wat doet jouw dagboek buiten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag kwam ik weer veel te veel bejaarden tegen..
Echt..
[ afbeelding ]
Groetjes, het dagboek van 4e
Mijn post lopen denk ik en ineens op fok posten.quote:
Doe mij er zo een.. kan ik mooi thuisblijven :$quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn post lopen denk ik en ineens op fok posten.
En uitslapen.. dat is iets wat ik wel ga doen dit weekend.. en tot en met dinsdagquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe mij er zo een.. kan ik mooi thuisblijven :$
ben je toch uit bed geweest dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag kwam ik weer veel te veel bejaarden tegen..
Echt..
[ afbeelding ]
Groetjes, het dagboek van 4e
Ik ook morgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En uitslapen.. dat is iets wat ik wel ga doen dit weekend.. en tot en met dinsdag
Ja.. moest werken van 11 tot 4 of zoquote:
Morgen staat het wekkertje alweer om 8.30 hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook morgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Alleen maandag wel weer zo'n lange dag
Ben ik blij dat je dan niet naast me ligtquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen staat het wekkertje alweer om 8.30 hoor
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ik blij dat je dan niet naast me ligt
Toch voel ik je pijn
ikvoel je pijn. Ik begin morgen ook om 18:30quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen staat het wekkertje alweer om 8.30 hoor
In dat geval mag je wel blijven logeren, maar owee als je me wakker maaktquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ikvoel je pijn. Ik begin morgen ook om 18:30
Schele.quote:
En in het geval van: Koffiequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
In dat geval mag je wel blijven logeren, maar owee als je me wakker maakt
Is dat van 10 things ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:18 schreef Dqod het volgende:
Gifje van 4ebe gemaakt na de reactie van Sally:
[ afbeelding ]
Ons mam is het hoor.quote:
Ok, dan doe ik meequote:
Ja, daarin speelde jij de hoofdrol :$quote:
Ohquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n vet zware loungebank in L-vorm![]()
Vast comfortabel, vanaf de onderkant
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik mee
[..]
Ja, daarin speelde jij de hoofdrol :$
Ja gewoon zo'n bank tegen je voorhoofd plakken .. om een statement te makenquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja gewoon zo'n bank tegen je voorhoofd plakken .. om een statement te maken
En dan naar je werk gaan.. vervolgens "wat?" tegen je leidinggevende zeggen.quote:
Zit er iets op mn lip?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan naar je werk gaan.. vervolgens "wat?" tegen je leidinggevende zeggen.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Baas durrr dWc met een harem chicks, whoop whoop swag swag, haters zijn fans.
quote:
"Heb ik iets van je aan?"quote:
Kiek em gaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Pff, hebben ze bij jullie op stal ook een stalwhatsapp? Wij wel, want redelijk kleine stal en voor veel dingen ook wel handig, maar er zijn er een paar bij die overal op moeten reageren.. En het is altijd zo zinloosquote:
"Ja, dat is mijn loungebank, verdomme!"quote:
VAN.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ja, dat is mijn loungebank, verdomme!"
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar ik herken het wel in de normale groeps WA'squote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Pff, hebben ze bij jullie op stal ook een stalwhatsapp? Wij wel, want redelijk kleine stal en voor veel dingen ook wel handig, maar er zijn er een paar bij die overal op moeten reageren.. En het is altijd zo zinloos
En irritant als je eigenlijk nog een ander bericht verwacht en elke keer denkt dat dat het is, want nu zullen ze hun bek toch wel een keer houden.
Ja maar dit is stal hè, dus telkens overbezorgdheid en allemaal gespeculeer over doemscenarios en ander gezeur.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ik herken het wel in de normale groeps WA's![]()
" Oh hier schijnt de zon."
- Aha, hier niet.
"De lucht is hier blauw.
- Oh, hier regent het.
Geheimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geheim.
Geen pepers ofzo erbij? Chicken moet hot zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De Illuminati-marinade is heet, en gember + knoflook gaat al de goede kant op.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen pepers ofzo erbij? Chicken moet hot zijn.
Oh dan is het goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De Illuminati-marinade is heet, en gember + knoflook gaat al de goede kant op.
Puhliesquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dit is stal hè, dus telkens overbezorgdheid en allemaal gespeculeer over doemscenarios en ander gezeur.
'Gyps mest was vandaag iets harder dan normaal, heeft ze toevallig een handje meer krachtvoer gehad? Ook was ze niet zo fijn met rijden, ik kom zo nog even langs om even met haar te stappen, ze heeft al eens eerder koliek gehad...'
En dan allemaal reacties daarop die daarin mee gaan.
'Ja Blacky's mest ook. Word het krachtvoer wel precies afgewogen?'
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geheim.
Chillivlokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Had dit voorbeeldje even verzonnen, maar dat doen ze dan zelf al en ondertussen verder speculeren. Beetje boktachtig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Puhlies![]()
Kan je niet gewoon zeggen dat ze de DA erbij moeten halen als ze echt zo bezorgd zijn?
Ja en o wee als je niet reageert.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Had dit voorbeeldje even verzonnen, maar dat doen ze dan zelf al en ondertussen verder speculeren. Beetje boktachtig.
Snel, bel de DA, anders gaat hij misschien dood.
Alleen ik ben dus ook voor een deel de pensionhouder/verantwoordelijk voor de verzorging, dus moet altijd netjes en beleefd blijven en zeggen dat Gyps en Blacky niet ineens meer brok hebben gehad. En verder ook af en toe een beetje begripvol blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |