Ach, jij bent zo blind dat je de overeenkomsten tussen jezelf en een koelie niet ziet. Zo hebben we allemaal wat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was die snavel van je maar gentle.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was die snavel van je maar gentle.
M'n pa zat bij Spong op school geloof ik. Ik win in het leven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
Lees zo'n stukje van een gozer die advocaat is bij Spong advocaten. Geboortejaar 1989. Ik faal in het leven
En wat heb jij daaraan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef krioro het volgende:
[..]
M'n pa zat bij Spong op school geloof ik. Ik win in het leven.
Connecties.quote:
Waarom niet? Wat maakt jou dat nou uit?quote:Maar serieus, van die super succesvolle mensen. Kan ik niet handelen
Zijn er wel meer hier, kijk maar naar die rapperhaters.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar serieus, van die super succesvolle mensen. Kan ik niet handelen
Eerst de tabasco uit het assortiment halen, nu de caribbean hot sauce die ik gebruikte omdat te lui om steeds voor andere naar de toko te gaan. Waar zijn jullie mee bezig man?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Eerst de tabasco uit het assortiment halen, nu de caribbean hot sauce die ik gebruikte omdat te lui om steeds voor andere naar de toko te gaan. Waar zijn jullie mee bezig man?
Jawel, maar had zojuist eentje die nog niet helemaal rijp was. Verpaupering van de Appie zeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ook geen golden kiwi's nog zeker?
Ik stel me natuurlijk een beetje aan, maar had.het leven maar een savefunctie. Dat je gewoon opnieuw kon laden. Of een tijdmachinequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Connecties.
[..]
Waarom niet? Wat maakt jou dat nou uit?
Die groenten & fruit die zelfs bij toko's niet te krijgen zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, maar had zojuist eentje die nog niet helemaal rijp was. Verpaupering van de Appie zeg.
Zo diep.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik stel me natuurlijk een beetje aan, maar had.het leven maar een savefunctie. Dat je gewoon opnieuw kon laden. Of een tijdmachine
Wanneer ben jij voor het laatst diep gegaan?quote:
Zou vaker gaan, ware het niet dat ik geen zin heb om steeds zo lang te vliegen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die groenten & fruit die zelfs bij toko's niet te krijgen zijn.
Soon. #zanderij2schiphol
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst diep gegaan?
Zal eens met jou in het diepe springen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst diep gegaan?
Die's gewoon even op pad, joh.quote:
Jay-Z, Kanye West, Lil Wayne... ik ben geen 16 meer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hier, kijk maar naar die rapperhaters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |