Denk groot enzoquote:
Sparks mawfakkaquote:
Hou op, ik ga mezelf krassen, zoals het een ware emo betaamtquote:
Lengte, niet in de breedtequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou op, ik ga mezelf krassen, zoals het een ware emo betaamt
Down the road ja, weet ik, weet ik :$.. Komt goed schatje :$quote:
Zal trots op je zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Down the road ja, weet ik, weet ik :$.. Komt goed schatje :$
Hvj :$quote:
quote:
Niet? Oh.. Ik dacht dat dat de bedoeling wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sumooooo
"Ga je worstelen?"
Nee, dat ga ik niet
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Niet? Oh.. Ik dacht dat dat de bedoeling was
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Niet? Oh.. Ik dacht dat dat de bedoeling was
quote:
Ok, doe ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
Trek je worstelpak maar aan en come at me bro![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ok, doe ik
YOU AND ME COULD HAVE A BAD BROMANCE
Nolesbo
/insert klapjosti.jpgquote:
Overload aan Luther gifjesquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaawh zoo lievquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Awww nijntje :$ KOEDJIEKOEDJIE
Ik vind haar een eng en vreemd gezicht hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van haar btw?
euhh ja. ik bedoel meer als persoon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind haar een eng en vreemd gezicht hebben.
Ik trek wel even een baconjurk aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ok, doe ik
YOU AND ME COULD HAVE A BAD BROMANCE
Nolesbo
Zou er dan wel hamburgers en kaas op plakken ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik trek wel even een baconjurk aan.
Weet niet, ken haar nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
euhh ja. ik bedoel meer als persoon.
OMNOMNOMNOMquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik trek wel even een baconjurk aan.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]Nee ik vind haar echt een baas
(bazin)
Je had ook gelijk over Arrow, btw. Jammer, hadden ze veeeel meer uit kunnen halen. Snap niet hoe die een 8,1 krijgt op IMDB.quote:
Echt he.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je had ook gelijk over Arrow, btw. Jammer, hadden ze veeeel meer uit kunnen halen. Snap niet hoe die een 8,1 krijgt op IMDB.
Het is wel vermakelijk hoor, en vind de verhaallijn ook wel tof, maar idd 'gemaakt' geacteerd en echt typisch Amerikaans
Mwah, eerst Arrow afkijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echt he.![]()
Jammer dat ze het zo hebben verneukt.
Zoek je nog een andere detective?
Crackerquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, eerst Arrow afkijkenEn denk dat ik dan overga op Prison Break! Of heb je nog een goeie suggestie?
Zal later ff trailertje kijken, ga nu maar weer ff verder met Arrowquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cracker![]()
Maar misschien vind ik hem grotendeels ook chill omdat de hoofdpersoon ook Hagrid speelt in Harry Potter, en ik zie elke keer hem er nog een beetje doorheen.
Knap dat je het vol kan houden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal later ff trailertje kijken, ga nu maar weer ff verder met ArrowLaatste voor vanavond
Zorg jij voor de saus dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou er dan wel hamburgers en kaas op plakken ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |