Ahw, RIP in peace.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:08 schreef fyah het volgende:
[..]
was er vorige week! was gezelligmet mijn vriendin. Die vanavond met me heeft gebroken.
Eerst was ik sip. Nu nog een beetje lullig maar ik heb zoiets van tfoe meisje .
Ja, wacht, komt eraan hoor.quote:
Waren jullie lang samen?quote:
nee hoor. en ja, daar zal ongetwijfeld een pareltje uitkomenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waren jullie lang samen?
Nu kun je wel de FOK!hossels zetten.
Jeetje.quote:
Tfoe @ haar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:08 schreef fyah het volgende:
[..]
was er vorige week! was gezelligmet mijn vriendin. Die vanavond met me heeft gebroken.
Oohh, fuck haar dan maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef fyah het volgende:
[..]
nee hoor. en ja, daar zal ongetwijfeld een pareltje uitkomen
been there done thatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oohh, fuck haar dan maar.
Wie weet. Zo zijn heel veel prachtige relaties ontstaan hoor.Inclusief FOK!baby's.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:08 schreef fyah het volgende:
[..]
Die hele site ook waar die foto's vandaan komenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat topic is echt goud.. zoals ze in het Westland zouden zeggen.
Ik durf niet op sommige linkjes te klikken hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Die hele site ook waar die foto's vandaan komen.
Subtiele manier om te zeggen dat je mijn kinderen niet wil baren hoor.quote:
wat schiet ik ermee op te sobben over iemand die me niet wil. miljarden vissen de zee en fyah zwemt naakt. Stopt ze pik in de mooiste vis en eet sushi.quote:
Zo ben ik, altijd gentle.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Subtiele manier om te zeggen dat je mijn kinderen niet wil baren hoor.
Drink ieks man, hou op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef fyah het volgende:
ik praat weer te veel over mezelf in de derde persoon he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |