"Je moet binnen zijn voor de lantaarnpalen branden."quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd het excuus dat het nog licht was buiten. Heeft maar 1x gewerkt geloof ik
.
1 woord: stembandverwijderingquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja was t maar zo.. Binnenhouden of aan de riem naar buiten... ZONDER GELUID
En bakkes sala of ik zal jou eens voeden![]()
![]()
WAT DENK JIJ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus de juffrouw met kruidenboter in het haar of wenkbrauw en een turk onder het bureau
Dus, nee
quote:
Kom dat in mn gezicht zeggen met je grote mondje...meneer Sterrenmunt onder het genot van de lieflijke tonen van skyradio.quote:
heb jij bubble butt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind deze clip toch best wel wtf
Dat klinkt best heel erg gayquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom dat in mn gezicht zeggen met je grote mondje...meneer Sterrenmunt onder het genot van de lieflijke tonen van skyradio.
Ok waar ben je nu ik krijg je welquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom dat in mn gezicht zeggen met je grote mondje...meneer Sterrenmunt onder het genot van de lieflijke tonen van skyradio.
Misschien.. Misschien later :$quote:
Weenie, volgens mij heb ik geen kont.quote:
Nootmans is..quote:
Ik lig op de bankquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok waar ben je nu ik krijg je wel
En
damn
Ik er onderquote:
Fuck julliequote:
zo spendeerde ik mijn dag totdat de pakketneger kwam. Het was idd een neger ondanks dat die van dhl wasquote:
Doet dat nie zeer? Weenie?quote:
Idd, alleen god...quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ey ik zei niks.
Maar het is goed hoor, we zullen je niet veroordelen
Mijn voorspellende gave is grenzeloos.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo spendeerde ik mijn dag totdat de pakketneger kwam. Het was idd een neger ondanks dat die van dhl was
Want het is jou lefuhquote:
Weenie wat voor bank je hebt eigenlijk ;D maar vast niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet dat nie zeer? Weenie?:) right back at ya
Zo'n vet zware loungebank in L-vormquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weenie wat voor bank je hebt eigenlijk ;D maar vast niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |