Mooi, succes vast.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Over twee weken een sollicitatiegesprek
Vries het gewoon in, geen enkele probleem.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Alvast succes![]()
Ik eet zuurkool van gisteren en wil daar graag een stukje rookworst bij. Alleen eten we morgen iets compleets anders. Kun je dat invriezen of zou 't lekker zijn koud op brood?
Clumsquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja je houding maakt echt heel veel verschil denk ik. Ik vind nog steeds niets lelijker dan een dikkerd die zich in te kleine kleding propt, maar ben de afgelopen 3 jaar wel erg in stijl veranderd. Van wijde donkere kleding (of zoals m'n bff het zegt, kleding waarbij alles vanaf je schouders recht naar beneden liep en geen vorm te vinden was) zonder make up en nog met hoofddoek naar kleurrijk, verzorgde snoet met iig altijd mascara en oogpotlood, soms meer en mooi haar. Ik ben in feite nog even dik, maar voel me veel slanker dan toen.
Tja.. weet het ook niet.. De arts zei ook, over twee week. Dus afspraak gemaakt bij de balie, de dame daar zei ook nog 2 week. Ze noemde een datum en ik zei, ja is goed. Maar toen ging ik rekenen.. is dus bijna 3 week. Maar goed. Ik neem aan dat als het ernstig is ze wel bellen ofzo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
Patrique, sterkte. En ik snap echt niet dat het zo lang moet duren, uitslag van een biopt moet bij ons vaak binnen 5 of 10 werkdagen al bekend zijn omdat de patiënt dan de afspraak heeft voor de uitslag..
Wat ik nog wilde zeggen, totaal ongerelateerd aan al je medische dingen, is dat je prima broccolistelen kunt eten. Als ze een beetje taai zijn moet je dat eraf snijden, en de onderkant is vaak wat uitgedroogd, maar het is mijn lievelingsonderdeel van de broccoli!quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tja.. weet het ook niet.. De arts zei ook, over twee week. Dus afspraak gemaakt bij de balie, de dame daar zei ook nog 2 week. Ze noemde een datum en ik zei, ja is goed. Maar toen ging ik rekenen.. is dus bijna 3 week. Maar goed. Ik neem aan dat als het ernstig is ze wel bellen ofzo.
En ik zet het gewoon even van me af.. volgende week toets week, de laatste dingen doen in ons huis komende weekenden. Komt goed.
Haha. ok. Lijkt mij echt niks. Ik zal volgende keer eens een stukje proberen, als ik er aan denkquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:21 schreef Zeester het volgende:
[..]
Wat ik nog wilde zeggen, totaal ongerelateerd aan al je medische dingen, is dat je prima broccolistelen kunt eten. Als ze een beetje taai zijn moet je dat eraf snijden, en de onderkant is vaak wat uitgedroogd, maar het is mijn lievelingsonderdeel van de broccoli!
Gewoon meekoken in plakjes van een have cm dik ofzo inderdaad, lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha. ok. Lijkt mij echt niks. Ik zal volgende keer eens een stukje proberen, als ik er aan denk
en anders gewoon mee pureren in de soepquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha. ok. Lijkt mij echt niks. Ik zal volgende keer eens een stukje proberen, als ik er aan denk
Komt wel goed. Ik zou het nu loslaten, je kunt er toch niks aan veranderen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tja.. weet het ook niet.. De arts zei ook, over twee week. Dus afspraak gemaakt bij de balie, de dame daar zei ook nog 2 week. Ze noemde een datum en ik zei, ja is goed. Maar toen ging ik rekenen.. is dus bijna 3 week. Maar goed. Ik neem aan dat als het ernstig is ze wel bellen ofzo.
En ik zet het gewoon even van me af.. volgende week toets week, de laatste dingen doen in ons huis komende weekenden. Komt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik zou het nu loslaten, je kunt er toch niks aan veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Wat maakt het verschil tussen bruto en netto?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:34 schreef PluisigNijntje het volgende:
Gisteren weer lekker gebodypumpt, ik kan al meer gewicht pakken en de spierpijn is ook veel minderHad voor m'n gevoel heel veel gegeten maar ik kwam op 1800 'bruto' uit.. dus ongeveer 1600 netto. Ik vind dat wel goed genoeg denk ik.
Zonder en met aftrek van de verbrande calorieën door sportquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat maakt het verschil tussen bruto en netto?
Ik ga komende zaterdag voor het eerst met een Bodypumples meedoen. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |