abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135570309
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Over twee weken een sollicitatiegesprek *O*
Mooi, succes vast.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135572391
Succes alvast Sarabi! *O*

Ik vries al mn stamppotten gewoon in, want ik maak standaard te veel. En ja, zuurkool valt hier ook onder stamppot :')

Vanavond nacho ovenschotel op. Lekker veel groente in een pittige tomatensaus met als bovenlaag wat nacho's en gesmolten kaas. Zal dieettechnisch niet het beste zijn, maar t smaalte prima! :D En ook dit weer voor een weeshuis gemaakt, dus het groenteprutje kan ook de vriezer in. Morgen spruitjes! *O*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  donderdag 16 januari 2014 @ 19:20:55 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135572616
Hier ook stamppot voor O+ Boerenkool. Hij kan er nog 2x van eten, dus in de vriezer gemikt :Y)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135573184
Oh, er is echt niets lekkerder dan flink trainen, daarna lekker eten, douchen en in pyjama op de bank ploffen en weten dat je de hele avond nog voor je hebt. O+

Sarabi, wat fijn!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 16 januari 2014 @ 20:06:57 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135575221
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:29 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Alvast succes :)

Ik eet zuurkool van gisteren en wil daar graag een stukje rookworst bij. Alleen eten we morgen iets compleets anders. Kun je dat invriezen of zou 't lekker zijn koud op brood?
Vries het gewoon in, geen enkele probleem.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 16 januari 2014 @ 20:32:13 #81
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135576537
Nevermind... Ik at de hele rookworst op. Is de eerste keer in best een lange tijd dat ik echt geen controle heb over wat ik eet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135578094
Nog veel sterkte voor Patrique, wat een rotnieuws!

Ik heb vandaag niet heel goed gegeten, maar wel veel calorieen verbrand, namelijk de teringbende van een vriend opgeruimd. 5000 vuilniszakken buitengezet o.a. Het was nu ´netjes´ toen ik wegging, en morgen ga ik terug om het in te pakken, hij gaat nl. verhuizen.
pi_135580097
Vandaag goede keuzes gemaakt terwijl het slechte voedsel voor de hand lag
Ik ben blij :D
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:33:39 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135580122
Ik heb een appelkaneelcake gebakken voor zaterdag. Had een flinke plak op een bordje voor m'n neus en realiseerde me dat ik helemaal geen trek had. Hem het terug gelegd. Morgen borrel van m'n werk, dan wat olijfjes ofzo. Gelukkig is het makkelijk om nee te zeggen tegen borrelhapjes als je er ziek van wordt :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135581993
Patrique, sterkte. En ik snap echt niet dat het zo lang moet duren, uitslag van een biopt moet bij ons vaak binnen 5 of 10 werkdagen al bekend zijn omdat de patiënt dan de afspraak heeft voor de uitslag...

quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja je houding maakt echt heel veel verschil denk ik. Ik vind nog steeds niets lelijker dan een dikkerd die zich in te kleine kleding propt, maar ben de afgelopen 3 jaar wel erg in stijl veranderd. Van wijde donkere kleding (of zoals m'n bff het zegt, kleding waarbij alles vanaf je schouders recht naar beneden liep en geen vorm te vinden was) zonder make up en nog met hoofddoek naar kleurrijk, verzorgde snoet met iig altijd mascara en oogpotlood, soms meer en mooi haar. Ik ben in feite nog even dik, maar voel me veel slanker dan toen.
Clums O+ Gelukkig zijn, dat laat je post zien. Als dat goed zit komt dat slank/gezond gewicht ook wel :*

Lijstje:
O: overnight oats met banaan.
T: 3 mandarijnen
L: 3 volkoren met smeerkaas. Bleekselderij, cherrytomaatjes en stuk komkommer.
T: appel, rijstwafel
D: couscoussalade met falafel.
S: Bootcamp
T: magere kwark met wat whey erdoor. Eiwit met nog meer eiwit :') pfff.

Beetje veel fruit als ik mn lijstje zo zie... en ik ben inspiratieloos aan het worden.

Sporten was weer superlekker vandaag. Volgende is niet om mensen hier voor het hoofd te stoten oid... maar ik wil het gewoon even kwijt *egopost-alert* :)
Regelmatig hebben we oefeningen in duo's; stuk hardlopen - krachtoefeningen afgewisseld. #1 gaat lopen, #2 doet de oefening etc. Nu is dat in een groep vaak gewoon prettiger om fitte met "minder"-fitte mensen te koppelen. Zo kan ieder op zijn niveau trainen. Vandaag was ik dus de fitte van het duo... nou, dat ga ik morgen ook wel voelen :P
pi_135584848
De quinoa zoete aardappel chili was niet zo'n succes. :') Ik weet nu alleen niet of ik chili gewoon niet lekker vind of dat ik iets verkeerd bereid heb.
pi_135585345
quote:
17s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
Patrique, sterkte. En ik snap echt niet dat het zo lang moet duren, uitslag van een biopt moet bij ons vaak binnen 5 of 10 werkdagen al bekend zijn omdat de patiënt dan de afspraak heeft voor de uitslag..
Tja.. weet het ook niet.. De arts zei ook, over twee week. Dus afspraak gemaakt bij de balie, de dame daar zei ook nog 2 week. Ze noemde een datum en ik zei, ja is goed. Maar toen ging ik rekenen.. is dus bijna 3 week. Maar goed. Ik neem aan dat als het ernstig is ze wel bellen ofzo.

En ik zet het gewoon even van me af.. volgende week toets week, de laatste dingen doen in ons huis komende weekenden. Komt goed.
pi_135586603
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Tja.. weet het ook niet.. De arts zei ook, over twee week. Dus afspraak gemaakt bij de balie, de dame daar zei ook nog 2 week. Ze noemde een datum en ik zei, ja is goed. Maar toen ging ik rekenen.. is dus bijna 3 week. Maar goed. Ik neem aan dat als het ernstig is ze wel bellen ofzo.

En ik zet het gewoon even van me af.. volgende week toets week, de laatste dingen doen in ons huis komende weekenden. Komt goed.
Wat ik nog wilde zeggen, totaal ongerelateerd aan al je medische dingen, is dat je prima broccolistelen kunt eten. Als ze een beetje taai zijn moet je dat eraf snijden, en de onderkant is vaak wat uitgedroogd, maar het is mijn lievelingsonderdeel van de broccoli!
pi_135587318
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:21 schreef Zeester het volgende:

[..]

Wat ik nog wilde zeggen, totaal ongerelateerd aan al je medische dingen, is dat je prima broccolistelen kunt eten. Als ze een beetje taai zijn moet je dat eraf snijden, en de onderkant is vaak wat uitgedroogd, maar het is mijn lievelingsonderdeel van de broccoli!
Haha. ok. Lijkt mij echt niks. Ik zal volgende keer eens een stukje proberen, als ik er aan denk :P
pi_135587758
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Haha. ok. Lijkt mij echt niks. Ik zal volgende keer eens een stukje proberen, als ik er aan denk :P
Gewoon meekoken in plakjes van een have cm dik ofzo inderdaad, lekker *O*.
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:59:07 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135588360
De broccolisteeltjes worden veel malser dan de roosjes :9 Goed schillen zodat het "merg" overblijft. Het lekkerste gedeelte van de broccoli
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 januari 2014 @ 07:22:52 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135591598
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

en anders gewoon mee pureren in de soep ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135592059
Volgende week maar eens proberen dan!!

Mijn kwark was er niet.. dus andere meegenomen. Gadverdamme. Honing walnoten van de aldi. Zum kotzen :r
  vrijdag 17 januari 2014 @ 08:40:41 #94
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135592166
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Komt wel goed. Ik zou het nu loslaten, je kunt er toch niks aan veranderen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135592521
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Komt wel goed. Ik zou het nu loslaten, je kunt er toch niks aan veranderen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135592572
Ik vind 'vanaaf' ook zo verschrikkelijk :X
Spoilers!
pi_135592885
Dit is totaal offtopic, maar goed. Het is op zich niet zo raar dat mensen 'drie week' of 'drie maand' zeggen, want 'kwartier', 'uur' en 'jaar' kun je wel in het enkelvoud gebruiken om een meervoud aan te duiden. Zie ook het advies van Onze Taal.
pi_135593097
Ik zeg ook wel eens '3 maand' :x Nooit over nagedacht eigenlijk. Maar '3 week' vind ik dan wel weer raar.

Gisteren weer lekker gebodypumpt, ik kan al meer gewicht pakken en de spierpijn is ook veel minder *O* Had voor m'n gevoel heel veel gegeten maar ik kwam op 1800 'bruto' uit.. dus ongeveer 1600 netto. Ik vind dat wel goed genoeg denk ik.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135593158
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:34 schreef PluisigNijntje het volgende:

Gisteren weer lekker gebodypumpt, ik kan al meer gewicht pakken en de spierpijn is ook veel minder *O* Had voor m'n gevoel heel veel gegeten maar ik kwam op 1800 'bruto' uit.. dus ongeveer 1600 netto. Ik vind dat wel goed genoeg denk ik.
Wat maakt het verschil tussen bruto en netto?

Ik ga komende zaterdag voor het eerst met een Bodypumples meedoen. Ben benieuwd.
pi_135593488
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat maakt het verschil tussen bruto en netto?

Ik ga komende zaterdag voor het eerst met een Bodypumples meedoen. Ben benieuwd.
Zonder en met aftrek van de verbrande calorieën door sport ;)
Het is leuk! Vooral omdat je het zo zwaar kan maken als je zelf wilt :)

Edit: foutje, ik kom dan eerder op 1500 uit..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')