Meh. Een beetje. En awwhquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel wil je welik mis je en wij allemaal eigenlijk.
KANKER NOU EENS OP.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar alleen omdat men elkaar wat afzeikt? of werd het te erg?
[..]
[ afbeelding ]
Okquote:
hahahahhhaahah ;pquote:
De laatste tijd als ik hier kwam (wat al minder was) was het of weer trammelant in de stijl van hoe-zeik-ik-de-ander-het-hardst-af of het was een hoop saai gezwets over ditjes en datjes wat me niet kon boeienquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar alleen omdat men elkaar wat afzeikt? of werd het te erg?
Veer, ik wil nog steeds dat je ergens dit jaar mijn kinderen baart. Die overanalyserende en hyperintelligente nuchtere baby's zullen levensgevaarlijk worden.quote:
Moet wel zeggen dat het hier laatste tijd minder gaat over seks enzo iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De laatste tijd als ik hier kwam (wat al minder was) was het of weer trammelant in de stijl van hoe-zeik-ik-de-ander-het-hardst-af of het was een hoop saai gezwets over ditjes en datjes wat me niet kon boeien
Hell nah, de komende 8 jaar geen baby's voor mij schat...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veer, ik wil nog steeds dat je ergens dit jaar mijn kinderen baart. Die overanalyserende en hyperintelligente nuchtere baby's zullen levensgevaarlijk worden.
Ja, dat begint verdomme toch ook te vervelen of niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het hier laatste tijd minder gaat over seks enzo iddbehalve als Ambipur er is, die blijft maar doorhameren dat ze het niet heeft.
over 8 jaar mogen we karamel babies verwachten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nah, de komende 8 jaar geen baby's voor mij schat...![]()
mei + 9 maanden...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veer, ik wil nog steeds dat je ergens dit jaar mijn kinderen baart. Die overanalyserende en hyperintelligente nuchtere baby's zullen levensgevaarlijk worden.
Behoorlijk.. krijg er wel een beetje zwetende hersens van.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat begint verdomme toch ook te vervelen of niet?
Maybe... Wie weet ben ik er ineens eerder aan toe, maar ik zie het 'voorlopig' nog niet zo zitten in ieder geval.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
over 8 jaar mogen we karamel babies verwachten?
Misschien is ze al zwanger.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mei + 9 maanden...
gaat niet meer lukken dus
geen muts opzetten met dit weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Behoorlijk.. krijg er wel een beetje zwetende hersens van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |