Dat was het ook van mij, maar nu zit ik in een rolstoel en eet ik door een rietje.quote:
Verschil is dat ik wat kan hebben en jij nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was het ook van mij, maar nu zit ik in een rolstoel en eet ik door een rietje.
al jaren klant en nooit problemen eigenlijk. Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in t-mobile.quote:
denk pakjequote:
bah typische Nederbiggenquote:
ohh!quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Babyvogelbekdier vind het niet interessant
Check zijn mini bicepjesquote:
Jaquote:
Nee man. Ik ga alleen voor blazing intelligence en/of expressie, in combinatie met cute looks.quote:
And not a single barbell curl was done that day.quote:
Welterusten? 't Is gvd nog ochtend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weltrusten voor dalijk
quote:
Domme dellen lijken mij juist wel leuk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee man. Ik ga alleen voor blazing intelligence en/of expressie, in combinatie met cute looks.
Deze meisjes hebben het zeer waarschijnlijk allemaal niet. Heb het gevoel dat het van die egocentrische domme dellen zijn.
hipsquote:
quote:
You guys.quote:
Jelly dat hij meer game heeft dan jijquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg, ik hoop van harte voor jou en de mensheid dat je een troll bent
Jajaja ok Fasquote:
Daardoor krijg ze natuurlijk brede kaken inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Komt deels omdat ze haar kin omhoog heeft.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
En wat lok je me hier heen 2NutZ, ik wil hier helemaal niet komen
Jawel wil je welquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
En wat lok je me hier heen 2NutZ, ik wil hier helemaal niet komen
Handschoentjes aan danquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ze heeft ook lelijke handen dus would not hit/10.
Niks mis met brede kaken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daardoor krijg ze natuurlijk brede kaken inderdaad.
Haar kaaklijn is primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |