Dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
Soms gaan ze aan land en eten kinderen
[ afbeelding ]
Lauren is leuk!quote:
Hmm, lastig man. Hoe smaakt de chocolademelk daar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat raad je aan als GOMAD replacement als de melk waar je zit zum kotzen is?
Geen idee, heb volgens mij nog nooit chocolademelk gedronken (srsquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lauren is leuk!
[..]
Hmm, lastig man. Hoe smaakt de chocolademelk daar?
Nee, zondag gezegd dat ik geen relatie wil. Vervolgens heb ik friends with benefits voorgesteld, maar dat wilde hij niet. En maa avond lag ie weer in mijn bed. Ja niet mijn probleem danquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, Jezus.Lekker awkward, heb je al gevoelens voor hem?
lkkr togquote:
Zou kusje geven :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DezeVis met transparant hoofd
[ afbeelding ]
Hahaha.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zondag gezegd dat ik geen relatie wil. Vervolgens heb ik friends with benefits voorgesteld, maar dat wilde hij niet. En maa avond lag ie weer in mijn bed. Ja niet mijn probleem dan
Ja want dat kan alleen op 180000km diepte ofsoquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou kusje geven :$
Tenzij ik dan deaud ga :$
Zou dat gewoon een keer proberen. Is nog meer kcals dan volle melk ook. Is 'suck it up and drink it' geen optie voor die andere melk? Ik moet ook braken van pindamelk, is net alsof ik kots zit te drinken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geen idee, heb volgens mij nog nooit chocolademelk gedronken (srs).
Nou ENquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja want dat kan alleen op 180000km diepte ofso
Dan word je in elkaar gedrukt als 14 jarige tietjes in een pushup.quote:
Laurenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou dat gewoon een keer proberen. Is nog meer kcals dan volle melk ook. Is 'suck it up and drink it' gene optie voor die andere melk? Ik moet ook braken van pindamelk, is net alsof ik kots zit te drinken.
Verder nog een Lauren voor het topic.
[ afbeelding ]
awhbruine ogen ook.
Nee klinkt Ankyranzigquote:
Lijkt me helemaal niksquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 liter volle melk met 100 gram pinda's blenderen, ~ 1300 kcal per liter.
jy bby <3quote:
Ja, is ie blind ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha.Had ik het toch goed, dat hij meer wilde.
Wtf!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DezeVis met transparant hoofd
[ afbeelding ]
Wtf!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geen idee, heb volgens mij nog nooit chocolademelk gedronken (srs).
Wat een niet-schattige kutkop, 6,33/10quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou dat gewoon een keer proberen. Is nog meer kcals dan volle melk ook. Is 'suck it up and drink it' geen optie voor die andere melk? Ik moet ook braken van pindamelk, is net alsof ik kots zit te drinken.
[ afbeelding ]
awhbruine ogen ook.
You trolling brah? Lauren is zo lief, hyper en speels dat ik er wild van word.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat een niet-schattige kutkop, 6,33/10
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vervolgens heb ik friends with benefits voorgesteld, maar dat wilde hij niet.
Wat zijn dan die 2 dingen boven dat snuitje? En waar zitten z'n hersenen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk dan wat een gedrocht der natuur
[ afbeelding ]
Ze lijkt op die foto op een slechtverzorgde studentensletjequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
You trolling brah? Lauren is zo lief, hyper en speels dat ik er wild van word.
Lauren Verster is jarig geweest op zaterdag 27 april en werd 33 jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze lijkt op die foto op een slechtverzorgde studentensletje.
neukt ze jort nog steeds?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lauren Verster is jarig geweest op zaterdag 27 april en werd 33 jaar.
Dit is nu 11 dagen geleden. Het duurt nu nog 354 dagen voordat Lauren Verster weer jarig is.
Lauren Verster is in de lente van 1980 op zondag 27 april geboren. Het sterrenbeeld van Lauren Verster is Stier.
Dat zijn zijn neusgatenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat zijn dan die 2 dingen boven dat snuitje? En waar zitten z'n hersenen?
[..]
Slecht verzorgdquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat zijn dan die 2 dingen boven dat snuitje? En waar zitten z'n hersenen?
[..]
Dat haar op al die foto's op Google Imagesquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lauren Verster is jarig geweest op zaterdag 27 april en werd 33 jaar.
Dit is nu 11 dagen geleden. Het duurt nu nog 354 dagen voordat Lauren Verster weer jarig is.
Lauren Verster is in de lente van 1980 op zondag 27 april geboren. Het sterrenbeeld van Lauren Verster is Stier.
Jort is onsterfelijkquote:
dan heeft die met lauren toch een beterequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat haar op al die foto's op Google Images. Lijkt wel Jojanneke van Pownews enz, die kon ik ook niet handelen.
[..]
Jort is onsterfelijk. Die ging met Georgina Verbaan
.
Ik vond die Jojanneke in sommige afleveringen kkgeil en in sommige om te kotsen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat haar op al die foto's op Google Images. Lijkt wel Jojanneke van Pownews enz, die kon ik ook niet handelen.
[..]
Jort is onsterfelijk. Die ging met Georgina Verbaan
.
Zie m'n topic wat ik erover heb geopend: KLB / Jojanneke van den Berge en haar aders in de nek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vond die Jojanneke in sommige afleveringen kkgeil en in sommige om te kotsen.
likewisequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vond die Jojanneke in sommige afleveringen kkgeil en in sommige om te kotsen.
Zat zij niet in 6pack?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou dat gewoon een keer proberen. Is nog meer kcals dan volle melk ook. Is 'suck it up and drink it' geen optie voor die andere melk? Ik moet ook braken van pindamelk, is net alsof ik kots zit te drinken.
[ afbeelding ]
awhbruine ogen ook.
Seizoen 5: For your daily needs (MTV)quote:
ja vind ik ookquote:
Jazeker.quote:
Messy hair.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Absolutely true!quote:
zeker de fb van ambiquote:
Nicolette van Dam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
Smaken verschillen dWc, Georgina Verbaan vind ik dan weer helemaal niets. Je vindt Yolanthe en Nicolette van Dam ook leuk?
Yolanthe sowieso, maar die was vroeger nóg sexier, toen ze nog iets chimeids over zich heen hadquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
Smaken verschillen dWc, Georgina Verbaan vind ik dan weer helemaal niets. Je vindt Yolanthe en Nicolette van Dam ook leuk?
ik zie niks chinees aan yolanthequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yolanthe sowieso, maar die was vroeger nóg sexier, toen ze nog iets chimeids over zich heen had.
[ afbeelding ]
Nicolette vind ik dan weer niks, een soort vercrackte versie vanJessica Simpson
.
[ afbeelding ]
ze was toch ook een keer kaal ofzoquote:
Dat stukje van Ruben v/d Meer toen bij de lama's, van "als je het eenmaal ziet let je er altijd op"quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef wolvendagen het volgende:
Die haargrens van Yolanthe alleen al zou je nachtmerries moeten bezorgen.
dat tandvleesquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat stukje van Ruben v/d Meer toen bij de lama's, van "als je het eenmaal ziet let je er altijd op".
[ afbeelding ]
Chimpansee-haarlijn (niet de meest flatteuze foto wel). Heeft ze laten fixen tho:
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yolanthe sowieso, maar die was vroeger nóg sexier, toen ze nog iets chimeids over zich heen had.
[ afbeelding ]
Nicolette vind ik dan weer niks, een soort vercrackte versie vanJessica Simpson
.
[ afbeelding ]
Someone with me on this one? Meer bekende vrouwen zoals dit?quote:
Awwwquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat stukje van Ruben v/d Meer toen bij de lama's, van "als je het eenmaal ziet let je er altijd op".
[ afbeelding ]
Chimpansee-haarlijn (niet de meest flatteuze foto wel). Heeft ze laten fixen tho:
[ afbeelding ]
Heb de lama's nooit gekeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat de kapper echt zo'n hartjesvorm op haar voorhoofd legt en d'r omheen begint te knippenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Awwweerst was haar haargrens halfhartvormig.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Whehe.Maar hmm, geen van die vrouwen die hier gepost worden hebben die cheeky-factor ofzo die Lauren heeft. Als je even een filmpje van haar hebt gezien dan weet je wel wat ik bedoel.
Ze is gewoon daadwerkelijk mooi, energiek én schattig.
[..]
Someone with me on this one? Meer bekende vrouwen zoals dit?
Was echt erg inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb de lama's nooit gekeken.
Slechte fix, still Chewbacca.
soms lijkt ze zo eng dun. Mag wel wat meer vlees op (en in)quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja en droeg een pruik toen volgens mij.
HIer met een kort kapsel:
[ afbeelding ]
Vroeger had ze nog vetjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
soms lijkt ze zo eng dun. Mag wel wat meer vlees op (en in)
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vroeger had ze nog vetjes. Vond ik d'r veel lekkerder
.
[ afbeelding ]
Sylvie in haar Costa tijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
qua uitstralling en gedragquote:
Is wel echt een mislukte fix hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was echt erg inderdaad. Viel me pas op toen die Ruben het dus zei.
[ afbeelding ]
Hier nog een vergelijkende:
[ afbeelding ]
Ze had kanker, lulquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
soms lijkt ze zo eng dun. Mag wel wat meer vlees op (en in)
ik steun je in deze.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Whehe.Maar hmm, geen van die vrouwen die hier gepost worden hebben die cheeky-factor ofzo die Lauren heeft. Als je even een filmpje van haar hebt gezien dan weet je wel wat ik bedoel.
Ze is gewoon daadwerkelijk mooi, energiek én schattig.
[..]
Someone with me on this one? Meer bekende vrouwen zoals dit?
Hmm, not the same man. Deze kijkt veel enger.quote:
Hoe zou je haar doen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik steun je in deze.
vindt krystl ook wel een beetje op haar lijken
Wat vind je van Geraldine dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, not the same man. Deze kijkt veel enger.Bovendien heeft Reese niet die messy golvende haren, dat vind ik echt mad hot aan Lauren.
[..]
Hoe zou je haar doen?
ja, maar zij mij nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, not the same man. Deze kijkt veel enger.Bovendien heeft Reese niet die messy golvende haren, dat vind ik echt mad hot aan Lauren.
[..]
Hoe zou je haar doen?
Daarom staat er ook 'had', Captain Obviousquote:
Even foto's gekeken, niet meteen dat ik zoiets had van 'yes', eerder 'nayy'. Maar op een filmpje was ze best leuk.quote:
Saar Koningsberger?quote:
Ik heb het 3 keer gelezen. Maar kan er nog steeds niets van makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
http://www.greenheartgame(...)t-because-of-piracy/![]()
Korte samenvatting.
Een spel waarin je een game studio beheert. Tijdens de release hebben ze zelf een gecrackte versie uitgegeven, waarbij ze 1 aanpassing hebben gemaakt; Na een tijd gaat je game studio altijd failliet omdat er teveel mensen je spellen downloaden.
En dan een shitstorm van mensen die het spel hebben gedownload, die zeiken op mensen die in hun spel downloaden.
Geraldine is juist de leukste.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Even foto's gekeken, niet meteen dat ik zoiets had van 'yes', eerder 'nayy'. Maar op een filmpje was ze best leuk.
Ik vind het gewoon leuk wanneer vrouwen erg energiek, speels, vrolijk en intelligent zijn.Stoer meisjesmeisje zonder kinderachtig te zijn.
Dankje, Sea-gull Stevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'had', Captain Obvious
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Even foto's gekeken, niet meteen dat ik zoiets had van 'yes', eerder 'nayy'.
open de link evenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer gelezen. Maar kan er nog steeds niets van maken
Ja daarom vind ik dr leuk. Ze is zo iel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Saar Koningsberger?
Die zie ik vaak in de AH, net als Birgit Schuurmans. Allebei een klein, iel lijf met een afschuwelijke kledingsstijl. In hun vrije tijd altijd in hun leren rock/punk-kloffie, niet om aan te zien. Zonder ass en tits
.
Geef mij dan maar Miljuschkaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:04 schreef wise het volgende:
[..]
incumming
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind schattigquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:04 schreef wise het volgende:
[..]
incumming
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geraldine is meer een sletje denk ik.quote:
Nayy. Kijk die ecto's er ook bijstaan trouwens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:04 schreef wise het volgende:
[..]
incumming
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef wolvendagen het volgende:
Die haargrens van Yolanthe alleen al zou je nachtmerries moeten bezorgen.
In het echt ziet ze er echt skeer uit, serieus. Zag d'r vorige week nog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik dr leuk. Ze is zo iel.en ze is grappig.
Waar zijn haar heupen en taille?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef wise het volgende:
Miljuschka Witzenhausen (nichtje van holleeder)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ha, jaloersquote:
Zij is fucking sexy inderdaad, dat sterke sprekende hoofd of hoe zeg je datquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Awwweerst was haar haargrens halfhartvormig.
Ik vind Tess echt sexy.quote:
Asos duhquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He slutty, waar kan ik een midi dress halen?
Haha briljant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
http://www.greenheartgame(...)t-because-of-piracy/![]()
Korte samenvatting.
Een spel waarin je een game studio beheert. Tijdens de release hebben ze zelf een gecrackte versie uitgegeven, waarbij ze 1 aanpassing hebben gemaakt; Na een tijd gaat je game studio altijd failliet omdat er teveel mensen je spellen downloaden.
En dan een shitstorm van mensen die het spel hebben gedownload, die zeiken op mensen die in hun spel downloaden.
quote:
Mango, Zara, River Island, New Look. Daar probably. Maar heel weinig keus qua jurken iig, daarom asosquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja had ik al gekeken, maar wil liever in een winkel.
ook weer een smaakverschilquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gelukkig.. Vind arabische vrouwen altijd zo mooi.
hai blondiequote:
Zou Blondie raken, ja :$ Toen ze nog jong wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook weer een smaakverschil
[..]
hai blondie
What the hellquote:
Zara, River Island en New Look niet helaas, Mango nog even kijken. Had wel deze gezien bij Asosquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mango, Zara, River Island, New Look. Daar probably. Maar heel weinig keus qua jurken iig, daarom asos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Deze dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
What the hell
Doet me denken aan dat filmpje met die mobiel in de magnetron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ja maar die is fakequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
What the hell
Doet me denken aan dat filmpje met die mobiel in de magnetron
wel lang gelden danquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou Blondie raken, ja :$ Toen ze nog jong was
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zara, River Island en New Look niet helaas, Mango nog even kijken. Had wel deze gezien bij AsosDie is nice galSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zara, River Island en New Look niet helaas, Mango nog even kijken. Had wel deze gezien bij AsosZulke jurkjes zijn nice er moet alleen wel wat meer lichaam in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zal idd wel, maar toch vond ik m best impressivequote:
Ok :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komt wel goed schatje... Kom maar even bij papa op schoot
Ja, maar zeg nou zelf.. Ze was wel lekkerquote:
Hmm, wel eens kleding besteld bij Asos?quote:
Gelukkig heb ik dat wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zulke jurkjes zijn nice er moet alleen wel wat meer lichaam in.
Yesss, is altijd binnen een week binnen. Goeie service.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm, wel eens kleding besteld bij Asos?
Had bij de New Look wel een gestreepte maxi dress gekocht, eentje die niet te lang is, kijken hoe dat uitpakt deze zomer
op zich welquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar zeg nou zelf.. Ze was wel lekker
Die je zelf nog moet maken? Die zag ik vorige week liggen toevallig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb zo'n guacamole pakketje van de AH, wordt dat wel enigszins lekker?
Ja komt nog, geen zin om pyjama uit te trekkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yesss, is altijd binnen een week binnen. Goeie service.
Pics van jurk.
Mehquote:
Yup, 2 avocado's, limoentje, Spaanse peper, knoflookteentje, sjalot en een tomaatje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die je zelf nog moet maken? Die zag ik vorige week liggen toevallig.
Ook al mocht het nietquote:
Eindelijk nog iemand! Ik zou deze MILF goed en hard, 7,50/10quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon nog een keer om mensen te pissoffen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou haar wel in een kelder willen.
Zij jou alleen niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand! Ik zou deze MILF goed en hard, 7,50/10
Zal hem vanavond eens mee nemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup, 2 avocado's, limoentje, Spaanse peper, knoflookteentje, sjalot en een tomaatje.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon nog een keer om mensen te pissoffen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou haar wel in een kelder willen.
Yolo-mentaliteitquote:
Bokoesam zou jou ook nietquote:
Heb de natural Doritos al klaar, maar ben bang dat het een smeerboel wordtquote:
Jij houd van vrouwen die lui zijn in bed?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]vrouwen die op hun rug liggen altijd +1
Ik zou bokoe ook niet. Niet donker genoegquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bokoesam zou jou ook niet.
[..]
Heb de natural Doritos al klaar, maar ben bang dat het een smeerboel wordt.
Heb ik dan precies gemist, was gister in damsciquote:
Nee, niet lazy. Maar gewoon, onderop, beetje submissive enzo. En om je heen geklemd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij houd van vrouwen die lui zijn in bed?
Damsciquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik dan precies gemist, was gister in damsci
Cowgirlquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, niet lazy. Maar gewoon, onderop, beetje submissive enzo. En om je heen geklemd.
Zo mooi enzo is ze niet maar ze heeft zo iets ziek heets over zich heen.. zou ook jarenlang gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand! Ik zou deze MILF goed en hard, 7,50/10
Ik spelde het expres als Dasmci nerdquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Damsci. Lijst-waardig
.
[..]
Cowgirl. #favorietestandje
Dasmciquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik spelde het expres als Dasmci nerdis geen fout, is met opzet.
Komt door al die gekke Polen daar. Het is nu omgedoopt tot Damsci.quote:
OOk met opzet, alle falen zijn met opzetquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Nou en wat maakt het uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
Wist dat ik het erbij had moeten zetten dat het expres zo was geschreven. Fucking hazen.
Dit. Carequote:
Damscoquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
Wist dat ik het erbij had moeten zetten dat het expres zo was geschreven. Fucking hazen.
Altijd bitchen en snibben tegen mij, zuur wezen dat je bent. Is dit een strategie ofzo of wat.quote:
Lol had Dasmci niet eens gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Damsco
Damsci
Dasmci
Nee hoor, gewoon expres.
Nee je bent lomper dan een Asianquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd bitchen en snibben tegen mij, zuur wezen dat je bent. Is dit een strategie ofzo of wat.Ben geen Aziaat.
hahahahhhaahah ;pquote:
Nee ik hou niet van patserige flikkertjes zoals jijquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hang nu je magere handjes om me heen.
Dat zou ik ook als totaal niet fitte vrouw zeggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van patserige flikkertjes zoals jij.
En toch als ze lief naar je keek en hoi zei, zou je rood worden en naar de grond kijken.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat zou ik ook als totaal niet fitte vrouw zeggen.
Alsof Zosk geen patser is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van patserige flikkertjes zoals jij.
quote:
Hij denkt dat hij het all figured out heeft. Jij date een zweedse, ik ben zweeds. Such a clever boy rightquote:
Wtf, bro.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
een vriend zij dat je een steen in je anus moet doen omdat dat goed voeld
hoe groot en kan elke soort steen?
Hmnee. Ik vind haar echt niet mooi.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En toch als ze lief naar je keek en hoi zei, zou je rood worden en naar de grond kijken.
Ik keek wel even vreemdquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt uitgerekend mijn username erbij zetten. Shiiit.
Als ik het zou willen verdoezelen had ik de mijne er wel tussenuit gehaald hè?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geforceerd.
Beetje de spotlight op zijn eigen falen willen verdoezelen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt uitgerekend mijn username erbij zetten. Shiiit.
Echt hè.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij het all figured out heeft. Jij date een zweedse, ik ben zweeds. Such a clever boy right
Maar hoe kom je aan heel zo'n lijstje?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ik sherlockte op wolvendagen en Husain.
Heeft chlo gebouwd dacht ikquote:
neequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Zijn die 2 jongens trouwens al gevonden? Van die vader die zelfmoord pleegde terwijl hij met zijn kinderen aan het wandelen was?
Nee ben ik te dom voor, doe jij maar met je lijstjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankerdomme vragen van jou atijd. Ga een encyclopedie schrijven ofzo.
Jij bent net zo Zweeds als dat ik Noors ben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij het all figured out heeft. Jij date een zweedse, ik ben zweeds. Such a clever boy right
quote:
Er was wel een bejaardeman opgepakt die een haan vervoerde op zijn snelbindersquote:
Ik denk dat de jongens hun vader hebben afgemaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Zijn die 2 jongens trouwens al gevonden? Van die vader die zelfmoord pleegde terwijl hij met zijn kinderen aan het wandelen was?
Precies, en toen gevlucht naar Narnia.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de jongens hun vader hebben afgemaakt.
Ik denk dat jij vroeger keihard op je hoofd bent gevallen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve dan dat jij niks Noors ben ik ben toch wel echt Zweeds.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent net zo Zweeds als dat ik Noors ben.
[..]![]()
Ik denk opzich niet dat dit een onderwerp is om een grap over te maken. Ondanks dat dit KLB is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat denk jij niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vroeger keihard op je hoofd bent gevallen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vroeger keihard op je hoofd bent gevallen.
Dat denk jij wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik denk opzich niet dat dit een onderwerp is om een grap over te maken. Ondanks dat dit KLB is.
In dit topic ook al een taxichauffeur gespot die een haan in zijn doosje meatballs heeft, gaat lekker zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er was wel een bejaardeman opgepakt die een haan vervoerde op zijn snelbinders
Mijn naam is Noors.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Behalve dan dat jij niks Noors ben ik en toch wel echt Zweeds.
Moet kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik denk opzich niet dat dit een onderwerp is om een grap over te maken. Ondanks dat dit KLB is.
Het is wel duidelijk toch dat dat soort mensen niet helder nadenktquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef tliciouz het volgende:
Die man heeft zich dus blijkbaar opgehangen, maar wat bezielt je om je kinderen dan mee te nemen?
Familieuitje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef tliciouz het volgende:
Die man heeft zich dus blijkbaar opgehangen, maar wat bezielt je om je kinderen dan mee te nemen?
Bijzonder uitje toch. Die jongens hebben maandag ochtend bij het kringgesprek sowieso het beste verhaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef tliciouz het volgende:
Als ik ga gaan jullie meequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef tliciouz het volgende:
Mijn naam is Zweeds, wat is je punt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In dit topic ook al een taxichauffeur gespot die een haan in zijn doosje meatballs heeft, gaat lekker zo.
[..]
Mijn naam is Noors.Nep Scandinaviërs.
De punt zit in m'n endeldarm, kutsteen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn naam is Zweeds, wat is je punt?
Dat snap ik wel maar hoe ver je ook bent, diep van binnen besef je toch wel dat als je zoiets van plan bent je dat niet doet als je met je kinderen aan het wandelen bent en die daar in een bos zonder toezicht zijn?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk toch dat dat soort mensen niet helder nadenkt
Ik hoop dat ze jouw cheekbones maar mijn ogen krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn naam is Zweeds, wat is je punt?
Welke steen heb je uiteindelijk gekozen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De punt zit in m'n endeldarm, kutsteen.
Nee die jongens zijn door hun vader vermoord, alleen hun lichamen zijn nog niet gevonden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijzonder uitje toch. Die jongens hebben maandag ochtend bij het kringgesprek sowieso het beste verhaal.
En dat zou ook nog een optie zijn ja, denk ik nu pas aan. Dadelijk heeft ie ze ergens begraven ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die jongens zijn door hun vader vermoord, alleen hun lichamen zijn nog niet gevonden.
Positief als altijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die jongens zijn door hun vader vermoord, alleen hun lichamen zijn nog niet gevonden.
Ja jij en ik wel, maar zo iemand dus niet. Er gebeuren nog veel ziekere dingen hoor.. die ouders met hun kinderen doen. Kan je gewoon niet bevatten als mens als je nooit zoiets hebt meegemaakt of als je in zo'n rare psychische staat bent.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar hoe ver je ook bent, diep van binnen besef je toch wel dat als je zoiets van plan bent je dat niet doet als je met je kinderen aan het wandelen bent en die daar in een bos zonder toezicht zijn?
Dat is het meest logische, die jongens kunnen bijna niet sinds maandagavond in NL ronddwalen zonder gevonden te zijn. Tenzij ze doodstil op dezelfde plek liggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat zou ook nog een optie zijn ja, denk ik nu pas aanDadelijk heeft ie ze ergens begraven ofzo.
Denk ik ook, ja. Helaasquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is het meest logische, die jongens kunnen bijna niet sinds maandagavond in NL ronddwalen zonder gevonden te zijn. Tenzij ze doodstil op dezelfde plek liggen.
waarom zou hij ze begraven ofzo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds maandagavond al?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is het meest logische, die jongens kunnen bijna niet sinds maandagavond in NL ronddwalen zonder gevonden te zijn. Tenzij ze doodstil op dezelfde plek liggen.
Om te kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort scenario's komt best vaak voor, waarom zou hij anders die kinderen meenemen?
Preciesquote:
quote:
Haha ja, levenslang dood xDquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Silentalarm het volgende:
Die man die dit gedaan heeft moet gewoon levenslang krijgen.
Zou eerst honden inzetten en dan pas gravenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds maandagavond al?Dacht dat dit vandaag pas was gebeurd. Heb het niet helemaal mee gekregen.
Nou dan begin maar vast met graven.
En teruggestuurd worden naar Egypte.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Silentalarm het volgende:
Die man die dit gedaan heeft moet gewoon levenslang krijgen.
Je snapt me toch wel, kut.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou eerst honden inzetten en dan pas graven
Anders zijn ze wel heel lang bezig hoorquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke steen heb je uiteindelijk gekozen?
Kwam het net pas allemaal tegen, was gister bij mijn ouders en daar is de internet verbinding niet optimaal dus fb werkt er al niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
Maar Tli heb jij op fb niets gezien dan van die kinderen? Van die gedeelde amber alert foto?
Deel jij dat soort dingen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
Maar Tli heb jij op fb niets gezien dan van die kinderen? Van die gedeelde amber alert foto?
constant..quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
Wat was dat dan, want ik heb em wel gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
En dan zouden ze er nu nog naar op zoek zijn?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou hij niet de kinderen hier ergens naar bekenden of familie gebracht hebben?
als die bekenden niet zeggen dat de kinderen daar zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
En dan zouden ze er nu nog naar op zoek zijn?![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
constant..
wel raar: laatst gezien bij tankstation in beek (hier letterlijk om de hoek)
vervolgens dood gevonden een doorn (een teringend hier vandaag.
zou hij niet de kinderen hier ergens naar bekenden of familie gebracht hebben?
Mensen die dat delen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
Lekker aangeklaagd worden met kidnapping naderhand.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die bekenden niet zeggen dat de kinderen daar zijn
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die bekenden niet zeggen dat de kinderen daar zijn
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
Denk dat ze gewoon bij Miver thuis zijn
Combojoke +1quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
Haha stel dat ze ineens opduiken en dan zeggen ze van "wat is er allemaal gebeurd met papa?" Dat die agenten dan zeggen "onder welke steen hedde gij gelegen dan stoepjong"
Hahahahahahaahahaháh
Jij moet niet denken, ongeacht of je gelijk hebt in dit geval.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Allure_ het volgende:
Ik denk dat ie die kinderen vermoord en begraven heeft en toen zelfmoord heeft gepleegd
/sherlock
Houd ik uiteindelijk bijna niemand meer over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die dat delen.gelijk van facebook afdonderen.
wowquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, ongeacht of je gelijk hebt in dit geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |