Don Flamingoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:48 schreef Gorzalka het volgende:
Ambi, ik heb een gedicht voor je geschreven:
krijg je al professionele hulp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt natuurlijk ook gewoon mijn creativiteit prijzen in plaats van deze negativiteit.quote:
Dude. Serieus.... Zoek hulp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had iets over eten verwacht. Dit gedicht is meer voor allure_ / vasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
werkt nietquote:
Ja. Nu vergadering. Goddank.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na-aper
ambi, ben jij trouwens ook kantoorslaaf?
Churandy Martina, natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:57 schreef Ambipur het volgende:
Hoe heet die neger die steeds zegt: daar word ik blij van.. Hardloper geloof ik. Was gisteren bij qmusic.. Anyone?
.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |