Veer valt nog best mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon verstand op nul, dat is wel een Veertje besteed.
Sure.quote:
Knoflooksaus en chilisaus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Sure.Wat voor saus wil je? Mayo, ketchup, curry, caribbean hot sauce, kerrie-ananas saus, mosterd?
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo.. En nu ga ik even spuiten en slikken kijken
Je weet me te vinden eh, sis![]()
Lobi
En de rest van jullie: DIKKE DOEI!! En likjes voor sommige meisjes hier![]()
De Turkse bakker of gewoon de Nederlandse ?quote:
quote:
Turkie pls.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is gewoon gehakt wat jullie eten in die snackbars.
De Nederlandse.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Turkse bakker of gewoon de Nederlandse ?
Turks brood vind ik ook lekker
Wel waar.quote:
Oh in dat geval: mag ik een giraffebrood?quote:
Heb alleen tijger.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh in dat geval: mag ik een giraffebrood?
quote:
Raaawrrrquote:
Jou.quote:
Hij's gewoon Turk hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amaï, ik word hier geen klap wijzer van 'ne.
Ja, ik doe meequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amaï, ik word hier geen klap wijzer van 'ne.
stuur je pic danquote:
Oké, wacht.quote:
Kunt u ook muilen?quote:
Zeg, jij zou toch naar de beschaafde wereld verhuizen? Ben je al hier?quote:
Opgebakken met gekonfijte menstruatiesliertjes van de zuidoost-Aziatische tupaia.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Gegarneerd met stukjes frikandel ?
the fuck....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opgebakken met gekonfijte menstruatiesliertjes van de zuidoost-Aziatische tupaia.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat typte Missblackhairhighheels.
Klinkt echt subliem.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opgebakken met gekonfijte menstruatiesliertjes van de zuidoost-Aziatische tupaia.
geef dr shi platte hand voor mequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat typte Missblackhairhighheels.
Dat topic is echt goud.. zoals ze in het Westland zouden zeggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:06 schreef Modus het volgende:
LIF / Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's #37
wat
was er vorige week! was gezelligquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg, jij zou toch naar de beschaafde wereld verhuizen? Ben je al hier?
HAHAHAHAHAHA. fuck you.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon verstand op nul, dat is wel aan Veertje besteed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |