quote:
Op donderdag 16 januari 2014 10:46 schreef RoelerMF het volgende:Ik ben sinds eind augustus bezig in de sportschool en daarmee eigenlijk ook weer een directe poging om van mijn overgewicht af te komen. Ondanks 2 a 3 keer in de weken sporten en beter op mijn voeding letten was er tot kerst maximaal 3 kilo vanaf, hoewel conditie en spiermassa wel (flink) zijn verbeterd. Vanaf vorige week begonnen met nog strakker op mijn voeding letten (dwz de snoeppot op het werk negeren) en elke avond met verse groente en aardappels koken.
En met succes, want de eerste week was er 2 kilo vanaf. Maar nu, halverwege week 2, merk ik dat ik toch wat moeite heb met de periode tussen ontbijt en lunch. Ik ontbijt om 5 uur en lunch pas om half twaalf. Daar tussen heb ik 2 evergreens (1 pakje met 2 stuks dus), maar is eigenlijk niet genoeg om het helemaal te overbruggen en is de verleiding van de snoeppot weer groter. Iemand suggesties wat een goed tussendoortje is zodat je er niet eens aan moet denken om die snoeppot aan te raken?
Kun je een overzicht geven van wat je zoal eet op een dag?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.