Ik wil eten zien als iets leuks. Iets positiefs. Niet iets waar ik mogelijk minder lang van leef, of hoe bepaalde voedingssoorten me ongelukkiger, dikker, langzamer enz maken. Maar ik wil eten niet meer zien als een beloning, of als een troost, maar gewoon altijd als positief. 'Ah, fijn, ik mag eten, en het is lekker, en het vult me.'quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, ok. Hoe oud je ermee wordt is (naar mijn bescheiden mening) ook complete kolder. Wat je eet heeft mogelijk wel invloed op hoe gezond iemand is/blijft, ook als bejaarde.
Hoe wil jij wel naar eten kijken, in aanmerking genomen dat je wel een klinisch resultaat wil (minder gewicht voor jezelf). Wat voor informatie is voor jou wel stimulerend?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:42 schreef SilverSjoiis het volgende:
Even 15,2 km gewandeld en daarmee 1961 calorieën verbrand volgens mn app. Best wel kapot nu!
Ik zit in A'dam ja. R'dam is voor mij al een heel stuk 'logischer' en makkelijker bereikbaar idd. Mijn huis is iets te klein voor een meet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeester, jij zit in Amsterdam toch? Ik wil m'n huis best beschikbaar stellen, ik zit in Rotterdam centrum. Ook nog niet om de hoek, maar wel makkelijk bereikbaar.
Ik denk dat de app iets verkeerd berekent? 15 km is ongeveer anderhalf uur, in normaal looptempo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:42 schreef SilverSjoiis het volgende:
Even 15,2 km gewandeld en daarmee 1961 calorieën verbrand volgens mn app. Best wel kapot nu!
Flink doorlopen is ongeveer 6 km per uur, niet 10 km/h dat is hardlopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:36 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat de app iets verkeerd berekent? 15 km is ongeveer anderhalf uur, in normaal looptempo.
Als je 200 kilo weegt en 90 minuten stevig doorstapt, dan verbrand je ongeveer zoveel als jouw app berekend heeft.
Weeg je 100 kilo en wandel je 100 minuten stevig, dan verbrand je iets meer dan 1000kcal.
Of heb je heel hard gelopen?
bron: http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.html
Yes wij willen meet. En Rotterdam is primaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
douche-eendje en ik dachten dat een meet wel leuk zou zijn. Is daar meer animo voor?
Reismaatje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Yes wij willen meet. En Rotterdam is prima
Jaaaa leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
douche-eendje en ik dachten dat een meet wel leuk zou zijn. Is daar meer animo voor?
Goedzo, bootcamp is leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag indoor bootcampen. Ben wel een beetje nerveus, het wordt in kleine groepjes gegeven en mn vriend heeft al 1 lesje meegegaan en is enthousiast.
Maar merk nu wel dat ik wat meer nodig heb dan 'alleen' cardio en krachttraining. Als het een beetje zwaar wordt of ik niet helemaal lekker in mn vel zit haak ik al gauw af
Doe jij nog steeds bootcampen (buiten)? Gaat dat echt het hele jaar door?quote:
PBquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh en hoi allemaal! Ik was al in dit topic aawezig en was toen op een gegeven moment 22 kg afgevallen. Na een aantal jaren met de nodige persoonlijke ellende zat dat (want emo-eter) er allemaal weer aan plus wat extra'sMaar het gaat wat beter, ik lijk in de juiste flow te zitten en de eerste 4 van de 40kg die er sowieso afmoeten, zijn er nu af.
![]()
Ik kom met jullie meepraten in hoop op de nodige inspirerende verhalen en opmerkingen
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Flink doorlopen is ongeveer 6 km per uur, niet 10 km/h dat is hardlopen.
2 uur 52 minuten en 26 seconde.quote:
Haha ja in jouw berekening heb ik moeten rennen inderdaad!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat de app iets verkeerd berekent? 15 km is ongeveer anderhalf uur, in normaal looptempo.
Als je 200 kilo weegt en 90 minuten stevig doorstapt, dan verbrand je ongeveer zoveel als jouw app berekend heeft.
Weeg je 100 kilo en wandel je 100 minuten stevig, dan verbrand je iets meer dan 1000kcal.
Of heb je heel hard gelopen?
bron: http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.html
Hoe dan ook, 15 km wandelen op een mooie zaterdag isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:06 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Haha ja in jouw berekening heb ik moeten rennen inderdaad!
Ik gebruik endomondo als app tijdens het wandelen en voer daar ook de rondjes van de sportschool op in. Daar zit wel een "enorm" verschil in, terwijl ik in beide gevallen mijn gewicht in kan voeren.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:07 schreef SilverSjoiis het volgende:
Oh en! Ik trok net moeiteloos een broek mt 44 aanen ik kom af van 50/52 =[
Fokken op mn telefoon sucks trouwens! ^^
Ik doe ook weer mee als ik nog bij jullie mag horen na al mijn gestrande dieetpogingen. Ik ben sinds de laatste meet alleen maar een paar kilo aangekomenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Yes wij willen meet. En Rotterdam is prima
Natuurlijk hoor je er gewoon bijquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe ook weer mee als ik nog bij jullie mag horen na al mijn gestrande dieetpogingen. Ik ben sinds de laatste meet alleen maar een paar kilo aangekomen
Ik kan beide dagen. Dus ik zie het welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
1 of 2 maart. Wie zou dan kunnen, willen? In Rotterdam dus, gewoon drankje, hapje, eventuele kledingswap? Mocht het lekker weer worden kunnen we picknicken in een nabij park.
Gewoon überhaupt iets smeerbaars onder vlees.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en heb je het dan over boter of over zo'n waterige plantaardig vet emulsie?
Ai ai vandaag de hele dag een rothumeur omdat je te veel hebt gegeten en gedronken en ook nog te futloos om te bewegen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:01 schreef Qwea het volgende:
Jeuj! Vreet alles wat los en vast zit avond. Ik ben dronken
Welnee kan het makkelijk hebbenquote:Op zondag 19 januari 2014 08:32 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Ai ai vandaag de hele dag een rothumeur omdat je te veel hebt gegeten en gedronken en ook nog te futloos om te bewegen?
Dronken zijn, werkt bij mij alles tegen dus ik probeer het te laten.![]()
Wat een mooie ochtend, ik ga zo dadelijk fietsen en hoop dat het nog heel rustig is.
Ik kan beide dagen, heb een hele bak kleren in maat 42/44 (o.a. een toffe groene jurk, wat spijkerrokjes, een lange zwarte skinnyjeans, een spijkerbroek...) en ben enorm pro een meetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb liever 2 maart maar 1 maart kan ik overdag ook tot een uur of 6.
Picknick![]()
Misschien is het handig om een apart topic te maken?
Meh, + 1quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe ook weer mee als ik nog bij jullie mag horen na al mijn gestrande dieetpogingen. Ik ben sinds de laatste meet alleen maar een paar kilo aangekomen
ok, nou ja, dat kan hč... Ik word vrolijk van vers brood met goeie boterquote:Op zondag 19 januari 2014 01:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon überhaupt iets smeerbaars onder vlees.
+1.. lijkt me erg gezellig!quote:
speciaalbier gaat ook niet snel over de datum?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:42 schreef Qwea het volgende:
"Ja nee, je moet ECHT EENS je speciaalbier gaan drinken, Q. Het gaat over datum zo!"
-Oke.. nou, kom zitten, doen we nog ff een biertje samen voordat we uit eten gaan...
"Ja hallo, ik ben bezig"
Ja nee, ik ga alleen zuipenMannen
Pfff, wat heb ik liggen.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
speciaalbier gaat ook niet snel over de datum?
Wat heb je liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Tof!quote:Op zondag 19 januari 2014 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb iets leuks jongens:
Gratis 8 minuten work out apps van passion4people. gisteren met buikspieren begonnen. ideaal om thuis te doen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pfff, wat heb ik liggen.
Maallust - Kolonist weizen (Die is over datumDie is van November
)
Verder nog Maallust Vienna en Boswachter, Westvleteren 12, Rochfort 10, Delerium Tremens en Christmas.. Hoppy Christman van Brewdog, Santapaws van Brewdog, Lucifer, Lamme goedzak, Emelisse smoked rye ipa, wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ken ze niet allemaal maal veel daarvan gaan niet over de datumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |