Asos duhquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He slutty, waar kan ik een midi dress halen?
Haha briljant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
http://www.greenheartgame(...)t-because-of-piracy/![]()
Korte samenvatting.
Een spel waarin je een game studio beheert. Tijdens de release hebben ze zelf een gecrackte versie uitgegeven, waarbij ze 1 aanpassing hebben gemaakt; Na een tijd gaat je game studio altijd failliet omdat er teveel mensen je spellen downloaden.
En dan een shitstorm van mensen die het spel hebben gedownload, die zeiken op mensen die in hun spel downloaden.
quote:
Mango, Zara, River Island, New Look. Daar probably. Maar heel weinig keus qua jurken iig, daarom asosquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja had ik al gekeken, maar wil liever in een winkel.
ook weer een smaakverschilquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gelukkig.. Vind arabische vrouwen altijd zo mooi.
hai blondiequote:
Zou Blondie raken, ja :$ Toen ze nog jong wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook weer een smaakverschil
[..]
hai blondie
What the hellquote:
Zara, River Island en New Look niet helaas, Mango nog even kijken. Had wel deze gezien bij Asosquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mango, Zara, River Island, New Look. Daar probably. Maar heel weinig keus qua jurken iig, daarom asos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Deze dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
What the hell
Doet me denken aan dat filmpje met die mobiel in de magnetron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ja maar die is fakequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
What the hell
Doet me denken aan dat filmpje met die mobiel in de magnetron
wel lang gelden danquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou Blondie raken, ja :$ Toen ze nog jong was
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zara, River Island en New Look niet helaas, Mango nog even kijken. Had wel deze gezien bij AsosDie is nice galSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zara, River Island en New Look niet helaas, Mango nog even kijken. Had wel deze gezien bij AsosZulke jurkjes zijn nice er moet alleen wel wat meer lichaam in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zal idd wel, maar toch vond ik m best impressivequote:
Ok :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komt wel goed schatje... Kom maar even bij papa op schoot
Ja, maar zeg nou zelf.. Ze was wel lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |