jij bent een mocro. daarom probeer je dit. je valt door de mand.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:44 schreef SurinameBoy het volgende:
Gemiddelde Marokkaan is heel groot geschapen zetten vaak boven de 23cm..
terwijl wij negers niet hoger dan 15cm komen.
blanke mannen ook niet.
maar marokkaanse jongens zijn toch ook blanke ras?
ook met deze fabels ga je geen vrouwen versieren........quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef SurinameBoy het volgende:
Nee hoor ..
ik hoor vaak van vrouwen dat marokkanen echt heel groot geschapen zijn .
dan niemand groter geschapen is dan mocros.
Je taalgebruik komt iig wel overeen met die van een Marrokaan. Ik vraag mij altijd af, is dat stoer, of kunnen jullie gewoon echt geen Nederlands?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef SurinameBoy het volgende:
Nee hoor ..
Vieze homoquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:49 schreef SurinameBoy het volgende:
in de sportschool douch ik wel met Marokkaanse jongens die dragen echt slangen.niet normaal.
ze zijn allemaal flink groot geschapen.
Ze bedoelen dat anderen groter geschapen zijn dan jij en dat is waarschijnljik al snel. Zelfs marokkanen zijn dan groter.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef SurinameBoy het volgende:
Nee hoor ..
Kan je eigenlijk zien hoeveel accounts deze mocro ondertussen heeft? Want het zijn er vrij veel aan het worden.quote:
Je "psssst meisje EY MEISJE EYYYY HOERRRR" manier werkte niet, en nu probeer je op deze manier vrouwen richting je haakneus te laten komen. Best zielig voor je.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:53 schreef SurinameBoy het volgende:
ik ben wel achter gekomen blanke mannen & negers maken geen kans tegen Marokkaanse jongens . ze dragen pikken boven de 23cm niet normaal. een vrouw die een marokkaan gehad heb gaat nooit meer iets anders willen wanneer ze een marokkaanse jongen mee gemaakt heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |