Ja, echt heel naar. En ik vrees dat het hondje van m'n oma ook niet lang gaat duren. Hij is al 14 en je ziet 'm gewoon wat aftakelen en ouderdom dingetjes te krijgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Patoshik, wat verdrietig zo kort op elkaar...
+1! Gatver, ik vind dat zo vies. Alleen al van de geur word ik al misselijk. Hetzelfde voor kaas..quote:
Ik heb jaren gehad dat ik geen boter vrat. Op een gegeven moment maar eens gaan veranderen.. ik doe echt 2gr per broodje. Dus ik kan net zo goed niks doen eigkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Vinden jullie boter onder vlees echt lekker?Jukkie
.
Ik vind het echt niet te vreten, alleen bij hagelslag zodat het er niet af flikkertquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb jaren gehad dat ik geen boter vrat. Op een gegeven moment maar eens gaan veranderen.. ik doe echt 2gr per broodje. Dus ik kan net zo goed niks doen eigk
Hagelslag moet er dan weer een dikkevet laag onder idd en het liefst ook nog deels opquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet te vreten, alleen bij hagelslag zodat het er niet af flikkert
Ugh hahahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hagelslag moet er dan weer een dikkevet laag onder idd en het liefst ook nog deels op
Gewoon je brood pletten zodat het er niet vanaf kan vallen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet te vreten, alleen bij hagelslag zodat het er niet af flikkert
Dat deed ik inderdaad toen ik nog klein wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:05 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Gewoon je brood pletten zodat het er niet vanaf kan vallen.Werkt prima.
Mja, als je er nu een graag wil waarvan je zeker weet dat je hem wil, waarom niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:11 schreef Qwea het volgende:
Men, ik zie net op FB een geweldige schets gemaakt door een tattooeerster. Fucking strak en met zoveel detail![]()
Het is een bierfles van Heineken, dus het is niet iets wat ik zou laten zetten, maar kolere wat is die strak en gedetailleerd getekend. Doet me zwaar twijfelen over een nieuwe tattoo. Aan de andere kant heb ik er nu 1, laten zetten toen ik 15 was, vet lelijk gezet, en spijt van
Ja, goed punt dat wel. Maar ik zit ook met mijn medicijn gebruik en infectie gevaar. Opzich niet zo boeiend, want ik ben van mening dat ik een tattoo wond wel kan handelen aangezien ik in goeie conditie ben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, als je er nu een graag wil waarvan je zeker weet dat je hem wil, waarom niet.Ik heb er laatst ook een laten zetten, maar ik er heb er wel 7 jaar over nagedacht.
Je kan ook gewoon een gewone pootafdruk laten zetten van een hond, dat laat je wel denken aan je hond, maar is toch algemeen mocht er een andere hond komen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, goed punt dat wel. Maar ik zit ook met mijn medicijn gebruik en infectie gevaar. Opzich niet zo boeiend, want ik ben van mening dat ik een tattoo wond wel kan handelen aangezien ik in goeie conditie ben.
Andere kant, ik zou dan graag het pootje van mijn hond willen hebben (voet afdruk). Als er ooit een ander hondje komt.. wat dan?Moet die dan ook weer?
Wat heb jij laten zetten?
Dat zou ik dan absoluut weer niet willenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een gewone pootafdruk laten zetten van een hond, dat laat je wel denken aan je hond, maar is toch algemeen mocht er een andere hond komen.
Heeft het nog een betekenis? Zelf ontworpen/bedacht?quote:
Haha, ja dan weet ik het ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou ik dan absoluut weer niet willen
Het is een angelic rune uit de film The Mortal Instruments, wat dus zeg maar een rune voor de Engelen is. Het gaat erom dat de hoofdpersonen in de boeken/films uit een engel geboren worden en daar is deze rune voor, maar het heeft zijn basis in ik geloof Keltische runes. Vind het een erg mooi teken en de serie is belangrijk voor me en het is een beetje voor dat ik het bestaansrecht heb om te leven; ik ben heel erg gepest vroeger.quote:[..]
Heeft het nog een betekenis? Zelf ontworpen/bedacht?
Dat zeg ik, ik blijf wel denken voorlopigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, ja dan weet ik het ook weer niet.
Aah, oke. Wel tof dat je zoiets hebt laten zetten die die diepgang erachter dan iig. Is weer eens wat anders dan een simpele tribal zonder betekenis (hoiquote:Het is een angelic rune uit de film The Mortal Instruments, wat dus zeg maar een rune voor de Engelen is. Het gaat erom dat de hoofdpersonen in de boeken/films uit een engel geboren worden en daar is deze rune voor, maar het heeft zijn basis in ik geloof Keltische runes. Vind het een erg mooi teken en de serie is belangrijk voor me en het is een beetje voor dat ik het bestaansrecht heb om te leven; ik ben heel erg gepest vroeger.
Ik hou niet zo van tribals hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik blijf wel denken voorlopig
[..]
Aah, oke. Wel tof dat je zoiets hebt laten zetten die die diepgang erachter dan iig. Is weer eens wat anders dan een simpele tribal zonder betekenis (hoi.
ik heb er ook 1 het kriebelt ook naar meerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:11 schreef Qwea het volgende:
Men, ik zie net op FB een geweldige schets gemaakt door een tattooeerster. Fucking strak en met zoveel detail![]()
Het is een bierfles van Heineken, dus het is niet iets wat ik zou laten zetten, maar kolere wat is die strak en gedetailleerd getekend. Doet me zwaar twijfelen over een nieuwe tattoo. Aan de andere kant heb ik er nu 1, laten zetten toen ik 15 was, vet lelijk gezet, en spijt van
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hagelslag moet er dan weer een dikkevet laag onder idd en het liefst ook nog deels op
Ja ik ook niet meerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van tribals haha
Ik ken hetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:27 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 het kriebelt ook naar meervan die van mij gelukkig geen spijt.
Ja! Wit! Ik heb besloten binnenkort een halfje wit te kopen en die soldaat te maken met Pindakaas en Hagelslagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Met knettervers tijgerbood!
Liefde!
heel klein beetej.. anders vind ik het te droog.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Vinden jullie boter onder vlees echt lekker?Jukkie
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: niks
D: Volkorenpasta met pastasaus, hoop groente en een beetje 30+ geraspte kaas♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
heel klein beetej.. anders vind ik het te droog.
onder chocopasta/jam geen boter, wel onder pindakaas/hagelslag
lijstje:
O: Brinta (200ml, 30gr) met banaan, lijnzaad
S: uur bodyshape, uur bodybalance
L: 250gr kwark met mango, pitahaya en handje hazelnotenIs die vrucht te eten? De pitjes lijken op die van een kiwi en ben niet zo dol op kiwi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: niks
D: Volkorenpasta met pastasaus, hoop groente en een beetje 30+ geraspte kaas
is wat flauw qua smaak maar prima te eten....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:53 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Is die vrucht te eten? De pitjes lijken op die van een kiwi en ben niet zo dol op kiwi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |