Oke ik stuur je een paar zakken chips op, en hamburgers van de mcdonalds want die bederven immers niet.quote:
Ik word hier best wel opgewonden van :$quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ik stuur je een paar zakken chips op, en hamburgers van de mcdonalds want die bederven immers niet.
plak kleffe tomaat in je nekquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier best wel opgewonden van :$
Ga door, ik kleed mezelf NU uitquote:
van wat niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier best wel opgewonden van :$
In Colombia neuken ze ezels.. Dat windt mij niet opquote:
Maar die is juist heerlijk, heerlijke gingerharenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
In Colombia neuken ze ezels.. Dat windt mij niet op
Oh en SR's kutje ook niet
Ik dacht even dat we t over de ezel haddenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar die is juist heerlijk, heerlijke gingerharen
Afgeknapt, ik hou niet van augurkquote:
shitquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we t over de ezel hadden
[..]
Afgeknapt, ik hou niet van augurk
Ja die ezel ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we t over de ezel hadden
Dit is TE geil voor in de SC, dm me als je meer wilt vertellenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ezel ook.
Omfg; SR die een ezel neukt
Al geregeld hoor sis, het is veilig.. Behalve voor augurken, die wil ik hier niet zienquote:
Ja.quote:
Ik heb hier een pot vol met zure bommenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al geregeld hoor sis, het is veilig.. Behalve voor augurken, die wil ik hier niet zien
1000 zure bommen en granaten, 1800% donequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier een pot vol met zure bommen
No pun.
Dat zei kapitein Haddock niet hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
1000 zure bommen en granaten, 1800% done
Misschien wel achter de schermenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zei kapitein Haddock niet hoor.
Je staat zelf achter de schermenquote:
Hoe weet jij dat nou ;squote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je staat zelf achter de schermen
Sta ik zelf ook :Squote:
Ohai :$quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta ik zelf ook :S
Hou niet zo van op de voorgrond.. tenzij boemklatsch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |