abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 13:55:29 #51
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_135558962
quote:
13s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik voel me kut en wil me het liefst helemaal volproppen, maar dat ga ik uiteraard niet doen.. Ik heb m'n tussendoortjes al wel op, want ik was gammel vanochtend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik alleen nog 4 boterhammen(mijn lunch) tot het avondeten. Ik moet vanavond nog werken en eet altijd na het werk.. Ben nu eerst onderweg naar huis, want duurt te lang tot werk.

Zal ik mijn avondeten opsplitsen in een deel voor het werk en een deel na?
Bah! :*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 13:56:55 #52
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_135559016
Ik ging me gisteren wegen, en er was honderd gram af :+ Gelukkig was de app wel heel positief over mijn eerste gewichtsverlies :') Maar ik baalde er wel van, had meer gehoopt in mijn eerste week!

En nu dacht ik, oh ik ga mooi even mijn nieuwe überlelijke hardloopschoenen inlopen want ik moet toch naar de stad.. Maar het gíet!

Verder ben ik altijd heel positief ingesteld hoor *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:57:37 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135559050
Hardlopen in de regen is echt lekker! :Y
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:59:00 #54
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135559115
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe langer de kaas rijpt, hoe meer de lactose omgezet word in lactic acid (hoe heet dat in het NL?). Ik kreeg laatst een vriendin op bezoek die ook geen lactose eet, en die kon rustig parmezaanse kaas eten..
Melkzuur. Dat wist ik, maar ik heb altijd geleerd dat dat alleen voor nederlandse kazen geldt. Als ik een keer weekend heb en niks hoef te doen, wil ik het best testen :)

Overigens vind ik die website kort door de bocht. Er staat dat er in kipfilet geen lactose in. In kipfilet voor op je brood zit dat dus mooi wel... Voor sommige harde broodjes geldt dat ook.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135559184
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:59 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Melkzuur. Dat wist ik, maar ik heb altijd geleerd dat dat alleen voor nederlandse kazen geldt. Als ik een keer weekend heb en niks hoef te doen, wil ik het best testen :)
wat ik op internet google zit er 0 gram lactose in. Zou voor mij een verlichting zijn, gewoon parmezaanse kaas te kunnen eten als ik niet tegen lactose zou kunnen!
pi_135559206
Dat zou wel heel mooi zijn, want parmezaan en risotto is een gouden combinatie!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:05:38 #57
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_135559368
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dan begrijp ik wel dat je honger krijgt tussen ontbijt en lunch! Je ontbijt licht en die twee evergreens vullen nauwelijks. Waarschijnlijk lukt het je niet om 's ochtends zwaarder te ontbijten, aangezien je vroeg opstaat?

Je hebt al de tip gekregen om tussendoor kwark te eten. Dat vult prima, vind ik. Wat ik vaak doe, is voor ik honger krijg een handje noten eten. Die zijn gezond, eten makkelijk weg en maken toch dat ik rond het middaguur niet ineens een enorme hongerklop heb. Hoezeer ben je gehecht aan de evergreens? Het is niet echt gezond om te eten, maar als je er veel plezier aan beleeft zou ik er vooral een tussendoortje aan toevoegen.

Het is vaak ook een beetje ontdekken waardoor je zelf gevuld raakt. Misschien helpt het je om een van je middagboterhammen als tussendoortje te eten, met een bakje kwark erbij en wat fruit. Bij je lunch kun je eventueel een bak soep eten. Daar zitten (als je soep slim kiest) weinig calorieën in en mij geeft soep vaak een behaaglijk en gevuld gevoel, vooral in combinatie met boterhammen.

En nog een tip: ei op brood gaan eten! Oh, en wat drink je veel melk.
Ik heb een tijdje tussendoor yoghurt met honing meegenomen en at dan pas later weer de evergreens op. Dat werkte wel beter, maar door het ontbreken van een koelkast vind ik het niet echt ideaal om dat soort dingen lang buiten de koelkast mee te nemen. Vandaar ook de evergreens. Ik ben er niet aan verknocht ofzo, maar voor mij het makkelijkste tussendoortje met een acceptabele hoeveelheid calorieën. Noten vind ik ook geen slecht idee trouwens:)

Gek genoeg heb ik er van lunch naar avondeten niet superveel moeite mee, als ik de appels rond half drie opeet tenminste :) Begin rond vijven meestal al met koken en als ik op dat moment honger krijg dan vind ik zonde om nog een tussendoortje te pakken.

Ik ontbijt trouwens wel volkoren crackers en geen lichte cracottes ofzo, dat zou ik echt niet trekken

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]

5 dagen in de week aardappels, groente en vlees is niks mis mee, maar misschien kun je wat meer varieren door bijvoorbeeld eens te roerbakken, wokken, maaltijdsalade of chili ofzo te maken. Zoete aardappel is ook erg lekker en is stiekem een groente. Die kun je makkelijk poffen, in partjes in de oven doen of gewoon koken.
Ik varieer heel veel met de groente en aardappels. Ik eet nooit twee keer gekookte aardappels achter elkaar bijvoorbeeld. Had gisteren bijvoorbeeld een fantastische gehakthachee met groentestampot. :)
»» Democracy is so overrated »»
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 14:12:47 #58
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_135559657
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hardlopen in de regen is echt lekker! :Y
Ja, maar ik wilde gewoon een stukje lopen om mijn schoenen in te lopen, niet rennen. En wellicht dat het met sportkleren anders is, maar ik ben niet zo'n fan van vastgeplakte broeken aan mijn benen :D

Maar. paraplu. :+
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:28:54 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135560309
quote:
17s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, maar ik wilde gewoon een stukje lopen om mijn schoenen in te lopen, niet rennen. En wellicht dat het met sportkleren anders is, maar ik ben niet zo'n fan van vastgeplakte broeken aan mijn benen :D

Maar. paraplu. :+
Nee, dan is het niks idd. :D
pi_135560953
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Zegt wie? Ik weet wel dat ik 'nederlandse' kaas vanaf extra belegen aandurf, maar dat parmezaan lactosevrij zou zijn, heb ik nog nooit gehoord.
Hoe harder de kaas hoe beter. Parmezaanse kan ik ook prima handelen!te]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_135561014
En door naar ronde 2 voor de job! *O*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_135561330
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:47 schreef SilverSjoiis het volgende:
Super! *O*
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 15:56:31 #63
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_135563712
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:47 schreef SilverSjoiis het volgende:
*O* *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, dan is het niks idd. :D
Ik ben toch gegaan *O* Mijn voeten zijn wel heel blij nu dat de schoenen weer uitzijn :+
pi_135564013
Oe, ik heb een krulset gekocht vandaag O+. In de categorie 'afgezien van m'n gewicht ben ik awesome' ga ik meer aandacht aan m'n haar besteden, nu ik toch niet meer elke dag een stomme operatiemuts op heb. Haartjes mooi maken O+. Eén van m'n weinige vrouwelijke kanten :').
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:09:34 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135564299
Jum. Lv yoghurt met kersen :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135564529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe langer de kaas rijpt, hoe meer de lactose omgezet word in lactic acid (hoe heet dat in het NL?). Ik kreeg laatst een vriendin op bezoek die ook geen lactose eet, en die kon rustig parmezaanse kaas eten..
goh top zeg, dat wist ik niet!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:16:14 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135564611
quote:
17s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, ik heb een krulset gekocht vandaag O+. In de categorie 'afgezien van m'n gewicht ben ik awesome' ga ik meer aandacht aan m'n haar besteden, nu ik toch niet meer elke dag een stomme operatiemuts op heb. Haartjes mooi maken O+. Eén van m'n weinige vrouwelijke kanten :').
^O^ Up your game, zoals mijn baas dat noemt! *O*
Zo probeer ik ook wat meer te varieren met sierraden en er gewoon overal net een tikje meer moeite voor te doen.

Chell zei ooit eens heel treffend: als ik een spijkerbroek aan doe zien ze heus ook wel dat ik dik ben, dan kan ik maar beter iets aantrekken dat ik iig zelf ook leuk vind.
Zo waar! *O* En dus trok ik afgelopen zaterdag een jurkje aan voor ons optreden en dat was op zich best ok, ware het niet dat de spotlight precies op mij stond afgesteld. Ik heb de ergste foto's van onze fb site gedelete en de rest van de erge foto's untagged. :@ :')
Heel misschien staan we op een vrij groot podium in de oranjenacht en dus heb ik een prima streefdatum om er heel wat kilo'tjes weer af te krijgen. :D
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:21:33 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135564815
*ril* Had net een mier en mierzoete paprika. :{ Echt niet lekker. :X
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 januari 2014 @ 16:25:15 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135564957
Ow juk.. Daarom heb ik het liefst de groene om rauw te eten.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:33:59 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135565316
Lijstje!

O: 2x spelt, 2x dieethalvarine, 1x kalkoenfilet, 1x philadelphia light
S: 30 min cardio, 1u krachttraining
L: Blikje tonijn, bakje kwark, 4x spelt met dieethalvarine, philadelhia light, kalkoenfilet, runderrookvlees en pindakaas.
T: 2x knackerbrod met magere filet american.
D: Sperziebonen, aardappelen, biefstuk, jus, turkse (jaja, turkse ipv griekse :P Holadijeej) yoghurt. Geen idee of het te vreten is :P
T: Smoothie van 250ml verse jus, kiwi, handje frambozen en 100gr kwark
T: 2x Knackerbrod met 20+ smeerkaas of 2x beschuit (wat zijn die dingen zout trouwens, die knackerbrod shizzle :o)
T: Spelt pindakaas.

Nieuwe vleeswaren meegenomen :9 Fricandeau, Casselerrib en nog wat maar dat ben ik vergeten ;(

Oeh en ik heb halfvolle roomboter voor op brood meegenomen. Dus, vanaf morgen doen we roomboter op brood :9
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135565374
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

^O^ Up your game, zoals mijn baas dat noemt! *O*
Zo probeer ik ook wat meer te varieren met sierraden en er gewoon overal net een tikje meer moeite voor te doen.

Chell zei ooit eens heel treffend: als ik een spijkerbroek aan doe zien ze heus ook wel dat ik dik ben, dan kan ik maar beter iets aantrekken dat ik iig zelf ook leuk vind.
Zo waar! *O* En dus trok ik afgelopen zaterdag een jurkje aan voor ons optreden en dat was op zich best ok, ware het niet dat de spotlight precies op mij stond afgesteld. Ik heb de ergste foto's van onze fb site gedelete en de rest van de erge foto's untagged. :@ :')
Heel misschien staan we op een vrij groot podium in de oranjenacht en dus heb ik een prima streefdatum om er heel wat kilo'tjes weer af te krijgen. :D
Ja je houding maakt echt heel veel verschil denk ik. Ik vind nog steeds niets lelijker dan een dikkerd die zich in te kleine kleding propt, maar ben de afgelopen 3 jaar wel erg in stijl veranderd. Van wijde donkere kleding (of zoals m'n bff het zegt, kleding waarbij alles vanaf je schouders recht naar beneden liep en geen vorm te vinden was) zonder make up en nog met hoofddoek naar kleurrijk, verzorgde snoet met iig altijd mascara en oogpotlood, soms meer en mooi haar. Ik ben in feite nog even dik, maar voel me veel slanker dan toen.
pi_135569892
Over twee weken een sollicitatiegesprek *O*
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:29:28 #73
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135570166
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Over twee weken een sollicitatiegesprek *O*
Alvast succes :)

Ik eet zuurkool van gisteren en wil daar graag een stukje rookworst bij. Alleen eten we morgen iets compleets anders. Kun je dat invriezen of zou 't lekker zijn koud op brood?
pi_135570298
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:29 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Alvast succes :)

Ik eet zuurkool van gisteren en wil daar graag een stukje rookworst bij. Alleen eten we morgen iets compleets anders. Kun je dat invriezen of zou 't lekker zijn koud op brood?
Beide :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')