SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:08 schreef Modus het volgende:
Waarom bestel je gummyberen via internet?anders moet ik een broek aantrekken om naar de winkel te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
mensen die teruglezenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik ben de finesse zelf hoor, weenie
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik laat sherlock teruglezen.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
Dus toen kwam dwc gelijk met een mooie afstraffer waar ik hartelijk om moet hebben lachen
Die moeten allang op bed liggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:38 schreef Dqod het volgende:
Vervelende, jankende kutkoters.. LAAT ME MET RUST TIJDENS MN ROOKPAUZE
Ik gebruikte altijd het excuus dat het nog licht was buitenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die moeten allang op bed liggen![]()
Fabeltjeskrant is al afgelopen, dus snaveltjes toe.
kun je net zo voed stoppen met rokenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:38 schreef Dqod het volgende:
Vervelende, jankende kutkoters.. LAAT ME MET RUST TIJDENS MN ROOKPAUZE
Ja was t maar zo.. Binnenhouden of aan de riem naar buiten... ZONDER GELUIDquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die moeten allang op bed liggen![]()
Fabeltjeskrant is al afgelopen, dus snaveltjes toe.
haribo snoepjes toch wel he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja was t maar zo.. Binnenhouden of aan de riem naar buiten... ZONDER GELUID
En bakkes sala of ik zal jou eens voeden![]()
![]()
Aldus de juffrouw met kruidenboter in het haar of wenkbrauw en een turk onder het bureauquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Je moet binnen zijn voor de lantaarnpalen branden."quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd het excuus dat het nog licht was buiten. Heeft maar 1x gewerkt geloof ik
.
1 woord: stembandverwijderingquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja was t maar zo.. Binnenhouden of aan de riem naar buiten... ZONDER GELUID
En bakkes sala of ik zal jou eens voeden![]()
![]()
WAT DENK JIJ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus de juffrouw met kruidenboter in het haar of wenkbrauw en een turk onder het bureau
Dus, nee
quote:
Kom dat in mn gezicht zeggen met je grote mondje...meneer Sterrenmunt onder het genot van de lieflijke tonen van skyradio.quote:
heb jij bubble butt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind deze clip toch best wel wtf
Dat klinkt best heel erg gayquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom dat in mn gezicht zeggen met je grote mondje...meneer Sterrenmunt onder het genot van de lieflijke tonen van skyradio.
Ok waar ben je nu ik krijg je welquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom dat in mn gezicht zeggen met je grote mondje...meneer Sterrenmunt onder het genot van de lieflijke tonen van skyradio.
Misschien.. Misschien later :$quote:
Weenie, volgens mij heb ik geen kont.quote:
Nootmans is..quote:
Ik lig op de bankquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok waar ben je nu ik krijg je wel
En
damn
Ik er onderquote:
Fuck julliequote:
zo spendeerde ik mijn dag totdat de pakketneger kwam. Het was idd een neger ondanks dat die van dhl wasquote:
Doet dat nie zeer? Weenie?quote:
Idd, alleen god...quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ey ik zei niks.
Maar het is goed hoor, we zullen je niet veroordelen
Mijn voorspellende gave is grenzeloos.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo spendeerde ik mijn dag totdat de pakketneger kwam. Het was idd een neger ondanks dat die van dhl was
Want het is jou lefuhquote:
Weenie wat voor bank je hebt eigenlijk ;D maar vast niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet dat nie zeer? Weenie?:) right back at ya
Zo'n vet zware loungebank in L-vormquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weenie wat voor bank je hebt eigenlijk ;D maar vast niet.
wat doet jouw dagboek buiten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag kwam ik weer veel te veel bejaarden tegen..
Echt..
[ afbeelding ]
Groetjes, het dagboek van 4e
Mijn post lopen denk ik en ineens op fok posten.quote:
Doe mij er zo een.. kan ik mooi thuisblijven :$quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn post lopen denk ik en ineens op fok posten.
En uitslapen.. dat is iets wat ik wel ga doen dit weekend.. en tot en met dinsdagquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe mij er zo een.. kan ik mooi thuisblijven :$
ben je toch uit bed geweest dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag kwam ik weer veel te veel bejaarden tegen..
Echt..
[ afbeelding ]
Groetjes, het dagboek van 4e
Ik ook morgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En uitslapen.. dat is iets wat ik wel ga doen dit weekend.. en tot en met dinsdag
Ja.. moest werken van 11 tot 4 of zoquote:
Morgen staat het wekkertje alweer om 8.30 hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook morgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Alleen maandag wel weer zo'n lange dag
Ben ik blij dat je dan niet naast me ligtquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen staat het wekkertje alweer om 8.30 hoor
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ik blij dat je dan niet naast me ligt
Toch voel ik je pijn
ikvoel je pijn. Ik begin morgen ook om 18:30quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen staat het wekkertje alweer om 8.30 hoor
In dat geval mag je wel blijven logeren, maar owee als je me wakker maaktquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ikvoel je pijn. Ik begin morgen ook om 18:30
Schele.quote:
En in het geval van: Koffiequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
In dat geval mag je wel blijven logeren, maar owee als je me wakker maakt
Is dat van 10 things ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:18 schreef Dqod het volgende:
Gifje van 4ebe gemaakt na de reactie van Sally:
[ afbeelding ]
Ons mam is het hoor.quote:
Ok, dan doe ik meequote:
Ja, daarin speelde jij de hoofdrol :$quote:
Ohquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n vet zware loungebank in L-vorm![]()
Vast comfortabel, vanaf de onderkant
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik mee
[..]
Ja, daarin speelde jij de hoofdrol :$
Ja gewoon zo'n bank tegen je voorhoofd plakken .. om een statement te makenquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja gewoon zo'n bank tegen je voorhoofd plakken .. om een statement te maken
En dan naar je werk gaan.. vervolgens "wat?" tegen je leidinggevende zeggen.quote:
Zit er iets op mn lip?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan naar je werk gaan.. vervolgens "wat?" tegen je leidinggevende zeggen.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Baas durrr dWc met een harem chicks, whoop whoop swag swag, haters zijn fans.
quote:
"Heb ik iets van je aan?"quote:
Kiek em gaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Pff, hebben ze bij jullie op stal ook een stalwhatsapp? Wij wel, want redelijk kleine stal en voor veel dingen ook wel handig, maar er zijn er een paar bij die overal op moeten reageren.. En het is altijd zo zinloosquote:
"Ja, dat is mijn loungebank, verdomme!"quote:
VAN.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ja, dat is mijn loungebank, verdomme!"
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar ik herken het wel in de normale groeps WA'squote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Pff, hebben ze bij jullie op stal ook een stalwhatsapp? Wij wel, want redelijk kleine stal en voor veel dingen ook wel handig, maar er zijn er een paar bij die overal op moeten reageren.. En het is altijd zo zinloos
En irritant als je eigenlijk nog een ander bericht verwacht en elke keer denkt dat dat het is, want nu zullen ze hun bek toch wel een keer houden.
Ja maar dit is stal hè, dus telkens overbezorgdheid en allemaal gespeculeer over doemscenarios en ander gezeur.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ik herken het wel in de normale groeps WA's![]()
" Oh hier schijnt de zon."
- Aha, hier niet.
"De lucht is hier blauw.
- Oh, hier regent het.
Geheimquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geheim.
Geen pepers ofzo erbij? Chicken moet hot zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De Illuminati-marinade is heet, en gember + knoflook gaat al de goede kant op.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen pepers ofzo erbij? Chicken moet hot zijn.
Oh dan is het goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De Illuminati-marinade is heet, en gember + knoflook gaat al de goede kant op.
Puhliesquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dit is stal hè, dus telkens overbezorgdheid en allemaal gespeculeer over doemscenarios en ander gezeur.
'Gyps mest was vandaag iets harder dan normaal, heeft ze toevallig een handje meer krachtvoer gehad? Ook was ze niet zo fijn met rijden, ik kom zo nog even langs om even met haar te stappen, ze heeft al eens eerder koliek gehad...'
En dan allemaal reacties daarop die daarin mee gaan.
'Ja Blacky's mest ook. Word het krachtvoer wel precies afgewogen?'
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geheim.
Chillivlokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Had dit voorbeeldje even verzonnen, maar dat doen ze dan zelf al en ondertussen verder speculeren. Beetje boktachtig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Puhlies![]()
Kan je niet gewoon zeggen dat ze de DA erbij moeten halen als ze echt zo bezorgd zijn?
Ja en o wee als je niet reageert.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Had dit voorbeeldje even verzonnen, maar dat doen ze dan zelf al en ondertussen verder speculeren. Beetje boktachtig.
Snel, bel de DA, anders gaat hij misschien dood.
Alleen ik ben dus ook voor een deel de pensionhouder/verantwoordelijk voor de verzorging, dus moet altijd netjes en beleefd blijven en zeggen dat Gyps en Blacky niet ineens meer brok hebben gehad. En verder ook af en toe een beetje begripvol blijven.
Mensen die hun paard Gypsy of Blacky noemenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Had dit voorbeeldje even verzonnen, maar dat doen ze dan zelf al en ondertussen verder speculeren. Beetje boktachtig.
Snel, bel de DA, anders gaat hij misschien dood.
Alleen ik ben dus ook voor een deel de pensionhouder/verantwoordelijk voor de verzorging, dus moet altijd netjes en beleefd blijven en zeggen dat Gyps en Blacky niet ineens meer brok hebben gehad. En verder ook af en toe een beetje begripvol blijven.
Gypsy eyes zelfs.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die hun paard Gypsy of Blacky noemen
Ja nou bij mijn manege heet er toch echt eentje 'Inimini' met die spelling hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijstwaardig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ieniemienie
Het is niet lijstwaardig wanneer iemand consistent fout schrijft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijstwaardig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ieniemienie
w8 maar k spring nu op me brommer ik ga je opwachten voor je deurquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
Therefor.
Gefincheerd.
Gaillardo.
Inimini.
Te makkelijk. Me brommerquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
w8 maar k spring nu op me brommer ik ga je opwachten voor je deur
Ik had ook liever nu een dikke motor maarjaquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:26 schreef Salatrel het volgende:
Sowieso brommersnet 1 stapje boven wielrenners op het wegtuiglijstje
Chubby chaserquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had ook liever nu een dikke motor maarja.
Je krijgt iig geen kip.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
w8 maar k spring nu op me brommer ik ga je opwachten voor je deur
Wat moet je nou eh? Wat wil je eraan doen? HE?!!quote:
Lekker man, rauwe kipquote:
Zo'n dikke zweep pakken, jou voorover drukken en een bloedende streep achterlaten op je kont, dat is wat ik ga doen JA!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat moet je nou eh? Wat wil je eraan doen? HE?!!NOU?!!!
wat is dit a sahboquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
Therefor.
Gefincheerd.
Gaillardo.
Inimini.
HEY HOI :$quote:
Weer met dat dik eh.. Zie je nou wel ;squote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker man, rauwe kip
[..]
Zo'n dikke zweep pakken, jou voorover drukken en een bloedende streep achterlaten op je kont, dat is wat ik ga doen JA!!
Ja maar dikquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
HEY HOI :$
[..]
Weer met dat dik eh.. Zie je nou wel ;s
Je doet maar trouwens.. Beter lik je t bloed ook op
Ga me feeden dan meisje :$quote:
Oke ik stuur je een paar zakken chips op, en hamburgers van de mcdonalds want die bederven immers niet.quote:
Ik word hier best wel opgewonden van :$quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ik stuur je een paar zakken chips op, en hamburgers van de mcdonalds want die bederven immers niet.
plak kleffe tomaat in je nekquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier best wel opgewonden van :$
Ga door, ik kleed mezelf NU uitquote:
van wat niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier best wel opgewonden van :$
In Colombia neuken ze ezels.. Dat windt mij niet opquote:
Maar die is juist heerlijk, heerlijke gingerharenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
In Colombia neuken ze ezels.. Dat windt mij niet op
Oh en SR's kutje ook niet
Ik dacht even dat we t over de ezel haddenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar die is juist heerlijk, heerlijke gingerharen
Afgeknapt, ik hou niet van augurkquote:
shitquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we t over de ezel hadden
[..]
Afgeknapt, ik hou niet van augurk
Ja die ezel ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we t over de ezel hadden
Dit is TE geil voor in de SC, dm me als je meer wilt vertellenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ezel ook.
Omfg; SR die een ezel neukt
Al geregeld hoor sis, het is veilig.. Behalve voor augurken, die wil ik hier niet zienquote:
Ja.quote:
Ik heb hier een pot vol met zure bommenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al geregeld hoor sis, het is veilig.. Behalve voor augurken, die wil ik hier niet zien
1000 zure bommen en granaten, 1800% donequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier een pot vol met zure bommen
No pun.
Dat zei kapitein Haddock niet hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
1000 zure bommen en granaten, 1800% done
Misschien wel achter de schermenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zei kapitein Haddock niet hoor.
Je staat zelf achter de schermenquote:
Hoe weet jij dat nou ;squote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je staat zelf achter de schermen
Sta ik zelf ook :Squote:
Ohai :$quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta ik zelf ook :S
Hou niet zo van op de voorgrond.. tenzij boemklatsch
Denk groot enzoquote:
Sparks mawfakkaquote:
Hou op, ik ga mezelf krassen, zoals het een ware emo betaamtquote:
Lengte, niet in de breedtequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou op, ik ga mezelf krassen, zoals het een ware emo betaamt
Down the road ja, weet ik, weet ik :$.. Komt goed schatje :$quote:
Zal trots op je zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Down the road ja, weet ik, weet ik :$.. Komt goed schatje :$
Hvj :$quote:
quote:
Niet? Oh.. Ik dacht dat dat de bedoeling wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sumooooo
"Ga je worstelen?"
Nee, dat ga ik niet
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Niet? Oh.. Ik dacht dat dat de bedoeling was
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Niet? Oh.. Ik dacht dat dat de bedoeling was
quote:
Ok, doe ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
Trek je worstelpak maar aan en come at me bro![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ok, doe ik
YOU AND ME COULD HAVE A BAD BROMANCE
Nolesbo
/insert klapjosti.jpgquote:
Overload aan Luther gifjesquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaawh zoo lievquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Awww nijntje :$ KOEDJIEKOEDJIE
Ik vind haar een eng en vreemd gezicht hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van haar btw?
euhh ja. ik bedoel meer als persoon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind haar een eng en vreemd gezicht hebben.
Ik trek wel even een baconjurk aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ok, doe ik
YOU AND ME COULD HAVE A BAD BROMANCE
Nolesbo
Zou er dan wel hamburgers en kaas op plakken ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik trek wel even een baconjurk aan.
Weet niet, ken haar nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
euhh ja. ik bedoel meer als persoon.
OMNOMNOMNOMquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik trek wel even een baconjurk aan.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]Nee ik vind haar echt een baas
(bazin)
Je had ook gelijk over Arrow, btw. Jammer, hadden ze veeeel meer uit kunnen halen. Snap niet hoe die een 8,1 krijgt op IMDB.quote:
Echt he.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je had ook gelijk over Arrow, btw. Jammer, hadden ze veeeel meer uit kunnen halen. Snap niet hoe die een 8,1 krijgt op IMDB.
Het is wel vermakelijk hoor, en vind de verhaallijn ook wel tof, maar idd 'gemaakt' geacteerd en echt typisch Amerikaans
Mwah, eerst Arrow afkijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echt he.![]()
Jammer dat ze het zo hebben verneukt.
Zoek je nog een andere detective?
Crackerquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, eerst Arrow afkijkenEn denk dat ik dan overga op Prison Break! Of heb je nog een goeie suggestie?
Zal later ff trailertje kijken, ga nu maar weer ff verder met Arrowquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cracker![]()
Maar misschien vind ik hem grotendeels ook chill omdat de hoofdpersoon ook Hagrid speelt in Harry Potter, en ik zie elke keer hem er nog een beetje doorheen.
Knap dat je het vol kan houden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal later ff trailertje kijken, ga nu maar weer ff verder met ArrowLaatste voor vanavond
Zorg jij voor de saus dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou er dan wel hamburgers en kaas op plakken ook.
Veer valt nog best mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon verstand op nul, dat is wel een Veertje besteed.
Sure.quote:
Knoflooksaus en chilisaus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Sure.Wat voor saus wil je? Mayo, ketchup, curry, caribbean hot sauce, kerrie-ananas saus, mosterd?
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo.. En nu ga ik even spuiten en slikken kijken
Je weet me te vinden eh, sis![]()
Lobi
En de rest van jullie: DIKKE DOEI!! En likjes voor sommige meisjes hier![]()
De Turkse bakker of gewoon de Nederlandse ?quote:
quote:
Turkie pls.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is gewoon gehakt wat jullie eten in die snackbars.
De Nederlandse.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Turkse bakker of gewoon de Nederlandse ?
Turks brood vind ik ook lekker
Wel waar.quote:
Oh in dat geval: mag ik een giraffebrood?quote:
Heb alleen tijger.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh in dat geval: mag ik een giraffebrood?
quote:
Raaawrrrquote:
Jou.quote:
Hij's gewoon Turk hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amaï, ik word hier geen klap wijzer van 'ne.
Ja, ik doe meequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amaï, ik word hier geen klap wijzer van 'ne.
stuur je pic danquote:
Oké, wacht.quote:
Kunt u ook muilen?quote:
Zeg, jij zou toch naar de beschaafde wereld verhuizen? Ben je al hier?quote:
Opgebakken met gekonfijte menstruatiesliertjes van de zuidoost-Aziatische tupaia.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Gegarneerd met stukjes frikandel ?
the fuck....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opgebakken met gekonfijte menstruatiesliertjes van de zuidoost-Aziatische tupaia.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat typte Missblackhairhighheels.
Klinkt echt subliem.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opgebakken met gekonfijte menstruatiesliertjes van de zuidoost-Aziatische tupaia.
geef dr shi platte hand voor mequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat typte Missblackhairhighheels.
Dat topic is echt goud.. zoals ze in het Westland zouden zeggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:06 schreef Modus het volgende:
LIF / Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's #37
wat
was er vorige week! was gezelligquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg, jij zou toch naar de beschaafde wereld verhuizen? Ben je al hier?
HAHAHAHAHAHA. fuck you.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon verstand op nul, dat is wel aan Veertje besteed.
Ahw, RIP in peace.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:08 schreef fyah het volgende:
[..]
was er vorige week! was gezelligmet mijn vriendin. Die vanavond met me heeft gebroken.
Eerst was ik sip. Nu nog een beetje lullig maar ik heb zoiets van tfoe meisje .
Ja, wacht, komt eraan hoor.quote:
Waren jullie lang samen?quote:
nee hoor. en ja, daar zal ongetwijfeld een pareltje uitkomenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waren jullie lang samen?
Nu kun je wel de FOK!hossels zetten.
Jeetje.quote:
Tfoe @ haar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:08 schreef fyah het volgende:
[..]
was er vorige week! was gezelligmet mijn vriendin. Die vanavond met me heeft gebroken.
Oohh, fuck haar dan maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef fyah het volgende:
[..]
nee hoor. en ja, daar zal ongetwijfeld een pareltje uitkomen
been there done thatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oohh, fuck haar dan maar.
Wie weet. Zo zijn heel veel prachtige relaties ontstaan hoor.Inclusief FOK!baby's.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:08 schreef fyah het volgende:
[..]
Die hele site ook waar die foto's vandaan komenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat topic is echt goud.. zoals ze in het Westland zouden zeggen.
Ik durf niet op sommige linkjes te klikken hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Die hele site ook waar die foto's vandaan komen.
Subtiele manier om te zeggen dat je mijn kinderen niet wil baren hoor.quote:
wat schiet ik ermee op te sobben over iemand die me niet wil. miljarden vissen de zee en fyah zwemt naakt. Stopt ze pik in de mooiste vis en eet sushi.quote:
Zo ben ik, altijd gentle.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Subtiele manier om te zeggen dat je mijn kinderen niet wil baren hoor.
Drink ieks man, hou op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef fyah het volgende:
ik praat weer te veel over mezelf in de derde persoon he?
Ach, jij bent zo blind dat je de overeenkomsten tussen jezelf en een koelie niet ziet. Zo hebben we allemaal wat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was die snavel van je maar gentle.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was die snavel van je maar gentle.
M'n pa zat bij Spong op school geloof ik. Ik win in het leven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
Lees zo'n stukje van een gozer die advocaat is bij Spong advocaten. Geboortejaar 1989. Ik faal in het leven
En wat heb jij daaraan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef krioro het volgende:
[..]
M'n pa zat bij Spong op school geloof ik. Ik win in het leven.
Connecties.quote:
Waarom niet? Wat maakt jou dat nou uit?quote:Maar serieus, van die super succesvolle mensen. Kan ik niet handelen
Zijn er wel meer hier, kijk maar naar die rapperhaters.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar serieus, van die super succesvolle mensen. Kan ik niet handelen
Eerst de tabasco uit het assortiment halen, nu de caribbean hot sauce die ik gebruikte omdat te lui om steeds voor andere naar de toko te gaan. Waar zijn jullie mee bezig man?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Eerst de tabasco uit het assortiment halen, nu de caribbean hot sauce die ik gebruikte omdat te lui om steeds voor andere naar de toko te gaan. Waar zijn jullie mee bezig man?
Jawel, maar had zojuist eentje die nog niet helemaal rijp was. Verpaupering van de Appie zeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ook geen golden kiwi's nog zeker?
Ik stel me natuurlijk een beetje aan, maar had.het leven maar een savefunctie. Dat je gewoon opnieuw kon laden. Of een tijdmachinequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Connecties.
[..]
Waarom niet? Wat maakt jou dat nou uit?
Die groenten & fruit die zelfs bij toko's niet te krijgen zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, maar had zojuist eentje die nog niet helemaal rijp was. Verpaupering van de Appie zeg.
Zo diep.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik stel me natuurlijk een beetje aan, maar had.het leven maar een savefunctie. Dat je gewoon opnieuw kon laden. Of een tijdmachine
Wanneer ben jij voor het laatst diep gegaan?quote:
Zou vaker gaan, ware het niet dat ik geen zin heb om steeds zo lang te vliegen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die groenten & fruit die zelfs bij toko's niet te krijgen zijn.
Soon. #zanderij2schiphol
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst diep gegaan?
Zal eens met jou in het diepe springen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst diep gegaan?
Die's gewoon even op pad, joh.quote:
Jay-Z, Kanye West, Lil Wayne... ik ben geen 16 meer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hier, kijk maar naar die rapperhaters.
Doe even normaal please, dit is echt niet leuk gewoon. Mijn kat komt nooit buiten, nooit. Daar is ze te angstig voor. Heel soms komt ze even de tuin net in als ik daar zit, verder nooit. Ik heb het hele huis afgezocht, maar ze is er niet.quote:
En dan binnen 2,49 seconden in z'n broek klaarkomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Modus zou je poes in 0,04 seconden vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |