Zijn biografie stond vandaag in de krantquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:57 schreef Ambipur het volgende:
Hoe heet die neger die steeds zegt: daar word ik blij van.. Hardloper geloof ik. Was gisteren bij qmusic.. Anyone?
Wie is het dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zijn biografie stond vandaag in de krant
quote:
Ik maak me zorgen om je, Chai, tot voorheen was dit je nooit overkomen.quote:
Omdat ik nooit naar mensen luister die zeggen dat ze blij zijn?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Ik maak me zorgen om je, Chai, tot voorheen was dit je nooit overkomen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:48 schreef Gorzalka het volgende:
Ambi, ik heb een gedicht voor je geschreven:
Wat een slecht gedicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat je vraagt om een antwoord dat een paar posts boven je al is gegevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik nooit naar mensen luister die zeggen dat ze blij zijn?
Jij bent zeker zo'n klassieke autist die vindt dat het moet rijmenquote:
Zit op school nu.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, dat je vraagt om een antwoord dat een paar posts boven je al is gegeven.
Nee, maar je lijkt nu op het zwakzinnige broertje van steen, die erg zijn best doet, maar het gewoon echt niet snapt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:16 schreef Gorzalka het volgende:
Jij bent zeker zo'n klassieke autist die vindt dat het moet rijmen?
Wat zit je te haten op steen dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar je lijkt nu op het zwakzinnige broertje van steen, die erg zijn best doet, maar het gewoon echt niet snapt.
Faal, het is daadwerkelijk van Steen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar je lijkt nu op het zwakzinnige broertje van steen, die erg zijn best doet, maar het gewoon echt niet snapt.
Het is beter dan het koningsliedquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godver.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Faal, het is daadwerkelijk van Steen.
dat sowiesoquote:
steen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
steen?
zal wel weer een of andere hollandse ghetto rapper zijn?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
steen?
zal wel weer een of andere hollandse ghetto rapper zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |