Jawel, het beeldmateriaal alleen is ook interessant, spoel er maar even snel doorheen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen geluid hier
(en geen interesse om te klikken)
maar stiekem uit een goede buurt met rijke ouders komen en de atheneum gedaan hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
steen?
zal wel weer een of andere hollandse ghetto rapper zijn?
superquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, het beeldmateriaal alleen is ook interessant, spoel er maar even snel doorheen.
het atheneumquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar stiekem uit een goede buurt met rijke ouders komen en de atheneum gedaan hebben.
dit dus.quote:
Als je moeder een hoer is dan ben je wsl behoorlijk pauper opgegroeid hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus.
Extreem gangsta doen en denken dat je in de zwaar verpauperde arme wijken woont. Je woont gvd in NEDERLAND...doe normaal
Ze hebben echt wel de thug life G.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus.
Extreem gangsta doen en denken dat je in de zwaar verpauperde arme wijken woont. Je woont gvd in NEDERLAND...doe normaal
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus.
wtfquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:32 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
die kop van die kat zegt genoeg;
[ afbeelding ]
![]()
uit KLB / [Centraal] Facebook-ergernissen #36 COMIC SANS!!!!1!1!!!!11!!1
We hebben best wel pauperwijken in nederland hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus.
wise zou geen dag overleven in de Bijlmer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben best wel pauperwijken in nederland hoor
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wise zou geen dag overleven in de Bijlmer.
Zou niet weten wat ik in een zwarte wijk moet zoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten waar ik een zwarte wijk moet zoekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik in een zwarte wijk moet zoeken.
KLIKquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten waar ik een zwarte wijk moet zoeken
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik in een zwarte wijk moet zoeken.
Niks mis met de bijlmerquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef Salatrel het volgende:
hier een picca van GorzalkaGod damn, wat een beest was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat mij toch net iets te ver.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Nee, in tegenstelling tot jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lovely rwanda werkt ze bij een reisbureau ofzo
Kutprovider.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:56 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)=asc&page=3#reacties
hmm,
van 36 naar 50 pm![]()
niet verwacht van t-mobile.
Komt hij weer aan met zijn roze staven.. vieze smeerlap chinees.quote:
Ligt niet aan mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met zijn roze staven.. vieze smeerlap chinees.
Het ligt gvd altijd aan jou.quote:
Ja.quote:
Akkoord.quote:
hou je kkbek over zosk gvd idioot :Squote:
Of anders...?quote:
Sluit ik je op in een kamer met Dqod.quote:
5% in een jaar is best wel veel hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef Zosk het volgende:
Eigenlijk zijn het maar 225.000 klanten minder, maar het lijkt veel meer met dit plaatje.
Niet genoeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
5% in een jaar is best wel veel hoor.
Dit is een droom van mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sluit ik je op in een kamer met Dqod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |