Ik heb het tot het eind volgehouden maar tien kreeg ik bonje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Officieel zat ik ook bij een FB workshopgroep maar na 2 weken niet meer meegelezen. Wat een domme wijven daar.....zal wel net de verkeerde groep gehad hebben.
Oh dat vind ik juist interessant.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ik word verdrietig van de voedselzandloper omdat ik het een veel te klinische kijk op eten vind. Ik wil helemaal niet zo naar eten kijken, naar hoe oud ik ermee word enzo.
Waar gaat het verder nog over?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ik word verdrietig van de voedselzandloper omdat ik het een veel te klinische kijk op eten vind. Ik wil helemaal niet zo naar eten kijken, naar hoe oud ik ermee word enzo.
Eet smakelijk, ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Lunch!
[ afbeelding ]
Geroosterde, ontvelde paprika, hamburgertje en een stukje gorgonzola. Zo lekker!
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:47 schreef miss_sly het volgende:
En honger! Niet normaal! Banaan, bak kwark met appel en all bran en een boterham met filet. We hebben wel kleine boterhammen, is ongeveer een halve gewone. Maar echt, mijn lichaam schreeuwt om voerrrr!
Ik heb er nog een kleine boterham met filet achteraan genomenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik heb net 7!!! Broodjes weggewerkt. Pasta, hagelslag, pindakaas, kaas, filet american, smeerkaas. En een bak kwark met banaan en een blik tonijn. En nog trek
Ah, ok. Hoe oud je ermee wordt is (naar mijn bescheiden mening) ook complete kolder. Wat je eet heeft mogelijk wel invloed op hoe gezond iemand is/blijft, ook als bejaarde.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ja echt, 7quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb er nog een kleine boterham met filet achteraan genomen
Nu moet het maar even klaar zijn
7 broodjes?Waar laat je ze?
Ligt eraan waar, wanneer, wat & hoequote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
douche-eendje en ik dachten dat een meet wel leuk zou zijn. Is daar meer animo voor?
Wauwquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik heb net 7!!! Broodjes weggewerkt. Pasta, hagelslag, pindakaas, kaas, filet american, smeerkaas. En een bak kwark met banaan en een blik tonijn. En nog trek
I know, right?!quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:42 schreef SilverSjoiis het volgende:
Even 15,2 km gewandeld en daarmee 1961 calorieën verbrand volgens mn app. Best wel kapot nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |