Mensen die hun paard Gypsy of Blacky noemenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Had dit voorbeeldje even verzonnen, maar dat doen ze dan zelf al en ondertussen verder speculeren. Beetje boktachtig.
Snel, bel de DA, anders gaat hij misschien dood.
Alleen ik ben dus ook voor een deel de pensionhouder/verantwoordelijk voor de verzorging, dus moet altijd netjes en beleefd blijven en zeggen dat Gyps en Blacky niet ineens meer brok hebben gehad. En verder ook af en toe een beetje begripvol blijven.
Gypsy eyes zelfs.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die hun paard Gypsy of Blacky noemen
Ja nou bij mijn manege heet er toch echt eentje 'Inimini' met die spelling hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijstwaardig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ieniemienie
Het is niet lijstwaardig wanneer iemand consistent fout schrijft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijstwaardig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ieniemienie
w8 maar k spring nu op me brommer ik ga je opwachten voor je deurquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
Therefor.
Gefincheerd.
Gaillardo.
Inimini.
Te makkelijk. Me brommerquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
w8 maar k spring nu op me brommer ik ga je opwachten voor je deur
Ik had ook liever nu een dikke motor maarjaquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:26 schreef Salatrel het volgende:
Sowieso brommersnet 1 stapje boven wielrenners op het wegtuiglijstje
Chubby chaserquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had ook liever nu een dikke motor maarja.
Je krijgt iig geen kip.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
w8 maar k spring nu op me brommer ik ga je opwachten voor je deur
Wat moet je nou eh? Wat wil je eraan doen? HE?!!quote:
Lekker man, rauwe kipquote:
Zo'n dikke zweep pakken, jou voorover drukken en een bloedende streep achterlaten op je kont, dat is wat ik ga doen JA!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat moet je nou eh? Wat wil je eraan doen? HE?!!NOU?!!!
wat is dit a sahboquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
Therefor.
Gefincheerd.
Gaillardo.
Inimini.
HEY HOI :$quote:
Weer met dat dik eh.. Zie je nou wel ;squote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker man, rauwe kip
[..]
Zo'n dikke zweep pakken, jou voorover drukken en een bloedende streep achterlaten op je kont, dat is wat ik ga doen JA!!
Ja maar dikquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
HEY HOI :$
[..]
Weer met dat dik eh.. Zie je nou wel ;s
Je doet maar trouwens.. Beter lik je t bloed ook op
Ga me feeden dan meisje :$quote:
Oke ik stuur je een paar zakken chips op, en hamburgers van de mcdonalds want die bederven immers niet.quote:
Ik word hier best wel opgewonden van :$quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ik stuur je een paar zakken chips op, en hamburgers van de mcdonalds want die bederven immers niet.
plak kleffe tomaat in je nekquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier best wel opgewonden van :$
Ga door, ik kleed mezelf NU uitquote:
van wat niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier best wel opgewonden van :$
In Colombia neuken ze ezels.. Dat windt mij niet opquote:
Maar die is juist heerlijk, heerlijke gingerharenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
In Colombia neuken ze ezels.. Dat windt mij niet op
Oh en SR's kutje ook niet
Ik dacht even dat we t over de ezel haddenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar die is juist heerlijk, heerlijke gingerharen
Afgeknapt, ik hou niet van augurkquote:
shitquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we t over de ezel hadden
[..]
Afgeknapt, ik hou niet van augurk
Ja die ezel ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we t over de ezel hadden
Dit is TE geil voor in de SC, dm me als je meer wilt vertellenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ezel ook.
Omfg; SR die een ezel neukt
Al geregeld hoor sis, het is veilig.. Behalve voor augurken, die wil ik hier niet zienquote:
Ja.quote:
Ik heb hier een pot vol met zure bommenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al geregeld hoor sis, het is veilig.. Behalve voor augurken, die wil ik hier niet zien
1000 zure bommen en granaten, 1800% donequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier een pot vol met zure bommen
No pun.
Dat zei kapitein Haddock niet hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
1000 zure bommen en granaten, 1800% done
Misschien wel achter de schermenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zei kapitein Haddock niet hoor.
Je staat zelf achter de schermenquote:
Hoe weet jij dat nou ;squote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je staat zelf achter de schermen
Sta ik zelf ook :Squote:
Ohai :$quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta ik zelf ook :S
Hou niet zo van op de voorgrond.. tenzij boemklatsch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |