Ik wou al zeggen met bodypump verbrand je volgens mij wel meerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:48 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zonder en met aftrek van de verbrande calorieën door sport![]()
Het is leuk! Vooral omdat je het zo zwaar kan maken als je zelf wilt
Edit: foutje, ik kom dan eerder op 1500 uit..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik zou het nu loslaten, je kunt er toch niks aan veranderen.In Groningen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:53 schreef Patoshik het volgende:
OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte!
Onder vlees wel. Anders is het hartstikke droog... Onder pindakaas en lv chocopasta dan weer niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Vinden jullie boter onder vlees echt lekker?Jukkie
.
We hadden 3 groten en 1 kleine. Maar daar zit wel even een verhaal achter.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:54 schreef Ruby88 het volgende:
Wat verdrietig!
Hoeveel honden heb je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roomboterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Vinden jullie boter onder vlees echt lekker?Jukkie
.
Zelfs daarmee niet, ik krijg het echt niet weg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen met hagelslag of zo snap ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |