Hier danquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Flikker toch op naar je moeder ofzo, met je wanpraat.
quote:
Gvd moest lachen.quote:
M'n moederquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Flikker toch op naar je moeder ofzo, met je wanpraat.
natte vinger in je oorquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd moest lachen.
Tevens opgewonden geraakt.
jouw moederquote:
Tong in je neusgat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
natte vinger in je oor
[..]
jouw moeder
tong aan je oorlelquote:
Mag ik haar nummer?quote:
quote:
quote:
ok DMquote:
Hey, watsdeze. Ga expres geen Gangster Squad kijken omdat meneer anders jelly wordt, maar ondertussen beetje telefoonnummers van MILFs regelen eh. Jajaja. Zal je eens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
tong aan je oorlel
[..]
Mag ik haar nummer?
je bent niet " mature " genoeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, watsdeze. Ga expres geen Gangster Squad kijken omdat meneer anders jelly wordt, maar ondertussen beetje telefoonnummers van MILFs regelen eh. Jajaja. Zal je eens.
Wie heeft het over uithuwen ? Gun haar wel een verzetje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef Gridlok het volgende:
Jezus vriend, waarom zou je je eigen moeder uithuwen aan die phalanx neger :S
Oh.quote:
zal me eens watquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, watsdeze. Ga expres geen Gangster Squad kijken omdat meneer anders jelly wordt, maar ondertussen beetje telefoonnummers van MILFs regelen eh. Jajaja. Zal je eens.
Moet je :$quote:
Aanpakken.quote:
Zal jou eens tegen de muur drukkenquote:
Zal mijn vinger eens in jouw anus stoppen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal jou eens tegen de muur drukken
Ken je MIJ niet ofso ;squote:
Hjb.quote:
Ja :$quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal mijn vinger eens in jouw anus stoppen.
aan die shit beginnen we pas als ik 50 ben en uitgekeken ben op normale dingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal mijn vinger eens in jouw anus stoppen.
Ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wie postte toen ook al weer dat cumswallow plaatje waarbij de inhoud er door de neus uitkwam en eindigde met een ban?
Ziek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CB is sprinkhaan Chloro spin
Valt me zwaar tegen van je, ditquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
aan die shit beginnen we pas als ik 50 ben en uitgekeken ben op normale dingen.
Dat duurt gvd nog 32 jaar. :squote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
aan die shit beginnen we pas als ik 50 ben en uitgekeken ben op normale dingen.
Hjb.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:16 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
FiguresIk moest aan Chloro denken en toen aan dat plaatje. Zomaar.
Wat was de link? Cum of neus?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:16 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
FiguresIk moest aan Chloro denken en toen aan dat plaatje. Zomaar.
Hoer.quote:
haat jou ookquote:
Mooi.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
Maar deze meisjuh gaat naar bed
[ afbeelding ]
Dus latahhh.. Denk aan me Chloro ok gr gr :$![]()
Zal aan je billen denken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
Maar deze meisjuh gaat naar bed
[ afbeelding ]
Dus latahhh.. Denk aan me Chloro ok gr gr :$![]()
Niet komen slijmen nou, pedar sak.quote:
grapje kom camseksenquote:
Hardop.quote:
Doeset daram.quote:
Ga blowen, vieze junk.quote:
Smerig wijfquote:
Whehequote:
kk interessantquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:26 schreef krioro het volgende:
Ga morgen heel de dag in bed liggen denk ik. (srs)
Ja. Broer van een vriend van me heeft er een, een eckte. And knows how to use it. =$ (srs)quote:
gewoon nooit meer wassen tog behehequote:Op woensdag 8 mei 2013 07:40 schreef Ambipur het volgende:
Mijn haren wassen. Kk. Wat een bezigheid.
Zo mn klaagmoment ook weer gehad.
Don Flamingoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:48 schreef Gorzalka het volgende:
Ambi, ik heb een gedicht voor je geschreven:
krijg je al professionele hulp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt natuurlijk ook gewoon mijn creativiteit prijzen in plaats van deze negativiteit.quote:
Dude. Serieus.... Zoek hulp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had iets over eten verwacht. Dit gedicht is meer voor allure_ / vasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
werkt nietquote:
Ja. Nu vergadering. Goddank.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na-aper
ambi, ben jij trouwens ook kantoorslaaf?
Churandy Martina, natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:57 schreef Ambipur het volgende:
Hoe heet die neger die steeds zegt: daar word ik blij van.. Hardloper geloof ik. Was gisteren bij qmusic.. Anyone?
.quote:
Zijn biografie stond vandaag in de krantquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:57 schreef Ambipur het volgende:
Hoe heet die neger die steeds zegt: daar word ik blij van.. Hardloper geloof ik. Was gisteren bij qmusic.. Anyone?
Wie is het dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zijn biografie stond vandaag in de krant
quote:
Ik maak me zorgen om je, Chai, tot voorheen was dit je nooit overkomen.quote:
Omdat ik nooit naar mensen luister die zeggen dat ze blij zijn?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Ik maak me zorgen om je, Chai, tot voorheen was dit je nooit overkomen.
Wat een slecht gedicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat je vraagt om een antwoord dat een paar posts boven je al is gegevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik nooit naar mensen luister die zeggen dat ze blij zijn?
Jij bent zeker zo'n klassieke autist die vindt dat het moet rijmenquote:
Zit op school nu.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, dat je vraagt om een antwoord dat een paar posts boven je al is gegeven.
Nee, maar je lijkt nu op het zwakzinnige broertje van steen, die erg zijn best doet, maar het gewoon echt niet snapt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:16 schreef Gorzalka het volgende:
Jij bent zeker zo'n klassieke autist die vindt dat het moet rijmen?
Wat zit je te haten op steen dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar je lijkt nu op het zwakzinnige broertje van steen, die erg zijn best doet, maar het gewoon echt niet snapt.
Faal, het is daadwerkelijk van Steen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar je lijkt nu op het zwakzinnige broertje van steen, die erg zijn best doet, maar het gewoon echt niet snapt.
Het is beter dan het koningsliedquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godver.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Faal, het is daadwerkelijk van Steen.
dat sowiesoquote:
steen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
steen?
zal wel weer een of andere hollandse ghetto rapper zijn?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
steen?
Jawel, het beeldmateriaal alleen is ook interessant, spoel er maar even snel doorheen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen geluid hier
(en geen interesse om te klikken)
maar stiekem uit een goede buurt met rijke ouders komen en de atheneum gedaan hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
steen?
superquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, het beeldmateriaal alleen is ook interessant, spoel er maar even snel doorheen.
het atheneumquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar stiekem uit een goede buurt met rijke ouders komen en de atheneum gedaan hebben.
dit dus.quote:
Als je moeder een hoer is dan ben je wsl behoorlijk pauper opgegroeid hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus.
Extreem gangsta doen en denken dat je in de zwaar verpauperde arme wijken woont. Je woont gvd in NEDERLAND...doe normaal
Ze hebben echt wel de thug life G.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus.
Extreem gangsta doen en denken dat je in de zwaar verpauperde arme wijken woont. Je woont gvd in NEDERLAND...doe normaal
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus.
wtfquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:32 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
die kop van die kat zegt genoeg;
[ afbeelding ]
![]()
uit KLB / [Centraal] Facebook-ergernissen #36 COMIC SANS!!!!1!1!!!!11!!1
We hebben best wel pauperwijken in nederland hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus.
wise zou geen dag overleven in de Bijlmer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben best wel pauperwijken in nederland hoor
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wise zou geen dag overleven in de Bijlmer.
Zou niet weten wat ik in een zwarte wijk moet zoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten waar ik een zwarte wijk moet zoekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik in een zwarte wijk moet zoeken.
KLIKquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten waar ik een zwarte wijk moet zoeken
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik in een zwarte wijk moet zoeken.
Niks mis met de bijlmerquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef Salatrel het volgende:
hier een picca van GorzalkaGod damn, wat een beest was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat mij toch net iets te ver.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Nee, in tegenstelling tot jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lovely rwanda werkt ze bij een reisbureau ofzo
Kutprovider.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:56 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)=asc&page=3#reacties
hmm,
van 36 naar 50 pm![]()
niet verwacht van t-mobile.
Komt hij weer aan met zijn roze staven.. vieze smeerlap chinees.quote:
Ligt niet aan mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met zijn roze staven.. vieze smeerlap chinees.
Het ligt gvd altijd aan jou.quote:
Ja.quote:
Akkoord.quote:
hou je kkbek over zosk gvd idioot :Squote:
Of anders...?quote:
Sluit ik je op in een kamer met Dqod.quote:
5% in een jaar is best wel veel hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef Zosk het volgende:
Eigenlijk zijn het maar 225.000 klanten minder, maar het lijkt veel meer met dit plaatje.
Niet genoeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
5% in een jaar is best wel veel hoor.
Dit is een droom van mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sluit ik je op in een kamer met Dqod.
Dat was het ook van mij, maar nu zit ik in een rolstoel en eet ik door een rietje.quote:
Verschil is dat ik wat kan hebben en jij nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was het ook van mij, maar nu zit ik in een rolstoel en eet ik door een rietje.
al jaren klant en nooit problemen eigenlijk. Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in t-mobile.quote:
denk pakjequote:
bah typische Nederbiggenquote:
ohh!quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Babyvogelbekdier vind het niet interessant
Check zijn mini bicepjesquote:
Jaquote:
Nee man. Ik ga alleen voor blazing intelligence en/of expressie, in combinatie met cute looks.quote:
And not a single barbell curl was done that day.quote:
Welterusten? 't Is gvd nog ochtend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weltrusten voor dalijk
quote:
Domme dellen lijken mij juist wel leuk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee man. Ik ga alleen voor blazing intelligence en/of expressie, in combinatie met cute looks.
Deze meisjes hebben het zeer waarschijnlijk allemaal niet. Heb het gevoel dat het van die egocentrische domme dellen zijn.
hipsquote:
quote:
You guys.quote:
Jelly dat hij meer game heeft dan jijquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg, ik hoop van harte voor jou en de mensheid dat je een troll bent
Jajaja ok Fasquote:
Daardoor krijg ze natuurlijk brede kaken inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Komt deels omdat ze haar kin omhoog heeft.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
En wat lok je me hier heen 2NutZ, ik wil hier helemaal niet komen
Jawel wil je welquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
En wat lok je me hier heen 2NutZ, ik wil hier helemaal niet komen
Handschoentjes aan danquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ze heeft ook lelijke handen dus would not hit/10.
Niks mis met brede kaken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daardoor krijg ze natuurlijk brede kaken inderdaad.
Haar kaaklijn is primaquote:
wel stevige kaaklijn, maar dat maakt het niet minderquote:
Meh. Een beetje. En awwhquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel wil je welik mis je en wij allemaal eigenlijk.
KANKER NOU EENS OP.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar alleen omdat men elkaar wat afzeikt? of werd het te erg?
[..]
[ afbeelding ]
Okquote:
hahahahhhaahah ;pquote:
De laatste tijd als ik hier kwam (wat al minder was) was het of weer trammelant in de stijl van hoe-zeik-ik-de-ander-het-hardst-af of het was een hoop saai gezwets over ditjes en datjes wat me niet kon boeienquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar alleen omdat men elkaar wat afzeikt? of werd het te erg?
Veer, ik wil nog steeds dat je ergens dit jaar mijn kinderen baart. Die overanalyserende en hyperintelligente nuchtere baby's zullen levensgevaarlijk worden.quote:
Moet wel zeggen dat het hier laatste tijd minder gaat over seks enzo iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De laatste tijd als ik hier kwam (wat al minder was) was het of weer trammelant in de stijl van hoe-zeik-ik-de-ander-het-hardst-af of het was een hoop saai gezwets over ditjes en datjes wat me niet kon boeien
Hell nah, de komende 8 jaar geen baby's voor mij schat...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veer, ik wil nog steeds dat je ergens dit jaar mijn kinderen baart. Die overanalyserende en hyperintelligente nuchtere baby's zullen levensgevaarlijk worden.
Ja, dat begint verdomme toch ook te vervelen of niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het hier laatste tijd minder gaat over seks enzo iddbehalve als Ambipur er is, die blijft maar doorhameren dat ze het niet heeft.
over 8 jaar mogen we karamel babies verwachten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nah, de komende 8 jaar geen baby's voor mij schat...![]()
mei + 9 maanden...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veer, ik wil nog steeds dat je ergens dit jaar mijn kinderen baart. Die overanalyserende en hyperintelligente nuchtere baby's zullen levensgevaarlijk worden.
Behoorlijk.. krijg er wel een beetje zwetende hersens van.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat begint verdomme toch ook te vervelen of niet?
Maybe... Wie weet ben ik er ineens eerder aan toe, maar ik zie het 'voorlopig' nog niet zo zitten in ieder geval.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
over 8 jaar mogen we karamel babies verwachten?
Misschien is ze al zwanger.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mei + 9 maanden...
gaat niet meer lukken dus
geen muts opzetten met dit weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Behoorlijk.. krijg er wel een beetje zwetende hersens van.
Ligt gewoon aan de settingquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maybe... Wie weet ben ik er ineens eerder aan toe, maar ik zie het 'voorlopig' nog niet zo zitten in ieder geval.
Dat zou een error opleveren, als ik dat droeg ten tijde van ambi relaas.quote:
Dit is dus precies wat vrouwen willenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan de settingje hebt daarvoor een stabiele omgeving nodig en genoeg resources.
Ik ben wel de aangewezen persoon daarvoor met mijn koophuis, auto, veilige toekomst en welgespekte bankrekening
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan de settingje hebt daarvoor een stabiele omgeving nodig en genoeg resources.
Ik ben wel de aangewezen persoon daarvoor met mijn koophuis, auto, veilige toekomst en welgespekte bankrekening
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]Daar maak ik me bij mijn vriend geen zorgen over. Maar ik ben 22 man, wat nou baby's kweken. Ik wil nog helemaal geen moeder zijn
Zeker welquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat vrouwen willengeld, zekerheid, noem het maar op
. Wat heb jij toch een goed toekomst perspectief
!
Verdomme. Zosk, voel jij je geroepen? Vast wel. Maar oh wee als ze geel of lactose intolerant zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nah, de komende 8 jaar geen baby's voor mij schat...![]()
Nog een paar posts meer.quote:
Mozy heeft ook een bed en het is gewoon even zoeken naar de kraakvrije plek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Kraakt je bed nog steeds zo erg dat jij en Mozy rustig aan moeten doen?
Wat raad je aan als GOMAD replacement als de melk waar je zit zum kotzen is?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme. Zosk, voel jij je geroepen? Vast wel. Maar oh wee als ze geel of lactose intolerant zijn.Ze moeten liters melk per dag kunnen verstoken.
Ik heb er ook wel twijfels over. Soms denk ik van mah, lijkt me wel heel mooi, zo'n kleintje van jezelf. Maar anderzijds denk ik van, fuck dat, je hele leven veranderd extreem en alles gaat om die kleine krijsende poepbroek draaien... Vervolgens als je daar vanaf bent krijg je de irritante 'waarom-fase' en daarna wordt het een schoolkind. Die zijn redelijk normaal, maar vervolgens komen ze in de puberteit en heb je weer één en al ellende. Met een beetje geluk dondert je kind op uit huis met 18-20 en dan kan je eindelijk weer rust hebben. Maar inmiddels ben je 50 en is de mooiste tijd van je leven voorbij. Fuck dat toch eigenlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]maar je hebt groot gelijk. Komt wel, zou ook nooit zonder zekerheid een kind op de wereld willen brengen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel twijfels over. Soms denk ik van mah, lijkt me wel heel mooi, zo'n kleintje van jezelf. Maar anderzijds denk ik van, fuck dat, je hele leven veranderd extreem en alles gaat om die kleine krijsende poepbroek draaien... Vervolgens als je daar vanaf bent krijg je de irritante 'waarom-fase' en daarna wordt het een schoolkind. Die zijn redelijk normaal, maar vervolgens komen ze in de puberteit en heb je weer één en al ellende. Met een beetje geluk dondert je kind op uit huis met 18-20 en dan kan je eindelijk weer rust hebben. Maar inmiddels ben je 50 en is de mooiste tijd van je leven voorbij. Fuck dat toch eigenlijk
inb4 aubergine.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoeft nou even niet, mn poesje doet btje zeer=$
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel twijfels over. Soms denk ik van mah, lijkt me wel heel mooi, zo'n kleintje van jezelf. Maar anderzijds denk ik van, fuck dat, je hele leven veranderd extreem en alles gaat om die kleine krijsende poepbroek draaien... Vervolgens als je daar vanaf bent krijg je de irritante 'waarom-fase' en daarna wordt het een schoolkind. Die zijn redelijk normaal, maar vervolgens komen ze in de puberteit en heb je weer één en al ellende. Met een beetje geluk dondert je kind op uit huis met 18-20 en dan kan je eindelijk weer rust hebben. Maar inmiddels ben je 50 en is de mooiste tijd van je leven voorbij. Fuck dat toch eigenlijk
Slaapt die 'vriend' nog bij je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoeft nou even niet, mn poesje doet btje zeer=$
Fakking nastyquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
Oh btw stel je voor dat je lekker aan het snorkelen bent bij Bali tussen het koraal en deze boi komt op je af zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |