Waar is die eerste quote van jezelf van? Wat was er gebeurd toen?quote:
Wil jij eens even ophouden met stoken, vervelend rotjoch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verkapte jij doet geen flikker post!!
[..]
Belachelijk veel? meer dan 40?
Dan nog kan het helpen. Zeker bij schouders.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, zie hier boven.. Behoorlijk veel uren gemaakt dus
Oh sorry was niet mijn bedoeling :S dacht ik gewoons ;Dquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil jij eens even ophouden met stoken, vervelend rotjoch?
Echt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar is die eerste quote van jezelf van? Wat was er gebeurd toen?
Dan zal ik daar ook eens even info over gaan inwinnenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan nog kan het helpen. Zeker bij schouders.
Kom hier, ik hoek je geakkk ;squote:Op donderdag 11 juli 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh sorry was niet mijn bedoeling :S dacht ik gewoons ;D
[..]
Echt?
Niet zo stoer doen nu, je kan niet eens normaal bewegen zelf met je poepschoudersquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zal ik daar ook eens even info over gaan inwinnen![]()
[..]
Kom hier, ik hoek je geakkk ;s
Ja, echt. Gewoon aan het werk geweest afgelopen dagen, weenie, krijg dan ook niet alles mee.quote:
Het zal je verbazen hoe flexibel ik nog ben ondanks m'n poepschouders, met je micronootjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen nu, je kan niet eens normaal bewegen zelf met je poepschouders
Ja? zal je eens proberen te brekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe flexibel ik nog ben ondanks m'n poepschouders, met je micronootjes
Ja, was echt prachtigquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt. Gewoon aan het werk geweest afgelopen dagen, weenie, krijg dan ook niet alles mee.
Moet je hier kome gekkkkkquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? zal je eens proberen te brekenheb mij juist 2nutz genoemd omdat ze buitensporig groot zijn
Waar is hier?quote:
In m'n huisquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is hier?
Misschien, misschien later
Snap er weinig van nog, maar zal zelf wel even topics van gisteren lezen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, was echt prachtighard op om moeten lachen. Maar ik ben zoooo slecht in zoeken. Vind nooit wat.
Kort verhaal: CY kwam aandachthoeren door openbaar te roepen voor veer omdat ze tips wou voor haar fotoshoot
Dus toen kwam dwc gelijk met een mooie afstraffer waar ik hartelijk om moet hebben lachen
Was gisteren, en nog kan ik het niet vinden
KLB / [KLB SC] trololololoquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap er weinig van nog, maar zal zelf wel even topics van gisteren lezen.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap er weinig van nog, maar zal zelf wel even topics van gisteren lezen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Veer, heb jij nog tips over hoe model te staan en dat soort shizzle? Morgen een fotoshoot en ik ben echt godsafschuwelijk zenuwachtig, nog nooit zoiets gedaan ook.Dus alle tips zijn welkom!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij ook.
Namens de FOK!community.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zegt de man die een meme van z'n eigen hoofd gemaakt heeftPls.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt de aandachtshoer die openlijk Veer steeds om hulp vraagt terwijl ze haar gewoon kan DM'en, zodat iedereen weet dat ze morgen een fotoshoot heeft.
Ok tot zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
In m'n huis
Snelle leerling jijThat's why I like you :$
Tot zoquote:
Schatje ben jequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tot zo
Nu ga ik even over de grond rollen, latahhh
En laat dat arme meisje eens met rust ;s
Ik heb je rug CY
Ok doeiiiii
Arme meisje? sorry hoor maar als je er zo om vraagt kan je het krijgen tochquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tot zo
Nu ga ik even over de grond rollen, latahhh
En laat dat arme meisje eens met rust ;s
Ik heb je rug CY
Ok doeiiiii
quote:
Godskolere.quote:
En dan komt ze ineens online hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Schatje ben jeVeel plezier met rollen
Dat ook, maar ze ruikt ook gewoon lekker weet je :$quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Arme meisje? sorry hoor maar als je er zo om vraagt kan je het krijgen toch![]()
Jij wilt gewoon in haar broekje
daag.
Zij wil haar in haar broekje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Arme meisje? sorry hoor maar als je er zo om vraagt kan je het krijgen toch![]()
Jij wilt gewoon in haar broekje
daag.
Ja graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:51 schreef Chloroform het volgende:
Staan wel meer reacties in dat topic die op aandachtgehoereer duiden.Lijkt me duidelijk. Case closed.
![]()
Bedankt nootjes, weer helemaal op de hoogte nu.
Dan moet ze gewoon een keer niet scheren.quote:
Jij ook bedankt hoor.quote:
Oké.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai:
ER SPRONG HIER NET EEN KOE OVER HET HEK HEEN EN TOEN ZAT DIE VAST!!!!
[ afbeelding ]
Dat topic heb ik nu al 20x gezienquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
SEX / Marokkanen Groter Geschapen dan Negers&blanke!
Deze kerelhoeveel kloontjes zou hij nu ondertussen hebben?
Blijft ook maar proberen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat topic heb ik nu al 20x geziendoor andere users geopend ja
Het was ook wel goedkoopquote:
Snap ook niet echt wat er grappig aan moet zijn eigenlijk. Of zal het echt gewoon een wrongturntje zijn?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijft ook maar proberen.Inteelt. de sukkel
Zo is het maar net, nootmans.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was ook wel goedkoopbeetje niks zeggen maar dan gauw het antwoord geven terwijl ze mij vroeg
En dan ook nog een dikke bedankt verwachten... dat is natuurlijk een beetje onzin
Een mocro die er achter is gekomen dat "pssht meisje, meisje. Meisje!! EY HOER" niet werkt, en dit is zijn nieuwe manier.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ook niet echt wat er grappig aan moet zijn eigenlijk. Of zal het echt gewoon een wrongturntje zijn?
Hard opquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo is het maar net, nootmans.Beetje wachten tot iemand scoort en dan snel de bal pakken en juichen en doen alsof jij degene bent die de bal erin heeft getrapt. Kan natuurlijk niet.
Ik denk eerder zo'n petje van 13 die Frederik-Jan heet en een marokkaanse vriend heeft en hem zelf ook onder marokkaan schaart. En nu onzeker is over zijn penislengte.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een mocro die er achter is gekomen dat "pssht meisje, meisje. Meisje!! EY HOER" niet werkt, en dit is zijn nieuwe manier.
Jouw redenering is onzin.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was ook wel goedkoopbeetje niks zeggen maar dan gauw het antwoord geven terwijl ze mij vroeg
En dan ook nog een dikke bedankt verwachten... dat is natuurlijk een beetje onzin
In elk geval iets met een bontkraagje en een micropenis.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk eerder zo'n petje van 13 die Frederik-Jan heet en een marokkaanse vriend heeft en hem zelf ook onder marokkaan schaart. En nu onzeker is over zijn penislengte.
Ik wil niet stoken, maar ik zou s nachts hun huizen in de fik zetten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon helpen, omdat jij zei dat je het niet kon vinden.En dan zó behandeld worden, uitgerekend door de liefde van mijn leven, nou, ik heb er geen woorden voor.
En eczeem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
In elk geval iets met een bontkraagje en een micropenis.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon helpen, omdat jij zei dat je het niet kon vinden.En dan zó behandeld worden, uitgerekend door de liefde van mijn leven, nou, ik heb er geen woorden voor.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vliezen tussen de tenen en een bochel
Ik zei nog bedankt, maar blijkbaar ben je ongesteld ofzo, want 'dan hoeft het niet meer'. Nee, het is goed met je.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw redenering is onzin.Ik wilde gewoon helpen, omdat jij zei dat je het niet kon vinden.
En dan zó behandeld worden, uitgerekend door de liefde van mijn leven, nou, ik heb er geen woorden voor.
Gvd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar ik zou s nachts hun huizen in de fik zetten.
Ze kijkt alsof ze een Marokkaanse piemel in d'r reet heeft zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef Modus het volgende:
[ [url=http://25.media.tumblr.com/4553cb87242234bce3f6e7a47be1efbc/tumblr_mprmzeWuLx1sq5rivo1_1280.jpg#http://24.media.tumblr.co(...)1_500.jpg]afbeelding[/url] ]
jij zal het wetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:09 schreef Chloroform het volgende:
Ze kijkt alsof ze een Marokkaanse piemel in d'r reet heeft zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |