abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar zaterdag 18 januari 2014 @ 08:30:58 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135633162
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:06 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dat deed ik inderdaad toen ik nog klein was :P ik lust het nu wel bij hagelslag etc. maar bij vlees vind ik het zo vreselijk smerig _O-
en heb je het dan over boter of over zo'n waterige plantaardig vet emulsie?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135633294
Ik ben op zoek naar boeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over afvallen. En dan niet het hoe te eten, maar het hoe te denken. De eyeopeners enzo. De knop is weer even zoek :@

Wie heeft er tips?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135633440
Zoek ff wat titels die je wil hebben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135633477
Oa. Beck? En ik ben op zoek naar aanraders van de dieeters, want ik zie door de bomen het bos niet met al die beschikbare titels :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135633597
Ik ben ook wel even benieuwd. Ik weet best wat ik wel en niet moet eten, maar in mijn hoofd wil het niet.

En ik had afgelopen week weer zo'n moment, dat iedereen over zijn gewicht klaagt, je opmerkt dat je de zwaarste bent in het gezelschap en dan je gewicht noemt.. De stilte die dan valt.. En dat je dan wel te horen krijgt dat het mij niet aan is te zien dat ik zoveel weeg.... Ik word er heel verdrietig van, maar ik kan het maar niet goed omzetten in daden...
  zaterdag 18 januari 2014 @ 09:27:30 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135633692
Een vriendin leest "de voedselzandloper" en is er vrij lyrisch over.

Een andere vriendin leest "mindfull afvallen" en die vind dat weer een keigoed boek.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135633781
Ik ben halverwege in de voedselzandloper en ik word echt intens verdrietig ervan.
pi_135633875
Je hebt ook nog Het geheim van slanke mensen
maar ik vond Beck beter/nuttiger
pi_135633984
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 09:36 schreef Zeester het volgende:
Ik ben halverwege in de voedselzandloper en ik word echt intens verdrietig ervan.
Waarom?
Ik heb het niet gelezen, wel een en ander over gelezen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_135634100
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 09:36 schreef Zeester het volgende:
Ik vond de recepten wel leuk, maar heb het boekje nog niet helemaal uit. Wat vond je er niet leuk aan?

Geheim van slanke mensen heb ik ook zien liggen, maar Beck zegt me niks. :o
pi_135634209
Besloten morgen te gaan sporten ipv vandaag....
Kijken of dat goed gaat
pi_135634214
Je had eerder ook wel Uit de ban van eetbuien. Ging ook veel over de gedachten erachter..

Bah, ik voel mij alsof het overal 30+ graden is. Ik vrees dat er een griepje/zware verkoudheid op de loer ligt.. -O-
pi_135634274
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 09:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben ook wel even benieuwd. Ik weet best wat ik wel en niet moet eten, maar in mijn hoofd wil het niet.

En ik had afgelopen week weer zo'n moment, dat iedereen over zijn gewicht klaagt, je opmerkt dat je de zwaarste bent in het gezelschap en dan je gewicht noemt.. De stilte die dan valt.. En dat je dan wel te horen krijgt dat het mij niet aan is te zien dat ik zoveel weeg.... Ik word er heel verdrietig van, maar ik kan het maar niet goed omzetten in daden...
Vertrouwen hebben in jezelf dat je het kan. Een van de redenen dat ik een lange tijd te zwaar was had ermee te maken dat ik niet geloofde dat ik zou kunnen afvallen. Die opmerkingen vond ik toen ook heel vervelend weet ik nog wel.

Plan wanneer je begint, kies een methode en hou vol. In het begin viel ik af door geen frisdrank meer te drinken (alleen thee en water) en voedingsmiddelen te eten die beter vullen (zoals volkorenbrood ipv witbrood). Kleine stapjes. Dat bouw je uit en op een gegeven moment zal het dan makkelijk gaan en niet voelen als een dieet maar als een nieuwe levensstijl. :)
pi_135634394
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vertrouwen hebben in jezelf dat je het kan. Een van de redenen dat ik een lange tijd te zwaar was had ermee te maken dat ik niet geloofde dat ik zou kunnen afvallen. Die opmerkingen vond ik toen ook heel vervelend weet ik nog wel.

Plan wanneer je begint, kies een methode en hou vol. In het begin viel ik af door geen frisdrank meer te drinken (alleen thee en water) en voedingsmiddelen te eten die beter vullen (zoals volkorenbrood ipv witbrood). Kleine stapjes. Dat bouw je uit en op een gegeven moment zal het dan makkelijk gaan en niet voelen als een dieet maar als een nieuwe levensstijl. :)
Dat eerste is hier zeker het probleem. Het tweede tja, ik heb het idee dat ik op zich netjes, gevarieerd en gezond eet over het algemeen. Dus dan zijn het of de porties, of ik schat het avondeten qua kcal niet altijd goed in. Ik ben in ieder geval alweer meer gaan bewegen, aangezien ik merk dat ik mij daar ook over het algemeen beter ga voelen.
pi_135634443
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oa. Beck? En ik ben op zoek naar aanraders van de dieeters, want ik zie door de bomen het bos niet met al die beschikbare titels :@
kan Beck en het geheim van slanke mensen niet online vinden

Lijstje van vandaag:
O: boterham met 30+ kaas en gekookt eitje, boterham met sandwichspread
T: worteltjes
L: kwark met banaan/lijnzaad/muesli/peer
T: weet ik nog niet
D: Home made champignonsoep met broodjes
T: weet ik ook nog niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135634640
Beck heb ik pas wel online gevonden, zal even zoeken....
Onee alleen een voorbeeld op google books
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:34:30 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135635866
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben op zoek naar boeken
SPOILER
over afvallen. En dan niet het hoe te eten, maar het hoe te denken. De eyeopeners enzo. De knop is weer even zoek :@

Wie heeft er tips?

SPOILER
:o Ik dacht juist gisteren 'waar is DP? Het zal toch niet...'

Ik heb hem niet digitaal, maar ik kan je 'Het geheim van slanke mensen' aanraden. :Y
pi_135635867
Bah, gisteren een enorme vreetbui gehad. Gisteravond uit eten geweest, dat opzich vrij dieet verantwoord en netjes gehouden, maar dan toch nog zoiets hebben van "de dag is nu alweer verpest". Dus eenmaal thuis gingen er twee dozen chocolaatjes, 3 tosti's en nog een paar wijntjes doorheen, vrij ernstig. Dat extra gewicht op de weegschaal maakt me nu niet zoveel uit, dat is er zo weer af, maar ik maak me meer zorgen over het feit dat die enorme eetbuien (zelfs na bijna 40 kilo afgevallen te zijn), nog steeds niet weg zijn :(
It's better to regret something you did than something you didn't do
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:37:14 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135635920
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 09:43 schreef Sarabi het volgende:
Je hebt ook nog Het geheim van slanke mensen
maar ik vond Beck beter/nuttiger
Het geheim kopieert veel van Beck, maar leest wat luchtiger weg.
pi_135635944
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het geheim kopieert veel van Beck, maar leest wat luchtiger weg.
Het leest inderdaad luchtiger maar het bleef ook minder hangen bij mij.
pi_135635977
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:34 schreef Luke83 het volgende:
Bah, gisteren een enorme vreetbui gehad. Gisteravond uit eten geweest, dat opzich vrij dieet verantwoord en netjes gehouden, maar dan toch nog zoiets hebben van "de dag is nu alweer verpest". Dus eenmaal thuis gingen er twee dozen chocolaatjes, 3 tosti's en nog een paar wijntjes doorheen, vrij ernstig. Dat extra gewicht op de weegschaal maakt me nu niet zoveel uit, dat is er zo weer af, maar ik maak me meer zorgen over het feit dat die enorme eetbuien (zelfs na bijna 40 kilo afgevallen te zijn), nog steeds niet weg zijn :(
Dat is wel een 'goede' eetbui zeg....
Misschien idd ook eens zulke boeken gaan lezen als waar wij het nu net toevallig over hebben.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:39:51 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135635985
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het leest inderdaad luchtiger maar het bleef ook minder hangen bij mij.
Ik heb de online Facebook workshop erbij gedaan, dat scheelt misschien.
Hoewel dat af en.toe ook wat doorbijten was. ;)
pi_135636022
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb de online Facebook workshop erbij gedaan, dat scheelt misschien.
Hoewel dat af en.toe ook wat doorbijten was. ;)
Officieel zat ik ook bij een FB workshopgroep maar na 2 weken niet meer meegelezen. Wat een domme wijven daar.....zal wel net de verkeerde groep gehad hebben.
pi_135636056
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is wel een 'goede' eetbui zeg....
Misschien idd ook eens zulke boeken gaan lezen als waar wij het nu net toevallig over hebben.
Dat is inderdaad niet eens zo'n slecht idee. Ik baal er behoorlijk van.....
pi_135636139
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet eens zo'n slecht idee. Ik baal er behoorlijk van.....
Kan ik me voorstellen :Y vooral die gedachte 'het is toch al verpest' zien los te laten, daar heeft Beck volgens mij ook een hoofdstuk over.
Wat is je planning qua eten voor vandaag?
pi_135636450
Het boek staat bovenaan mijn lijstje, vanmiddag maar eens in de stad kijken....
Lijstje vandaag:
O: Brinta + beschuit met aardbeienjam
S: uurtje yoga
L: 3x spelt, belegd met halvarine, gekookt eitje, filet americain, 30+kaas
T: mandarijn, 2 cracottes met appelstroop en halvarine
S: half uurtje hardlopen
D: woknoedles met roerbakgroente en stukje kipfilet
T: 250 gr magere kwark met walnoten
  zaterdag 18 januari 2014 @ 12:07:03 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135636636
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Officieel zat ik ook bij een FB workshopgroep maar na 2 weken niet meer meegelezen. Wat een domme wijven daar.....zal wel net de verkeerde groep gehad hebben.
Ik heb het tot het eind volgehouden maar tien kreeg ik bonje.
Iets te veel door de internet-wol geverfd om mee te gaan in rammelende kanker-en-andere-ellende-verhalen. :') Kritische opmerkingen werden niet op prijs gesteld. :D
pi_135636808
Ik word verdrietig van de voedselzandloper omdat ik het een veel te klinische kijk op eten vind. Ik wil helemaal niet zo naar eten kijken, naar hoe oud ik ermee word enzo.
pi_135636845
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ik word verdrietig van de voedselzandloper omdat ik het een veel te klinische kijk op eten vind. Ik wil helemaal niet zo naar eten kijken, naar hoe oud ik ermee word enzo.
Oh dat vind ik juist interessant. O+
pi_135636848
quote:
Waar gaat het verder nog over?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 12:23:42 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135636985
Lunch!

:9
Geroosterde, ontvelde paprika, hamburgertje en een stukje gorgonzola. Zo lekker! :Y
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 12:25:54 #183
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_135637029
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Lunch!

[ afbeelding ]

:9
Geroosterde, ontvelde paprika, hamburgertje en een stukje gorgonzola. Zo lekker! :Y
Eet smakelijk, ziet er goed uit! :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_135637068
Lekker Be :9
Eet smakelijk!

Vanavond trouwens wokken met de schoonfamilie. Dus vooral groente en vis opscheppen en de bami/nasi/rijst/frituur links laten liggen.
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 12:43:36 #185
5428 crew  miss_sly
pi_135637413
Zo zeg, dat bodypump is best heftig! En lekker! En mijn spierballen pompten mooi op O+
Dat is allemaal weer weg, haha, maar het zag er wel mooi uit, eventjes :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 12:47:09 #186
5428 crew  miss_sly
pi_135637499
En honger! Niet normaal! Banaan, bak kwark met appel en all bran en een boterham met filet. We hebben wel kleine boterhammen, is ongeveer een halve gewone. Maar echt, mijn lichaam schreeuwt om voerrrr!
  zaterdag 18 januari 2014 @ 13:09:53 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135638096
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:47 schreef miss_sly het volgende:
En honger! Niet normaal! Banaan, bak kwark met appel en all bran en een boterham met filet. We hebben wel kleine boterhammen, is ongeveer een halve gewone. Maar echt, mijn lichaam schreeuwt om voerrrr!
Herkenbaar!

Ik heb net 7!!! Broodjes weggewerkt. Pasta, hagelslag, pindakaas, kaas, filet american, smeerkaas. En een bak kwark met banaan en een blik tonijn. En nog trek _O-
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 13:12:14 #188
5428 crew  miss_sly
pi_135638171
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Herkenbaar!

Ik heb net 7!!! Broodjes weggewerkt. Pasta, hagelslag, pindakaas, kaas, filet american, smeerkaas. En een bak kwark met banaan en een blik tonijn. En nog trek _O-
Ik heb er nog een kleine boterham met filet achteraan genomen :@
Nu moet het maar even klaar zijn :P

7 broodjes? :D Waar laat je ze?
pi_135638219
quote:
Ah, ok. Hoe oud je ermee wordt is (naar mijn bescheiden mening) ook complete kolder. Wat je eet heeft mogelijk wel invloed op hoe gezond iemand is/blijft, ook als bejaarde.

Hoe wil jij wel naar eten kijken, in aanmerking genomen dat je wel een klinisch resultaat wil (minder gewicht voor jezelf). Wat voor informatie is voor jou wel stimulerend?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 13:28:07 #190
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_135638611
Hoe zit het ook alweer qua brood? Ik lees hier veel over spelt, maar die hebben ze niet en ik vermoed dat er een kans bestaat dat ik dat niet lust (maar ga 't wel proberen als ze 'm wel weer hebben :) ). Ik eet nu volkoren, maar het was of meergranen of volkoren dat niet zo vult, maar ik weet niet hoe het zit :') Anyway dus, wat voor brood adviseren jullie? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 18 januari 2014 @ 13:46:35 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135639160
Volkoren is prima :Y

Ik kan Beck aanraden, het geeft inzicht in hoe je denkpatroon is en hoe je dat kunt ombuigen. Erg confronterend soms...

Verder gisteren met vriendinnen gekook (doen we vier keer per jaar) en vandaag komen vrienden hier eten.
Lijstje van gisteren
O: krentenbol, boter, kaas
T: 2 mandarijntjes, brok speculaas
L: 4 sneden waldkorn, boter, notenpastei
T: handje druiven, banaan, 30 gram ongebrande noten
D: Waldorfsalade, heldere bospaddestoelsoep, venkelrisotto met gegrilde zalm, gepocheerde halve peer, zelfgedraaid yoghurtijs, chocoladesaus, witte wijn

Het hele diner in elkaargedraaid van verse spullies, zelfs de bouillon was eigen productie :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 18 januari 2014 @ 14:08:56 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135639883
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb er nog een kleine boterham met filet achteraan genomen :@
Nu moet het maar even klaar zijn :P

7 broodjes? :D Waar laat je ze?
Ja echt, 7 :') en toen ging ik in bed liggen klein tukje doen. Nu zo sporten.

Ja, geen idee! Kan er nog wel 7 op :D
pi_135641514
douche-eendje en ik dachten dat een meet wel leuk zou zijn. Is daar meer animo voor?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:04:51 #194
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135641633
Meets zijn tof.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135641657
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
douche-eendje en ik dachten dat een meet wel leuk zou zijn. Is daar meer animo voor?
Ligt eraan waar, wanneer, wat & hoe :D
pi_135641898
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Herkenbaar!

Wauw _O-
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:35:30 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135642459
Pfffff 6 km in 35 min hardlopen. Ik ben dood :') nu nog 20 min uitfietsen :')
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:35:55 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135642470
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Wauw _O-
I know, right?!

Ik zweer je ik ga zo een complete bak kwark eten geloof ik :') mijn lichaam blijft schreeuwen _O-
pi_135642650
Even 15,2 km gewandeld en daarmee 1961 calorieën verbrand volgens mn app. Best wel kapot nu!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:51:15 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135642903
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 15:42 schreef SilverSjoiis het volgende:
Even 15,2 km gewandeld en daarmee 1961 calorieën verbrand volgens mn app. Best wel kapot nu!
_O_

Hoelang heb je erover gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')