Meh. Een beetje. En awwhquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel wil je welik mis je en wij allemaal eigenlijk.
KANKER NOU EENS OP.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar alleen omdat men elkaar wat afzeikt? of werd het te erg?
[..]
[ afbeelding ]
Okquote:
hahahahhhaahah ;pquote:
De laatste tijd als ik hier kwam (wat al minder was) was het of weer trammelant in de stijl van hoe-zeik-ik-de-ander-het-hardst-af of het was een hoop saai gezwets over ditjes en datjes wat me niet kon boeienquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar alleen omdat men elkaar wat afzeikt? of werd het te erg?
Veer, ik wil nog steeds dat je ergens dit jaar mijn kinderen baart. Die overanalyserende en hyperintelligente nuchtere baby's zullen levensgevaarlijk worden.quote:
Moet wel zeggen dat het hier laatste tijd minder gaat over seks enzo iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De laatste tijd als ik hier kwam (wat al minder was) was het of weer trammelant in de stijl van hoe-zeik-ik-de-ander-het-hardst-af of het was een hoop saai gezwets over ditjes en datjes wat me niet kon boeien
Hell nah, de komende 8 jaar geen baby's voor mij schat...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veer, ik wil nog steeds dat je ergens dit jaar mijn kinderen baart. Die overanalyserende en hyperintelligente nuchtere baby's zullen levensgevaarlijk worden.
Ja, dat begint verdomme toch ook te vervelen of niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het hier laatste tijd minder gaat over seks enzo iddbehalve als Ambipur er is, die blijft maar doorhameren dat ze het niet heeft.
over 8 jaar mogen we karamel babies verwachten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nah, de komende 8 jaar geen baby's voor mij schat...![]()
mei + 9 maanden...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veer, ik wil nog steeds dat je ergens dit jaar mijn kinderen baart. Die overanalyserende en hyperintelligente nuchtere baby's zullen levensgevaarlijk worden.
Behoorlijk.. krijg er wel een beetje zwetende hersens van.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat begint verdomme toch ook te vervelen of niet?
Maybe... Wie weet ben ik er ineens eerder aan toe, maar ik zie het 'voorlopig' nog niet zo zitten in ieder geval.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
over 8 jaar mogen we karamel babies verwachten?
Misschien is ze al zwanger.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mei + 9 maanden...
gaat niet meer lukken dus
geen muts opzetten met dit weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Behoorlijk.. krijg er wel een beetje zwetende hersens van.
Ligt gewoon aan de settingquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maybe... Wie weet ben ik er ineens eerder aan toe, maar ik zie het 'voorlopig' nog niet zo zitten in ieder geval.
Dat zou een error opleveren, als ik dat droeg ten tijde van ambi relaas.quote:
Dit is dus precies wat vrouwen willenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan de settingje hebt daarvoor een stabiele omgeving nodig en genoeg resources.
Ik ben wel de aangewezen persoon daarvoor met mijn koophuis, auto, veilige toekomst en welgespekte bankrekening
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan de settingje hebt daarvoor een stabiele omgeving nodig en genoeg resources.
Ik ben wel de aangewezen persoon daarvoor met mijn koophuis, auto, veilige toekomst en welgespekte bankrekening
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]Daar maak ik me bij mijn vriend geen zorgen over. Maar ik ben 22 man, wat nou baby's kweken. Ik wil nog helemaal geen moeder zijn
Zeker welquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat vrouwen willengeld, zekerheid, noem het maar op
. Wat heb jij toch een goed toekomst perspectief
!
Verdomme. Zosk, voel jij je geroepen? Vast wel. Maar oh wee als ze geel of lactose intolerant zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nah, de komende 8 jaar geen baby's voor mij schat...![]()
Nog een paar posts meer.quote:
Mozy heeft ook een bed en het is gewoon even zoeken naar de kraakvrije plek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Kraakt je bed nog steeds zo erg dat jij en Mozy rustig aan moeten doen?
Wat raad je aan als GOMAD replacement als de melk waar je zit zum kotzen is?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme. Zosk, voel jij je geroepen? Vast wel. Maar oh wee als ze geel of lactose intolerant zijn.Ze moeten liters melk per dag kunnen verstoken.
Ik heb er ook wel twijfels over. Soms denk ik van mah, lijkt me wel heel mooi, zo'n kleintje van jezelf. Maar anderzijds denk ik van, fuck dat, je hele leven veranderd extreem en alles gaat om die kleine krijsende poepbroek draaien... Vervolgens als je daar vanaf bent krijg je de irritante 'waarom-fase' en daarna wordt het een schoolkind. Die zijn redelijk normaal, maar vervolgens komen ze in de puberteit en heb je weer één en al ellende. Met een beetje geluk dondert je kind op uit huis met 18-20 en dan kan je eindelijk weer rust hebben. Maar inmiddels ben je 50 en is de mooiste tijd van je leven voorbij. Fuck dat toch eigenlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]maar je hebt groot gelijk. Komt wel, zou ook nooit zonder zekerheid een kind op de wereld willen brengen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel twijfels over. Soms denk ik van mah, lijkt me wel heel mooi, zo'n kleintje van jezelf. Maar anderzijds denk ik van, fuck dat, je hele leven veranderd extreem en alles gaat om die kleine krijsende poepbroek draaien... Vervolgens als je daar vanaf bent krijg je de irritante 'waarom-fase' en daarna wordt het een schoolkind. Die zijn redelijk normaal, maar vervolgens komen ze in de puberteit en heb je weer één en al ellende. Met een beetje geluk dondert je kind op uit huis met 18-20 en dan kan je eindelijk weer rust hebben. Maar inmiddels ben je 50 en is de mooiste tijd van je leven voorbij. Fuck dat toch eigenlijk
inb4 aubergine.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoeft nou even niet, mn poesje doet btje zeer=$
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel twijfels over. Soms denk ik van mah, lijkt me wel heel mooi, zo'n kleintje van jezelf. Maar anderzijds denk ik van, fuck dat, je hele leven veranderd extreem en alles gaat om die kleine krijsende poepbroek draaien... Vervolgens als je daar vanaf bent krijg je de irritante 'waarom-fase' en daarna wordt het een schoolkind. Die zijn redelijk normaal, maar vervolgens komen ze in de puberteit en heb je weer één en al ellende. Met een beetje geluk dondert je kind op uit huis met 18-20 en dan kan je eindelijk weer rust hebben. Maar inmiddels ben je 50 en is de mooiste tijd van je leven voorbij. Fuck dat toch eigenlijk
Slaapt die 'vriend' nog bij je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoeft nou even niet, mn poesje doet btje zeer=$
Fakking nastyquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
Oh btw stel je voor dat je lekker aan het snorkelen bent bij Bali tussen het koraal en deze boi komt op je af zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |