SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:08 schreef Modus het volgende:
Waarom bestel je gummyberen via internet?anders moet ik een broek aantrekken om naar de winkel te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
mensen die teruglezenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik ben de finesse zelf hoor, weenie
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik laat sherlock teruglezen.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
Dus toen kwam dwc gelijk met een mooie afstraffer waar ik hartelijk om moet hebben lachen
Die moeten allang op bed liggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:38 schreef Dqod het volgende:
Vervelende, jankende kutkoters.. LAAT ME MET RUST TIJDENS MN ROOKPAUZE
Ik gebruikte altijd het excuus dat het nog licht was buitenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die moeten allang op bed liggen![]()
Fabeltjeskrant is al afgelopen, dus snaveltjes toe.
kun je net zo voed stoppen met rokenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:38 schreef Dqod het volgende:
Vervelende, jankende kutkoters.. LAAT ME MET RUST TIJDENS MN ROOKPAUZE
Ja was t maar zo.. Binnenhouden of aan de riem naar buiten... ZONDER GELUIDquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die moeten allang op bed liggen![]()
Fabeltjeskrant is al afgelopen, dus snaveltjes toe.
haribo snoepjes toch wel he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja was t maar zo.. Binnenhouden of aan de riem naar buiten... ZONDER GELUID
En bakkes sala of ik zal jou eens voeden![]()
![]()
Aldus de juffrouw met kruidenboter in het haar of wenkbrauw en een turk onder het bureauquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Je moet binnen zijn voor de lantaarnpalen branden."quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd het excuus dat het nog licht was buiten. Heeft maar 1x gewerkt geloof ik
.
1 woord: stembandverwijderingquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja was t maar zo.. Binnenhouden of aan de riem naar buiten... ZONDER GELUID
En bakkes sala of ik zal jou eens voeden![]()
![]()
WAT DENK JIJ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus de juffrouw met kruidenboter in het haar of wenkbrauw en een turk onder het bureau
Dus, nee
quote:
Kom dat in mn gezicht zeggen met je grote mondje...meneer Sterrenmunt onder het genot van de lieflijke tonen van skyradio.quote:
heb jij bubble butt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind deze clip toch best wel wtf
Dat klinkt best heel erg gayquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom dat in mn gezicht zeggen met je grote mondje...meneer Sterrenmunt onder het genot van de lieflijke tonen van skyradio.
Ok waar ben je nu ik krijg je welquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom dat in mn gezicht zeggen met je grote mondje...meneer Sterrenmunt onder het genot van de lieflijke tonen van skyradio.
Misschien.. Misschien later :$quote:
Weenie, volgens mij heb ik geen kont.quote:
Nootmans is..quote:
Ik lig op de bankquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok waar ben je nu ik krijg je wel
En
damn
Ik er onderquote:
Fuck julliequote:
zo spendeerde ik mijn dag totdat de pakketneger kwam. Het was idd een neger ondanks dat die van dhl wasquote:
Doet dat nie zeer? Weenie?quote:
Idd, alleen god...quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ey ik zei niks.
Maar het is goed hoor, we zullen je niet veroordelen
Mijn voorspellende gave is grenzeloos.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo spendeerde ik mijn dag totdat de pakketneger kwam. Het was idd een neger ondanks dat die van dhl was
Want het is jou lefuhquote:
Weenie wat voor bank je hebt eigenlijk ;D maar vast niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet dat nie zeer? Weenie?:) right back at ya
Zo'n vet zware loungebank in L-vormquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weenie wat voor bank je hebt eigenlijk ;D maar vast niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |