licht en die twee evergreens vullen nauwelijks. Waarschijnlijk lukt het je niet om 's ochtends zwaarder te ontbijten, aangezien je vroeg opstaat?
Je hebt al de tip gekregen om tussendoor kwark te eten. Dat vult prima, vind ik. Wat ik vaak doe, is voor ik honger krijg een handje noten eten. Die zijn gezond, eten makkelijk weg en maken toch dat ik rond het middaguur niet ineens een enorme hongerklop heb. Hoezeer ben je gehecht aan de evergreens? Het is niet echt gezond om te eten, maar als je er veel plezier aan beleeft zou ik er vooral een tussendoortje aan toevoegen.
Het is vaak ook een beetje ontdekken waardoor je zelf gevuld raakt. Misschien helpt het je om een van je middagboterhammen als tussendoortje te eten, met een bakje kwark erbij en wat fruit. Bij je lunch kun je eventueel een bak soep eten. Daar zitten (als je soep slim kiest) weinig calorieën in en mij geeft soep vaak een behaaglijk en gevuld gevoel, vooral in combinatie met boterhammen.
En nog een tip: ei op brood gaan eten! Oh, en wat drink je veel melk.
Ik varieer heel veel met de groente en aardappels. Ik eet nooit twee keer gekookte aardappels achter elkaar bijvoorbeeld. Had gisteren bijvoorbeeld een fantastische gehakthachee met groentestampot.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
5 dagen in de week aardappels, groente en vlees is niks mis mee, maar misschien kun je wat meer varieren door bijvoorbeeld eens te roerbakken, wokken, maaltijdsalade of chili ofzo te maken. Zoete aardappel is ook erg lekker en is stiekem een groente. Die kun je makkelijk poffen, in partjes in de oven doen of gewoon koken.
Ja, maar ik wilde gewoon een stukje lopen om mijn schoenen in te lopen, niet rennen. En wellicht dat het met sportkleren anders is, maar ik ben niet zo'n fan van vastgeplakte broeken aan mijn benenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hardlopen in de regen is echt lekker!
Nee, dan is het niks idd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde gewoon een stukje lopen om mijn schoenen in te lopen, niet rennen. En wellicht dat het met sportkleren anders is, maar ik ben niet zo'n fan van vastgeplakte broeken aan mijn benen![]()
Maar. paraplu.
Hoe harder de kaas hoe beter. Parmezaanse kan ik ook prima handelen!te]quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zegt wie? Ik weet wel dat ik 'nederlandse' kaas vanaf extra belegen aandurf, maar dat parmezaan lactosevrij zou zijn, heb ik nog nooit gehoord.
Super!quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:47 schreef SilverSjoiis het volgende:
En door naar ronde 2 voor de job!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:47 schreef SilverSjoiis het volgende:
En door naar ronde 2 voor de job!
Ik ben toch gegaanquote:
goh top zeg, dat wist ik niet!quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe langer de kaas rijpt, hoe meer de lactose omgezet word in lactic acid (hoe heet dat in het NL?). Ik kreeg laatst een vriendin op bezoek die ook geen lactose eet, en die kon rustig parmezaanse kaas eten..
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, ik heb een krulset gekocht vandaag. In de categorie 'afgezien van m'n gewicht ben ik awesome' ga ik meer aandacht aan m'n haar besteden, nu ik toch niet meer elke dag een stomme operatiemuts op heb. Haartjes mooi maken
. Eén van m'n weinige vrouwelijke kanten
.
Ja je houding maakt echt heel veel verschil denk ik. Ik vind nog steeds niets lelijker dan een dikkerd die zich in te kleine kleding propt, maar ben de afgelopen 3 jaar wel erg in stijl veranderd. Van wijde donkere kleding (of zoals m'n bff het zegt, kleding waarbij alles vanaf je schouders recht naar beneden liep en geen vorm te vinden was) zonder make up en nog met hoofddoek naar kleurrijk, verzorgde snoet met iig altijd mascara en oogpotlood, soms meer en mooi haar. Ik ben in feite nog even dik, maar voel me veel slanker dan toen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Up your game, zoals mijn baas dat noemt!
Zo probeer ik ook wat meer te varieren met sierraden en er gewoon overal net een tikje meer moeite voor te doen.
Chell zei ooit eens heel treffend: als ik een spijkerbroek aan doe zien ze heus ook wel dat ik dik ben, dan kan ik maar beter iets aantrekken dat ik iig zelf ook leuk vind.
Zo waar!En dus trok ik afgelopen zaterdag een jurkje aan voor ons optreden en dat was op zich best ok, ware het niet dat de spotlight precies op mij stond afgesteld. Ik heb de ergste foto's van onze fb site gedelete en de rest van de erge foto's untagged.
![]()
Heel misschien staan we op een vrij groot podium in de oranjenacht en dus heb ik een prima streefdatum om er heel wat kilo'tjes weer af te krijgen.![]()
Alvast succesquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Over twee weken een sollicitatiegesprek
Beidequote:Op donderdag 16 januari 2014 18:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Alvast succes![]()
Ik eet zuurkool van gisteren en wil daar graag een stukje rookworst bij. Alleen eten we morgen iets compleets anders. Kun je dat invriezen of zou 't lekker zijn koud op brood?
Mooi, succes vast.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Over twee weken een sollicitatiegesprek
Vries het gewoon in, geen enkele probleem.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Alvast succes![]()
Ik eet zuurkool van gisteren en wil daar graag een stukje rookworst bij. Alleen eten we morgen iets compleets anders. Kun je dat invriezen of zou 't lekker zijn koud op brood?
Clumsquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja je houding maakt echt heel veel verschil denk ik. Ik vind nog steeds niets lelijker dan een dikkerd die zich in te kleine kleding propt, maar ben de afgelopen 3 jaar wel erg in stijl veranderd. Van wijde donkere kleding (of zoals m'n bff het zegt, kleding waarbij alles vanaf je schouders recht naar beneden liep en geen vorm te vinden was) zonder make up en nog met hoofddoek naar kleurrijk, verzorgde snoet met iig altijd mascara en oogpotlood, soms meer en mooi haar. Ik ben in feite nog even dik, maar voel me veel slanker dan toen.
Tja.. weet het ook niet.. De arts zei ook, over twee week. Dus afspraak gemaakt bij de balie, de dame daar zei ook nog 2 week. Ze noemde een datum en ik zei, ja is goed. Maar toen ging ik rekenen.. is dus bijna 3 week. Maar goed. Ik neem aan dat als het ernstig is ze wel bellen ofzo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
Patrique, sterkte. En ik snap echt niet dat het zo lang moet duren, uitslag van een biopt moet bij ons vaak binnen 5 of 10 werkdagen al bekend zijn omdat de patiënt dan de afspraak heeft voor de uitslag..
Wat ik nog wilde zeggen, totaal ongerelateerd aan al je medische dingen, is dat je prima broccolistelen kunt eten. Als ze een beetje taai zijn moet je dat eraf snijden, en de onderkant is vaak wat uitgedroogd, maar het is mijn lievelingsonderdeel van de broccoli!quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tja.. weet het ook niet.. De arts zei ook, over twee week. Dus afspraak gemaakt bij de balie, de dame daar zei ook nog 2 week. Ze noemde een datum en ik zei, ja is goed. Maar toen ging ik rekenen.. is dus bijna 3 week. Maar goed. Ik neem aan dat als het ernstig is ze wel bellen ofzo.
En ik zet het gewoon even van me af.. volgende week toets week, de laatste dingen doen in ons huis komende weekenden. Komt goed.
Haha. ok. Lijkt mij echt niks. Ik zal volgende keer eens een stukje proberen, als ik er aan denkquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:21 schreef Zeester het volgende:
[..]
Wat ik nog wilde zeggen, totaal ongerelateerd aan al je medische dingen, is dat je prima broccolistelen kunt eten. Als ze een beetje taai zijn moet je dat eraf snijden, en de onderkant is vaak wat uitgedroogd, maar het is mijn lievelingsonderdeel van de broccoli!
Gewoon meekoken in plakjes van een have cm dik ofzo inderdaad, lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha. ok. Lijkt mij echt niks. Ik zal volgende keer eens een stukje proberen, als ik er aan denk
en anders gewoon mee pureren in de soepquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha. ok. Lijkt mij echt niks. Ik zal volgende keer eens een stukje proberen, als ik er aan denk
Komt wel goed. Ik zou het nu loslaten, je kunt er toch niks aan veranderen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tja.. weet het ook niet.. De arts zei ook, over twee week. Dus afspraak gemaakt bij de balie, de dame daar zei ook nog 2 week. Ze noemde een datum en ik zei, ja is goed. Maar toen ging ik rekenen.. is dus bijna 3 week. Maar goed. Ik neem aan dat als het ernstig is ze wel bellen ofzo.
En ik zet het gewoon even van me af.. volgende week toets week, de laatste dingen doen in ons huis komende weekenden. Komt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik zou het nu loslaten, je kunt er toch niks aan veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Wat maakt het verschil tussen bruto en netto?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:34 schreef PluisigNijntje het volgende:
Gisteren weer lekker gebodypumpt, ik kan al meer gewicht pakken en de spierpijn is ook veel minderHad voor m'n gevoel heel veel gegeten maar ik kwam op 1800 'bruto' uit.. dus ongeveer 1600 netto. Ik vind dat wel goed genoeg denk ik.
Zonder en met aftrek van de verbrande calorieën door sportquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat maakt het verschil tussen bruto en netto?
Ik ga komende zaterdag voor het eerst met een Bodypumples meedoen. Ben benieuwd.
Ik wou al zeggen met bodypump verbrand je volgens mij wel meerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:48 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zonder en met aftrek van de verbrande calorieën door sport![]()
Het is leuk! Vooral omdat je het zo zwaar kan maken als je zelf wilt
Edit: foutje, ik kom dan eerder op 1500 uit..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik zou het nu loslaten, je kunt er toch niks aan veranderen.In Groningen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:53 schreef Patoshik het volgende:
OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte!
Onder vlees wel. Anders is het hartstikke droog... Onder pindakaas en lv chocopasta dan weer niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Vinden jullie boter onder vlees echt lekker?Jukkie
.
We hadden 3 groten en 1 kleine. Maar daar zit wel even een verhaal achter.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:54 schreef Ruby88 het volgende:
Wat verdrietig!
Hoeveel honden heb je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roomboterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
.
Zelfs daarmee niet, ik krijg het echt niet weg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen met hagelslag of zo snap ik dat.
Ja, echt heel naar. En ik vrees dat het hondje van m'n oma ook niet lang gaat duren. Hij is al 14 en je ziet 'm gewoon wat aftakelen en ouderdom dingetjes te krijgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Patoshik, wat verdrietig zo kort op elkaar...
+1! Gatver, ik vind dat zo vies. Alleen al van de geur word ik al misselijk. Hetzelfde voor kaas..quote:
Ik heb jaren gehad dat ik geen boter vrat. Op een gegeven moment maar eens gaan veranderen.. ik doe echt 2gr per broodje. Dus ik kan net zo goed niks doen eigkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
.
Ik vind het echt niet te vreten, alleen bij hagelslag zodat het er niet af flikkertquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb jaren gehad dat ik geen boter vrat. Op een gegeven moment maar eens gaan veranderen.. ik doe echt 2gr per broodje. Dus ik kan net zo goed niks doen eigk
Hagelslag moet er dan weer een dikkevet laag onder idd en het liefst ook nog deels opquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet te vreten, alleen bij hagelslag zodat het er niet af flikkert
Ugh hahahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hagelslag moet er dan weer een dikkevet laag onder idd en het liefst ook nog deels op
Gewoon je brood pletten zodat het er niet vanaf kan vallen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet te vreten, alleen bij hagelslag zodat het er niet af flikkert
Dat deed ik inderdaad toen ik nog klein wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:05 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Gewoon je brood pletten zodat het er niet vanaf kan vallen.Werkt prima.
Mja, als je er nu een graag wil waarvan je zeker weet dat je hem wil, waarom niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:11 schreef Qwea het volgende:
Men, ik zie net op FB een geweldige schets gemaakt door een tattooeerster. Fucking strak en met zoveel detail![]()
Het is een bierfles van Heineken, dus het is niet iets wat ik zou laten zetten, maar kolere wat is die strak en gedetailleerd getekend. Doet me zwaar twijfelen over een nieuwe tattoo. Aan de andere kant heb ik er nu 1, laten zetten toen ik 15 was, vet lelijk gezet, en spijt van
Ja, goed punt dat wel. Maar ik zit ook met mijn medicijn gebruik en infectie gevaar. Opzich niet zo boeiend, want ik ben van mening dat ik een tattoo wond wel kan handelen aangezien ik in goeie conditie ben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, als je er nu een graag wil waarvan je zeker weet dat je hem wil, waarom niet.Ik heb er laatst ook een laten zetten, maar ik er heb er wel 7 jaar over nagedacht.
Je kan ook gewoon een gewone pootafdruk laten zetten van een hond, dat laat je wel denken aan je hond, maar is toch algemeen mocht er een andere hond komen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, goed punt dat wel. Maar ik zit ook met mijn medicijn gebruik en infectie gevaar. Opzich niet zo boeiend, want ik ben van mening dat ik een tattoo wond wel kan handelen aangezien ik in goeie conditie ben.
Andere kant, ik zou dan graag het pootje van mijn hond willen hebben (voet afdruk). Als er ooit een ander hondje komt.. wat dan?Moet die dan ook weer?
Wat heb jij laten zetten?
Dat zou ik dan absoluut weer niet willenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een gewone pootafdruk laten zetten van een hond, dat laat je wel denken aan je hond, maar is toch algemeen mocht er een andere hond komen.
Heeft het nog een betekenis? Zelf ontworpen/bedacht?quote:
Haha, ja dan weet ik het ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou ik dan absoluut weer niet willen
Het is een angelic rune uit de film The Mortal Instruments, wat dus zeg maar een rune voor de Engelen is. Het gaat erom dat de hoofdpersonen in de boeken/films uit een engel geboren worden en daar is deze rune voor, maar het heeft zijn basis in ik geloof Keltische runes. Vind het een erg mooi teken en de serie is belangrijk voor me en het is een beetje voor dat ik het bestaansrecht heb om te leven; ik ben heel erg gepest vroeger.quote:[..]
Heeft het nog een betekenis? Zelf ontworpen/bedacht?
Dat zeg ik, ik blijf wel denken voorlopigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, ja dan weet ik het ook weer niet.
Aah, oke. Wel tof dat je zoiets hebt laten zetten die die diepgang erachter dan iig. Is weer eens wat anders dan een simpele tribal zonder betekenis (hoiquote:Het is een angelic rune uit de film The Mortal Instruments, wat dus zeg maar een rune voor de Engelen is. Het gaat erom dat de hoofdpersonen in de boeken/films uit een engel geboren worden en daar is deze rune voor, maar het heeft zijn basis in ik geloof Keltische runes. Vind het een erg mooi teken en de serie is belangrijk voor me en het is een beetje voor dat ik het bestaansrecht heb om te leven; ik ben heel erg gepest vroeger.
Ik hou niet zo van tribals hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik blijf wel denken voorlopig
[..]
Aah, oke. Wel tof dat je zoiets hebt laten zetten die die diepgang erachter dan iig. Is weer eens wat anders dan een simpele tribal zonder betekenis (hoi.
ik heb er ook 1 het kriebelt ook naar meerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:11 schreef Qwea het volgende:
Men, ik zie net op FB een geweldige schets gemaakt door een tattooeerster. Fucking strak en met zoveel detail![]()
Het is een bierfles van Heineken, dus het is niet iets wat ik zou laten zetten, maar kolere wat is die strak en gedetailleerd getekend. Doet me zwaar twijfelen over een nieuwe tattoo. Aan de andere kant heb ik er nu 1, laten zetten toen ik 15 was, vet lelijk gezet, en spijt van
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hagelslag moet er dan weer een dikkevet laag onder idd en het liefst ook nog deels op
Ja ik ook niet meerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van tribals haha
Ik ken hetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:27 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 het kriebelt ook naar meervan die van mij gelukkig geen spijt.
Ja! Wit! Ik heb besloten binnenkort een halfje wit te kopen en die soldaat te maken met Pindakaas en Hagelslagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Met knettervers tijgerbood!
Liefde!
heel klein beetej.. anders vind ik het te droog.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: niks
D: Volkorenpasta met pastasaus, hoop groente en een beetje 30+ geraspte kaas♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
heel klein beetej.. anders vind ik het te droog.
onder chocopasta/jam geen boter, wel onder pindakaas/hagelslag
lijstje:
O: Brinta (200ml, 30gr) met banaan, lijnzaad
S: uur bodyshape, uur bodybalance
L: 250gr kwark met mango, pitahaya en handje hazelnotenIs die vrucht te eten? De pitjes lijken op die van een kiwi en ben niet zo dol op kiwi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: niks
D: Volkorenpasta met pastasaus, hoop groente en een beetje 30+ geraspte kaas
is wat flauw qua smaak maar prima te eten....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:53 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Is die vrucht te eten? De pitjes lijken op die van een kiwi en ben niet zo dol op kiwi.
en heb je het dan over boter of over zo'n waterige plantaardig vet emulsie?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat deed ik inderdaad toen ik nog klein wasik lust het nu wel bij hagelslag etc. maar bij vlees vind ik het zo vreselijk smerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. over afvallen. En dan niet het hoe te eten, maar het hoe te denken. De eyeopeners enzo. De knop is weer even zoek
Wie heeft er tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Waarom?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:36 schreef Zeester het volgende:
Ik ben halverwege in de voedselzandloper en ik word echt intens verdrietig ervan.
Ik vond de recepten wel leuk, maar heb het boekje nog niet helemaal uit. Wat vond je er niet leuk aan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:36 schreef Zeester het volgende:
Ik ben halverwege in de voedselzandloper en ik word echt intens verdrietig ervan.
Vertrouwen hebben in jezelf dat je het kan. Een van de redenen dat ik een lange tijd te zwaar was had ermee te maken dat ik niet geloofde dat ik zou kunnen afvallen. Die opmerkingen vond ik toen ook heel vervelend weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben ook wel even benieuwd. Ik weet best wat ik wel en niet moet eten, maar in mijn hoofd wil het niet.
En ik had afgelopen week weer zo'n moment, dat iedereen over zijn gewicht klaagt, je opmerkt dat je de zwaarste bent in het gezelschap en dan je gewicht noemt.. De stilte die dan valt.. En dat je dan wel te horen krijgt dat het mij niet aan is te zien dat ik zoveel weeg.... Ik word er heel verdrietig van, maar ik kan het maar niet goed omzetten in daden...
Dat eerste is hier zeker het probleem. Het tweede tja, ik heb het idee dat ik op zich netjes, gevarieerd en gezond eet over het algemeen. Dus dan zijn het of de porties, of ik schat het avondeten qua kcal niet altijd goed in. Ik ben in ieder geval alweer meer gaan bewegen, aangezien ik merk dat ik mij daar ook over het algemeen beter ga voelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vertrouwen hebben in jezelf dat je het kan. Een van de redenen dat ik een lange tijd te zwaar was had ermee te maken dat ik niet geloofde dat ik zou kunnen afvallen. Die opmerkingen vond ik toen ook heel vervelend weet ik nog wel.
Plan wanneer je begint, kies een methode en hou vol. In het begin viel ik af door geen frisdrank meer te drinken (alleen thee en water) en voedingsmiddelen te eten die beter vullen (zoals volkorenbrood ipv witbrood). Kleine stapjes. Dat bouw je uit en op een gegeven moment zal het dan makkelijk gaan en niet voelen als een dieet maar als een nieuwe levensstijl.
kan Beck en het geheim van slanke mensen niet online vindenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oa. Beck? En ik ben op zoek naar aanraders van de dieeters, want ik zie door de bomen het bos niet met al die beschikbare titels
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben op zoek naar boekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. over afvallen. En dan niet het hoe te eten, maar het hoe te denken. De eyeopeners enzo. De knop is weer even zoek
Wie heeft er tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht juist gisteren 'waar is DP? Het zal toch niet...'
Ik heb hem niet digitaal, maar ik kan je 'Het geheim van slanke mensen' aanraden.
Het geheim kopieert veel van Beck, maar leest wat luchtiger weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:43 schreef Sarabi het volgende:
Je hebt ook nog Het geheim van slanke mensen
maar ik vond Beck beter/nuttiger
Het leest inderdaad luchtiger maar het bleef ook minder hangen bij mij.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het geheim kopieert veel van Beck, maar leest wat luchtiger weg.
Dat is wel een 'goede' eetbui zeg....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:34 schreef Luke83 het volgende:
Bah, gisteren een enorme vreetbui gehad. Gisteravond uit eten geweest, dat opzich vrij dieet verantwoord en netjes gehouden, maar dan toch nog zoiets hebben van "de dag is nu alweer verpest". Dus eenmaal thuis gingen er twee dozen chocolaatjes, 3 tosti's en nog een paar wijntjes doorheen, vrij ernstig. Dat extra gewicht op de weegschaal maakt me nu niet zoveel uit, dat is er zo weer af, maar ik maak me meer zorgen over het feit dat die enorme eetbuien (zelfs na bijna 40 kilo afgevallen te zijn), nog steeds niet weg zijn
Ik heb de online Facebook workshop erbij gedaan, dat scheelt misschien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het leest inderdaad luchtiger maar het bleef ook minder hangen bij mij.
Officieel zat ik ook bij een FB workshopgroep maar na 2 weken niet meer meegelezen. Wat een domme wijven daar.....zal wel net de verkeerde groep gehad hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb de online Facebook workshop erbij gedaan, dat scheelt misschien.
Hoewel dat af en.toe ook wat doorbijten was.
Dat is inderdaad niet eens zo'n slecht idee. Ik baal er behoorlijk van.....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een 'goede' eetbui zeg....
Misschien idd ook eens zulke boeken gaan lezen als waar wij het nu net toevallig over hebben.
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet eens zo'n slecht idee. Ik baal er behoorlijk van.....
Ik heb het tot het eind volgehouden maar tien kreeg ik bonje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Officieel zat ik ook bij een FB workshopgroep maar na 2 weken niet meer meegelezen. Wat een domme wijven daar.....zal wel net de verkeerde groep gehad hebben.
Oh dat vind ik juist interessant.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ik word verdrietig van de voedselzandloper omdat ik het een veel te klinische kijk op eten vind. Ik wil helemaal niet zo naar eten kijken, naar hoe oud ik ermee word enzo.
Waar gaat het verder nog over?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ik word verdrietig van de voedselzandloper omdat ik het een veel te klinische kijk op eten vind. Ik wil helemaal niet zo naar eten kijken, naar hoe oud ik ermee word enzo.
Eet smakelijk, ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Lunch!
[ afbeelding ]
Geroosterde, ontvelde paprika, hamburgertje en een stukje gorgonzola. Zo lekker!
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:47 schreef miss_sly het volgende:
En honger! Niet normaal! Banaan, bak kwark met appel en all bran en een boterham met filet. We hebben wel kleine boterhammen, is ongeveer een halve gewone. Maar echt, mijn lichaam schreeuwt om voerrrr!
Ik heb er nog een kleine boterham met filet achteraan genomenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik heb net 7!!! Broodjes weggewerkt. Pasta, hagelslag, pindakaas, kaas, filet american, smeerkaas. En een bak kwark met banaan en een blik tonijn. En nog trek
Ah, ok. Hoe oud je ermee wordt is (naar mijn bescheiden mening) ook complete kolder. Wat je eet heeft mogelijk wel invloed op hoe gezond iemand is/blijft, ook als bejaarde.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ja echt, 7quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb er nog een kleine boterham met filet achteraan genomen
Nu moet het maar even klaar zijn
7 broodjes?Waar laat je ze?
Ligt eraan waar, wanneer, wat & hoequote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
douche-eendje en ik dachten dat een meet wel leuk zou zijn. Is daar meer animo voor?
Wauwquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik heb net 7!!! Broodjes weggewerkt. Pasta, hagelslag, pindakaas, kaas, filet american, smeerkaas. En een bak kwark met banaan en een blik tonijn. En nog trek
I know, right?!quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:42 schreef SilverSjoiis het volgende:
Even 15,2 km gewandeld en daarmee 1961 calorieën verbrand volgens mn app. Best wel kapot nu!
Ik wil eten zien als iets leuks. Iets positiefs. Niet iets waar ik mogelijk minder lang van leef, of hoe bepaalde voedingssoorten me ongelukkiger, dikker, langzamer enz maken. Maar ik wil eten niet meer zien als een beloning, of als een troost, maar gewoon altijd als positief. 'Ah, fijn, ik mag eten, en het is lekker, en het vult me.'quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, ok. Hoe oud je ermee wordt is (naar mijn bescheiden mening) ook complete kolder. Wat je eet heeft mogelijk wel invloed op hoe gezond iemand is/blijft, ook als bejaarde.
Hoe wil jij wel naar eten kijken, in aanmerking genomen dat je wel een klinisch resultaat wil (minder gewicht voor jezelf). Wat voor informatie is voor jou wel stimulerend?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:42 schreef SilverSjoiis het volgende:
Even 15,2 km gewandeld en daarmee 1961 calorieën verbrand volgens mn app. Best wel kapot nu!
Ik zit in A'dam ja. R'dam is voor mij al een heel stuk 'logischer' en makkelijker bereikbaar idd. Mijn huis is iets te klein voor een meet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeester, jij zit in Amsterdam toch? Ik wil m'n huis best beschikbaar stellen, ik zit in Rotterdam centrum. Ook nog niet om de hoek, maar wel makkelijk bereikbaar.
Ik denk dat de app iets verkeerd berekent? 15 km is ongeveer anderhalf uur, in normaal looptempo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:42 schreef SilverSjoiis het volgende:
Flink doorlopen is ongeveer 6 km per uur, niet 10 km/h dat is hardlopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:36 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat de app iets verkeerd berekent? 15 km is ongeveer anderhalf uur, in normaal looptempo.
Als je 200 kilo weegt en 90 minuten stevig doorstapt, dan verbrand je ongeveer zoveel als jouw app berekend heeft.
Weeg je 100 kilo en wandel je 100 minuten stevig, dan verbrand je iets meer dan 1000kcal.
Of heb je heel hard gelopen?
bron: http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.html
Yes wij willen meet. En Rotterdam is primaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
douche-eendje en ik dachten dat een meet wel leuk zou zijn. Is daar meer animo voor?
Reismaatje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Yes wij willen meet. En Rotterdam is prima
Jaaaa leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedzo, bootcamp is leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag indoor bootcampen. Ben wel een beetje nerveus, het wordt in kleine groepjes gegeven en mn vriend heeft al 1 lesje meegegaan en is enthousiast.
Maar merk nu wel dat ik wat meer nodig heb dan 'alleen' cardio en krachttraining. Als het een beetje zwaar wordt of ik niet helemaal lekker in mn vel zit haak ik al gauw af
Doe jij nog steeds bootcampen (buiten)? Gaat dat echt het hele jaar door?quote:
PBquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh en hoi allemaal! Ik was al in dit topic aawezig en was toen op een gegeven moment 22 kg afgevallen. Na een aantal jaren met de nodige persoonlijke ellende zat dat (want emo-eter) er allemaal weer aan plus wat extra'sMaar het gaat wat beter, ik lijk in de juiste flow te zitten en de eerste 4 van de 40kg die er sowieso afmoeten, zijn er nu af.
![]()
Ik kom met jullie meepraten in hoop op de nodige inspirerende verhalen en opmerkingen
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Flink doorlopen is ongeveer 6 km per uur, niet 10 km/h dat is hardlopen.
2 uur 52 minuten en 26 seconde.quote:
Haha ja in jouw berekening heb ik moeten rennen inderdaad!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat de app iets verkeerd berekent? 15 km is ongeveer anderhalf uur, in normaal looptempo.
Als je 200 kilo weegt en 90 minuten stevig doorstapt, dan verbrand je ongeveer zoveel als jouw app berekend heeft.
Weeg je 100 kilo en wandel je 100 minuten stevig, dan verbrand je iets meer dan 1000kcal.
Of heb je heel hard gelopen?
bron: http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.html
Hoe dan ook, 15 km wandelen op een mooie zaterdag isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:06 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Haha ja in jouw berekening heb ik moeten rennen inderdaad!
Ik gebruik endomondo als app tijdens het wandelen en voer daar ook de rondjes van de sportschool op in. Daar zit wel een "enorm" verschil in, terwijl ik in beide gevallen mijn gewicht in kan voeren.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:07 schreef SilverSjoiis het volgende:
Oh en! Ik trok net moeiteloos een broek mt 44 aanen ik kom af van 50/52 =[
Fokken op mn telefoon sucks trouwens! ^^
Ik doe ook weer mee als ik nog bij jullie mag horen na al mijn gestrande dieetpogingen. Ik ben sinds de laatste meet alleen maar een paar kilo aangekomenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Yes wij willen meet. En Rotterdam is prima
Natuurlijk hoor je er gewoon bijquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe ook weer mee als ik nog bij jullie mag horen na al mijn gestrande dieetpogingen. Ik ben sinds de laatste meet alleen maar een paar kilo aangekomen
Ik kan beide dagen. Dus ik zie het welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
1 of 2 maart. Wie zou dan kunnen, willen? In Rotterdam dus, gewoon drankje, hapje, eventuele kledingswap? Mocht het lekker weer worden kunnen we picknicken in een nabij park.
Gewoon überhaupt iets smeerbaars onder vlees.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en heb je het dan over boter of over zo'n waterige plantaardig vet emulsie?
Ai ai vandaag de hele dag een rothumeur omdat je te veel hebt gegeten en gedronken en ook nog te futloos om te bewegen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:01 schreef Qwea het volgende:
Jeuj! Vreet alles wat los en vast zit avond. Ik ben dronken
Welnee kan het makkelijk hebbenquote:Op zondag 19 januari 2014 08:32 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Ai ai vandaag de hele dag een rothumeur omdat je te veel hebt gegeten en gedronken en ook nog te futloos om te bewegen?
Dronken zijn, werkt bij mij alles tegen dus ik probeer het te laten.![]()
Wat een mooie ochtend, ik ga zo dadelijk fietsen en hoop dat het nog heel rustig is.
Ik kan beide dagen, heb een hele bak kleren in maat 42/44 (o.a. een toffe groene jurk, wat spijkerrokjes, een lange zwarte skinnyjeans, een spijkerbroek...) en ben enorm pro een meetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb liever 2 maart maar 1 maart kan ik overdag ook tot een uur of 6.
Picknick![]()
Misschien is het handig om een apart topic te maken?
Meh, + 1quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe ook weer mee als ik nog bij jullie mag horen na al mijn gestrande dieetpogingen. Ik ben sinds de laatste meet alleen maar een paar kilo aangekomen
ok, nou ja, dat kan hè... Ik word vrolijk van vers brood met goeie boterquote:Op zondag 19 januari 2014 01:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon überhaupt iets smeerbaars onder vlees.
+1.. lijkt me erg gezellig!quote:
speciaalbier gaat ook niet snel over de datum?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:42 schreef Qwea het volgende:
"Ja nee, je moet ECHT EENS je speciaalbier gaan drinken, Q. Het gaat over datum zo!"
-Oke.. nou, kom zitten, doen we nog ff een biertje samen voordat we uit eten gaan...
"Ja hallo, ik ben bezig"
Ja nee, ik ga alleen zuipenMannen
Pfff, wat heb ik liggen.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
speciaalbier gaat ook niet snel over de datum?
Wat heb je liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Tof!quote:Op zondag 19 januari 2014 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb iets leuks jongens:
Gratis 8 minuten work out apps van passion4people. gisteren met buikspieren begonnen. ideaal om thuis te doen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pfff, wat heb ik liggen.
Maallust - Kolonist weizen (Die is over datumDie is van November
)
Verder nog Maallust Vienna en Boswachter, Westvleteren 12, Rochfort 10, Delerium Tremens en Christmas.. Hoppy Christman van Brewdog, Santapaws van Brewdog, Lucifer, Lamme goedzak, Emelisse smoked rye ipa, wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ken ze niet allemaal maal veel daarvan gaan niet over de datumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Nee, ik weets. Het gros is sowieso tot 2016 geldig. Alleen die kolonist niet maar lekker belangrijkquote:Op zondag 19 januari 2014 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ken ze niet allemaal maal veel daarvan gaan niet over de datum
ik woon in alkmaar. Carnaval wat is dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:39 schreef Sarabi het volgende:
1 of 2 maart? Vieren jullie geen carnaval?
Gisteren netjes gegeten bij de Wokeigenlijk wel een ideaal soort restaurant als je op wil letten.
Zuipenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik woon in alkmaar. Carnaval wat is dat?
Dat is mijn ervaring sinds ik in Brabant woon ook. In Limburg vind ik het meer dan datquote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zuipenverkleed zuipen.
Goed bezig Nijntje!
Waar ik nu woon vind ik carnaval niets (doe er ook niets aan dusquote:Op zondag 19 januari 2014 12:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring sinds ik in Brabant woon ook. In Limburg vind ik het meer dan datNiet per se beter, maar wel zoooo anders.
weet je hoeveel kcal. Tsk.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zuipenverkleed zuipen.
Goed bezig Nijntje!
Mijn dag is hierdoor verpest, je wordt bedankt. Als straf geen toetje vandaag!quote:Op zondag 19 januari 2014 13:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Sorry trouwens als iemand er last van heeft dat die foto echt megagroot isHad hem vanaf mijn mobiel gepost..
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, straks m'n eerste afspraak in de sportschool. Let the change begin.
Nee we gaan straks een plan van aanpak maken. Ik ga iig 4 keer per week, dus dat zet hopelijk wel wat zoden aan de dijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat doen?
Ik ga over 14 min mezelf ook maar van de bank afgooien en sporten. 7 dagen op rijmorgen nog 1 dag en dan heb ik een dag vrij
Dikke vette propsquote:Op zondag 19 januari 2014 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee we gaan straks een plan van aanpak maken. Ik ga iig 4 keer per week, dus dat zet hopelijk wel wat zoden aan de dijk.
Ik ben er ook niet op vooruit gegaan hoor, ook al was ik niet op die meet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was ik toch al niet van planquote:Op zondag 19 januari 2014 13:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mijn dag is hierdoor verpest, je wordt bedankt. Als straf geen toetje vandaag!
In/bij wraps, bonen, taco's of iets anders mexicaans-achtigs.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef PluisigNijntje het volgende:
Avocado's in de aanbieding bij de AH![]()
Ik wil ze dus al heel lang kopen, maar behalve ze gewoon opeten of er guacamole van maken weet ik eigenlijk weinig bereidingen.. iemand tips?
Ik heb 'm liggen en vind het boek ook maar zo zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb het niet gelezen, wel een en ander over gelezen.
Ik moet ook een nieuw, mt 27, maar ik ben te skeer. Want ik weet precies hoe dat gaatquote:Op zondag 19 januari 2014 17:26 schreef douche-eendje het volgende:
C_c je kan het
Net een nieuwe broek gekocht, eentje is na 14 maanden toch echt niet meer te redden en gewoon op. Best lang voor mijn doenNormaal was een broek binnen een maand of 6 wel stuk tussen de benen. Kan bij de Esprit inmiddels dus een 29/30 aan. Op naar de 28/30, die pas ik van LTB dan wel al.
En bij steps jurkjes wezen passen, zoek nog wat voor de verjaardag van oma. Maat 38 mits genoeg ruimte in de tieten-zone
Laistje:
O: 2 volkoren boterhammen pindakaas, kop thee
S: Bootcamp
LateL: Mandarijn, 2 volkoren boterhammen met kaas > tosti van gemaakt. Schaaltje tomaatjes. Kop thee.
D: Quiche
T: magere kwark en nog wat fruit.
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben je enthousiast om te sporten, wordt het nog een paar dagen uitgesteld.
Net dus met de coach om de tafel gezeten, en m'n doelen en plannen besproken. Hij gaat nu een strak schema voor me maken, waar ik donderdag mee aan de slag kan. Donderdag krijg ik dan ook uitleg over welke spiergroepen ik hoe moet aanpakken enzo. Wegen daar was wel... confronterend weer. Was niet op nuchtere maag en met spijkerbroek aan, dus ook nog een 1,5 kilo zwaarder dan thuis, maar goed. Dit jaar gaan er gewoon 20 af, hebben we besloten.
Straks ga ik heel, heel veel grofvuil van 2 hoog naar beneden slepen, dus dan is dat maar m'n beweging voor vandaag.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een slechte week hier![]()
Allemaal ellende. En dan boeit het me niet allemaal.
Ik baal van mezelf.
That sucksquote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een slechte week hier![]()
Allemaal ellende. En dan boeit het me niet allemaal.
Ik baal van mezelf.
Ik had precies hetzelfde, maar dan met een lepel pindakaas. Dat is niet eens lekker.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef Qwea het volgende:
Wtf
Ik heb net geheel gedachtenloos een sultana yofruit naar binnen geschovenPas bij het laatste hapje had ik zoiets van "whut??" Ik heb gvd nog geen 15min gelee gegeten
Hoe dan!?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, maar dan met een lepel pindakaas. Dat is niet eens lekker.![]()
Ik ging vast brood smeren voor morgen en toen ik klaar was stak ik zo een halve eetlepel pindakaas in mn mond voordat ik de pot wegzette. Geen idee waarom inderdaad..quote:
Ik ben niet zo kieskeurig wat dat betreft.. en met smeerbeleg vind ik juist wel fijn dat het zacht blijft, als je een broodje kaas van tevoren smeert belegt wordt ie keidroog. Bewaar het trouwens wel in de koelkast, vooral nu omdat ik 2 boterhammen met filet americain heb en dat vind ik toch altijd een beetje eng.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu al je brood smeren voor morgen?! Maar maar, dan is het al helemaal zompig enzo!
Ik neem brood + beleg mee, omdat ik het anders niet te vreten vind.
mexicaanse tacosalade maken. Staat op de site van AHquote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef PluisigNijntje het volgende:
Avocado's in de aanbieding bij de AH![]()
Ik wil ze dus al heel lang kopen, maar behalve ze gewoon opeten of er guacamole van maken weet ik eigenlijk weinig bereidingen.. iemand tips?
Wat maken we het onszelf toch moeilijk...quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet op vooruit gegaan hoor, ook al was ik niet op die meet.
Bah, ik heb er zo de balen van dat ik nu alleen maar meer af moet vallen dan minder.
Vorige week dat optreden? Half november nam ik mezelf nog voor dat ik dan 85 kilo zou wegen, dat betekende 7 weken voor 5 kilo, op zich geen gek doel. Nou... Het was dus +5 ipv -5.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat maken we het onszelf toch moeilijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |